Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 06-09-2022

Geachte,

Ik schrijf niet zo gauw een review maar bij deze kon ik het niet laten.
Ik ben namelijk zeer tevreden over een paar zaken die je meestal in andere zaken niet tegelijkertijd aantreft.
Te weten, vriendelijke service, zaak zag er netjes uit, niet te vergeten, goeie koffie😊
Het belangrijkste wat mij echter opviel is de professionaliteit.
Ik hoop dat de zaak en het personeel op deze vestiging het karakter van deze zaak in ere blijven houden.

H.Wouter

Jacob 06-09-2022

Nikon AF-S 70-200mm f/2.8G VR ED Type II objectief gehuurd. Niet de nieuwste maar kwa huurprijs prima. Gehuurd voor zondag. Zaterdag ophalen maandag terug brengen. Top! Volgende keer wil ik de Nikon AF-S 70-200mm f/2.8E FL ED VR objectief huren.

Baldoe2000 06-09-2022

Ben erg tevreden over cameranu, zeer snelle levering, camera goed verpakt in de doos.
Zal cameranu zeker aanbevelen bij familie vrienden en kennissen.
Cameranu ga zo door en als ik nog wat nodig mocht hebben kom ik zeker bij jullie terug.

Irene 06-09-2022

Ik moet zeggen dat ik cameranu vaker heb gebruikt en dat dat altijd heel goed was bevallen. Ik heb nu laatst wat analoge rol filmpjes gekocht en op 1 september kreeg ik filmpjes toe gestuurd met een verloopdatum van augustus en dat vond ik ontzettend tegenvallen van een professionele fotozaak.
Het was een 10 geweest als dit niet was gebeurt.

Tugrul 06-09-2022

Goede shop, veel informatie en snel bezorgd. Prijzen zijn gewoon goed en kwaliteit is er zeker.

C.A.G. 06-09-2022

Heb al verscheidene keren via camaranu.nl een bestelling gedaan en heb tot op heden geen op of aanmerkingen, hetgeen wat besteld is kun je goed volgen waar het pakket is en de service is ook bijzonder goed.

Hans 05-09-2022

Goed verzorgde informatie, waardoor ik eenvoudig een passende keuze kon maken. De hele administratieve procedure en de levering verliepen uitstekend.

Kim Lijnders 05-09-2022

Altijd een supergoede en vriendelijke service. Via mail krijg je altijd snel antwoord op je vragen. Telefonisch ook altijd even behulpzaam en vriendelijk en heel meedenkend.
Ik had een cameratas besteld, maar helaas werd de verkeerde geleverd. Foutjes die altijd kunnen gebeuren natuurlijk, maar ook hierbij werd het supergoed opgelost!

Sebastiaan 05-09-2022

Een uitstekend gebruikt objectief gekocht. De beschrijvong was goed en klopte met het daadwerkelijk geleverde. Daarbij was een lenskapje vergeten, maar werd nog nagestuurd. Een uitstekende verzendservice rn een mooi aanbod!

hansell 05-09-2022

Duidelijk overzichtelijke site, grote keuze, snelle levering van goed verpakt product.

Edwin 05-09-2022

Het is zeer makkelijk de juiste producten te vinden en vervolgens te bestellen. Prijs is goed, levertijd volgens afspraak dus helemaal goed.

Fam roos 05-09-2022

Duidelijke website waar je snel kan vinden wat je zoekt. Snelle levering en een goed werkende nieuwe batterij ontvangen.

Martijn 05-09-2022

Als een van de weinige (online) winkels hetgeen dat ik zocht op voorraad. Duidelijke website, supersnelle bezorging ('s ochtends besteld, 's avonds in huis!). Voortgang verwerking bestelling en bezorging helemaal goed. Artikel goed verpakt.

Roos 05-09-2022

Duidelijke website, super bezorging (zondag besteld, alsnog maandag in huis!). Camera + rugzak waren netjes verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail van je bestelling!

Arthur 05-09-2022

Goede en snelle levering. Verrekijker voldoet aan alle wensen en is goed af te stellen.
Dit was een kado voor mijn kleinzoon en deze is er helemaal gelukkig mee. Goed verpakt product

Het betrof een accu voor een Nikon camera 05-09-2022

Ik heb een paar keer contact met jullie opgenomen over hetzelfde product en alle keren zeer correct te woord gestaan zowel over het product als aanbeveling van het artikel

Jos Baars 05-09-2022

Olympus lens gekocht nav cashback actie.
Lens besteld/betaald en ontvangen echter niet direct de cashback geclaimd ivm verjaardag van ontvanger (mijn vrouw) ivm verrassings effect.
Cashback actie is nu van de site verwijderd, kan niets terugkijken en ook Olympus heeft inmiddels de actie verwijderd.

J Tegels 04-09-2022

Deze webshop al vaak gebruikt, altijd goede betrouwbare winkel geweest met goede prijzen en vlotte levering inclusief goede service.

Super winkel 04-09-2022

Al een tijdje ben ik op zoek naar een verrekijker. Ik heb meerdere sites en winkels benaderd. En uiteindelijk heb ik voor Cameranu gekozen, omdat zij kennis van zaken hebben. Zij geven helder uitleg en proberen het beste voor jou uit te zoeken.

Jansen-Klappe 04-09-2022

Werd vakkundig geadviseerd en ruim de tijd om de verschillende merken op locatie uit te proberen.

Mike 03-09-2022

Het product wat ik had besteld, was vergeleken met andere webwinkels een stuk goedkoper. Tevens sneller levering

Meijer 03-09-2022

Bij CameraNU.nl een DJI Care Refresh 1-Year Plan voor mijn nieuwe DJI Mini 3 Pro gekocht.
CameraNU.nl bood dit aan voor de laagste prijs.
Bestellen ging eenvoudig, afhandeling van de bestelling ging vlot, ik werd keurig per mail op de hoogte gehouden van de voortgang.
Volgende dag werd het pakje al bezorgt.
Helaas werkte de code niet, hierover gebeld en keurig geholpen. Lag niet aan CameraNU.nl maar is uiteindelijk opgelost door DJI service Nederland.
Aanrader!

Hans 03-09-2022

Zeer goede informatie, het personeel neemt de tijd voor je. En natuurlijk het belangrijkst: goede kwaliteit. De occasion camera en lens die ik kocht zagen eruit als nieuw, en, zo blijkt na een week, zijn ook als nieuw.

Tim Voortman 03-09-2022

Had wat besteld waar de levertijd niet van bekent was.
Werd elke maand netjes op de hoogte gehouden of er al wat bekent was.
Toen het wel op voorraad was kreeg ik er ook netjes een mail over en werd meteen uitgeleverd.

Erg te vrede over de gang van zaken.

Victor 02-09-2022

Ik ben een analoog fotograaf,en het is niet altijd makkelijk om specifieke spullen te vinden.
Bijvoorbeeld een verloopschroef van het vooroorlogse statief-formaat naar de reguliere.
Ik was in goede hoop gaan googlen of zoiets bestond,en hoopte het wellicht aan te treffen in de VS of Azië.
Niets was minder waar,gewoon bij een fotozaak in Nederland.
Dankzij het balhoofd en flitsschoen kan ik nu een vooroorlogse camera gebruiken met ouderwetse flits.