Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 15-11-2020

Ik heb voor cameranu gekozen omdat ik op basis van reviews en ervaringen van andere er vanuit ging dat deze site betrouwbaar was. Het product welke ik voor ogen had was ook nog eens het voordeligst bij cameranu.
De site is helder en duidelijk en je kunt snel vinden wat je zoekt. De vele info op de site helpt je ook bij het maken van de juiste keuze. Zeker voor een beginnende fotograaf als ik is dat erg fijn.

Daarnaast is het fijn dat ze ook fysieke winkels (voor mij in de buurt) hebben.

De volgende bestelling gaat zeker weer bij cameranu zijn.

Claudia 15-11-2020

voor de 1e keer hier een 2 de hands lens gekocht.
Snelle service,snel iemand aan de telefoon en duidelijke informatie gekregen.

Jeff 15-11-2020

Was op zoek naar een Angled Spotting Scope op internet, heb de mijne gevonden bij cameranu.nl met de laagste prijs en een heel goede kwaliteit en is de volgende dag thuis afgeleverd.

Iris 14-11-2020

Een erg fijne en gebruiksvriendelijke online shop. Vanwege corona blijf ik graag zo veel mogelijk binnen en wilde ik niet naar de shop, maar ook online werd ik goed geholpen. Camera Nu heeft mooie acties en ik kreeg zelfs een cadeau bon bij mijn bestelling.

Ook toen ik via de mail vragen had kreeg ik snel antwoord. Dat vond ik erg fijn en zo kon ik verder met waar ik mee bezig was. Camera Nu bedankt voor de goede service

Martin 14-11-2020

Goede winkel, goed vindbaar aan de straat, en her personeel nam echt de tijd voor me om informatie te geven zonder met verkoop praatjes te komen.

Huisman 14-11-2020

nou ik had de camera besteld en voor dat ik het wist had ik hem ook al thuis snelle service.

Pjotr 14-11-2020

Geweldige service! Er wordt meegedacht en aangepast advies gegeven. Zelfs met de aflevering is/wordt meegedacht IK kom zeker bij Cameranu terug!!

Ellen 13-11-2020

Vlotte service, vriendelijke verkoper. Ik ben uitstekend geholpen en blij met mijn nieuwe camera. De oude camera heb ik kunnen inruilen tegen een redelijk prijs.

Arnold 13-11-2020

Ik ben tevreden over mijn aankoop bij CameraNu. Het aangekochte studio-accessoire is in orde. Heel snelle levering!

Jacco 13-11-2020

Een 50mm lens gekocht en erg snel binnen ook zeer netjes en goed verpakt, top service en mooie prijs, zeer tevreden ermee!

Abdel 13-11-2020

Ik werd heel vriendelijk geholpen door de medewerkers van CameraNU in Groningen. Ik had geen verstand wat voor apperatuur ik nodig zou hebben, maar ik werd met respect behandeld. Dus ik kom vaker terug

Jeffry 13-11-2020

Hele fijne en overzichtelijke webshop. Groot aanbod en heb snel kunnen vinden waar ik naar opzoek was. Prijs/kwaliteit is zeer goed en de levering was dezelfde avond nog.

Corrine 13-11-2020

Groot assortiment en veel op voorraad. Vragen via de mail worden snel beantwoordt. Goede inruilmogelijkheden.

Willy Lenaerts 12-11-2020

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Binnen de 24u aan huis geleverd. Top service!

Bernard Smir 12-11-2020

Ik heb gebeld om te vragen wat voor mijn probleem de beste lens was. ik heb goede voorlichting gehad en kan met mijn nieuwe (tweedehands) lens mooie interieurfoto's maken van schepen.

Jacco 12-11-2020

Mijn nieuwe camera werd netjes geleverd. En nadat ik een objectief schoon heb laten maken werd die ook weer netjes verpakt terug gestuurd.
Gewoon een super service.

Frenks133 11-11-2020

Als ik iets nodig heb op fotografiegebied kijk ik altijd eerst naar CameraNu, niet alleen voor de prijs maar ook voor de duidelijkheid/helderheid van de website. Ik kan meteen mijn artikelen vinden en zelfs de reviews lezen; dit vind ik ook belangrijk om te lezen. Als dan ook nog de prijs ok is (doorgaans is dat zo!) kan gesteld worden. Ook dit is helder en dus gemakkelijk. Na de track&trace gegevens te hebben ontvangen kan er nog alleen iets mis gaan bij de Post. 🤓👍

Viktoria 11-11-2020

Hele fijne site! Je kunt met al je vragen terecht. Goeie prijzen en goede omschrijvingen bij producten!

Willem 11-11-2020

Goede service, snelle levering. En tevens ben ik voor deze shop gegaan omdat ze een mooie actie hebben met drie keer een gratis lens reiniging bij aankoop van een nieuwe camera.

Marcel M. 11-11-2020

Simpel gevonden, het juiste op voorraad, snel geleverd, alles goed ontvangen.

Arjan 11-11-2020

Goede service, snelle en nette levering van de bestelde producten.
Webshop is zoals altijd, helder en eenvoudig in gebruik. Kortom, weer dik tevreden.

Raimond 10-11-2020

Duidelijk verkoopster. Geen onzinvrrkoop. Bestelling snel geleverd conform belofte. Bijna op de minuut.

ChrissyE 10-11-2020

Na twijfel over wat ik nu precies nodig had en de wijze waarop dit dan bevestigd diende te worden, gebeld met de klantenservice. Hierbij snel en door een vakkundig adviseur geholpen aan de juiste artikelen. Bestellen was 'een eitje' en ondanks de huidige situatie rondom Corona, snel geleverd in een degelijke verpakking.

MikeG 09-11-2020

Snelle levering en degelijke verpakking.
Komt volledig overeen met de beschrijving en werkt perfect.
Zeker een aanrader!

PatrickV 09-11-2020

Goede omschrijving van geleverd artikel ( Manfrotto statief), probleemloze administratieve afhandeling en keurige levering. Prima!