Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 20-05-2021

Dia/ Fotoscannner gekocht om, nu ik met pensioen ben, eindelijk tijd heb om de dozen met dia’s van mijn ouders door te kijken te scannen en op te slaan. Maar ook alle oude negatieven uit ons pre-digitale tijdperk door te worstelen en leuke documentjes van te maken.
Apparaat besteld bij cameraNu paar dagen later gearriveerd. Mooi apparaat doet wat het moet doen, kost wel wat tijd en geduld... maar dat heb ik nu.
Helemaal blij!

Marcel Wiegerinck 20-05-2021

Overzichtelijk shoppen en CameraNU heeft bijna altijd alles op voorraad. Snelle bezorging en netjes verpakt.

Gert 19-05-2021

BlackRapid strap met 2 jaar garantie, hiervan breekt de borgclip af binnen een maand. Tot twee keer toe (eerst telefonisch en daarna in de winkel) wordt toegezegd dat de borgclip zal worden vervangen en naar mij opgestuurd. Vervolgens krijg ik mail dat dit niet onder de garantie valt! Na een boze mail van mij wil CameraNu dan het clipje wel sturen, mits ik 3,95 hiervoor betaal! Een klein bedrag voor een klein stuk plastic, maar een waardeloze service voor iets waar garantie op zit en wat mij tot 2x toe is toegezegd! Ik ben woedend! CameraNU levert totaal geen enkele service!

Eurika 19-05-2021

Goede advies, professionele, vriendelijk en heel flexibel. Ik was heel erg goed geholpen door de medewerker en ze werken mee met wat ik precies nodig heb.

Eef 19-05-2021

Door kennissen ben ik geadviseerd naar camernu te gaan! Ik ben beginnende fotograaf, maar wil er meer uithalen, en professioneler te werk gaan. De hulp in de winkel was super. Ik werd met geduld geholpen en kreeg antwoord op al mijn vragen, en heel goed advies ook nav mijn budget. Ik wist niet wat ik wou, maar de tips en adviezen waren zeer waardevol én erg vriendelijk personeel. Het is een flinke uitgave, en het personeel gaat daar zorgvuldig mee om, om mee te denken in de mogelijkheden.

hartea 19-05-2021

goede site, enorm veel keuze en veel onderliggende informatie over het artikel, dat de keuze gemakkelijker maakt.

Lous Meijer 19-05-2021

Ik heb al vaker van jullie gebruik gemaakt. Zowel telefonisch, online als ook aan de balie wordt ik altijd goed en vriendelijk te woord gestaan. Mijn vraag naar een oplader voor een ouder soort accu werd direct opgepakt, en het advies dat ik kreeg over mijn aanschaf was correct. Wat ik ook fantastisch vind is dat ik het gevraagde binnen 24 uur in huis had. Jullie doen wat je zegt en wat je belooft. Prima!

Hannah 19-05-2021

De service is geweldig! Ik bestelde een camera en had deze dezelfde dag nog in huis. Er werd keurig een tijdvak aangegeven, zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te wachten. Mijn camera kwam in perfecte staat aan. Ik vond de site erg overzichtelijk en het was makkelijk om camera’s met elkaar te vergelijken. Door het aantal reviews vond ik het extra betrouwbaar overkomen en dit klopte gelukkig ook. Heel erg blij mee!

George 19-05-2021

"Snel, vakkundig en vriendelijk" zijn woorden die Cameranu.nl typeren.

Na onderzoek voor het inruilen van mijn vorige camera kwam ik uit bij Cameranu.nl. Ik mailde de informatie en kreeg dezelfde dag nog antwoord van inruilspecialist Marc-Jan.

Ook voor hulp bij het uitzoeken van nieuwe apparatuur heb ik 's avonds om 21:30 nog telefonisch contact gehad. De producten konden toen direct gereserveerd worden, totdat mijn andere camera was ontvangen. Vervolgens is direct de nieuwe apparatuur opgestuurd.

Binnen 3 werkdagen was het hele proces doorlopen en ben ik erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Elettra 19-05-2021

I chose for buying my camera as it seemed to me the most trustworthy webshop, as well as it had the best combination of camera+lens and related price. I ordered my camera at 22:00 and the day after before lunch I had everything at home already!

Winanzo 19-05-2021

De bestelling en aflevering snel en vlekkeloos verlopen. Duidelijk omschrijving van het product.

Mike 18-05-2021

Ik heb hier besteld vanwege de goede service, snelle levering en de mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen. Producten zijn in goede orde ontvangen.

Jeroen 18-05-2021

Ze hadden een duidelijke en uitgebreide omschrijving bij het product waardoor ik goed kon bepalen of het het juiste product was waar ik naar op zoek was. Eerlijke en goede prijs en snelle verzending maakt het een perfecte shop voor de beste deal.
En de keuze is reuze.

Arwin 18-05-2021

Goede snelle service, pakketen komen altijd onbeschadigd aan op aangeduide momenten zoals recentelijk ook de tweede cinema lens, dat is uiteraard fijn want de producten zijn simpel te beschadigen en kostbaar. Telefonisch contact gaat ook altijd vlot en zonder problemen. De enige reden waarom ik geen 10 kan geven is omdat specifieke artikelen niet altijd voorradig zijn en er niet concreet bij staat wanneer ze wel weer op voorraad zijn.

Ergonomique 18-05-2021

Ik heb bij cameranu.nl besteld en ben daar zeer tevreden over. De prijs is concurrerend, de levering is snel en de communicatie is uitstekend. Een aanrader voor de aanschaf van fotoapparatuur.

Tino 18-05-2021

Deze shop heeft de artikelen welke wij nodig hebben. Altijd correcte levering en volgens afspraak.

Topal 18-05-2021

Ik ben super tevreden , en raad het iedereen aan . Ze verkopen kwaliteit en zijn eerlijk.
Hartelijk bedankt.
Ze kunnen bv cadeaus uitdelen als ze klanten vinden bv . Dit is continu verbeteren

J,Manhave 17-05-2021

Waarschijnlijk door mijn eigen fout,aanvankelijk een lens met de verkeerde vatting besteld.
Dit is op een allervriendelijkste manier,zeer snel hersteld door "cameranu.nl.
Dikke complimenten !
En nogmaals mijn hartelijke dank!

Marlies 17-05-2021

Vooraf meerdere keren app contact over wat ik nu precies wilde hebben. Dankzij hun goede begeleiding heb ik nu de juiste lens!

Fleur Z. 17-05-2021

Dacht al een tijdje na over de Nikon lens van 50mm en sinds ik die heb ben ik er helemaal weg van! De dag dat ik de lens bestelde wist ik dat ik 3 dagen later een dagje weg zou gaan en bedacht dat het leuk zou zijn om de lens bij me te hebben. Ik nam contact met de klatenservice op over de levertijd er werd erg goed geholpen en gaven me advies over de levertijd en wat slim was om te doen. Toen toch besteld en de dag later in huis! Ik werd goed op de hoogte gehouden door de emails en vond de communicatie echt top. En daarbij ben ik ook nog eens heel erg blij met mijn nieuwe lens. Kan het zeker aanraden hier te bestellen en ik blijf klant!

Jolien Meiling 17-05-2021

Webshop is overzichtelijk. Klantenservice zeer klantvriendelijk evenals de medewerkers in de winkels! Zowel telefonisch als in de shop weten ze goed waar ze het over hebben en wordt er geluisterd naar je behoefte. Offertes duidelijke en overzichtelijk en snelle levering.

Ron Meijer 16-05-2021

Ik heb een FujiFilm X-T4 en diverse extra's gekocht in CameraNu in Apeldoorn. Ik ben ook een Apeldoorner. Dus dat is al makkelijk. Maar dat is niet alleen de reden van kopen bij CameraNu. Ze zijn gewoon makkelijk en behulpzaam. Goede advies, en zeker goede service. Ook wat via de Website besteld. Ook gewoon goed. Contact gehad met de klantenservice via de mail. Mijn vragen waren binnen 12 uur beantwoord en opgelost. Wat mij betreft een aanrader. Kom er al jaren.

bert grafhorst 16-05-2021

al enige tijd waren wij van plan een nieuwe verrekijker te kopen. Op internet al diverse merken vergeleken maar wij wilden toch uit proberen dus naar Urk.
Hier zijn wij heel professioneel geholpen met een zeer vakkundige uitleg, echt tot in details..
Uiteindelijk een Zeiss kijker gekocht en bijzonder naar ons zin. daarom een dikke 10 van ons

Rademaker 15-05-2021

Fijne winkel goede uitleg,Zou in het algemeen wat vriendelijker kunnen zijn. Daarnaast veel kennis en goede begeleiding voor aanschaf camera.

Kees G. 15-05-2021

Vorige week voor het eerst bij Camera.nu geweest. We dachten in een oerwoud van camera's te belanden.
Maar de winkel was mooi overzichtelijk qua opstelling in prijs en van amateur naar proffesioneel.
We kwamen voor een adapter voor onze telescoop en telefoon. Omdat we dachten dat alles te duur en te proffesionel zou zijn. Maar gingen met een Bridge Nikon camera naar huis.
Omdat door de uitleg en demonstratie duidelijk was, dat dit toch de beste en voordeligste keuze was. En ten diepste eigenlijk ook onze wens.