Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mariska 18-11-2021

De site is super duidelijk, goede en duidelijke informatie en je kunt goed producten vergelijken. Doordat de info op de site zo goed vermeld staat, kon ik de juiste keuze maken. Super blij met de camera rugtas, prima voor een stedentrip, niet te groot, niet te klein.
Ik beveel cameranu.nl zeker aan

Rob 18-11-2021

In de winkel in Rotterdam werken vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Ik twijfelde tussen twee spiegelreflex camera’s en kon ze beiden rustig bekijken en uitproberen. Ook kreeg ik duidelijke informatie. Hierdoor heb ik een goede afweging kunnen maken.
Als ik een nieuwe lens of ander product zou willen aanschaffen zou ik zeker weer naar deze winkel gaan

Tamara 18-11-2021

Snelle verzending en keurig verpakt. De bestelde lens (incl verpakking) kwam zonder enige beschadiging aan. Alles naar behoren en erg blij met de aankoop!

Zach 18-11-2021

Kwaliteitsvolle producten aan een zeer correcte prijs, tezamen met snelle levering: helemaal top!
Ik bne zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop de winkel mij hielp met mijn vragen :)

Ronald 18-11-2021

Kijk altijd bij cameranu.nl, overzichtelijke en snelle site. Duidelijke informatie en snelle afhandeling en levering van je product. Had nu een nieuw polarisatie filter nodig. Deze zit nu op mijn objectief :-)

MDemming 18-11-2021

Fijn contact. Oprecht en vriendelijk. Men heeft verstand van zaken, en is eerlijk in het advies en de prijs. Komt zeer professioneel over. Ze zijn makkelijk bereikbaar voor vragen en geven uitgebreid en eerlijk antwoord en advies. Goede ervaring. Ik raad deze winkel aan.

Joost van der Meer 18-11-2021

Al jarenlang bestel ik, vooral zakelijk voor Sportplaat.nl maar ook privé, tot volle tevredenheid bij Cameranu.nl. Heldere website en razendsnelle levering, meestal al de volgende dag. Nooit klachten, altijd goed!

Gladys 18-11-2021

Super fijne flits. Maakt mijn foto’s nog scherper en duidelijker. Zeker nu het vroeger donker wordt en met binnen fotograferen! De levering was een dag later en alles was netjes verpakt

Janneke 18-11-2021

Nadat ik bij een hele andere camera winkel met 10 minuten weer buiten stond, besloot ik naar Rotterdam af te reizen. Ruim een uur in de winkel geweest en ontzettend veel info gehad, camera kunnen proberen die ik voor ogen had. Kundige en vriendelijke medewerker, nam de tijd en meedenkend. Heel fijn!

Anje de Wal 18-11-2021

Alles prima in orde. We hadden geen factuur gekregen, even gebeld met de klantenservice, snel te woord gestaan en factuur werd direct gemaild. Altijd fijn als een klantenservice goed bereikbaar is!

Hendrik 18-11-2021

Hier een insta360 x2 camera gekocht. Verzending ging snel en product was perfect, niks op aan te merken.

Camera is trouwens naast de winkel zelf ook een aanrader.

Jelle 17-11-2021

Snelle levering en precies wat ik nodig had.
En ook exact ook hoe de cage staat afgebeeld.
Werkt heel goed met audio xlr blokje er op.
Heel erg modulair en makkelijk in te pakken

Verder staat het gewoon stoer :)

Dominique 17-11-2021

Goede service, denken met je mee. Ik kom voor al mijn vragen en aanschaf van nieuwe producten bij Cameranu.

Rolf van Koppen 17-11-2021

Einde middag besteld en netjes de volgende dag afgeleverd,
keurig verpakt en de juiste spullen.

H.F. Eijsink 17-11-2021

Vestiging Eindhoven:
Prima personeel; behulpzaam, deskundig en eerlijk.
Prima materiaal.
Goede service.

Felix van Exel 17-11-2021

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop! De kwaliteit van het product was erg goed! De bezorging was ook heel goed en snel! Als je net als ik, iets hebt besteld en het zo snel mogelijk wil hebben, dan moet je zeker je pakket hier bij cameranu.nl bestellen! Ik ben blij om mijn pakket bij cameranu.nl te hebben besteld. Ik raad het zeker aan!

Eveline 17-11-2021

Erg vriendelijke en behulpzame klantenservice! Een ruim assortiment meer op voorraad dan bij andere websites en dat is een groot pluspunt. Wat ik leuk zou vinden is als er meer uitleg filmpjes bij zouden staan. Uitleg over het product maar ook bijvoorbeeld over hoe je iets installeert.

Anna 17-11-2021

Waarom ik als Belg toch voor cameraNU heb gekozen? De webshop biedt een snelle levering met veel keuze tegen marktscherpe prijzen. De bestelde items werden zoals beloofd de volgende dag geleverd, in degelijke verpakking. Super service!

nora 16-11-2021

Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Aanrader!

Luwen 16-11-2021

In Augustus heb ik na gedegen onderzoek een mooie verrekijker via cameranu.nl gekocht. Mijn verrekijker was snel binnen en kon dus mee op vakantie. In de vakantie bleek de verrekijker niet te presteren, zoals het product zou moeten. Ik ben ermee terug geweest naar de winkel. In de winkel werd ik vakkundig en professioneel geholpen, mijn verrekijker werd teruggestuurd naar de fabriek en het winkelpersoneel liet mij beleven hoe de verrekijker zou moeten zijn (zonder het probleem met scherpstellen wat mijn kijker had), dat vond ik erg prettig en ik werd daardoor ook weer enthousiast om opnieuw uit te kijken naar de verrekijker.
In de tijd dat mijn verrekijker in reparatie was, ontving ik tweemaal een update. Uiteindelijk kwam het bericht dat de verrekijker niet gerepareerd kon worden, ik zou een nieuw product ontvangen. Deze was binnen twee werkdagen bij mij in huis.
Goede communicatie, goede service en cameranu.nl levert wat het beloofd! Ik ben zeer tevreden

Coby 16-11-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering.
Alleen de omdoos had wat mij betreft een stuk kleiner gekund.

Seb 16-11-2021

Duidelijke site, prima assortiment, goede prijs/kwaliteit en stipt geleverd.

Joyce Damsma 16-11-2021

Product zoals aangegeven. Hele snelle levering! En fijn dat er vaak acties zijn bij CameraNU. Nu kon ik voordelig een hele goede lens kopen.

GP 16-11-2021

Zeer goede chop, Goede service als er iets niet goed is gegaan met bestellen word dat probleemloos en netjes opgelost.Een aanrader als men iets nodig heeft het bij cameraNu bestellen.

Evelien 16-11-2021

Duidelijke en snelle communicatie. De levering had wat vertraging, dat werd netjes gecommuniceerd. De converter die ik had gekocht bleek niet bij mijn lens te passen, het retour sturen verliep ook vlekkeloos. Aanrader dus.