Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Camille Neeter 08-07-2021

Professionele hulp, vriendelijk , alle tijd die nodig was om een juiste keuze te maken! Ben heel blij met mijn aankoop en kijk ernaar uit mooie foto's te maken op mijn aanstaande reis naar Corsica!

KW 08-07-2021

Jupio PowerVault Wireless Besteld, helaas een doa bij binnenkomst. Eén telefoontje, tijdens het bellen al mail. Dag later al bericht, de nieuwe is al onderweg. Volgende dag binnen en werken! Super erg blij mee, speciaal de goede zeer snelle en correcte afhandeling. Dat noemen we Service!

Roberto 08-07-2021

Ik kom erg graag in de winkel! Altijd een fijne sfeer met vriendelijke medewerkers. Je wordt heel snel en goed geholpen. Er wordt telkens advies gegeven en je krijgt echt het gevoel dat ze je graag zien. Tot snel!

Rick 08-07-2021

Zeer goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe tas. Er werd alle tijd genomen om uitleg te geven en kon ook proberen of alle apparatuur in de nieuwe tas past.

Hachem 08-07-2021

Leuke meiden. Jammer van het domme verzendbeleid. Ik moet nog 75 karakters intypen. n dat is een, twee, drie.

Erik van D 08-07-2021

De shop is overzichtelijk, zowel de webshop als de echte winkel (Rotterdam). Goed assortiment en, bij de gebruikte camera's, zeer realistische prijzen. Toen sensor niet schoon bleek van gebruikte body, is dat super opgelost in filiaal Rotterdam. Ook de retour van een objectief is daar prima verwerkt. Ik kom zeker nog eens terug!

Wouter 08-07-2021

Product gekocht van 200 euro+ die simpelweg niet voldoet aan de verwachtingen, kan je NIET gratis retourneren. Anno 2021 een gebrek aan service en kan je beter bij de concurrent bestellen.

Marian 08-07-2021

Ben hier al bijna vanaf de opening klant. De winkel zat toen nog op een bovenverdieping in Urk. En ik koop er nog steeds al mijn apparatuur en accessoires. Nooit problemen gehad en nu ook weer niet. Zeer vlotte levering en de vragen die ik had werden supersnel beantwoord.
Je kunt goed merken dat dit bedrijf nog steeds handelt vanuit de liefde voor fotografie.

Jelmer 08-07-2021

duidelijke prijs en snel geleverd. fijne geheugen kaart voor een redelijke prijs. Ga hier vaker zoeken en kopen

Nacho 08-07-2021

The whole purchasing process was seamless. The website is clear and easy to use. The prices are good compared to other sites. I made the purchase one day at 10pm and the next day I had the item at home. Very reliable shop.

Jacques 07-07-2021

Artikelen tegen scherpe prijzen.Helaas was het bestelde artikel niet compleet. Deze weer retour gestuurd.
Alsnog complete artikel weer ontvangen. CameraNu.nl heeft snel gereageerd op mijn klacht en deze goed afgehandeld.
Een pluim voor CameraNu.nl.
Een hint voor alle internetwinkels : controleer de zending voordat deze naar de klant verstuurd wordt.
Een tevreden klant komt altijd terug.

Els 07-07-2021

Vlot geholpen, prijs goed, makkelijk voor de deur, parkeren en mooie nette winkel.

Aeloine 07-07-2021

Fijne overzichtelijke website. Veel keuze, voldoende informatie en een snelle levertijd.

Vincent 07-07-2021

Ik ben door een vriend bij Cameranu uitgekomen en heb hier al verschillende keren iets besteld (Van lenzen tot v mount batterijen).
Altijd een fijne communicatie met de klantenservice voor informatie over de producten, maar ook als een lens bijvoorbeeld niet past, staan ze voor je klaar, THNX!

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat er in een enkel geval iets niet op voorraad is.

Karel 07-07-2021

Snel antwoord via chat!
Doen wat ze beloven.
Verzendkosten weggelaten voor pakket die achter kwam.
Heel goeie deal voor dji mini 2 met care!

Ton 06-07-2021

In februari '21 een dure flitser gekocht. In juni '21 was deze al defect.
Moest opgestuurd worden en alleen het opsturen duurde al TWEE weken. Nu, na meer dan 4 weken nog zelfs geen zicht op verdere afhandeling. Ik moet zelf vragen naar de status, want actief informeren is er niet bij.
Ik zit midden in een opleiding en kan niet zonder flitser, maar zit nu dus al meer dan 4 weken zonder.

Of ik maar geduld wil hebben.
Officiele reactie van CameraNU.nl 16-07-2021

Beste Ton,

Het is natuurlijk onwijs vervelend dat een reparatie langer duurt dan gedacht, en zeker wanneer je het artikel dringend nodig hebt. We hebben je inmiddels gesproken en het voor je opgelost. Hopelijk is het naar tevredenheid opgelost voor je.

CameraNU.nl

Enne 06-07-2021

Deze online winkel had de beste voorwaarden en de beste prijs voor mijn gekozen product. Dus dan is de keus eenvoudig, lijkt me! Levering is supersnel en goed gecommuniceerd via de mail.

Jacobs Annemarie 06-07-2021

Zeer interressante uitleg en correct. Ook gemakemijk te raadpleging en vooral veel voordeliger dan een andere winkel voor hetzelfde product, mijn verrekijker was in een andere winkel 70 euro duurder. Levering was ook correct.

Pauline 06-07-2021

Ik zocht een aanvulling op de camera van mijn mobiele telefoon. Geen camera met fijne snufjes, maar een eenvoudig, klein exemplaar die lekker kan zoomen (wat de telefoon niet goed kan) en van zichzelf al prima foto's kan maken. (De realiteit is nu eenmaal dat ik niet van alles wil instellen.) En dat ook nog voor een schappelijke prijs.
Ik heb mijn wensen aan cameranu.nl voorgelegd samen met de camera's die ik zelf had gevonden op basis van wat googlen. Ik kreeg al snel een passend en eerlijk advies. En de camera die er uit is gekomen voldoet precies!

CameraNu 06-07-2021

via internet deze site gevonden. een onderwatercamera voor mijn kleindochter besteld! Een zeer vriendelijke medewerker heeft mij van advies voorzien en samen hebben we een account aangemaakt!
Het betrof een Easypix GoXtreme Reef onderwatercamera Geel. De volgend dag in huis. Perfect!

Jan Verschuur 06-07-2021

Tijdens mijn vakantie op Terschelling ging mijn telelens kapot. Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook al op zoek was naar een andere telelens. Met wat meer mogelijkheden etc. Wat ik vooral erg prettig vond, dat ik met een medewerker van cameranu.nl bijna live WhatsApps aan het versturen was. Zo snel waren de reacties op mijn vragen. Op dinsdagmiddag een nieuwe telelens besteld en op woensdag middag 15.00 uur de nieuwe lens opgehaald bij een post.nl locatie op Terschelling. Super tevreden vakantie kunnen afmaken. Top Geregeld!

Gerda 06-07-2021

Goede voorlichting gekregen over mijn aangeschafte camera Nikon D5700. Deskundige verkoper die ook nog met wat tips kwam. Maakte mij ook attent op wat accessoires voor mijn camera zonder opdringerig te zijn. Kortom goed advies, deskundig en vriendelijk. Ik ging blij en tevreden de winkel uit.

A. Lureman 06-07-2021

Als behoorlijke leek op het gebied van digitale camera's, was ik aangenaam verrast door de deskundigheid, vriendelijkheid en geduld waarmee ik werd benaderd en mijn vragen beantwoord. Daardoor was ik in staat een toestel te kiezen dat bij mijn wensen en mogelijkheden past. Een toptoestel. Ik ben er zeer blij mee.

Nick 06-07-2021

Their shop in Amsterdam which is near de Pijp is easily accessible and easy to find, where I got my new Fujifilm camera. They offer both delivery and in-shop pickup for which I chose the latter since I prefer the camera to be sent in a safer way. It only took one working day before the camera arrived the shop, super fast! and I got to check it in person before making the final decision. The staff was patient and friendly, who knows everything about cameras and helped me a lot when choosing the accessories! The price was also competative. Overall, it was a pleasant purchase experience with them!

Jack L. 06-07-2021

Cameraman.nl is een enorm uitgebreide winkel. Wat een webshop is, maar waar ze ook de traditionele winkels hebben. Hier kun je, je ogen uitkijken en naar hartelust geïnformeerd worden over het artikel waar je interesse in hebt. De website van deze winkel is goed en je kunt er snel je artikel vinden wat je zoekt. Ook online geven ze je advies over het artikel waar je naar op zoek bent. De levering gaat snel, en ze komen hun woord na bij eerdere gemaakte afspraken. Voor mij geen andere site of winkel meer.