Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J. Meijer 03-04-2022

Helaas, op de website wordt er een service aangeboden om de oude super 8 filmpjes om te zetten naar een moderne manier van opslaan, dus op een stick zetten b.v.
Maar op een verzoek om een afspraak te maken om deze filmpjes te komen brengen wordt niet gereageerd.
Dus wel adverteren, maar opvolgende actie nada niks.

Jacques 02-04-2022

Als erg plezierig ervaren, de aankoop in de vestiging Apeldoorn van CameraNU, maar dat niet alleen.
Bij binnenkomen krijg je de gelegenheid je waarneming te doen van de artikelen die men tentoon heeft gesteld.
Interessant ook dat men daarbij ook soms details van bv gebruikte productie techniek tentoonsteld heeft.
Opmerkelijk, dat als je uiteindelijk gefocust bent op hetgeen waar je voor komt, men je opmerkt en je aanspreekt om je naar behoefte te informeren, en dat daarvoor de specialistische medewerker wordt gezocht.
Vervolgens uitgebreid de betreffende artikelen met de medewerker kunnen beoordelen.
Met de aanschaf, en hierbij de mogelijkheid voor retourneren de deur uit, gaf dus een goed gevoel.
Uiteindelijk is de keus definitief gebleven.

Ineke 02-04-2022

Bij cameranu een microfoontje besteld. Het werd direct bezorgd. Ik heb gewacht met de review tot ik het apparaatje kon testen. Het doet het uitstekend. Ik ben zeer tevreden.

Rutger 02-04-2022

Uitgebreid aanbod. Scherpe prijzen. Snelle en nette levering binnen de aangekondigde tijd.

Tonstu 01-04-2022

Vandaag een zeer informatieve en gemotiveerde..... sessie bezocht in Urk over de Godox flitsers en studiolampen.👌👌👌.....

Rick 01-04-2022

Goede en duidelijke website!
Bestelling was de volgende dag al in huis, keurig ingepakt en volgens afspraak.

Topzaak!!!

Irma Otto 01-04-2022

Ik ben heel tevreden met hoe ik in Groningen geholpen werd.
Vriendelijk. Serieus genomen, met verstand van zaken.
Voor mij is dit zoals het past en hoe ik het graag wil.
Hier rijd ik graag vele kilometers om.

Irma

Ingrid 31-03-2022

Bestelling de volgende dag in huis en zorgvuldig verpakt. Zo zie ik het graag! Niets op aan te merken dus

Suzy 30-03-2022

Super vriendelijk, behulpzaam en deskundig advies. Altijd weer. Geduldig en meedenkend, ondanks mijn veelal uiteenlopende vragen.

Betty 29-03-2022

Was op zoek naar een negatief scanner. Vond bij Cameranu.nl wat ik zocht, en goedkoper dan elders.
Laat op de dag besteld, hij is volgende dag al bezorgd.

AvdB 28-03-2022

Mooie zaak met zeer uitgebreid assortiment. Deskundige hulp en advies. Nemen alle tijd.

Merel 28-03-2022

Ging eerder naar een andere winkel, maar werd hier een stuk persoonlijker geholpen. Behoorlijk wat materialen aangeschaft inmiddels en ze keken goed met mij mee. Dus ben erg tevreden.

RvB 28-03-2022

Overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel en professioneel aankoopadvies.
Personeel neemt de tijd voor de klant.

Fuji shooter 27-03-2022

Fast, friendly, knowledgeable. There are always hickups (such as timely communication about delivery and warranty), but all properly and satisfactorily resolved! Would always use again!

Marjolein 27-03-2022

Mijn oog was gevallen op de Nikon D850 op de site voorradig en met geluk de laatste in de winkel. Goed geholpen, de oude in kunnen ruilen. Blije klant!

Ronald 27-03-2022

Wilde een tripod en flitser voor mijn camera aanschaffen.
Had op internet mijn huiswerk gedaan, maar in de winkel kreeg ik een nog beter advies.
Lekker ontspannen, fijn geholpen, ik pak het spul even , neem maar ff een bakkie koffie.
Geweldig. Fijne overzichtelijke winkel.
Wel opletten want je komt met meer thuis als je van plan was.:)

Theo 27-03-2022

Goede en snelle levering. Overzichtelijke webshop, prima opgezet. Ruime keuze.

Yvonne 26-03-2022

Ik wist al wat ik wilde. Kwam doelgericht binnen maar met enkele tips in volle tevredenheid naar buiten

Charles 26-03-2022

De bestelling beantwoorde volledig aan mijn
verwachting
De REFLECTA voldoet aan de beoordelingen
van cameranu.nl
De levering gebeurde binnen de 2 dagen
sneller dan ik had verwacht!
De garantie van 2 jaren die men geeft op het toestel vind ik prima

verkoper neemt de tijd en denkt mee 26-03-2022

Een prettige verkoper die eerst de tijd neemt om te horen en te zien wat je zoekt en met je meedenkt. Er werd een goede oplossing gedemonstreerd, ideaal voor mij en combinatie met mijn lichamelijke beperking.

erik 26-03-2022

Goede service, snelle levering en telefonisch goed bereikbaar. Website goed en makkelijk te handelen, in een hand om draai je artikelen gevonden.

Dennis 26-03-2022

Zeer behulpzamen personeel en zeerkundig en heb me keuze zeer snel kunnen maken

Remon 25-03-2022

Netjes geholpen was relaxed en werd erop geattendeerd dat canon studenten korting geeft

jtomesen 25-03-2022

Mooi assortiment, duidelijke info en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bestellen super makkelijk en levering snel, netjes en conform afspraak.
Ik heb niets aan te merken op de service!

Jan 25-03-2022

Voor deze winkel gekozen, omdat ze de beste deal hadden en de snelle levering.