Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 09-11-2020

Snelle levering. Duidelijke website.

Danny 09-11-2020

Duidelijke website met veel keuze. Goede service. Er leek iets verkeerd te gaan met het verzendadres, dat was snel opgelost (via Whatsapp).

J.Rolink 09-11-2020

Kocht een product (lichtset) in de opruiming dat geleverd werd met verkeerde stroomkabels en beschadigde lampen. Na telefonisch contact werden direct bijpassende kabels en lampen direct afgestuurd, na aankomst bleek de set niet geschikt voor het Nederlands stroomnet. Het was voor Cameranu een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Direct geretourneerd en een andere set uitgezocht, welke direct gereserveerd werd door Cameranu. Retourneren ging eenvoudig en snel, en de nieuwe set werd direct na ontvangst van het retour geleverd. Het kan dat er iets verkeerd gaat, belangrijk is hoe het wordt opgelost, en dat is uitstekend gedaan door Cameranu. Prima klantenservice, ik ben zeer tevreden.

Jurgen 09-11-2020

Goed en deskundig advies. Perfect telefonisch geinformeerd. Daarnaast nog ongevraagd goed advies wat mij geld bespaard voor verdere uitbreiding van mijn foto-uitrusting.

A. Pullens 08-11-2020

Erg tevreden over de bestel- en bezorg procedure. Vriendelijke en behulpzame klantenservice. De flitser was zorgvuldig verpakt.

Mia stik 08-11-2020

Ik had een achtergrond doek besteld en ik had iets verkeerds gedaan met mijn adres. Dit was ondanks dst het al verstuurd was snel op gelost. Top gedaan csmera nu

Dede 07-11-2020

Beste prijs voor de aankoop van een Wacom cintiq 16 inch tekentablet.
Onmiddellijke bevestiging van de aankoop via mail . Gratis levering via post.nl met track en trace code en tijdszone. .Geleverd op de eerste werkdag na aankoop en in perfecte staat ontvangen.
Snelheid en transparant is een eigenschap van deze webwinkel. Een aanrader!

Anna 07-11-2020

Bij cameranu weten ze waar ze het over hebben en ook de service is top! Ik kom er al een aantal jaren en zal ook niet snel van winkel veranderen. Als ik een probleem ergens mee heb, ga ik er lands en indien mogelijk repareren te het ter plekke en kosteloos. Top personeel!

Klazien 07-11-2020

CameraNu heeft alles wat een fotograaf nodig heeft. Ik heb nu een reflectiescherm besteld, binnen een paar dagen binnen.

Marsha Brink 07-11-2020

Ze hadden precies wat ik zocht. Direct op voorraad, super snelle levering. En de beste prijs

Adri 06-11-2020

Snelle levering, bij vagen wordt ook snel en accuraat antwoord gegeven, perfecte service!

Egbert 06-11-2020

Al jaren koop ik mijn camera's en accessoires bij CameraNu in Urk. Vaak ging ik er persoonlijk naar toe, ondanks de forse reisafstand. De adviezen en service zijn uitstekend, hetgeen ook geldt voor de kwaliteit van de producten. Nu koop ik ook via de webshop en daarbij is de afhandeling ook prima.

Doortje 06-11-2020

Alhoewel ik de camera uiteindelijk te ingewikkeld vond, kon ik hem makkelijk retour sturen en kreeg ik mijn geld snel terug. Helemaal top dus!

Huseyin Bingol 06-11-2020

Mooi website met duidelijke beschrijving van het artikel.
Bestelde artikel volgens beloofde datum bezorgd.

Super. Dank je wel.

Peter 06-11-2020

Pre-order voor camera geplaatst en met korting op de eerste dag van levering netjes uitgeleverd. Prima serivce zo!

Adriaan 06-11-2020

De website kon mijn order om 18:00 uur niet completeren (doordat er voor mijn locatie in België geen datum en tijdstip voor levering voorhanden was). En dus getelefoneerd, order telefonisch doorgegeven en alsnog de volgende dag in de Ardennen geleverd gekregen. Indrukwekkend.

Michaela 06-11-2020

I chose cameranu because of it gives the best price and it has good and reliable service. Ordering online was fairly easy and made user friendly. I will definetly recommend purchasing camera products from cameranu.nl to other customers and I will keep an eye for other products.

Arend 05-11-2020

Goede service: luisteren naar mijn wensen. Vertalen naar de opties. Geduld. Een goede zaak!

Patric 05-11-2020

Omdat ik in België woon en enkel via online kan bestellen en lid ben van Natuurfotografie.nl heb ik eerst via email contact genomen.
Op mijn eerst email had ik geen antwoord op al mijn vragen, na herinnering te sturen mooi antwoord gekregen.
Bij mijn bestelling was er geen rekening gehouden met mijn lidmaatschap bij natuurfotografie.nl. Na nogmaals een herinnering te sturen werd dit opgelost.
Betaling gedaan via overschrijving. Echter de dag erop kreeg ik een email dat mijn order gecanceld was. Terug contact nemen via email. Werd dan ook in orde gebracht door Iris.

Toch met alle deze kleine foutjes blijf ik wel tevreden over de" service, ze blijven vriendelijk.

Eén opmerking; deze die de emails behandelen moeten wel beter de emails lezen en alle vragen correct behandelen zo zal er minder misverstand zijn.

Sven 05-11-2020

Goeie service! Er was een product helaas toch niet op voorraad, maar de rest van de levering kon alsnog versneld doorgaan. Heel netjes gelijk gebeld door de winkel, super tevreden!

Johan H. 05-11-2020

Zeer snelle en perfecte levering. Perfect op de hoogte gehouden via e-mail. De bestelling en afhandeling ging zoals gepland.

Martin 05-11-2020

Vorige week bij Cameranu.nl in Apeldoorn een Eizo computerscherm gekocht. Nooit geweten dat we zo’n mooie winkel vol apparatuur en materiaal voor foto en video zo dicht bij huis hebben. Op vrijdag langs gegaan om mij te laten informeren. Op zaterdag het scherm opgehaald. Goed en vlot geholpen. Resultaat: ik heb nu een heel mooi scherm. Mocht ik nog eens een nieuwe camera nodig hebben, dan weet ik nu waar ik moet zijn.

Lammert 04-11-2020

Heb voor cameranu gekozen, omdat deze ook winkels in de omtrek heeft als er eventueel wat met het gekochte artikel mocht zijn. En de afhandeling was ook naar wens. moest een paar dagen wachten, maar dat was gelijk vermeld. En ik verwacht dit ook van zo'n bedrijf.

Riekelt Pasterkamp 04-11-2020

Ik kwam daar als beginnen fotograaf, werd geholpen door een hele vriendelijke meneer die me tips en tricks gaf. Super vriendelijk een hele goede ervaring en ben super geholpen. Binnenkort voor een nieuw objectief! ;)

Deliane 04-11-2020

Onlangs een gondel gekocht voor mijn lens, super snelle levering en goede communicatie, koop hier zeker weer.