Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alex Bunjes 21-07-2020

Ging naar de Amsterdamse vestiging om een oude Canon 100-400mm lens in te ruilen tegen een nieuwe 100-400 mm lens. Werd vriendelijk en vakkundig bediend. Kreeg goede adviezen

David D 21-07-2020

Goede en overzichtelijke webshop en supersnelle levering en goede communicatie over bestel- en leverproces.

Yasemin 20-07-2020

Informatie Op de website shop is makkelijk te vinden, overzichtelijk keuze menu s en uitgebreide informatie.
Meerdere keuze mogelijkheid qua assortiment en informatief.
Goede service, vlotte levering en ook indien niet de juiste keuze gemaakt Bij een retour wordt dit ook zorgvuldig en vlot behandeld.

fransdw 20-07-2020

Tijdens de tijdelijke actie op de site van cameranu.nl een godox V1 met korting zaterdags besteld en maandag geleverd...Buiten het feit dat ik blij ben met mijn aankoop...ook blij met de snelle levering!

Cor Elshout 20-07-2020

Heb een canon G7X lll gekocht in Urk. Werd geholpen door (*). Hij kwam op mij over als een vriendelijke kundige man. Wist wat hij mij verkocht en wist op al mijn vragen een antwoord te geven. Hij nam ook duidelijk de tijd voor me. Ik ben prettig geholpen. Tot de volgende X.

Mike 20-07-2020

De shop in Amsterdam EN de klantenservice (Urk??) zijn werkelijk fantastisch. Ik had de verkeerde camerakeuze gedaan, kon zonder problemen de camera teruggeven. De service via Whatsapp is ook prima, er komt gewoon snel een antwoord waar je iets aan hebt, met een keuze voor verschillende mogelijkheden.

Akke Vellinga 20-07-2020

Een cameratas 's avonds net voor 23.00 uur besteld en toch al de volgende dag in huis! Ook in de winkel prima en vriendelijk geholpen. Mooie winkel, groot assortiment.

Rogier 20-07-2020

In korte tijd 2 keer iets besteld en 2 keer zeer tevreden over de produkten en de snelle levering.
Artikelen worden goed verpakt opgestuurd.
Beide keren het artikel binnen 24 uur in huis.
Absoluut een aanrader!!

JJ 20-07-2020

De prijzen zijn zeer aantrekkelijk maar bovenal goede service bestaande uit vriendelijkheid en deskundigheid in de winkel (voor mij Groningen).

Willem Reumermann 20-07-2020

Bij CameraNU.nl heb ik de Tamron Lens 18-400mm kunnen bemachtigen terwijl deze bij andere aanbieders uitverkocht was . Ook voor de prijs van 599 euro en ook 5 Jaar Garantie . De bestelling werdt de volgende dag keurig afgeleverd . En daar worden we blij van

Esther 20-07-2020

Ik was al bekend met Cameranu. Bij het kopen van een Sony A7 III zag ik een mooie deal in combinatie met de Sigma 24-70 F2.8. De winkel in Amsterdam binnen gelopen en werd direct netjes geholpen. Mijn vragen over de overstap van Canon naar Sony wisten ze goed te beantwoorden en ze hadden zelfs nog wat extra tips en tricks voor het besturen van de Sony. Dit had ik nog niet online gelezen, dus zeker verkopers die weten waar ze het over hebben.

Een paar dagen later had ik een polarisatiefilter gekocht, maar dit zou ik toch niet zo vaak gebruiken. Inruilen was totaal geen probleem en kreeg netjes het geld terug op mijn rekening gestort.

Johan Molen 20-07-2020

Al het mailverkeer (factuur, retouraanmelding etc) komt in spamfolder. Na dit ontdekt te hebben, verder wel vlot in contact. Niet meer van deze tijd om retourkosten voor de klant te rekenen. Verder prima webwinkel.

Frank 20-07-2020

Snelle en correcte levering. Had moeite om de lens werkend te krijgen op mijn camera. Daarvoor moest ik de software van de camera aanpassen. Het goed bereikbare callcenter van Cameranu heeft mij daarbij uitstekend geholpen. Applaus, binnen vijf minuten was het probleem telefonisch verholpen.

Jan v.d. Wege 20-07-2020

Reeds meerdere artikelen gekocht bij CameraNu en dit tot volle tevredenheid.
Indien gewenst vakkundige voorlichting, zeer prettige contacten en snelle levering van uitstekende artikelen en dat tegen een gunstige prijs.
Mochten er eventueel toch een probleempje zijn, geen nood, CameraNu staat garant voor een uitmuntende service.

Wim 19-07-2020

Ik heb deze site gekozen om de prijs en de snelle levering. gebruiksvriendelijke site en geen bezorgkosten.

gvs 19-07-2020

Ik was op zoek naar een verrekijker en heb deze in de winkel uitgezocht. Er werd een duidelijke uitleg gegeven en je kreeg ruimschoots de mogelijkheid om verschillende verrekijkers te proberen om zo de verschillen te beoordelen. Ben er erg tevreden over.

Stefan 19-07-2020

Goede winkel, als advies nodig hebt wordt dat op maat gegeven. Via webshop makkelijk te bestellen, vlotte en goed verpakt verzonden.
Aanrader

E. Utrecht 19-07-2020

Na telefonisch contact goed voorzien van informatie. Snelle levering van het bestelde product.

Pel 19-07-2020

Fijne webwinkel! Ik kon alles snel vinden op de site en de bezorging was snel! Ook kreeg ik genoeg (maar niet teveel) mailtjes die me op de hoogte hielden. Ik zou hier zo opnieuw bestellen!

Bruno 19-07-2020

goede site en gebruiks vriendelijk. Een snelle en goede levering . Veel nuttige producten

Shetlandje 19-07-2020

Goede winkel en snel geholpen. Betaling ging aan mijn kant niet goed, ook dat was snel opgelost.
Het nieuwe bewerkingsprogramma capture one (als opvolger van lightroom) werkt super.

Jelle 18-07-2020

Een prima website waar de producten snel gevonden kunnen worden, met een breed aanbod.
Veel op voorraad en ook snel geleverd. Ik heb een objectief gekocht en deze was goed verpakt met bubbeltjes plastic. En de doos was opgevuld met plastic luchtzakjes om schudden en stoten tegen te gaan tijdens transport.

JB 18-07-2020

Fijne winkel, vriendelijk personeel, ruim assortiment en kundig advies. Desgewenst kan je een bak koffie pakken, mocht je even moeten wachten.

Thomas 18-07-2020

Goed bedrijf, maar jammer dat de komt zelf moet betalen voor retourneren. Misschien is de klant te verwend met Coolblue, Amazon etc. maar er is helaas niet overal een CameraNu winkel in de buurt, bijvoorbeeld in Utrecht

Sandra 18-07-2020

Duidelijk beschreven omschrijving van het toestel. Vriendelijke medewerkers. Super snelle levering. Ik weet nog niet hoe mijn camera werkt, maar daar gaan we snel achter komen.
Hopelijk heb ik de juiste besteld. Gelukkig kan je binnen 30 dagen ruilen. Geweldig toch