Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ja zeker 01-11-2021

ik vind de winkel heel prettig rustig bij de bali waar je geholpen word en aan dacht van de verkoper, van wat je wensen zijn

23-10-2021 31-10-2021

via de chat persoonlijk goed geholpen.
's avonds on half 11 besteld en volgende dag in huis
Zeer tevreden dus

InekeN 31-10-2021

Voor mijn bestelling contact gehad en goede uitleg gekregen, Bestelling en bezorging waren perfect.

Johannes 31-10-2021

Goede, zoals volgens afspraak, een snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Henk Telman 31-10-2021

Cameranu is echt wat het woord zegt, directe levering buiten PostNl om, met een aparte koeriers dienst , dus ook bij mij afgeleverd op Maandag wanneer PostNL niet bezorgd. Dus voor Speod leveringen een prima oplossing met een goede prijs kwaliteits verhouding.
Echte een aanrader voor al uw foto spullen met of zonder Spoed

Marcel 31-10-2021

Deze winkel heeft bijna alles en levering is supersnel. Ben er zo blij mee!

Piet Hemminga 31-10-2021

Niet iedere week schaf ik een Canon 100-400 zoomlens aan. Een forse aanslag op het budget en het is zo prettig wanneer het goede gevoel bij de aankoop van zo'n objectief onderschreven wordt door de (het) winkel(personeel). Gestart met een telefonisch overleg met Urk, fysiek afgerond in Rotterdam. Uitermate prettig te woord gestaan, meedenken in de verkoop door ook gelijk een beschermend filter aan te schaffen. Kortom, ik kom hier graag weer.

Han 31-10-2021

In vergelijking tot andere aanbieders van het gekozen product de meest aantrekkelijke aanbieding.

Huub 31-10-2021

Ondanks dat ik iets gekocht had wat niet compatible was heeft Cameranu.nl mij geholpen en naar tevredenheid een oplossing geboden. Ik ben super blij met de aangeschafte artikelen en de wijze waarop Cameranu.nl mij heeft geholpen.

Michael L. 31-10-2021

Duidelijke omschrijving van de canon eos 850d, mijn aankoop. Hele fijne vergelijker en makkelijke site om te navigeren. Na de aankoop, snelle levering en mails met informatie en filmpjes over het artikel.
De site was de enige die ook duidelijk de studentenkorting aangaf! Ik zou hier meteen weer kopen!

jos 31-10-2021

Hele goede service en levering zonder problemen. Er was voldoende voorraad op allerlei artikelen en de levering was 1 dag later. Perfect!

Tommy 30-10-2021

The service in shop was very good and the staff very helpful. They allowed me to try the camera before the purchase and they gave me useful suggestions. Highly recommended

Rick 30-10-2021

Zeer goede winkel.

al vaker wat besteld en alles word altijd goed verpakt en verzonden, verder nergens problemen mee gehad dus daarom raad ik CameraNu aan!

Jolanda 30-10-2021

Wat een fijne winkel! Een ruim assortiment en per artikel wordt goed aangegeven wat de specificaties zijn. De vergelijk functie is echt van toegevoegde waarde, zo kun je heel snel zien wat de verschillen zijn tussen artikelen waar je belangstelling voor hebt.
Ik ben uiteindelijk op een mooi macro objectief uitgekomen. Tweedehands in het kader van duurzaamheid (en budget). Supersnelle levering, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader deze winkel!

goed en goedkoop 30-10-2021

Product was snel te vinden op de website met voldoende informatie en tegen een concurrerende prijs. Artikel is conform de afspraak binnen een dag geleverd.

Esther 30-10-2021

Hele fijne winkel. Service is heel goed en bij vragen staan ze snel vóór je klaar en bieden goede oplossingen. Heb hier al vaker besteld en ga dat zeker nog vaker doen. Prijzen zijn goed en producten zoals beschreven. Aanrader dus.

marcello 30-10-2021

Ik koop.regelmatig bij cameraNu, eigenlijk al jaren en nog in geen enkel geval teleurgesteld. Prima shop, prima aanbod, prima prijzen en snelle levering.

Thingce Yeh 30-10-2021

Mijn accu van Canon camera raakte defect in garantieperiode. Hiertoe Contact opgenomen met Cameranu, en zij stuurde direct een RMA formulier. Na opsturen defecte accu werd mij al snel kosteloos een nieuwe aangeboden, dat hebben ze daar keurig voor elkaar!

Ingrid Jantzen 29-10-2021

Bij CameraNU in Groningen een Canon spiegelreflexcamera gekocht. Zeer goed geholpen in de winkel bij de keus ervan. Verkoper neemt uitgebreid de tijd voor je. Ik mocht zelfs de straat op met de camera om de camera uit te proberen. Mijn man kreeg tijdens het wachten een lekkere bak koffie. Na de aanschaf van deze camera met objectief later nog twee objectieven online gekocht. Zeer snelle levering.

Joachim Smits 29-10-2021

Produkt voldoet niet aan verwachting, echter had ik de verpakking weggegooid. Dit heeft CameraNu opgelost door 75% van het aankoopbedrag terug te geven.
Zonder moeilijke omwegen maar wel prettig contact!

Don 29-10-2021

Nog niets gekocht bij CameraNu.nl, maar wel met een wedstrijd een mooie Epson printer gewonnen. Na het doorgeven van mijn gegevens ontving ik meteen de volgende ochtend een vriendelijke mail dat de printer verstuurd zou worden. De volgende dag werd de printer al bezorgd. Dat is nog eens op tijd!
Volgende keer dat ik spullen nodig heb, ga ik hier zeker een kijkje nemen.

Rein 29-10-2021

Al meerdere items gekocht in de loop der jaren, altijd een snelle en juiste levering.
Daarnaast is de website keurig.

J de Bruin 29-10-2021

Wat een fijne communicatie! Snel verzonden, compleet en netjes in een mooi doosje! Ik ben er werkelijk zeer content mee en hoop echt veel plezier te hebben van mijn aankoop!

Ruud 29-10-2021

Wat een geweldige service bij cameranu.nl! Omdat ik verschillende verrekijkers wilde proberen, ben ik naar een cameranu.nl winkel gegaan. Ik kreeg deskundig advies en mocht verschillende modellen uitproberen. Uiteindelijk een mooie kijker gekocht die binnen mijn budget viel.

Leo Kloo 29-10-2021

In Rotterdam ben ik keurig geholpen bij de keuze van een fototoestel en een grote monitor.
Ook mocht ik het gekozen toestel buiten testen.
De gekozen materialen waren niet op voorraad, maar werd 2 dagen later geleverd in vestiging Apeldoorn omdat ik dan daar in de buurt verbleef.
Alles keurig geregeld, het stond klaar en we werden bediend door een vriendelijke medewerker.
Top zoals ik bediend ben.