Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simon W. 08-08-2021

CameraNu valt op door zijn service en het vriendelijke personeel. Ik heb meerdere artikelen besteld en in de winkel in Amsterdam afgehaald of direct daar gekocht. Behulpzaam en deskundig personeel dat de tijd neemt en goed adviseert. Ook via WhatsApp goede ondersteuning. Ik was op zoek naar vervanging voor een kapot onderdeel van mijn videocamera en werd na hun research binnen 45 minuten doorverwezen naar een onderdelen website waar ik het onderdeel kon bestellen.

Klaas 08-08-2021

Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat ik de ervaring heb dat ze er echt zijn voor je. Ik heb het gevoel dat ze met je mee denken. Iets verkeerd besteld, geen probleem, het wordt opgelost. Ook een goede inzet voor het zoeken voor een heel klein ding dat ik verloren had van mijn GoPro. Zonder resultaat maar toch de moeite gedaan. Dat is ook de reden voor de aankoop van een Drone. Geen kleine uitgave. Levering weer perfect en goede communicatie. Mensen voor mensen. Top!

Daniel 08-08-2021

Hele snelle levering. Ik vond een Lensbaby Sweet 35 bij jullie. Een object dat elders moeilijk leverbaar was.
De prijs was comform.

Johan D 08-08-2021

Online camera besteld , was zoals beschreven , snel en correct geleverd , jammer geen handleiding , mocht wel vermeld worden , doch wel extra accu bij gekregen ,ook niet vermeld , denk toch nieuwe klant bijgekregen .

Aygo020 08-08-2021

In het verleden al eerder besteld bij Cameranu.nl. Prima website met veel en duidelijke informatie over diverse produkten. Deze keer filters en een lens voor een Sony AII besteld. Snelle levering, prima verpakt en mails houden je op de hoogte ivm track & trace.

Myriam W 08-08-2021

Cameranu heeft een uitgebreid aanbod en een gebruiksvriendelijke site. Het artikel dat ik koos, was niet voorradig en leveringstijd onbekend. Ik verwachtte het artikel niet of na lang wachten. Héél tevreden dat het binnen twee weken geleverd werd!

Tieneke 07-08-2021

Ik vind het super dat wanneer je vandaag bestelt, het morgen al in huis hebt!
Product nog niet uitgeprobeerd.. het was een polarisatiefilter.

Jan 06-08-2021

Duidelijke info. Snelle en correcte verzending. Zeer tevreden over het product.

Arjan Maring 06-08-2021

Een leuke winkel en zeer goede en snelle service gewoon top.
Ik ben tevreden met deze winkel en met hun aanbod.

Ray 06-08-2021

Had een cameralens aangeschaft.
Bleek ,dat ik zelf een verkeerde had besteld.
Geen probleem,heb het geretourneerd.
Perfecte service.
Thx.

Lucien 06-08-2021

Overzichtelijk en met goede info weergegeven op website. Ook een navraag na en over de bezorging (welke via PostNL verliep) werd snel opgepakt (wel door drie verschillende medewerkers waardoor drie keer een schriftelijke reactie). Maar dit geeft wel aan dat men er op zit. En beter drie dan geen reactie(s). Daarom zeker een vette 9!

Roel Timmer 06-08-2021

Ik was op zoek naar een lichtere camera omdat ik graag lange wandelingen maak, maar wel met dezelfde goede prestaties als mijn huidige spiegelreflex toestel.
Op de site van CameraNU.nl stond een uitgebreid verslag van de Canon M50 2, deze informatie was doorslag gevend voor mij.
Ben zeer tevreden over de canon m502 en de verwerking van mijn bestelling door CameraNU.nl, echt een aanrader

Rick 06-08-2021

Goeie website, uitgezocht online en volgende dag in huis.
Dikke 10 want doen wat ze zeggen 👌🏼

Janny De Vries 06-08-2021

Ik heb met Camera.nu gebeld over de aanschaf van een systeemcamera. Ik werd zeer prettig te woord gestaan en de medewerker dacht met mij mee over de juiste keuze voor een nieuwe camera.
Enige tijd later heb ik de winkel op Urk bezocht. Daar werd ik ook zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik heb toen een Nikon Z 50 gekocht en ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop!

Bartholomeus 05-08-2021

Het door mij bestelde artikel was niet op voorraad. Dit was vermeld op de website. Ondanks dat, bestelde ik het artikel. Ik had tijd. Ik kreeg een mail met de mededeling dat het product niet voorradig was . Vriendelijk en keurig. En in eens was het product onderweg en precie op aangegeven tijd afgeleverd. De communicatie verliep dus top!.
Ik ben tevreden.
Mijn eerdere bezoeken aan vestiging Urk waren ook boven verwachting.

Sabine 05-08-2021

Super advies kleine foutjes met afrekenen maar wel eenvoudig en snel opgelost.

Ed 05-08-2021

Levering en product oké, communicatie over de levering ook oké, website onduidelijk en niet transparant.

Xavier 05-08-2021

Als student ben ik een zeer tevreden klant van Cameranu.nl! Na de aanschaf van mijn Canon M6 Mark II en een EFM 18-150mm lens alsook vorige week de Sennheiser MKE 200 microfoon was ik steeds verast door telkens de meest voordelige prijzen alsook de snelle levertijd. Na elke bestelling kwam mijn bestelling de volgende dag al aan in een zeer verzorgde verpakking om beschadiging te voorkomen. Bij vragen kon je steeds om duidelijke uitleg vragen en had ik nooit het gevoel dat ze in functie van het prijskaartje producten aanboden. Keep up the good work!

Wendela van Wageningen 04-08-2021

Duidelijke website en een vlotte, nette levering van de bestelde artikelen.l!

F.A. 04-08-2021

Nog vóór de bezorging al geld retour omdat ik teveel had betaald. Prima verpakt, onverwacht snel bezorgd.

Ineke 04-08-2021

Ontzettend blij dat ik uiteindelijk bij jullie ben binnen gestapt om een Nikon camera aan te schaffen. Goede uitleg, maar vooral het plezier in het werken van beide heren vond ik erg prettig. De verkoop is jullie gegund. Dank jullie wel.

Nienke 04-08-2021

CameraNU biedt een snelle en naar mijn ervaring fijne service. Prima prijs/kwaliteitverhouding, goed advies. Echt een aanrader!!

kees 04-08-2021

Ik ben op reis door Europa en had een onderdeel van mijn Gopro verloren. Camera nu heeft het onderdeel naar Oostenrijk gestuurd zodat ik mijn reis weer kon vervolgen filmend met mijn Gopro

José van der Sluijs 04-08-2021

Goede informatie over het statief. Scherp geprijsd en zeer snelle levering.

DFW 04-08-2021

De site is gemakkelijk ook vanuit het buitenland. Snelle levering, sneller dan op een website in België.