Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eva 24-02-2021

Een duidelijke shop met goede prijzen. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling..

De Jong 23-02-2021

De volgende dag meteen in huis. Super snelle levering en dat in deze tijd waarin er veel vertraging voorkomt. Product naar tevredenheid en naar verwachting

Claudio 23-02-2021

De Shop is erg overzichtelijk met toch een ruim aanbod. Klantenservice is zeer behulpzaam en oplossingsgericht. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

E 23-02-2021

Een fijne overzichtelijke website met een groot assortiment. De producten zijn snel geleverd, super!

E.Lameris 23-02-2021

In het begin beetje problemen met webshop en bereikbaarheid ( ook lastig in coronatijd) netjes geholpen via de chat . Alles wat ik besteld had is van Urk (waar het op voorraad was) naar Amsterdam gestuurd , waar het 1 dag later netjes klaar stond zodat ik het kon ophalen . Keurige service

Rob Valkenburg 23-02-2021

CameraNu heeft een groots assortiment en staat garant voor uitstekend advies en service.
De levering per post is snel waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.
Retourneren zonodig is geen enkel probleem en gaat kosteloos. Kortom een betrouwbaar bedrijf dat zich voor mij al meerdere keren heeft bewezen daarin.

Marco 23-02-2021

Weer mijn bestelling als deellevering ontvangen over meerdere dagen!!!!
Gisteren een bestelling geplaatst. Vandaag opeens 1 deel ontvangen en het belangrijkste ontvang ik zonder reden opeens een paar dagen later??? Tijdens het proces van bestellen staat duidelijk geschreven dat het de volgende dag aankomt. Dit is niet de eerste keer dat ze problemen hebben met het uitleveren van hun goederen! Heb ze net ook gebeld, maar kom hier niet verder mee. Ben er nu echt klaar mee en ga de volgende keer ergens anders mijn spullen kopen.

Henk 23-02-2021

Al jaren klant bij CameraNu. Altijd tevreden over adviezen en nazorg. Een webshop die niet alleen verkoopt maar ook advies geeft en meezoekt naar oplossingen. Waarbij de keus/advies ook wel eens valt op een goedkopere oplossing dan waar je voor naar binnen ging.

Nico 23-02-2021

Zeer snel geleverd en in prima conditie. Prima klantenservice en zeer vriendelijk!

Sandra 22-02-2021

Makkelijke website.
Ik vond het vooral fijn dat er nog een ondersteunende/ reclame filmpje bij was over de lens die ik koos en kocht.

Leo 22-02-2021

De afgelopen weken een aantal artikelen besteld, zeer snelle levering. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en vakkundig! Kan iedereen Cameranu aanbevelen!

Rano 22-02-2021

Nienke is een held. Ik werd door de klantenservice op de app niet behandeld zoals ik had verwacht. Een printer aangeleverd die niet naar wens was, een hoop krassen op de printer wat werd vertaald als ''Het blijft een demo''. Terwijl er op de website stond: ''Printer ZONDER gebruikssporen'. Diegene achter de whatsapp dacht er weg mee te komen met een ''10 euro cadeaubon''. Vol ongeloof! Maar goed ''Het blijft een demo''.

Nienke belde me op met het verhaal en om mij weer een lach om mijn gezicht te brengen, ze bood een nieuwe printer aan en dat deed me goed. Dat zijn oplossingen en geen €10,- cadeaubon van een printer van €120,-.

Nienke, stop deze maar in je zak. Chapeau topper!

Mario 21-02-2021

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling, grote voorraad en goede hulp bij de facturatie.

Martin 21-02-2021

Zeer tevreden over het online advies bij mijn aankoop. Had het gevoel deskundig advies te krijgen, zonder dat me meteen de duurste oplossing in de maag werd gesplitst!

Klaas 21-02-2021

Erg prettige winkel met zeer duidelijke website. De prijzen zijn zeer scherp en de levering van mijn bestelling was bijzonder snel geregeld! Dolgelukkig met mijn Fujifilm X100F

Danny 21-02-2021

CameraNu is al jaren een betrouwbaar adres en heeft mij in de leveringen nooit teleurgesteld. Deze keer een tweedehands camera (body) gekocht. Volgens de beschrijving zou de camera er goed uit zien. De foto's bij het artikel bevestigden dat beeld, maar het blijven plaatjes.
Ondanks dat de body tweedehands was, werd toch de omruilzekerheid en een jaar garantie gegeven. Het geleverde artikel was boven verwachting compleet. Niet allen de body, maar ook de originele verpakking, handleidingen, kabels en zelfs een CF card waren onderdeel van de levering. De body voldeed in alle opzichten aan de verwachting en is niet van nieuw te onderscheiden.
Dit bewijst voor mij dat ik niet alleen voor nieuwe artikelen, maar ook voor tweedehands bij CameraNu terecht kan.

Jurgen 21-02-2021

De Cameranu shop is een heel overzichtelijke site en je vindt heel snel terug wat je zoekt. Het aanbod is zo goed als volledig, en wat meer is, het is ook op voorraad ! Zo bestelde ik mijn flitser en commander op maandag en kwam die reeds op woensdag aan in België. Ook de prijs zat goed dus qua kwaliteit, prijs en service krijgt Cameranu van mij een 10/10 !

Annelies 21-02-2021

Snelle en degelijke levering, deugdelijk en goed verpakt product. Erg tevreden met het cadeau dat ik hier heb gekocht, en de jarige was dat ook.

Hendriqk 20-02-2021

Je weet als je vie het internet iets zoekt en koopt dat je verwacht dat het ook gewoon geleverd wordt. En toch is het niet gewoon, een aantal gestuurde bitjes en dan een pracht camera in de hand. Uniek.

Fyx 20-02-2021

Ruim assortiment, snelle levering, en vooral : Goed en veilig verpakte levering. top

Simon31 20-02-2021

Zeer vertrouwde webshop met een keur aan artikelen en een goed uitleg, indien nodig. Zeer betrouwbaar en doen niet moeilijk!!

Evelyn 20-02-2021

Zeer goede, duidelijke en overzichtelijke website. Zeer snelle levering. Goede kwaliteitszorg. Ben zeer tevreden.

Martin 20-02-2021

Op valentijnsdag een nieuwe Canon Selphy CP1300 gekocht bij Camera.nu. ik had al jaren lang een Selphy CP710, maar wilde nu draadloos foto's kunnen printen direct vanaf mijn Iphone. Snel geleverd en nog een extra gratis papier/inkt set erbij. Mooie Valentijns aanbieding!

John 20-02-2021

De camera is op tijd en in goede staat afgeleverd. De camera voldoet aan onze verwachtingen.

Esther Bode 19-02-2021

Wat een goede service. Ik heb een compleet nieuwe set besteld inclusief verschillende lenzen, statief etc. Ik kon mijn eigen apparatuur gemakkelijk inruilen. Ze hebben telefonisch de tijd genomen om duidelijk uitleg te geven. Super! Levering was snel en goed. Voor advies of andere producten zal ik zeker weer contact opnemen.