Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jurgen 14-04-2021

Na lang piekeren/zoeken/reviews kijken wist ik welke sigma lens dat ik wilde. afspraak gemaakt bij cameranu eindhoven (voormalig city foto). daar vriendelijk ontvangen met koffie en kon rustig de lens proberen. onderwijl body sensor schoon laten maken. ze boden een goed alternatief met een 2e hands nikon lens, in keurige staat. gaven keuzes in filters en zochten zelfs nog een passende transport tas. top service!

RS uit H 14-04-2021

Producten zijn snel en goed verpakt geleverd. Aangetekend, met track en trace bezorgd. Alles was zoals verwacht.
Op de producten wordt een goede garantie geleverd van 2 of 3 jaar! Dat geeft vertrouwen.

Gregor 14-04-2021

Prima communicatie, levering volgens afspraak, no nonsense, probleemloze bestelling.

Yunus 14-04-2021

Delivered next day as stated, nice package that protects the product. Looking forward to next purchase on cameranu.nl!

Denise 14-04-2021

Via WhatsApp een advies gevraagd over camera lensen. Echt heel erg professioneel werd er gehandeld.

Eerst naar budget vragen voordat ze dure lensen sturen waar ze meer mee kunnen verdienen.

De lensen die aanbevolen zijn, ben ik ook echt heel erg tevreden over.

16u besteld en had de bestelling de volgende dag in huis.

Peter 14-04-2021

Cameranu heeft deskundige mensen en een ruim aanbod voor elke fotograaf.
Bestellingen worden snel geleverd

Mariette 14-04-2021

De website van CameraNu is erg overzichtelijk. De zoekfunctie werkt goed, waardoor je snel kunt vinden wat je zoekt. Het orderproces is ook erg gemakkelijk.
Zodra je de bestelling geplaatst hebt krijg je meteen duidelijk een bevestiging op de email en het pakket had ik de volgende dag al goed verzorgd in huis.

Petra van der Linden 14-04-2021

Goede service en snelle levering. Camera was goed verpakt en bedrijf was de camera bezorgde ook perfect. Kijk uit naar het moment dat jullie het filiaal openen in Rotterdam, zal er dan regelmatig komen.

Anna 13-04-2021

Ik heb onlangs de Godox MS300-F 2-Monolight Kit gekocht via Cameranu.nl.
Op vrijdagavond besteld en zaterdag in huis. In de doos ontbrak alleen de receiver die bij de kit hoorde. Ik had CameraNU gebeld en ze zorgden er meteen voor dat deze nog werd nageleverd, waardoor ik deze na het weekend nog in huis had. Ze hebben me heel netjes geholpen aan de telefoon en de nalevering was dus erg snel. Al met al echt topservice, heel tevreden!

Joke Louwrink 13-04-2021

Zeer tevreden over CameraNu.nl, goed product, goed verpakt, snelle levering, mooie site!

Nathalii 13-04-2021

Prijs-kwaliteit goed, met een snelle verzending.
Goed ingepakt, shockbestendig.

Christian 13-04-2021

Ideale website waar je snel door heen kan navigeren. Product dat ik zocht was snel gevonden.
Groot assortiment met een goede prijs, beduidend lager dan andere webwinkels met camera apparatuur.

Ook de levering was prima, alles netjes verpakt en zonder beschadigingen snel gearriveerd.

Al met al een prima service en erg blij met het product!

Dries 12-04-2021

De weg op de website is eenvoudig te vinden. Ik heb 2 verrekijkers besteld. Daar dit net voor Pasen was dacht ik voor de levering op zeker te spelen door de producten bij de winkel af te laten leveren. Helaas werd er daar maar één verrekijker afgeleverd. Het hoofdkantoor heeft mij ingelicht over de fout en de tweede verrekijker alsnog met pakketdienst opgestuurd. Deze kwam een dag later, net voor Pasen. Goed geregeld Cameranu.

Ronab 12-04-2021

Goede hulp van de helpdesk met link naar het juiste artikel, na bestelling zou het meerdere dagen duren maar het 2 dagen was het al in huis!

Nick 12-04-2021

Snel antwoord op mijn vraag, snel geleverd en het materiaal was goed verpakt.

RobertS 12-04-2021

2 producten besteld waarbij al zichtbaar was dat de camerabatterij pas op termijn leverbaar was. Het wel aanwezige product wordt keurig en gratis bij mij thuis afgeleverd. Prima service!!

Robbert 11-04-2021

3 x liegen is scheepsrecht, lijken ze afgelopen week gedacht te hebben bij cameralater.nl. Allereerst de informatie op de website, die gaf in het weekend aan: "vandaag besteld, dinsdag in huis". Alleen was het in het bestelproces niet mogelijk om thuislevering te selecteren, maar wel dat het de eerstvolgende werkdag opgehaald kon worden in Amsterdam. Dus daar maar voor gekozen, ik kon dat combineren met een andere boodschap. Toen ik 's morgens de klantenservice belde om te vragen of mijn bestelling misschien al iets vroeger dan 15u kon worden opgehaald kreeg ik te horen dat de bestelling weliswaar onderweg was, maar er kon niet met zekerheid gezegd worden hoe laat het zou arriveren in Amsterdam. Ik zou de exacte tijd per mail bevestigd krijgen, maar helaas had ik om 15u nog geen bericht ontvangen. Nogmaals heb ik de klantenservice gebeld en ineens bleek dat mijn bestelling nog gewoon in Urk was! Buiten de opmerking dat ik het daar zelf wel mocht komen ophalen (ja dank je de koekoek, dat is een uur rijden!) werd mij geen directe oplossing geboden. Wel kon mijn bestelling 's avonds nog met Postnl mee, dan zou ik de volgende dag alles in huis hebben. Machteloos daar maar voor gekozen en de volgende dag de koerier met spanning opgewacht. Althans, tot ik ergens in de middag een mailtje ontving van Postnl dat zij zojuist een pakketje van Cameranu in hun magazijn hadden ontvangen en dat de volgende dag zouden komen bezorgen. Gelukkig heeft Postnl wel hun woord gehouden!
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2021

Hi Robbert,

We moeten erkennen dat we er in dit geval flink naast gezeten hebben. We kunnen niets anders doen dan je daar onze excuses voor aanbieden, en beterschap beloven. We danken je voor de feedback die je wilde delen, en we hopen dat we je een volgende keer kunnen laten zien dat liegen niet in onze aard zit.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Tim 11-04-2021

Echt een top winkel!
Altijd goede originele producten.
De levering is ook echt super. Je wordt goed up-to-date gehouden over de bezorging.
Alles verloopt compleet vlekkeloos.
Complimenten!

Bas 11-04-2021

Prima service. Product was online niet leverbaar, maar wel in een van de winkels. Na een telefoontje kon ik het artikel gewoon online bestellen en werd het product vanuit de vestiging naar mij bezorgd. Goed geregeld. Binnen enkele dagen had ik het product.

11 april 2021 11-04-2021

Super tevreden. Makkelijke website, super simpel om te bestellen. Leuk ook de tips!! Helaas door drukte 1 dag later in huis.

Johan 10-04-2021

Ik zocht een goede kwaliteit filter voor mijn camera, daarom gekozen voor Cameranu.nl om zeker te zijn dat ik geen rommel zou aanschaffen. Website is duidelijk en overzichtelijk, producten zijn makkelijk te vinden. En ook de prijs is prima.

Mike 10-04-2021

De opnametafel vlot en netjes verpakt ontvangen. Komt overeen met foto’s en beschrijving.

Walter 10-04-2021

Mijn online bestelling was grondig fout gelopen. Maar dit werd snel helemaal opgelost na één mailtje. De bestelling werd enkele dagen perfect afgeleverd. Keurig verpakt.
Een zaak met een grote catalogus aan producten, die ook daadwerkelijk in stock blijken te zijn. Daarnaast zijn ze zeer klantvriendelijk.

Karina 10-04-2021

Vorige week de Wimberley PP-200 The Plamp II bij cameranu.nl aangeschaft.
Natuurlijk eerst een goed onderzoek gedaan onder de diverse aanbieders.
Maar al snel kom je tot de conclusie dat je bij cameranu.nl op de eerste rij zit.
Je krijgt een kwalitatief uitstekend product voor een eerlijke prijs wat er voor zorgt dat er een goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Tel daarbij op de goede en snelle service, de gratis verzending dan weet je dat je goed zit.

Zeer tevreden met cameranu.nl

Dirk Biermans 10-04-2021

Steeds een snelle levering, altijd de beste prijs en zeer correcte informatie