Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mito 03-01-2024

Ik heb laatst een Atomos Ninja V+ besteld op CameraNu. De prijs was top! Hij was op voorraad terwijl ik hem nergens anders kon vinden. Snelle levertijd en goede klantenservice. Ik bestel wel eens vaker op CameraNu en ze stellen mij nooit telleur.

Irene 30-12-2023

Prima Selfiestick, beste prijs en snelle levering. Communicatie is ook goed geregeld! Zou hier zo weer kopen

Wazzy 29-12-2023

Fantastisch dienstverlening, prima verschillende betaalmogelijkheden, prijzen zijn goed te vergelijken met de concurrent.
Winkel in Eindhoven is goed te bereiken met voldoende parkeermogelijkheid. Verder is die ruim en de showcases zijn prima ingericht van merken dat makkelijk maakt om te zoeken. Ook heeft dit winkel een goed tweedehands assortiment.

Jan 29-12-2023

Ik werd goed geholpen bij de aankoop. Ze namen de tijd voor me. Ook de cursus fotografie die ze aanbieden werd goed uitgelegd. Voor deze cursus ga ik mijn vrouw dan ook opgeven. Ze kan nu haar oude hobby weer oppakken.

Jerry 27-12-2023

Altijd weer mooie prijzen die nergens anders zijn dan. En perfecte snelle levering die altijd weer klopt en netjes is. Google hier en daar en je komt gewoon weer hier bij Cameranu. Altijd prachtige aanbiedingen op de goede momenten. Bij andere hebben ze ook mooie aanbiedingen maar hier net even iets beter vaak. En waarom een dief zijn van je eigen portemonnee als je hier prima slaagt.

Nada Alkatrib 25-12-2023

Het was een geweldige verrassing dat het product in recordtijd arriveerde, ook al was het niet op voorraad. Ik heb het product nog niet geprobeerd omdat ik het net heb ontvangen, maar ik moet eerst het cameranu-team bedanken voor hun geloofwaardigheid, snelle reactie en respect in de omgang met klanten.

Cor 24-12-2023

De website is duidelijk en na het plaatsen van de bestelling werd het product netjes verstuurd.
Ook is men goed bereikbaar voor vragen en men reageert snel en netjes.

W. Fontein 22-12-2023

Ik had om. Een nikon z6ii gebeld die hadden ze maar ik moest m wel reserveren. Aldus gedaan, ging m halen aangekomen in de winkel na 50 km rijden en daar 3/4 uur wachten hadden ze m niet.
Ze konden m een week later opsturen. Toen ik vroeg om compensatie voor de nutteloze reis kond dat niet.
Uiteindelijk camera elders gekocht
Mail gestuurd aan klantenservice niets op gehoord.

Goedendag,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend om te horen. Dat is zeker niet netjes, onze excuses hiervoor.
We hebben even teruggezocht maar kunnen helaas jouw mail niet terugvinden en zijn bang dat deze dan ook niet is aangekomen.
We willen je dan ook graag vragen om deze opnieuw te versturen naar vragen@cameranu.nl, zodat we alsnog met je mee kunnen kijken.

Mark Wackens 22-12-2023

Uirstekend, als alles goed gaat. Een verkeerd accesoire(flits) bij een tweedehandstoestel niet willen ruilen of vergoeden omdat het niet apart vermeld stond, terwijl de fabrikant wel degelijk standaard de ( juiste) flits erbij leverde, erg flauw en niet correct afgehandeld. Afgelopen jaar heel wat € bij cameranu besteed, en over een accessoire van 70€, wat ze zelfs nog in stock hebben, hebben ze nu aan mij geen klant meer, jammer maar het zij zo.

Beste Mark,

Bedankt voor je review.
Bij tweedehands artikelen vermelden wij altijd op de productpagina wat er inclusief is. Dit doen wij juist omdat dit wel eens verschilt van de standaard accessoires die bij een nieuw product zitten.
We hebben het nog even nagekeken, maar in het geval van jouw order stond echt niet aangegeven dat er een flitser bij zou zitten.
We vinden het jammer om te horen dat het niet aan jouw wensen voldoet, mocht je het liever retourneren is dit uiteraard geen probleem.

Peter 22-12-2023

Van Cameranu een Canon body geleased. Binnen twee dagen geregeld. Ophalen in de winkel in Groningen was zeer plezierig. Top personeel. Contract ondertekenen was zo klaar. Een aantal jaren geleden heb ik ook een camera geleased bij een ander bedrijf en daar kwam geen einde aan. Ik kon de camera in Groningen klaar maken voor gebruik. Geweldig.

Bertus 22-12-2023

Op vrijdag nog even snel een cadeau kaart aanschaffen. Dit ging lekke snel en in de winkel werd je prima geholpen door de medewerkster. Die maakte er een mooi pakketje van. Een prima aankoop en een mooi cadeau om te geven. de Krijger kan naar eigen inzicht deze besteden in een van de mooie winkels.

Mathijs Verbeek 21-12-2023

Bestelling snel geleverd en voldoet aan verwachting
Bestel zeker vaker bij camerani.nl

Etienne 21-12-2023

Gisteravond is er een verkeerd pakket afgeleverd. Ik heb meteen een melding gemaakt via mail en whatsapp en kreeg gisteravond meteen van jullie een reactie. Heel netjes. Ik heb vervolgens de beloofde foto van het verkeerde product toegestuurd met de vraag hoe dit met spoed opgelost kan worden. Reden: morgenochtend heb ik 2 lampen nodig voor een fotoshoot in de Rotterdamse haven. Geen enkele reactie. Nog een whatsapp gestuurd. Ook geen reactie. Uiteindelijk gaan bellen. Vriendelijke medewerkster ging het collega overleggen. Ik zou teruggebeld worden. Ben benieuwd inmiddels uur later. Verkeerd product leveren kan iedereen overkomen, maar daarna snel oplossen. Ik ben professional en verwacht dat ook van mij leveranciers.

Beste Etienne,

Bedankt voor je review.
We hebben inmiddels telefonisch contact gehad. Hieruit bleek dat jij helaas onze berichten niet ontving. Hoe dit kan durven we niet te zeggen.
Het is inmiddels opgelost, daar je er uiteindelijk achter kwam toch alle artikelen te hebben ontvangen.
We wensen je veel plezier toe van je aankoop.

Wim 20-12-2023

Wat een ruime keuze. En super snelle levering. Goed verpakt. Mooie fotocamera besteld. Heel erg blij mee.

Ludger 20-12-2023

Ik koop vaker bij Camera Nu, en vanwege de volgende redenen: een overzichtelijke site, maar ook de nieuwe zaak in Amsterdam Is lekker ruim opgezet, en het personeel is proffesioneel.

Wijnand 20-12-2023

Heb ook mijn fototoestel via deze weg gekocht en nu extra batterij. Snelle correcte levering

Richard 20-12-2023

Vroeger altijd met veel plezier aankopen gedaan maar tegenwoordig is de klantenservice helaas ver te zoeken. Vermoedelijk heeft de commercie ook hier toegeslagen. Klanten worden met valse informatie gelokt en als je daar iets van zegt dan krijg je alleen maar bijdehante reacties zonder dat er inhoudelijk op in wordt gedaan. Uiteindelijk de bestelling maar geretourneerd en bij de blauwe winkel gedaan waar ze gelukkig nog wel weten wat service is en hun klanten serieus nemen.

Marcel 19-12-2023

Makkelijk online bestellen en de volgende dag geleverd.
Netjes verpakt dus gewoon top!

Ruud 19-12-2023

Ik heb bij Cameranu een Tamron 28-270 mm zoomlens gekocht. Het is een tweedehands lens, maar van “als nieuw” kwaliteit en dat voor ongeveer eenderde van de nieuwprijs! Hij werkt ook fantastisch, dus ik ben dik tevreden. De levertijd was ook snel, binnen vierdagen had ik hem binnen.
Bedankt!7

Ronald 19-12-2023

Ik kom al jaren bij Cameranu en vanaf die eerste aankoop zat het meteen goed en dat is nu al wel zo'n 20 jaar geleden, nog steeds goed. Dan heb ik het over de kennis die het personeel heeft, de tijd die men aan je besteedt, maar ook een parkeervriendelijke winkel (Urk) met een mooie voorraad die te bekijken is en natuurlijk een echt lekker bakkie koffie. Verder vind ik het prettig dat altijd aangetekend verzonden wordt en ze doen echt alle moeite om je tevreden te stellen. Als er bv staat geschreven dat je binnen een dag antwoord krijgt dan is dat ook zo. Gewoon een geweldige winkel waar ik nog jaren zal blijven komen.

Jesse 19-12-2023

Dit is niet mijn eerste bestelling bij CameraNu geweest. Ik heb altijd mijn pakketten zonder issues en in goede staat ontvangen. Zelfs voor vragen over camera apparatuur wordt je geholpen met de juiste kennis.

Ga zo door!

Plus, ik heb mijn eerste professionele camera ooit hier aangeschaft!

Simon 17-12-2023

Al meerdere malen iets bij Cameranu besteld. Sinds de nieuwe website nog overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. De producten zijn altijd goed en netjes verpakt en afhankelijk van de pakketdienst altijd op tijd geleverd.

Fokke Lanting 17-12-2023

Ik kreeg de juiste informatie en antwoorden op de vragen die ik had. Ze weten daar dus goed wat er speelt in de wereld van foto- en videografie!! Kortom kundige- en goede service!! Al sinds jaren......!!

Tom 16-12-2023

Tot een paar jaar geleden kocht ik overal en nergens mijn apparatuur. Maar nu alleen nog maar bij cameranu. De verzending is snel en correct. Ze hebben eigenlijk altijd alles op voorraad (en de voorraadstatus op de website lijkt altijd te kloppen). Heb er al meerdere aankopen gedaan waaronder camera’s, videocamera’s, lenzen, tassen, rugzakken, regenhoezen, sd kaarten en meer. Ze organiseren gave workshops. Daarbovenop is de nieuwe website snel, gebruikersvriendelijk, en gewoon mooi. Het oog wil ook wat, dat weten jullie wel als fotografen. Ik zeg: Top!

Espen Machielsen 14-12-2023

Prima webshop word redelijk snel gereageerd. Alleen jammer dat de levering van de mount set pas maanden later komt ipv de volgende dag anders had ik hem waarschijnlijk ergens anders besteld en is mij dus ook verteld dat die eigenlijk ook de volgende dag zou worden bezorgd tot ik had besteld en het nog eens na had gevraagd dit zou dik 2 maanden duren ben de camera al eens verloren tijdens motor rijden om dat ik een mount van een GoPro heb gebruikt erg jammer

Beste Espen,

Bedankt voor je review.
Het klopt inderdaad dat dit niet goed op onze website heeft gestaan, waarvoor onze excuses.
Een onderdeel uit de kit was helaas niet op voorraad. We hebben daarom aangeboden deze na te sturen. Eventueel annuleren was uiteraard ook een optie geweest, maar je gaf aan een nalevering een fijne oplossing te vinden. We vinden het jammer om te lezen dat je hierin toch erg teleurgesteld bent en hadden dit graag van je vernomen zodat we naar een andere oplossing hadden kunnen kijken.
De nalevering is inmiddels toch geleverd, en we hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling.