Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry 06-03-2023

Duidelijke website met hulpzame reviews van gebruikers en snelle levering. Inhoud en leveringstermijnen kloppen met de beschrijving.

lau 06-03-2023

Deze Nikkor lens 18-300mm was vrijwel nergens op voorraad. Ik raakte licht in paniek want het was een verjaardagskado voor mijn vriendin. Toen zag ik dat camera.nu hem nog had! Ik heb hem daar dus besteld en 1 dag later al binnen, snel en goed verpakt!
Wij zijn superblij!

Danielle 06-03-2023

Makkelijk bestellen, snel en netjes geleverd. Goede kwaliteit van het product.

Moll-e 06-03-2023

Cadeaubon besteld.
Had hem snel in huis en ook nog in een mooi doosje. Blij mee!

Math 05-03-2023

Heb bij Camera.nu een product besteld omdat ik al vaker producten er besteld heb. De rede is dat ze goede kwaliteit product leveren en een goede service hebben. Ik heb in de jaren vertrouwen in wat ze leveren en ook met een perfecte snelheid.

Rian 05-03-2023

Ruime keuzen en Duidelijk informatie over het product. Het inruilen van oude camera goed af gewerkt volgens afspraken

Willem Roeffel 05-03-2023

Eerst naar de winkel in Groningen geweest voor advies. Er werd alle tijd genomen voor een eerlijk en uitgebreid advies. Printer besteld via internet en aflevering in de winkel. Zware doos werd netjes in de auto geladen.

Robbert 05-03-2023

Duidelijk, snel en goede kwaliteit. Heb voor het eerst een tweedehands camera body gekocht, maar vertrouw er op dat ik daar nog lang plezier van mag hebben.

Danielle de Groot 05-03-2023

Altijd netjes geleverd en deskundig advies.
Leveren ook na aankoop uitstekende service

hub coonen 05-03-2023

Prima internet winkel met een duidelijk en overzichtelijk pakket, de beloofde zaken worden nagekomen dus top.

Marco 05-03-2023

De levering was in orde alles is goed gegaan.
Ben zeer tevreden en blij met de drone.

Bruijn 04-03-2023

ik kwam vaak naar de winkel in urk en werd daar best vaak goed en kundig geholpen.
nu sla ik dat liever over. de winkel voelt leeg, een beetje sjofel en vooral aan als het hoofdmagazijn voor de webwinkel, en meestal heb ik het gevoel dat ik meer weet dan de (jeugdige) mensen achter de balie. ik snap het, fotografie is een breed iets maar je praatje beperken tot wat ik ook op het scherm kan lezen is niet iets wat ik als een prettige winkel ervaring kan benoemen. ik ga nu naar de winkel als ik zelf al weet wat ik moet hebben en als het iets is wat ik een koeriersdienst kan toevertrouwen check ik het online wel. eigenlijk, als ik heel eerlijk ben ga ik nu liever naar een andere winkel. ik was laatst in alkmaar en was daar zeer prettig geholpen.
kortom, ik vind het jammer maar als fysieke winkel heeft het mij een beetje afgedaan.

Ellen 04-03-2023

2x Sony body’s laten reinigen en Sony a7 IV body incl Sony GM OSS II f2.8 70-200 mm aangeschaft.
Erg fijne foto zaak met zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken. We zijn erg prettig geholpen onder het genot van een kopje koffie/thee. We komen hier zeker weer terug.

Jan 04-03-2023

Was een goede ervaring, snelle levering en ze zijn scherp geprijsd.
Duidelijke website.

Jeroen uit Kaatsheuvel 03-03-2023

Volgende keer weer prima prijs( (goedkoopste die ik kon vinden). Volgende dag echt geleverd. Echt aanrader.

Rob Louws 03-03-2023

Aardige man aan de lijn van cameranu adviseerde mij een opvolger van mijn huidige camera. Besteld en snel geleverd. Niks mis mee!

René 03-03-2023

Nadat ik mijn Think Tank camera trolley ingedeeld had, kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk nog een extra inzetstuk kon gebruiken. Deze zijn echter niet los te verkrijgen.
Nadat ik met Cameranu.nl contact had opgenomen, heeft de leverancier van de camera trolley dit inzetstuk kosteloos naar mij opgestuurd.
Ik zeg : “ Prima service “

Bert 02-03-2023

Snelle levering, nette producten. Duidelijke advertentie met goede foto's. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Rob Spruit 02-03-2023

CameraNU.nl Eigenlijk doe ik dit zelden, maar deze winkel, tja die verdient een goede review.
Alles wat je besteld is gewoon goed en de prijs staat echt in verhouding tot de kwaliteit. Het product wordt op de site heel goed en uitgebreid omschreven en bij vragen kan dat via de chat. Ook dat er winkels zijn vind ik top, je kan dan zelf het product "live"zien en je vragen stellen aan een deskundig medewerker. Na het bestellen via de webwinkel, wordt het snel en goed afgeleverd. Echt niks mis mee met deze winkel

Bart McLeod 02-03-2023

Ik koop regelmatig bij Cameranu.nl, omdat deze online winkel me het gevoel geeft dat ze begrijpen wat voor een fotograaf belangrijk is. De spullen die ik heb gekocht waren zonder uitzondering goed, de levering supersnel en de service uitstekend. Ze hebben ook een mooie fysieke winkel in Amsterdam (misschien zijn er meer, dat weet ik niet). In de winkel krijg je goed advies. Laatst had ik een lens besteld die niet aan mijn verwachtingen voldeed (ik had de specificaties ook niet goed genoeg gelezen moet ik toegeven). Ik heb de lens netjes verpakt teruggestuurd (dit moet je wel zelf betalen) en ik heb het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggekregen. Kortom, dit is een winkel die ik zeker aanbeveel!

Kees Verheyen 02-03-2023

Had remote trigger online bij camera.nu gekocht. (PocketWizard plusX). Van alles geprobeerd thuis op 4 verschillende Nikon bodies (600, 610, 750 en 850): niks. Toen langs in Urk. Moest echt, had m snel nodig voor fotograferen golden eagles in de bergen en sneeuw, Noorwegen! GertJan hielp me voortreffelijk, haalde andere uit magazijn: helaas; hulde voor goede hulp! Op zijn advies paar dagen later terug, was dan buiten t weekend: was dan mogelijk betere technische ondersteuning. Weet naam niet, maar zo uitzonderlijk goed geholpen, niet normaal. Alle geduld, rust, logica, oeverloos proberen; bood zelfs aan één van zijn persoonlijke triggers aan me uit te lenen. Superlatieven komen oprecht te kort. Met ook nog hulp van vriendelijke mijnheer in gilletje kwam alles perfect terecht., Het missende kabeltje kreeg ik zo mee. Ik reed helemaal blij terug naar huis…

Ritz 02-03-2023

Prima webwinkel. Heb er een DJI Mini 3 Pro drone gekocht. Werd keurig bezorgd en was goed verpakt. Ook de 2 extra accu's die ik later bij ze bestelde zijn prima en keurig verpakt aangekomen.

Peter Baobab 02-03-2023

Had een artikel besteld in Rotterdam . Dat ging snel en klantvriendelijk maar nu komt het .
Toen ik het artikel ( zonnekap JJC voor 600 mm) kwam ophalen viel het kapje tegen . Wat nu ,want ik kwam helemaal uit Brabant .
Nog weer opnieuw bestellen en dan een ander ? Wacht even zei een verkoper. Rende naar achteren en kwam met een geschikte Canon zonnekap. Voor een zeer zacht prijsje! Hulde , geweldige service . Ik kom zeker terug ! Peter

Frank 02-03-2023

Vriendelijke en snelle beandwoording van vragen. Zowel in store als via mail.
Aankoop voldoet aan alle veer wachting.

Peter 01-03-2023

Keurig advies gehad en dat was niet de duurste keuze maar de keuze die voldeed aan wat ik nodig had!