Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan J de Jonge 11-07-2022

Cameranu.nl bij deze zaak ben ik echt prima geholpen! Heb een 2e hands camera gekocht, was nogal sceptisch om te kopen zonder dat ik het artikel heb kunnen zien. Na wat WhatsApp berichten heen en weer toch besteld. Volgende dag was de camera binnen, en tot mijn verassing nog beter dan ik verwacht had! Maar toch zend ik de Canon eos 5Dsr terug, is voor mij een over kill wat een beest (positief) van een camera is het! Heb een mooie aanbieding gezien, een Canon EOS R systeemcamera Body Zwart + EF-adapter. Kortom goede betrouwbare zaak!

Buffel 11-07-2022

goede service en goed advies en mooi op tijd bezorg
de flitser bevalt zeer goed zijn er erg blij mee

Frank 11-07-2022

CameraNu biedt marktconforme prijzen maar heeft vooral verstand van de spullen die ze verkopen. Genoeg andere webshops zijn alleen nog maar platformen waar externe aanbieders hun spullen proberen te slijten. Bij CameraNu gebeurd dit niet waardoor je goed kan vergelijken, volledige en gecontroleerde informatie over de producten krijgt en je spullen zoals beloofd een dag later op de mat liggen.

Ik had een audiorecorder besteld bij een andere webshop. Twee weken gewacht, niet leverbaar, betaling was niet goed geregistreerd, ik heb allerlei smoesjes voorbij horen komen. Daarna bij CameraNu besteld en ik had hem een dag later, goed verpakt met alle accessoires die ik nodig had!

Saensche Cor 11-07-2022

Op zich een prima webwinkel met scherpe prijzen maar op 1 punt is wat op af te dingen. De prijs bij de importeur was EUR 49,00. Dat is Ricoh (de fabrikant met Pentax als ondermerk) en dezelfde tas stond voor EUR 14,95 bij camera.nu. Er werd een zgn webretour geleverd die al gebruikt was ipv een nieuwe tas. Gevoelsmatig is dit een tweedehands exemplaar. Gezien het prijsverschil kon je dit wel verwachten maar werd dit nergens aangegeven. Wat meer eerlijkheid was wel op zijn plaats geweest.

Frank 11-07-2022

De website is overzichtelijk en ik heb precies gevonden wat ik zocht. Tevens supersnel geleverd.

FlorisJan 11-07-2022

Ondanks probleem dat mijn preorder voor de DJI pro3 door het systeem later werd gecanceld, is dit door de afdeling Klantenservice perfect opgelost.
Wel iets later dan gepland, maar de afhandeling was verder prima. Dus betrouwbare website.

Rob 10-07-2022

Goede service en een uitgebreid assortiment, snelle verzending en niet duur En handig dat ze ook meerdere fysieke winkels hebben.
Alleen jammer dat de 64GB CompactFlash-kaart die ik had besteld niet werkt bij de Nikon D300, wat ik pas later las toen ik foutmeldingen kreeg (en wat ook niet bij de productspecificaties stond, dat deze mogelijk niet zou werken bij wat oudere camera's).

J de groot 10-07-2022

Snel geleverd, er was wat mis gegaan bij het magazijn. Gelukkig nog zelfde dag opgelost en thuis bezorgd!

Marbud 10-07-2022

na een prettig chat gesprek een goede keus kunnen maken en snel geleverd.
goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling die uit verschillende onderdelen bestond

Marlies 09-07-2022

Super lief geholpen door de mevr bij de foto ontwikkeling.
Ging heel opgelucht weg en blij dat t was opgelost.
Zo snel alles afgewerkt.
Hartstikke bedankt CameraNU.nl

Henk 09-07-2022

Mooie winkel.
Echt goed advies.

Het was erg druk maar kregen tussendoor toch de gewenste camera met een vergelijkbaar model om te beoordelen.

bob 09-07-2022

Professioneel bedrijf !!
Klantvriendelijkheid ook een 10 !!
Meteen reageren op een mail ,ook een 10 !!!
Levertijd was exact 2 dagen, wat ook op de site bij het bestellen stond !! Een 10 !!
IK zou geen enkele reden kunnen geven om niet te bestellen bij dit bedrijf !!!
Hou dit niveau vast !!!
Succes camera nu !!!

L. v.d. Walle 09-07-2022

We kwamen in de winkel in Groningen om een verrekijker te kopen. Door het advies en deskundigheid van de medewerker, welke ons een betere voorstelde ( wat duidelijk zichtbaar was) namen we deze . We zijn enorm blij met het advies van Uw medewerker uit Groningen. De verrekijker bevalt erg goed.

Marco rijnhart 09-07-2022

Ik heb een foto camera gekocht bij cameranu.nl ik ben er zeer blij mee.
1.Prima service
2.Ben er goed geholpen
3.personeel is vriendelijk en ze weten waar ze het over hebben.
4.Het personeel is niet op dringerige wand daar hou ik niet van en ter wel ik wachte gelijk maar even gratis bakkie koffie bij hun gedronken dit noem ik nog een goed geregeld.

Diaan rijnhart 09-07-2022

De medewerkers nemen serieus de tijd voor je
De vragen die je over het foto toestel heb die kunnen ze beantwoorden
Ze hebben geen verkooppraatjes ,dat ik heel fijn
En ze leggen alles uit over de camera zijn er nog andere optie,s wat zou kunnen voor de fototoestel dan zeggen dat hebben ze bij mij gedaan
Hele vrienden medewerkers zijn het op rotterdam centrum
Zeker een service als je moet wachten kan je koffie nemen of fris
Ik zeker hun aan klasse geholpen

Ruud Derks 09-07-2022

Via zoekmachine snel bij cameranu.nl uitgekomen. Prima website en geweldige aanbiedingen. Makkelijke keuze. Snelle en correcte levering. Kortom: zo moet het!

Marianne Blaak 09-07-2022

Leren camera harnas besteld maar moest ruilen voor een maat kleiner! Super snel geregeld!! Heel blij mee. Contact verliep heel goed en persoonlijk!
Absolute aanrader!!

Sanne 08-07-2022

Na bij meerdere winkels te zijn geweest op zoek naar een camera kwam ik bij cameranu in Groningen. Hier ben ik erg goed geholpen en heb ik goede uitleg gekregen over verschillende camera’s. Ik heb aangegeven dat ik de Sony a6000 zou willen, echter was deze niet leverbaar ivm de levering van chips. De medewerker radde mij de a6400 aan, omdat ik zsm een camera wilde aanschaffen omdat ik op vakantie zou gaan. Deze was wel duurder, maar ik kon, omdat er natuurlijk ook een lens bij moest, pakket korting krijgen. Daarnaast was de camera nog aanwezig in Urk, de volgende dag kon ik de camera en lens al ophalen in de winkel.
Ook ben ik voor de vakantie nog terug geweest in de winkel omdat ik een aantal vragen over de camera had. Hier hebben de medewerkers mij uitstekend bij geholpen en ook tips gegeven voorbereid gebruik. Inmiddels ben ik al op vakantie geweest en mijn camera voldoet heel goed!

Marco vino 08-07-2022

Cameranu heeft mijn bestelling snel en netjes bezorgd. Precies zo als beloofd. Het kunnen vergelijken van producten is zeer handig en miste ik bij de concurrentie. Tip: iets meer achtergrondinformatie over verschillende soorten Camera's en objectieven zou ik handig vinden.
Al met al vind ik Cameranu zeer prettig en kan het iedereen aanraden.

Ivan 08-07-2022

Het bestelde artikel werd snel geleverd in België en de communicatie en tracking updates waren perfect. Het artikel was ook merkelijk goedkoper wanneer vergeleken met andere online firma’s.

Reina 08-07-2022

Online een bestelling gedaan, die ik dezelfde dag wou afhalen in de winkel van Groningen.
Perfect en vriendelijk afgehandeld.

Michiel 08-07-2022

De prijs ligt toch een stukje lager dan bij andere aanbieders. Helaas was het artikel toch niet op voorraad dus duurde het iets langer dan verwacht. Inmiddels ontvangen gelukkig

DJ CASTRICUM 08-07-2022

de spullen waren voorradig en netjes de volgende dag geleverd
de kwaliteit van de foto lens/sensor schoonmaakmiddelen is uitstekend

Cem 08-07-2022

Onwijs goed geholpen. Ik zocht een trigger voor mijn Canon. Mijn vertrouwde camera winkel had deze niet en gaf me een Bluetooth trigger voor 130 euro. Erg duur en traag. Toch maar even gechat met CameraNu. Binnen 5 minuten een trigger voor nog geen 3 tientjes. Kreeg daarna een mail met ons chat verslag, zo kon ik makkelijk de link naar het product vinden. Ik deed nog even moeilijk 'weten jullie het wel zeker', maar bij Cameranu was geen twijfel en ze hadden gelijk. Ik heb mijn camera en lensen ook daar gekocht. Altijd nette service tegen een eerlijke prijs. Heel blij met jullie.

Tanja 07-07-2022

Een vriendin heeft deze winkel aangeraden. Toen de winkel nog alleen in Urk zat, ging ze er vroeger al met haar vader heen. Ik ben toen gaan googlen en kwam er achter dat ze ook een webshop hebben. Dus heb ik daar een camera en objectief gekocht. Het objectief was helaas niet goed en deze kon zonder problemen terug sturen en kreeg na een week mijn geld terug waarna ik het juiste objectief kon bestellen. Ze helpen en antwoorden je snel via de chat. Zeer goede service en vriendelijke medewerkers.