Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MdH 02-12-2021

Camera u.nl heeft een goede website waarop je het gewenste product snel vindt. Na bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden van de voorgang. Enig minpuntje is dat zodra de bestelling is overgedragen aan de vervoerder (bijvoorbeeld post NL) de bestelling voor Cameranu is afgehandeld. Je kunt de bestelling dan alleen volgen via track@trace code. Het zou fijn zijn als er ook integratie met de informatie van de vervoerder is, zodat alles op 1 plaats beschikbaar is. Maar er is ook prima te leven zonder deze integratie van informatie.

Karel 02-12-2021

Snelle levering en het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Door bij de bestelling aanwezige filterinstellingen kon ik de juiste keuze maken.

JS 02-12-2021

Perfecte service!
Goed geholpen en goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Marc 02-12-2021

Telefonisch goed bereikbaar. Wachttijden kort. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Er wordt meegedacht over de voorgenomen aankopen en de voor en nadelen worden verteld. Daarnaast worden ook alternatieven aangegeven om tot juiste aankoopbeslissingen te komen. Ze nemen ook de tijd hiervoor.

Alexander 01-12-2021

Aantrekkelijke lay-out met duidelijk zichtbaar een aantal voordelen en acties. Zoekmachine werkt goed en heel snel, je ziet resultaten terwijl je typt (geen klik nodig). Prijzen competitief en levering snel. Zeer goede site, zal hem iedereen aanbevelen!

PB 01-12-2021

Op zoek naar spullen om mijn camera-sensors zelf schoon te maken, belde ik voor instructie en aanbevelingen. Er werden me schoonmaakswabs en vloeistof aangeraden en ik werd goed geholpen bij de keuze voor een loupe om de sensor mee te inspecteren. Als aangegeven door de medewerker was het reinigen niet heel lastig, al ging het niet meteen helemaal soepel. Spullen werden net als bij eerdere bestellingen vlot geleverd en prijzen zijn marktconform.

Eric Spijker 01-12-2021

Ik heb al vaker besteld via cameralui.nl! Mijn ervaring is dat ze doen wat ze op hun site beloven. Heb ook een keer wat retour gestuurd en dat werd snel afgehandeld en had het geld snel terug op mijn rekening!

Frans 01-12-2021

Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle bezorging en zorgvuldig verpakking.

Wiebe de Vries 01-12-2021

Wij gingen met een open blik naar de winkel in Urk omdat we een goede kijker wilden kopen voor onze Safari reizen naar Afrika. *** nam alle tijd om uit te leggen, ons onder het genot van koffie te laten testen zoveel we wilden, en vervolgens op een perfecte manier onze nieuwe kijker uit te leveren. Perfect!

Nathalie 01-12-2021

Naar deze shop verwezen door de video vakvrouw. Ze geeft altijd goede tips en met de vorige (dasspeld microfoon) ben ik ook super blij, dus nu ook het lampen setje besteld voor een betere verlichting in deze donkere dagen.
Het bestellen gaat gemakkelijk en de levering was weer snel. De producten zijn goed verpakt en alles werkt naar behoren. Ik ben weer een tevreden klant en kan deze shop zeker aanbevelen!

Ed 01-12-2021

Demo lens Tamron 15-30 2.8f met Sony A fatting gekocht via website. Keurig info ontvangen. Betaling gecheckt. Goed verpakt geleverd in 4 werkdagen.
Lens ziet er uit als nieuw in originele verpakking. zeer tevreden

Ruud 01-12-2021

ze zijn correct en de zijd is netjus en duidelijk en alles is makkelijk te vinden van zo zijd

Dick 01-12-2021

Prima en snelle service, hier gevonden wat ik bijna op het hele net en zeker niet in Nederland, niet tegenkwam

Wim O. 01-12-2021

CameraNu heeft regelmatig interessante aanbiedingen. Nu maar eens iets gekocht: een landing pad voor mijn drone.
De voordeligste aanbieding dus bij CameraNu. En de volgende dag gewoon ophalen bij mij lokale fotowinkel in Groningen.
Prima service!

Hans1664 01-12-2021

Ik ben uiterst tevreden over mijn aankoop een Nikon 2.8/24-70 mm zoomlens, voldoet aan produktbeschrijving en eerste ervaring is dat dit een absolute toplens is. Kost wat maar dan heb je ook wat! s’Avonds rond 23:25 besteld en de volgende ochtend al in huis!! Deze webshop doet wat het beloofd, petje af!

Ferry1981 01-12-2021

Als eerste is alles goed te vinden op de site. De zoek- en selectiemogelijkheden zijn heel uitgebreid en het assortiment ook. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om naar de winkel in Apeldoorn te gaan. Hier trof ik een veel grotere winkel dan ik in eerste instantie dacht. Het assortiment in de winkel was ook hartstikke in orde en de verkoper die ons hielp heeft alles goed uitgelegd. Mooi dat er ook nog een stukje extra service geboden wordt in de vorm van sensorcleaning.

Ton 01-12-2021

Ik zocht een Wacom tablet, heb gebeld en de medewerkster die mijn hielp (telefonische) begreep precies wat ik nodig had.
Ze gaf me direct een paar keuzes, stelde de juiste vragen, kortom ik ben zeer tevreden over de hulp, de snelheid van handelen en ook de gemaakte afspraken. Kan cameranuf.nl iedereen aanbevelen.

Philip 01-12-2021

Prima (online) shop. Goede spullen, verkoopafdeling met verstand van zaken.

mvs 01-12-2021

mijn eerste bezoek aan cameranu in Eindhoven was erg goed gegaan, ik vind de winkel overzichtelijk met vriendelijk personeel die me meteen te woord stond. ik ben zeer goed geholpen met duidelijke uitleg op al mijn vragen, als de medewerkster het zelf niet zeker wist kwam er meteen een collega medewerker voor advies bij. ze waren helemaal niet opdringerig en als je niks zou kopen dan zou dat ook niks uitmaken. ik ben helemaal blij met mijn spulletjes die ik bij cameranu gekocht heb met op elk produkt 2 jaar garantie en de medewerkster zei tegen me bevalt het produkt niet of is er iets mee neem contact met ons op en we lossen het voor je op. ik beveel deze winkel dan ook zeker aan.

Leo Graus 01-12-2021

Goede en duidelijke web side, vervolgens snel en goed geleverd.
Artikel is in orde en voldoet aan mijn vraag.

Dick 01-12-2021

Zeer snelle toezending en klantvriendelijke internetsite. Genoeg keuze dus al met al zeer aanbevelenswaard. Top.

Erwin Budding Photography 01-12-2021

Als professioneel foto- en videograaf, stel ik hoge eisen aan mijn apparatuur en accessoires. Daarbij hecht ik waarde aan vakkundig advies, goede en snelle service en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarom kom ik al jaren bij Cameranu.nl.

Nunes 01-12-2021

KameraNu had a lens with a big discount that I've was interested in having. It came right away and everything was super easy.

Reitse 01-12-2021

Voldoende keuze voor wat ik zocht. Direct een bevestiging in de mail met daarbij verwachtte leverdatum. Later op de dag de bevestiging dat het product ingepakt was en klaar voor verzending.
En de volgende dag volgens afspraak geleverd. Goed ingepakt zonder onnodig veel materiaal te gebruiken. De plastic folie met grote luchtcellen zouden nog vervangen kunnen worden door iets minder belastends voor het milieu, aan de andere kant heeft mijn zoon daar wel weer heel veel lol mee :).

benjamin 01-12-2021

Goede shop, leveren vlot en nooit problemen mee gehad en had geen verzendkosten bij mijn aankopen