Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annie 30-04-2021

Het is voor mij een super winkel. Goeie verkopers, die je niets aansmeren als de apparatuur nog goed is. Maar als je wat nieuws komt is er ook een hele goeie uitleg en sevice. Dus ik ben dik tevreden met deze winkel. Voor mij ook goed bereikbaar.
Gr. Xxxx

Miklos Palko 30-04-2021

Snelle levering zoals op de website staat aangegeven, goed verpakt, waardoor kans op beschadiging uiterst klein is. Product zelf voldoet aan de verwachtingen.
Minpunt is dat aan de achterzijde van de lens een goedkoop dopje zit, met als gevolg dat je extra geld kwijt bent voor een fatsoenlijke dop, dit had aangegeven mogen worden op de website zodat extra verzendkosten bespaard kan blijven.

Niels 30-04-2021

Goed geholpen door een enthousiaste verkoper die zelf ook gepassioneerd was over het product. De verkoper vroeg door, gaf passend advies en raadde bovendien niet het duurste maar het best passende product aan. Ik ga er zeker terugkomen.

Cameranu.nl 30-04-2021

Goedemiddag, omdat er nog geen winkel in Rotterdam is (wat over een paar weken wel het geval is ) heb ik alvast mijn een nieuwe verrekijker, de Bynolyt Stork WPR 8x 42 online bij jullie gekocht.
Ben heel tevreden met hoe de verrekijker bezorgt is, hij was heel goed verpakt.
Ik kijk er naar uit als jullie de nieuwe winkel in Rotterdam gaan openen, zal er zeker langs gaan voor een goed advies.
Groetjes xxxx

Lisanne 30-04-2021

Super fijne ervaring met CameraNU.nl. Een CANON850D besteld en kwam netjes en op tijd binnen. De camera kwam zelfs met gratis cleaningcard t.w.v. 89,95 euro!

Arie 29-04-2021

Wat een services! IK moest een 100-400mm bestellen en kwam uit in deze webshop. Waar ik normaal koop had hem niet op voorraad in de webshop en was telefonisch niet te bereiken.
Hier gelijk contact en niets was te veel om een snelle passende levering te krijgen. Geen corona gezeur en zeer vriendelijk geholpen!

Arie 29-04-2021

De shop werd me door een vriend aanbevolen, de hele transactie is soepel verlopen. Het apparaat werkt perfect. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Tessa 29-04-2021

Inkt en papier voor de Canon Selphy 1300 gekocht. Super snelle levering, product was netjes verpakt en was hier het goedkoopste t.o.v. andere webshops!

wil 29-04-2021

Correcte behandeling en afhandeling. Het omgekeerde dan bij Bol.com en Fnac die je dagen laten wachten en dan zeggen dat de stock uitgeput is en dan nog dagen laten wachten voor terugbetaling.

Peter van Kessel 29-04-2021

Mijn oude camera en toebehoren ingeruild voor een nieuwe camera. Een eerlijke prijs gehad. Goed advies grkregen en ze namen alle tijd...prima geholpen.

Anne 29-04-2021

Fijne winkel! Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg over de verschilde camera’s die ze in de verkoop hebben. Goed geslaagd!

Jan 29-04-2021

Verkoper was deskundig en enthousiast, nam ruim de tijd en gaf goed advies. Tevreden!

Rick 28-04-2021

Precies de producten waar we naar op zoek zijn tegen een goede prijs. Behulpzaam personeel dat meedenkt. Zeker een aanrader!

R.G. Peters 28-04-2021

Zeer prettige en deskundige hulp, waar we niet het gevoel hadden iets opgedrongen te krijgen.

Bas 28-04-2021

Bestellen en betalen ging snel en gemakkelijk. De levering ging ook snel en gemakkelijk. Prima service!

Aad 28-04-2021

CameraNu is een super winkel, vriendelijke mensen en weten waar ze over praten, de keuze is reuze, en goed geprijst.

Peter 27-04-2021

Goede telefonische service die snel opneemt en goed helpen. Snelle levering en goed verpakt.

arjan fokker 27-04-2021

prima snelle levering , en goed ,efficiënt en net telefonisch contact, het volgende item wordt zeker bij jullie besteld

Snelle levering en goede service en advies 27-04-2021

‘s Avonds om 22:53 uur mijn bestelling voor een nieuwe verrekijker gedaan en de volgende dag om 14:45 was de kijker binnen. Dus die belofte wordt echt waar gemaakt.
Ook wordt er de mogelijkheid gegeven om goed te vergelijken ook op technisch vlak.

Chris 27-04-2021

Goed advies gekregen en goed geholpen bij de aanschaf van een polarisatiefilter

Alexander Koptin 27-04-2021

Zeer uitgebreid assortiment. Alle artikelen hebben duidelijke omschrijving met specificaties en technische details. Bij elke artikel is een optie met doorschakelen naar bijpassende accessoires.
Handige zoek systeem. Zeer snelle levering en terug betaling bij retour.
De beste fotowinkel ooit. Een echte aanrader!
Super bedankt, cameranu.nl !

Casandra 26-04-2021

Goede service. Ik had een camera accessoire nodig, maar ik vond het lastig te bepalen wat ik nodig had. Daarvoor heb ik de klantenservice van Cameranu.nl gemaild, zij hebben binnen een dag gereageerd en ook goed advies gegeven. Het product wat ik binnen heb werkt zoals verwacht en ik ben er super blij mee! Heb de dag erna nog 1 gehaald. Dus ik raad deze webshop aan!

Mars 26-04-2021

Duidelijke overzichtelijke site vriendelijke mensen goed advies
Online gaat alles zo snel en makkelijk, voor mij is een fysieke winkel overbodig op deze manier

DJI Marco 26-04-2021

snelle levering en prima bezorging, jammer alleen dat je een + pakket moet aanschaffen i.p.v standaard

Ramon 26-04-2021

Gekozen voor deze winkel omdat mijn product op voorraad was, de afhandeling zeer correct, de verzending was goed verpakt en netjes verzonden. Daarnaast nog contact gehad met een vraag wat ook zeer snel beantwoord werd, dus kortweg, een aanrader.