Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 15-05-2021

Snel en netjes verzorgd en verzonden.
Dat de onderdeeltjes erg duur over komen kan het bedrijf waarschijnlijk niets aan doen. Bedoeld: voetje Fujifilm flitser bijna €7,= en dan de verzendkosten nog :-(

Ruud 15-05-2021

Goed assortiment. Dingen zijn gemakkelijk te vinden. Ook de afhandeling van mijn aankoop verliep lekker vlot

Renee Krijgsman 15-05-2021

CameraNu.nl Apeldoorn is een winkel waar ik heel graag kom om me te laten adviseren. Betrouwbaar, klantgericht, vriendelijk, alles klopt daar. Ook als ik op dat moment niet iets koop staan ze altijd voor me klaar voor advies en tips. Ik kom er al 13 jaar met erg veel plezier!!

P 14-05-2021

Het product dat ik kocht was netjes verpakt en snel geleverd! Snel leveren tijdens een pandemie is zeker niet evident, goed bezig!

Manos 14-05-2021

ZEER ONTEVREDEN KLANT.
3 weken geleden heb ik een lens besteld (Order: #161943176482 ). Deze zou dezelfde dag nog bezorgd worden. Na een paar dagen had ik nog niets ontvangen, terwijl Cameranu niets had laten weten over vertraging. Dus belde ik ze en ze vertelden dat ze ook niet wisten waar het pakket gebleven. Geld terug krijgen was niet mogelijk, er moest eerst een 'onderzoek' plaatsvinden. Hoe lang dat zou duren, wisten ze niet. Het is nu 3 weken later en ik heb geen lens, geen geld terug en ik heb ook niets meer van Cameranu vernomen. Op 2 mails die ik stuurde werd gereageerd met " we weten het niet en we moeten het onderzoek afwachten". Dit is de slechtste klantenservice ooit! Ik ben zeer teleurgesteld, wil onmiddelijk mijn geld terug en raad iedereen aan om NIET bij Cameranu te bestellen!

Katie 14-05-2021

Telefonisch ben ik heel goed en uitgebreid geholpen met het kiezen van een verrekijker. Ik had al wat voorwerk gedaan en de medewerker luisterde goed en geduldig naar mijn afwegingen. Het liefst had ik natuurlijk de verrekijkers uitgeprobeerd, maar op deze manier verliep het ook heel prettig.
Uiteindelijk was het een uitgebreide kundige review die me hielp de knoop door te hakken. Het bestelde product is binnen 24 uur netjes bezorgd. Ik ben blij met mijn nieuwe aanschaf!

Lucsegers 14-05-2021

Keurig netjes ben ik door cameranu medewerker geïnformeerd over de aankoop van een lens, die uit de collectie genomen was, maar na even zoeken toch nog op voorraad was
Het ging om een Sigma lens voor Sony A mount, die helaas niet meer geproduceerd word. Zo heb ik mijn collectie compleet waar ik nog jaren plezier van ga hebben.
De lens is vervolgens netjes op afspraak geleverd.
Ik heb hem op de camera gemonteerd en gecontroleerd, en alles werkt naar behoren!
Prima service, 2 jaar garantie, en een dijk van een lens, deze Sigma 18-35 F1.8 DC HSM.
Ik heb veel reviews gezien over deze lens, en aan de hand van deze reviews besloten om hem aan te schaffen! Helaas ontdekte ik toen dat deze lens niet meer geproduceerd werd voor Sony A mount cameras. Gelukkig kon Cameranu mij nog helpen.

Jan de Sterke 14-05-2021

Al jaren klant bij Camera nu Tot heden altijd prima services en advies gehad heel tevreden.

Hans 14-05-2021

ND 32 grijsfilter bestelt en de volgende dag binnen niet elke fotozaak heeft dit op voorraad cameranu.nl wel dus ben ik uiterst tevreden want had het de volgende dag binnen

Will 14-05-2021

Altijd als ik wat zoek, ook voor de wat meer bijzondere zaken, kom ik bij dezelfde verkoper uit : cameranu. Ofwel een prima assortiment voor een prima prijs.

Martin Janse Van Rensburg 14-05-2021

de service was goed en snel! Ik kocht verschillende lenzen om mijn fotografie-bedrijf te starten en ze kregen het snel! het personeel is vriendelijk en staat altijd klaar om in te springen en te helpen

Raymond S 14-05-2021

Goed en deskundig personeel en een breed aanbod in verrekijkers . De door ons gekozen kijker was ook voorradig .

Vos 13-05-2021

Altijd vriendelijke mensen, betaalbare producten en goede service. Ook altijd een handige winkel als ik snel iets nodig heb, meestal de volgende dag al in huis!

J. Van der Meulen 13-05-2021

Een verrekijker gekocht. Zeer deskundige uitleg door verkoper. Daarom ga ik naar Camera NU!

Alex 13-05-2021

Ik ben goed geholpen door cameranu. Erg klantvriendelijk ook wanneer een product elders is gekocht. Kortom ik kan iedereen aanraden om zaken te doen met Cameranu

Rudi 13-05-2021

Woensdag melding gekregen van beschikbaarheid van de lens (Samyang AF 12mm F2 E). Direct besteld (ongeveer 16u) en de volgende dag reeds geleverd in België. Zo snel was voor mij nu niet nodig maar wel leuk natuurlijk. Top service!!

Dirk 13-05-2021

Duidelijke en informatieve website. Ruim assortiment. Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle orderafhandeling en punctuele levering.

Hans Hoosemans 13-05-2021

CameraNUwas bij mij bekend en had ik vertrouwen om daar mijn nieuwe Nikon D500 te kopen. Zoals bij de meeste webwinkels reclameert men met nu bestellen morgen in huis. Dat ging in mijn geval niet op, maar duurde 2 dagen langer. CameraNU hield mij zeer goed op de hoogte van de status van de bestelling en uiteindelijk een prima levering.

Quinty 12-05-2021

Laatst een nieuwe lens besteld voor mijn Camera die ik ook bij Cameranu heb gekocht. Snelle levering en goed verpakt! Het een en ander over de lens was mij niet helemaal duidelijk maar alles telefonisch netjes uitgelegd gekregen, ze nemen graag de tijd voor je en zoeken samen met jou naar een oplossing.

Erg fijne ervaring(en)!

Marian 12-05-2021

Duidelijke omschrijving van het objectief waardoor ik een hele goede keuze heb kunnen maken. Voor de zekerheid ook nog telefonisch contact gehad om er zeker van te zijn dat dit objectief geschikt is voor mijn camera. Snel en netjes geholpen. Bestellen ging gemakkelijk en de bezorging was een dag later. Heel tevreden!

Jan 12-05-2021

Goede prijzen, snelle levering en prima service met vriendelijke en deskundige mensen aan de telefoon

Monique Tetteroo 12-05-2021

Een dikke 10 altijd alles in orde en goede service , leveringen altijd op de afgesproken tijd , ik bestel nergens anders meer

Jan 12-05-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site. Goede basis om een keuze te kunnen maken.
De bestelde verrekijker werd de volgende dag al geleverd en blijkt ook er ook nog een mooi uit te zien.
Goede prijs kwaliteit verhouding en kan zich meten met duurdere kijkers.
Prima om vogels mee te observeren.

Robert Berkhoff 12-05-2021

Je hebt een professionele videocamera nodig. Waar huur je die?
Het klinkt als de 'call' van de regisseur: "Camera, nu!"
Twee vestigingen bezocht, Urk voor de verhuur van de Panasonic AG-UX90, en Apeldoorn voor de aanschaf van een Lexar SDXC- card en Caruba Multi Card Case.
Mooie verzorgde winkels en professioneel personeel die doen wat je van ze verwacht. De gehuurde camera controleren en zorgen dat alle accessoires erbij zitten, en je adviseren over de gebruikte SDXC-card en de aanschafprijs van de 'card'.

Jan Karel 12-05-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding op de webshop en een goed aanbod in de fysieke winkels. Behulpzaam personeel, nemen de tijd om informatie te geven in de winkel (Eindhoven). En voor zo ver ik weet ook goede service verlening.