Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 21-05-2023

De beste prijs, op zondag besteld en op maandag op de beloofde dag leveren.
Kreeg keurige updates van de transporteur.

Snel, helder, beste prijs én goed.

Dan verdien je een 10 👍🏻

Nick 21-05-2023

Een tweedehands camera gekocht, deze is als nieuw. Zeer snel verzonden. Nog contact gehad via WhatsApp, omdat ik iets niet begreep. Duidelijke uitleg gekregen. Zeer fijn.

Frankie 21-05-2023

Al vaker dik tevreden met afhandeling van aankoop.
Gemak van bestellen, betalen en levering altijd prima.
Zo ook weer bij de laatste aankoop, een drone.
Die vanwege kortdurende aanbieding ook nog eens een dikke €100 goedkoper was dan elders.
Toppie toch!

Lars 21-05-2023

Mijn vrouw had van alles uitgezocht thuis, eenmaal in de winkel werd ze zorgvuldig geholpen in haar zoektocht naar een nieuwe camera. Gelukkig was er een koffie automaat in de winkel aanwezig waardoor ik mijn tijd kon uitzitten. Alles werd besproken en de research werd dan ook na enige tijd aan de kant geschoven om een fantastische camera met bijbehorende lensen naar wens aan te schaffen.
Goede koffie en fantastische service in Groningen.

poloniumcube 21-05-2023

Excellent price, quick delivery, and a good quality. No issues with a product so far. Will most likely order again when it comes to accesories :)

I Bonten 20-05-2023

Al vaker wat bij CameraNu besteld en altijd tevreden! Ook deze keer! De bestelling werd aangetekend verstuurd en 2 dagen later al in huis!
Prima service!

John 20-05-2023

Lang wachten, niemand zegt we komen zo bij u of zoiets. Kopje koffie of zo tijdens het wachten zou erg klantvriendelijk zijn.

Stephane 20-05-2023

Na de zoektocht van een leverancier voor de start van mijn onderneming, kwam ik uit op CameraNu. Waarom? Ze hebben een breed aanbod en een snelle service. Ondanks het feit dat niet alles altijd op voorraad is. Heb ik toch alles kunnen vinden bij hun.

Esther 20-05-2023

Super service! Ik was iets vergeten te bestellen, heb dit gelijk gemeld en kreeg snel antwoord. Na een betaallink gekregen te hebben, hebben ze de volledige order in 1x naar mij opgestuurd. Prima degelijke producten

Herman Van den Bergen 20-05-2023

Ik wou mij een nieuwe verrekijker aanschaffen voor algemeen gebruik. Op de "verrekijkerdag" kon ik diverse kijkers uitproberen. Dankzij de zeer goede informatie van de mensen van Cameranu heb ik snel kunnen beslissen en dit zeker na de extra korting. Achteraf gezien ben ik zeer tevreden met mijn keuze.

Jan J 20-05-2023

zeer vriendelijk en kundig geholpen, de verkoper straalde rust uit, wat zeer prettig overkwam

Jan Ligtenberg 20-05-2023

Helaas mijn lens retour gestuurd.
3 weken geleden, helaas geen enkel mail of reactie gehad.
Zelf contact opgenomen, zelfde reactie steeds onderbezetting, ga maar door.
wacht nog een week, zal daarna rechtsbijstand inschakelen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 14-06-2023

Goedemiddag Jan,

We hebben je review ontvangen en willen onze oprechte excuses aanbieden hoe het is verlopen. We hebben aan jou gevraagd om een onderzoek te starten bij postnl. De reden hiervan is dat wij hebben aangegeven dat het retour pakket niet in ons bezit is. Met dit advies heb jij contact opgenomen wat wij natuurlijk enorm waarderen. Echter blijkt nu dat er wat mis is gegaan in ons magazijn. Dit is een uitzonderlijke situatie want vandaag hebben wij jou hierover gemaild. Het pakket is terecht. Jij zult dus het geld terug ontvangen van de retourzending. Vanwege het ongemak en het lange wachten zullen we als tegemoetkoming nog een presentje naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Cameranu.

Jochem 19-05-2023

Geweldige service! Ivm grote aankoop was mijn daglimiet niet toereikend. Vervelend want ik had de spullen wel nodig voor een shoot. Door mijn bank zou ik mijn bestelling dus eigelijk niet op tijd kunnen plaatsten, MAAR na gebeld te hebben bleek het personeel van CameraNu mee te willen denken en hebben zij ervoor gezorgd dat mijn bestelling op tijd binnen was voor de shoot.

Tjitte Neuenschwander 19-05-2023

Mijn oude verrekijker was aan vervanging toe en heb bij Cameranu een nieuw Bynolyt gekocht.
Zeer snelle levering, binnen 24 uur.
Een concurrerende prijs.
Ligt goed de hand en is gemakkelijk in te stellen
Scherp en helder beeld.

Ineke 18-05-2023

Al jaren ben ik een trouwe klant bij cameranu. De service is geweldig. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en geven deskundig advies. De winkel is een feest en een paradijs voor fotografen. Maar ook de webshop is prettig en overzichtelijk en buiten de kantooruren te bereiken voor advies via Whatsapp.
Daarom kies ik voor cameranu!

Coos 18-05-2023

Prima winkel (Urk) met medewerkers die kennis hebben van hetgeen zij verkopen , klein minpuntje de lange wachttijden in de winkel

Eric 18-05-2023

Cameranu.nl heeft een gemakkelijke website. En nog belangrijker ze doen wat ze beloven. Prima webshop.

Marcel 18-05-2023

Juiste informatie en snelle service
Maken het makkelijk on te bestellen
Wordt direct aktie ondernomen als de bestelling is geplaatst en verzonden

Shanto IJzendoorn 18-05-2023

Als huis, tuin en keukenfotograaf ben ik uitstekend geholpen en heb ik mezelf een hoop geld bespaard door te bellen met Cameranu. Voor mijn spiegelreflex camera zocht ik een lichtgevoelige groothoek lens. Na enig speurwerk leek ik deze gevonden te hebben maar belde voor de zekerheid toch nog even. De medewerker maakte me duidelijk dat deze lens weliswaar 35mm was maar geen groothoek. Na wat andere en vooral duurdere opties bekeken te hebben gaf hij de suggestie voor een geschikte lens die weliswaar niet f1.4 maar f1.8. En dat voor een vierde van de prijs! De lens voldoet helemaal aan mijn wens.

Piet 18-05-2023

kop al jaren bij deze geweldige zaak en dat met veel plezier. ook hun website is goed toegankelijk en duidelijk.

Theo Noordermeer 17-05-2023

Vorige week een nieuwe lens besteld voor mijn camera. Levering was sneller dan verwacht. Er was aangegeven dat het 3 dagen zou kunnen duren voordat de lens verstuurd kon worden, maar de volgende dag werd de lens al bezorgd.

Linda Junemann 17-05-2023

Het was makkelijk zoeken wat ik wou. Het bestellen ging net niet helemaal goed maar werd door de klantenservice gelijk goed opgepakt

Jannes 17-05-2023

Ik ben er al langer als klant en iedere keer goed geadviseerd bij uitbreiding van mijn fotoapparatuur.

Hanne 17-05-2023

Tweedehands lens gekocht, voor een scherpe prijs. Bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Lens werkt goed.

Hans 17-05-2023

Ik had een Reolink e1 pro besteld. Bij het leveren kwam ik er achter dat het om een oude hardware versie (1,5 jaar) gaat. Was niet vermeld op de website.
Retourneren kan maar de kosten zijn voor mij!
Ze geven niet aan dat het om een oude versie gaat. Antwoord klantenservice, staat niet dat het om de recente versie gaat. Dus ik heb pech.
Dus mij advies is altijd vragen naar de hardware versie of ouderdom van het te bestellen product.
Dit valt mij er tegen als ik zie hoeveel lovende reactie hier staan. Ik vindt dit wel een verbeter punt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Goedenavond Hans,

Bedankt voor je review en feedback. We hebben toegelicht wat de reden is dat wij de verzendkosten niet vergoeden. Hierbij wil ik dan ook graag toelichten dat er bij het artikel geen enkele versie vermeld stond. Het is dan de keuze aan jou om een bestelling te plaatsen of eerst nog navraag te doen of er meerdere versies zijn. Wij zijn via meerdere kanalen te bereiken, doordeweeks tot 22.00 uur en op zaterdag tot 16.00 uur.

In dit geval heb je ervoor gekozen om een bestelling te plaatsen. Je ging er immers vanuit dat het een nieuwe versie zou zijn. Het is natuurlijk vervelend om hier achteraf achter te komen. We willen uit coulance de verzendkosten alsnog vergoeden, en zullen je een email hierover sturen zodat we dit in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Cameranu.