Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arno 29-01-2024

Ik bestel eigenlijk al mijn producten bij Camera nu. Groot assortiment, snelle levering en betrokken klanten service. Ook de website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren.

Bart 28-01-2024

Heel erg tevreden over de service en uitleg bij de koop van een z5. Ik had online wat accesoires erbij besteld, in de winkel adviseerde ze me dat er betere alternatieven zijn voor vergelijkbare prijzen. Precies waarom ik graag in de winkel kom, voor de ervaring en goede adviezen. Ik ben er erg blij mee!

Ad van Duren 27-01-2024

Heb de Nikon 180-600 mm. lens gekocht in de winkel in Eindhoven. Na eerst een interessante lezing gevolgd te hebben, heb ik de lens aan de balie opgehaald. Het product werd uitgepakt en aan mij getoond. Alles was prima in orde en de behandeling door de medewerker was klantgericht en vriendelijk.

Janine 27-01-2024

Via hier een camera stander gekocht voor de verjaardag van mijn vriend. Hij is er onwijs blij mee en heeft hem al meerdere keren gebruikt. Ineens gaat hij weer vaker op pad om foto’s te maken.
Het pakket kwam mooi op tijd aan en was netjes verpakt.

Visserke 26-01-2024

Vandaag besteld morgen correct geleverd. Volop keuze i n kwaliteitsproducten. Perfect verpakt. Een aanbeveling meer dan waard!

Berna Tims 26-01-2024

Ik was op zoek naar tussen ringen vor mijn Canon 2000D. Heel snel gevonden op deze site. Goede uitleg, goede prijs en een razendsnelle levering. Echt een aanrader!

Bas van Wersch 25-01-2024

Cameranu heeft een enorme goeie zet gedaan met de nieuwe flagstore in Amsterdam. Een uiterst professionele winkel met een bijzondere indeling. Plaats voor veel aparatuur in de showroom, een goed fuktionerende balie met 3-4 stations, een ruimte waar workshops worden gegeven, plus uitstekend personeel. Onder leiding van een 'echte Pro' van het oude Calumet, waar ik meer dan 10 jaar als professional kwam. Ik doe nu al mijn aankopen met gerust hart daar. De klantenservice is ook prima te bereiken.

Anneke 24-01-2024

Na een telefoongesprek of ik de juiste lens wilde bestellen kreeg ik goed advies.
Met een gerust hart bestelde ik de lens. De volgende dag was het al in huis.
De lens is prima en een mooie extra voor mijn camera.

Fred Meijer 24-01-2024

Goede begeleiding, goede koffie, veel keuze en vooral gezellig, deskundig en betrokken personeel

René 23-01-2024

Een tijdje geleden kwam ik in de winkel aan de Amstelveenseweg weg om advies te vragen over een niet goed functionerende gimbal welke ik cadeau had gekregen en online was aangeschaft bij een ander bedrijf. Volgens de medewerker was de hardware niet goed gekalibreerd en raadde aan het product terug te sturen.
Na een paar dagen struinen op het internet besloot ik om een andere gimbal online te bestellen. Nu bij Cameranu, omdat ik zo tevreden was over de vriendelijke service en tijd die werd genomen om een en ander uit te leggen. Het pakket was snel geleverd en de nieuwe gimbal werkt naar volle tevredenheid.

Julio 23-01-2024

It was delivered with the outmost care and very fast. The website was intuitive and buying something felt easy. It even accommodated options that would fit my financial situation wich makes it more of a good choice for me personally.
Would recommend here because the prices are the best, fast service and attentive staff.

Alan de Geus 21-01-2024

Heb al diverse Nikons achter de rug, die ik in mijn vaste fotozaak aanschafte, maar de tijden veranderen en ook fotozaken, waardoor je je er soms niet zo thuis meer kan voelen. In 2011 schafte ik mij een Olympus TG 610 aan, waarmee ik tot enige weken geleden met heel veel plezier heb gefotografeerd. Maar hij was op ... Dus op zoek gegaan naar een jonger familielid, dat ik vond bij Cameranu. Een Olympus TG 7. De afwikkeling verliep supersnel. De volgende dag had ik het cameraatje al in huis. Ik koos voor Cameranu, omdat enige vrienden ook hele goede ervaringen met en herinneringen aan Cameranu hebben.

PG 20-01-2024

Duidelijke productbeschrijving. Snelle en correcte levering tegen goede prijs

André 20-01-2024

Erg tevreden met de aankoop. Was super snel geleverd. Komen zeker vaker hier iets kopen

Europeo 20-01-2024

Ik geef een dikke 10, voor jullie service, goede en duidelijke uitleg en ik ervaar dat jullie echt de tijd hiervoor nemen. Ik hoef geen nummertje te trekken en heel lang te moeten wachten. Klantvriendelijkheid is zeker top bij jullie. Ik ben super blij met jullie en hoop dat het in de toekomst bij jullie nieuwe winkellocatie ook hetzelfde zal blijven.

Rob 19-01-2024

Bij Cameranu.nl de in 2023 en 2024 zowel een camera als 2 lenzen aangeschaft. regelmatig aanbiedingen waardoor de prijzen toch regelmatig lager liggen dan bij anderen. (ook mbt USA/NY/dollar). Service en contact zijn uitstekend. de juiste informatie mbt details van de producten.

jsp 19-01-2024

Prima voor het aanbod wat er is. Heb zelf iets tweedehands gekocht en ben tevreden over de kwaliteit en het was net nieuw.

Danielle 19-01-2024

Ik ben al jaren op zoek naar een goede camera die mooie foto's maakt en goed inzoomt. Na gedegen onderzoek kwam ik uit bij de Nikon P 950. Uiteindelijk besteld bij cameranu.nl. Fantastische service! De ene middag zit je nog te Googlen, de middag daarna zit je thuis de camera uit te pakken. Wat een mooie en goeie camera!!! Als je iets zoekt voor natuurfotografie is dit dé camera.

Miranda 19-01-2024

Op internet gezocht naar een bepaalde camera. Te koop bij diverse zaken. Gekozen voor Cameranu door het lezen van een goede review. Mijn vriend ging het pakketje ophalen 1 minuut voor sluitingstijd. Ze hadden net afgesloten. Maar zonder problemen werd alles weer opgestart en kon hij het pakketje alsnog meenemen. Super service. Wij kopen voortaan onze foto-spullen hier. (en excuus voor onze last-minute aankomst)

Milan 19-01-2024

Simpele en makkelijke shop. Wat je ziet is wat je krijgt.
Goede en vakkundige klantenservice, goede prijs kwaliteitverhouding. Zelfs de tweedehands producten zien er netjes uit (let wel even op de staat van het product). Ik ga hier zeker weer shoppen.

Alex 18-01-2024

We bestellen vaker bij Cameranu, ze zijn altijd snel en betrouwbaar en bieden extra ondersteuning als dat nodig is!

Blokland 18-01-2024

Heel goed geholpen bij Cameranu Eindhoven, waardoor ik direct een camera gekocht heb en later een nieuwe lens. Zeer kundig personeel! Super vriendelijk ontvangst!

Harry van den Hurk 18-01-2024

CameraNU is een betrouwbare partner voor fotografie-enthousiastelingen zoals ik. Hun uitgebreide assortiment, deskundige advies en toegewijde klantenservice maken het winkelen voor camera-uitrusting een plezierige ervaring. Ontdek de wereld van fotografie met CameraNU als je met passie vastlegt wat belangrijk is voor jou!

Eduardo 17-01-2024

Ik haal vaak mijn apparatuur bij Camera Nu zijn hebben bijna altijd alles op voorraad en snel geleverd en je kan met Klarna betalen ook handig bij duur apparatuur om het in 3 keer te betalen bijvoorbeeld echt top bedrijf!

Ronald 17-01-2024

Duidelijke, overzichtelijke winkel. Ik was nogal verrast via Google bij CameraNU terecht te komen voor een drone, maar deze was hier nog aanzienlijk goedkoper ook!
Betaling en levering ging snel en soepel.