Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janneke Roffel 13-03-2023

Als je belt, krijg je prima advies. Snelle levering. Bij het volgen van een workshop kon ik een keer niet. Geen enkel probleem. Ik kon hem zo overboeken naar een andere workshop op een, voor mij, beter tijdstip. Top vond ik dat!

Leo 13-03-2023

Bij valschade aan een lensfilter de muurvast zittende restanten van het objectief, zonder kosten in rekening te brengen, verwijderd en het objectief gereinigd. Het objectief en de filter waren meer dan een jaar terug aangeschaft. Prima service.

Bert 12-03-2023

Ik heb een camera gekocht de Nikon p950 deze werd snel geleverd en goed verpakt. Heb; nog telefonisch contact gehad voor advies over een statief en een afstandsbediening. Werd vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd waarom ik advies wilde dit vanwege mijn motoriek van mijn rechterhand welke niet altijd dat doet wat ik graag wil. Samen zijn we eruit gekomen en heb nu een mooi statief met grote knoppen wat mij prima bevalt ook de afstandsbediening werkt perfect. Totaal geen klachten over cameranu.nl. prima zaak

kristelijn 12-03-2023

heb gekozen voor deze shop ,wat ik zocht was verkrijgbaar bij cameranu. levering objectief prima. per e-mail als telefonisch vragen stellen prima uitleg .voor een leek als ik zou de beschrijving wat wel of niet bij een past bij een camera misschien iets beter kunnen

Maurice 11-03-2023

Een steengoede lens aan een zeer goede prijs, perfect op tijd geleverd en uitstekend verpakt. Meer moet dat niet zijn!

Fleur Koelewijn 11-03-2023

Ik kwam origineel alleen een studio rol ophalen die ik online had gekocht, maar werd zo fijn geholpen dat ik ook een daglicht lamp heb gekocht en een vlogcamera van Sony. Ik kom hier zeker nog een keer!

John 11-03-2023

Uitstekende service. Persoonlijke communicatie waar nodig en vlot contact. Ook zeer gunstige prijsstelling, dus meer dan tevreden klant!

Thomas 11-03-2023

Hallo, kann diesen Shop absolut weiter empfehlen. Hab von Deutschland aus eingekauft, eine DJI Mini 2 zu einem richtig guten Kurs, total schneller Versand und bei Rückfragen über whatsapp bekommt man sofort eine Antwort, man kümmert sich sofort um das Anliegen. Nochmals, können sich andere noch lernen, danke, gerne wieder, Thomas aus Thüringen

Ella leurink 10-03-2023

Ik had al eerder een camera via internet gekocht. Vorige week bem ik voor het eerst in de winkel in Urk geweest. Ontzettend leuke en overzichtelijke winkel. Heel vriendelijk personeel, staan je goed te woord, leggen alles voor ennnadelen uit.
Deze week via internet willen bestellen toch voor de zekerheid contact opgenomen zodat ik de juiste lens kom bestellen. Wederom heel vriendelijk persoon aan de telefoon. Duidelijke uitleg en goede adviezen.
Ik ga niet meer naar een andere winkel voor mijn camera spullen.

Mikeyman 10-03-2023

Ik bestelde laatst Makro tussenringen en het werd direct geleverd, war andere Shops moeite hebben met hun assortiment en voorraad, daar loopt cameranu op voor dikke duim voor jullie

Esther 09-03-2023

Goede bereikbaarheid van de klantenservice, fijn en duidelijk persoonlijk advies. Blij met de producten.

Anne-Sophie 09-03-2023

Opnieuw weer heel fijn geholpen door de medewerkers van Cameranu! Telefonisch contact gehad en al mijn vragen kunnen stellen. Blij met de service en mijn nieuwe aankoop!

W. Visser 09-03-2023

Ik heb bij cameranu al vaker een product gekocht. Dit omdat ze zeer betrouwbaar zijn in het leveren van het gekochte product en wanneer en toch iets mis is ze het altijd goed oplossen dus ook de service van hun is zeer goed. Heb je een vraag over een product dan wordt je vrijwel direct en door de juiste persoon geholpen. Dus als ik een winkel mag aanbevelen voor het kopen van cameraspullen ga dan naar Cameranu.nl

June 08-03-2023

Duidelijke producten op de website. Met een goede artikel omschrijving. Zo heb ik kort achter elkaar 2 lenzen voor mijn camera besteld. Een daarvan was niet direct leverbaar, maar kreeg daar netjes een berichtje van,dat het wat langer ging duren dan de gebruikelijke 24 uur. Kom zeker terug op deze website.

Henk Jan 08-03-2023

Meerdere keren met moeilijke vragen of ideeën bij Cameranu geweest. Zowel via de post als in de winkel. Telkens goede service en ze komen met net die oplossing waarnaar ik op zoek was. Aanrader dus!!

Dewi 08-03-2023

Ik had een drone gekocht in de winkel, ik werd erg goed geholpen. Toen ik thuis kwam bleek de drone een defect te hebben, ik heb toen gebeld en kon hem meteen om komen ruilen zonder gedoe. Ik ben super tevreden!

Pieter S1959 07-03-2023

Heb een CF kaartje van Sandisk gekocht en is snel geleverd (was in voorraad). Kwaliteit als vanouds van Sandisk.
Koop eigenlijk altijd het merk Sandisk als het om kaartjes gaat. Voor mij het betrouwbaarste merk.
Beter dan het merk Lexar waar ik problemen mee heb, fout melding op mijn Nikon D810 camera als dat het kaartje kapot zou zijn. voor de rest zijn het vriendelijke mensen voor nu.

Jasmijn Schrofer 06-03-2023

Super fijne rustige uitleg! Ondanks drukte in de winkel werd er de tijd genomen om een aantal zaken door te nemen over de film camera waarvoor ik kwam en waarvan ik al zeker wist dat ik hem ging aanschaffen. Ik heb niet het idee gehad dat het persoon mij de camera snel wilde verkopen. Verder heb ik ervaren dat het personeel eerlijk is en experts op diverse gebieden aanwezig zijn.

SC 06-03-2023

tevreden, goede service en vlotte levering. De microfoontjes zijn goed aangekomen

Ronald 06-03-2023

Voor mijn schoonzoon op zoek naar een leuke (en betaalbare!) winkel voor cameraspullen. En toen zag ik dat jullie ook nog cadeaubonnen hadden!
Nou, de keus was dus snel gemaakt. Aanklikken, winkelmandje, betalen en klaar.

Binnen een paar dagen keurig netjes bezorgd. Naast het pasje was ook de verpakking mooi verzorgd. Echt iets wat je aan iemand cadeau wilt geven!

F Groen 06-03-2023

Het personeel was heel vriendelijk en heeft genoeg kennis van het geen zei in de winkel verkopen.
Ook zijn ze niet duur.

Ineke 06-03-2023

Makkelijke en informatieve site en supersnelle levering als beloofd. Prima dus!

Goos de Jong 06-03-2023

Cameranu.nl heeft precies gedaan wat van een webwinkel mag worden verwacht, nl doen wat ze beloven. 'Vandaag bestellen en morgen in huis' prima. De artikelen die ik heb besteld (2e hands) zijn goed gecontroleerd en er zijn helemaal geen gebruikssporenvan te zien. Ik ben heel tevreden met het product.
Eigenlijk had ik ook niets anders verwacht, omdat mijn ervaring bij eerdere bestellingen exact gelijk waren.
Ik zal dan ook Cameranu.nl van harte aanbevelen bij iedreen als er overwogen wordt om online camera-artikelen aan te schaffen.

Leo 06-03-2023

Heb een Selphy CP1300 gekocht , dit was de goedkoopste en kreeg gratis een papier set bij . Vlot geleverd , ik koos voor PostNL weet precies de tijd dat ze in de straat komen.

Ben Lassing 06-03-2023

Na raadpleging van de zeer gebruiksvriendelijke website besloten tot aankoop van 2x accu voor Canon 7D.
De bestelling en betaling verliepen vlekkeloos alsook de erop volgende mails om de voortgang te bewaken.
De levering verliep stipt volgens afspraak!
De producten zijn reeds in gebruik genomen.