Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christian 31-05-2022

Rugtas gekocht voor m’n camera. Supersnelle levering, duidelijk mailcontact en goede verpakking! Toppers!

Alex 31-05-2022

De winkel was kleiner dan verwacht. Redelijk bekwaam personeel. Camera's kunnen niet worden gedemonstreerd omdat er geen opgeladen batterijen voor zijn. Beetje jammer.
Verder prima.

Daniel 31-05-2022

Al een tijdje was ik opzoek naar een vervanger voor mijn oude camera. Hier bij CameraNu hadden ze als enige nog de fuji X-T4 op voorraad. Door te bellen kon ik deze zonder betaling apart laten leggen. In de winkel in Amsterdam, waar je makkelijk om de hoek kunt parkeren, lag deze voor mij klaar.
Een gesprek van een uur verder, waarin in veel tips kreeg, alles op voorraad was wat ik nodig had, was ik een pracht camera rijker!
En ook nog eens een verlengde garantie van wel 5 jaar!!!

De Vries 31-05-2022

Ik had een vlek op de lens van m'n Nikon camera. Fout gereinigd door mijzelf. Door vakkundig reinigen van de lens door een medewerker van Camera Nu op Urk kan ik weer vlekkeloos mooie foto's maken. Nogmaals bedankt.👍

Prive 31-05-2022

Duidelijke site met voldoende uitleg. Veel keuze. Deze site beoordelen wij als zeer goed

Marjolein 31-05-2022

Cameranu.nl krijgt van mij een 10! Ik had een een lichtstaaf besteld van Nanlite en ik had hem de volgende dag al binnen! Super snelle service. Daarna kreeg ik netjes de factuur in de mail. Op de website van Cameranu.nl staan hele heldere beschrijvingen. Dus je kunt je makkelijk oriënteren op een aankoop via hun website.

Judith 31-05-2022

Hele goede ervaring tot nu toe! Het personeel in de winkel was heel aardig en hebben mij goed geholpen! Ik werd geholpen door een meneer die er (denk ik) net nieuw was, maar hij deed het super! Ik kon zo mijn vooruitbetaalde lens afhalen en kreeg nog wat extra info. Heel erg fijn. Bedankt!! Ik kom zeker nog eens terug.

Rush 31-05-2022

De website is snel en makkelijk te bedienen. Na aankoop was de klantenservice enorm vriendelijk en behulpzaam. De levering was snel, zelfs aangegeven ivm hemelvaart of ze eerder konden bezorgen en dat kon. Meer dan tevreden!!

Erik 31-05-2022

Mooi ruim assortiment, en wat ik zocht was op voorraad. Prima voorlichting in combinatie met een leuke actie. Hier kan je prima kopen.

Frans de Rouw 31-05-2022

Ik werd bij camera in Eindhoven bijzonder vriendelijk geholpen. Ondanks dat ik er de eerste keer was werd mij het gevoel gegeven dat ze me al langer kennen. Heel vriendelijk zonder tijdsdruk.

Cornelis Patrick 31-05-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, de gekochte goederen waren ook zeer vakkundig verpakt ( het was in mijn geval een lens). Snelle levering. De gekochte lens voldoet perfect aan de omschrijving op de site.

Denise 31-05-2022

Hele snelle levering van producten binnen 1 werkdag! Ik had een camera lens besteld, maar omdat deze groter was dan verwacht besloot ik deze terug te sturen. Ook de verwerking van de retour was erg snel en netjes

Giliam 31-05-2022

De Vortex Viper HD verrekijker werd snel geleverd en had een scherpe prijs. Ook was deze goed verpakt en is deze compleet. Direct gereed voor gebruik incl. Nekband en harnas.

Eli 31-05-2022

Ik heb bij CameraNu.nl een draagbare telefoonhouder gekocht om te filmen. Het is de ZHIYUN SMOOTH 5 geworden, waarbij ik uitstekend werd geholpen door een medewerker, die de tijd neemt om alle in en out van het apparaat door te nemen. Dus mijn volgende apparaat wordt zeker bij CameraNu.nl

Freek Stompedissel 31-05-2022

Na het gevonden te hebben op de website gelijk besteld.
Doet wat het beloofd, artikel besteld en binnen 24 uur bezorgd.!

Denis 30-05-2022

Duidelijke webshop met een groot assortiment en concurrerende prijzen! Bestellen was heel makkelijk en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Super tevreden dus!

Mark 30-05-2022

Heel blij met de communicatie van cameranu. Duidelijke communicatie waar ik van hou en service gericht. Heel blij en raad het aan.

Geja 30-05-2022

De website is overzichtelijk en compleet en met gebruik van filters is het gemakkelijk om hetgeen te zoeken wat je nodig hebt. Voor alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie, ga ik al jaren naar de winkel van Cameranu.nl in Urk. De sensor van de camera laat ik schoonmaken, dat kan door (zelfs zonder afspraak) even bij hun langs te gaan. Een aanrader! Telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar en in de winkel is het personeel erg vriendelijk en hebben ze veel kennis. Ook voor verrekijkers kun je bij Cameranu.nl terecht, dus als vogelaar is die combinatie interessant.

Berry 30-05-2022

Fijne webshop, ze denken met je mee.
Als er iets niet op voorraad is krijg je een mail over hoe en wat te doen.
De winkel is goed te bereiken, en ze hebben veel personeel met goede kennis over de producten en fotografie.
Dus zeer tevreden over cameranu.nl

JBaan 30-05-2022

In de zoektocht naar een gestabiliseerde verrekijker liep ik tegen CameraNU aan die een demomodel voor een zeer aantrekkelijke prijs in de aanbieding had. Het model is snel verzonden en voldoet aan de verwachting. Tussentijds is een aantal vragen over het product snel en vriendelijk beantwoord.

Ed Visser 30-05-2022

Duidelijke website, bestelling vlot ontvangen, degene van de service afdeling nam de tijd, wist goed waar het over ging en beantwoorde duidelijk mij vragen.

Berne1962 30-05-2022

Ik heb een statieftas gekocht. Deze tas is van zeer goede kwaliteit. Verhouding prijs-kwaliteit is prima. Snelle bezorging.
Enige aandachtspunt is wellicht de verpakking. De doos waarin het product werd geleverd was erg groot, had de helft kleiner kunnen zijn.

Edwin 30-05-2022

Mooie (online) winkel met veel voorraad en regelmatig leuke aanbiedingen. Mijn bestelling was een week 'onderweg' en dat was langer dan werd aangegeven op de website.

Leon 30-05-2022

Ik heb bij CameraNu een sigma 56mm lens voor mijn sony systeemcamera gekocht. Deze lag snel klaar maar zag ik thuis dat er een groot stuk stof in het binnen werk zat. Ben daarom terug gegaan naar de winkel en heb ik de mogelijkheid gekregen om een vervangende lens te krijgen. De nieuwe lens was alleen de zelfde door een menselijke fout. Om dit probleem te verkomen is er gelijk eentje besteld zodat deze niet achter in de winkel weer gepakt kon worden. Nu was alleen het adres verkeert en is de lens bezorgt bij de winkel zelf. Voor mij was dit geen probleem omdat ik dicht bij woon. Nieuwe lens was perfect en werkt naar behoren. Totaal 3 werkdagen van originele bestelling tot vervangende lens. Dus alles was snel geregeled en persooneel was erg vriendelijk. Voor al het gedoe heb ik ook een tegoed bon gekregen om mijn sensor te laten reinigen.

Stef 30-05-2022

Producten op voorraad die bij andere shops levertijden hadden van maanden.
Snelle levering.