Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A van Essen 26-09-2021

Vorige week had ik een lens besteld met een andere diameter. Mijn andere camera was stuk gegaan en ik zou foto's maken op een rondvaart voor een jubileum. De lens zou niet optijd zijn😒 die bij mijn andere body paste. Dankzij de snelle en goede service kon ik de lens op de locatie waar hij voorradig was gaan ophalen. Mede dankzij de vriendelijke en goede hulp van Cameranu personeel, op beide locaties kon mijn dag niet meer stuk en heb ik mooie foto's kunnen maken op het feestje tijdens de rondvaart.
👌👌van mij een 9.

Leo Finders 26-09-2021

telelens gekocht met het vooruitzicht vandaag besteld morgen in huis, maar helaas dat lukte niet hierna werd een kaastje muur principe vervoerde wees naar CameraNu en CameraNU wees naar vervoerder, uiteindelijk is het wel goed gekomen maar de hulp van CameraNu had actiever kunnen zijn.

Richard 26-09-2021

Super geregeld, bestelde artikelen snel in huis en goede communicatie over aankoop en levering

Al 26-09-2021

Netjes geholpen. Geen klagen maar jammer dat er geen passend alternatief geboden kon worden en ik moest uitwijken naar een andere leverancier. Had ik van een aanbieder als Cameranu niet verwacht. Maar verder een prima afhandeling.

Wwndy 26-09-2021

Fantastisch fijn, deskundig en eerlijk advies gekregen en volledig op onze wensen afgestemd. Al het eerdergenoemde en enthousiasme van medewerker Atilla heeft ons een prachtige camera bezorgd.
CameraNu in Groningen heeft een scala aan camera's van veel verschillende merken. Er zit altijd een geschikte tussen voor ieders wens. De camera die wij gekocht hebben, mochten we vasthouden en even testen. Hij maakt geweldige foto's en we zijn er super blij mee. Hij maakt alles waar wat ons beloifd is bij Cameranu.nl in Groningen

Arend 25-09-2021

Overzichtelijke website. Goede communicatie van bestellen t/m afleveren. Alles zat goed ingepakt.

Erik 25-09-2021

Prima en snelle service! Ook bij het retour sturen van een product wordt een en ander snel en correct afgehandeld.

11Jack 25-09-2021

Geweldige shop, gekozen omdat we van anderen hoorden dat je een fijne service krijgt bij Cameranu ook als je een kijker wil kopen, camera's kopen bij Cameranu zat al in mijn systeem. De voorspelling klopte helemaal een prettige uitleg, zelf even proberen , de verschillen zien in prestatie en prijs. Een prettige ondergrond voor een goede keuze. We zijn er blij mee en zeggen het voort.

Aafke 24-09-2021

Goede winkel en de service is correct. Eerst stond het verkeerde adres in de bevestigingsmail en ik heb direct de klantenservice gebeld. Was meteen verholpen en juiste adres aangepast. Vriendelijk te woord gestaan. Op afgesproken tijd bezorgd.

Robin 24-09-2021

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment met scherpe prijzen! Service is goed en personeel is vriendelijk.

YDUR 24-09-2021

Ter vervanging van mijn oude camera heb ik via het www even gekeken waar ik een goede keuze zou kunnen maken.
Voor mijn nieuwe camera heb ik de fysieke winkel van CamereaNU in Groningen bezocht. Deze winkel is zeer gemakkelijk te bereiken, met parkeergelegenheid vlakbij.
De winkel zelf had ik, kijkend naar de foto, groter ingeschat.
Toch is de keuze in camera's en aanverwante artikelen dan wel weer best redelijk. Anders ook nog gemakkelijk te bestellen.
Na even wachten, omdat er andere mensen moesten worden geholpen, ben ik goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe camera. Na diverse exemplaren te hebben bekeken en vergeleken, ben ik met een andere camere thuisgekomen dan ik in eerste aanleg wilde. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Heb al weer veel foto's mogen maken.
Toch leuker dan met de telefoon.
Onverwacht was de koffieautomaat in de winkel.

N 24-09-2021

Top winkel. Fijn personeel, goede website en snelle service. Ook een mooie service is de inkoop van tweedehands lenzen etc, waar je een goede en eerlijke prijs voor krijgt.

Rayner Pupo 24-09-2021

This is the only camera equipment store I go to here in the NL, I find the stock and service to be quite good, would appreciate a bigger place in Amsterdam to check in person some stuff tho.

Leon Rooijmans 24-09-2021

Online een bestelling geplaatst die ik een dag later in de door mij gekozen winkel (Eindhoven) heb opgehaald. Daar de nodige, duidelijke uitleg gekregen.

Roger 24-09-2021

Super vriendelijke medewerkers / medewerksters die echt hun best doen en er niet voor tegen aan zien om je zo goed mogelijk te helpen . Echt prima service !! TOP !!

Wil reus 24-09-2021

Prima geholpen en een goed advies ontvangen . Er werken daar deskundige verkopers.

Rob 24-09-2021

Zonder problemen is mijn defecte, 4 jaar geleden aangeschafte, GoPro camera geheel kosteloos vervangen door een nieuwe camera die ik ook nog zelf uit mocht zoeken!
Perfecte service!
Andere retailers kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

kees 24-09-2021

Iets kopen kan je overal eenvoudig, Maar een bedrijf toont wat het waard is, wanneer er een probleem is met een product. Na verlies van een onderdeel van mijn filmcamera heeft cameranu.nl constructief meegedacht aan een oplossing en een onderdeel naar Oostenrijk gestuurd, waar ik de camera zelf weer kon repareren. Service ten top.

SWZ 24-09-2021

Ik had een gebruikte lens besteld die niet volgens opgave de volgende werkdag werd geleverd. Na een paar dagen wachten heb ik contact opgenomen met de klantenservice en om uitleg gevraagd. Het bleek dat de lens in het filiaal in Eindhoven lag en dat deze eerst naar Urk moest worden verzonden vanwaaruit hij naar de klant zou worden verstuurd. Ik heb begrip voor de gehanteerde procedure maar wat ik niet begrijp is dat je daar niet per e-mail van op de hoogte wordt gesteld, immers de volgende werkdag bezorgen kan niet worden waargemaakt. Nadat ik had gebeld werd ik wel keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. De lens die ik had besteld voldeed volledig aan de beschrijving, ondanks dat deze gebruikt was zag hij er nog nagelnieuw uit.

Menno 24-09-2021

Ons contact loopt als stichting (soms) via de zakelijke afdeling van CameraNU.nl Dit contact wordt door ons als bijzonder prettig ervaren. Er wordt snel gereageerd op bijvoorbeeld vragen.

Gert 23-09-2021

Eerlijke behandeling en bij vergissing geen problemen goede uitleg en eerlijk prijs
super snelle levering
zeker is deze shop aan te bevelen

Piet Hofland 23-09-2021

Alleen het afrekenen was een probleem, tip website verbeteren. Na telefonisch gebeld te hebben werd probleem opgelost.
Account aangemaakt. Wat het probleem was konden ze mij niet vertellen.
Veel succes, kom zeker bij jullie terug.

Bert 23-09-2021

Ik ben zeerctevreden over Cameranu.nl, snelle levering, keurig en stevig verpakt, gratis tracking code. Nee, ik kan geen negatief punt vinden chapeau!

Kevin 23-09-2021

Heb een intervalometer aangekocht, was duidelijk op de site aangegeven voor welke camera dit kon gebruikt worden, dus geen twijfel bij aankoop.
Ook verzending zoals Beloofd, had het op tijd voor de verjaardag van mijn vrouw.

Jeroen 23-09-2021

Ik ben zeer prettig geholpen door CameraNu. Ik vroeg hun om advies over mijn bestaande uitrusting en kreeg een eerlijk antwoord waar ik goed mee uit de voeten kon. Daarna een bestelling geplaatst in de shop en deze werd netjes de volgende dag geleverd.