Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jordi Gerla 11-09-2022

Ik kom graag in deze winkel in Rotterdam. Het personeel ontvangt me keer op keer erg vriendelijk en mocht het enigszins druk zijn dan is er de mogelijkheid om in de koffiehoek een bakje koffie te pakken en aan de grote tafel deze te drinken onder het genot van boeken en magazines over fotografie.

Het personeel denkt goed mee als je naar iets specifieks opzoek bent of als er voor iets een oplossing gezocht moet worden. Het kan ze niet te gek.
Ook de kennis die ze hebben is ruim voldoende en dit maakt het voor mij erg prettig shoppen.
Wat ik ook erg waardeer is dat ze mij eerlijk durven te zeggen wanneer ik ergens voor kies maar de verkoper denkt dat ik er beter aan doe om mijn keuze bij te sturen. Die eerlijkheid waardeer ik enorm.

Verder is het een zeer nette winkel met goede voorraad.
Dus eindconclusie, 100% scoren voor mij.

Jill 11-09-2022

Ik heb hier een tas voor mijn camera gekocht. Het artikel was exact zoals omschreven en werd tijdig geleverd. Bovendien was de tas ook goedkoper in vergelijking met een aantal andere webshops. Ik ben dus zeer tevreden over mijn bestelling en kan jullie webshop alleen maar aanraden.

Ploeg Bert 10-09-2022

Prettige webshop met een betrouwbare levertijd en product kwaliteit voor een nette prijs

Canon Pixma G550 printer 10-09-2022

Goede ervaring vanuit het verleden. Groot assortiment hoogwaardige artikelen. Uitstekende en vriendelijke klantenservice.

Eric 10-09-2022

Snelle verzending en antwoorden als je wat vraagt. Medewerkers weten waar ze over praten en geven goed advies.

Canon Pixma G550 printer 10-09-2022

Gekozen voor cameranu om reden van gunstige prijs in vergelijking met andere verkopers. Goede ervaring vanuit het verleden. Snelle verzending en verpakking die tegen een stootje kan. De shop heeft een ongekend assortiment met kwaliteit producten. Uitstekende service en vriendelijke klantenservice.

Jeroen 10-09-2022

Had al eens in 2012 naar grote tevredenheid een camera gekocht hier. En later ook nog een Canon printer. Altijd prima service en zeer correcte prijzen. Voordat ik mijn laatste aankoop (Canon RP met 24-105 objectief) deed, had ik eerst een vraagje gemaild dat prompt werd beantwoord hoewel niet helemaal precies een antwoord op mijn vraag. De camera was ook nog eens goedkoper dan elders en ik kreeg er ook nog eens een bon voor een toekomstige schoonmaakbeurt bij. Een no brainer dus. Ook aanvaarden ze nu American Express, wat ik zeer op prijs stel. Daardoor verliezen ze nu bij Bol.com waarschijnlijk een klant. Op de website beloven ze snelle levering maar dat was helaas deze keer niet het geval. Zal wel aan Post.nl liggen.

Bert 10-09-2022

Hier een drone besteld.
Grappig dat er gratis de online cursus drone-vlieger bij zat.
Supersnelle verzending, keurig verpakt.
Dik tevreden over deze winkel, en bestel hier zeker vaker....

Frank 10-09-2022

Goed advies en denken echt met je mee, verder snelle en betrouwbare levering

Eb 10-09-2022

Het is een mooie ruime winkel met een groot assortiment aan artikelen voor de fotograaf. Het personeel is vriendelijk en bovenal deskundig. Ook de website is overzichtelijk en je kunt er voor je aankoop al heel veel informatie op vinden. De shop in Urk is makkelijk te vinden en ligt mooi gelegen op een industrie terrein. Oja mijn aankoop was een Sony a6000 fototoestel waarbij ik door een medewerker prima geholpen ben, en de vragen die ik nog had zijn ruim en duidelijk beantwoord.

Gerrit 09-09-2022

Wij kwamen met een vraag mbt een mogelijke reparatie, kregen een net en eerlijk advies met alternatieven geboden. Werd niks opgedrongen en uitstekend meegedacht en geadviseerd. Ben uitermate tevreden!

Tommy 09-09-2022

Snelle en correcte service. De juiste prijzen en doet wat het beloofd. Ik bestel hier zeker nog.

Glenn 09-09-2022

Heb online een bestelling geplaatst. Eerst was het product niet op voorraad, maar kon ik wel een reminder instellen d.m.v. m'n email achter te laten. Een kleine 2 weken later kwam mijn product op voorraad en heb ik het gelijk besteld. Via mail werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. De volgende dag kon ik mijn product bij een PostNL punt ophalen. Snelle service, top communicatie! Ik zou hier zeker mijn volgende bestelling weer plaatsen!

MvdV 09-09-2022

Vlotte bestelling, duidelijke communicatie, degelijk verpakt.
Doen niet moeilijk als een bestelling geannuleert of gewijzigd wordt, denken met de klant mee.

Tessa 09-09-2022

Super service. Heel blij met de service van cameranu. Ze denken goed mee over de bezorging van mijn bestelling. En ze geven goed advies. Ook achteraf fijn contact gehad. Cameranu reageert snel via whatsapp. Ik ga zeker weer bestellen bij camernu.

Bert Sterenborg 08-09-2022

Omdat ik via faceboek/instragram cameranu volg, krijg ik sneller de nieuwe voorraad van nieuw binnengekomen artikelen te zien en kan daar dan sneller op reageren. Zo heb ik een artikel gezien waar naar ik op zoek was en direct besteld. Direct erop een bevestiging gekregen en binnen een paar dagen had ik het thuis bezorgd. Keurig en netjes gehandeld.

Ellen 08-09-2022

Ruim aanbod in de webshop en snelle levering. Ik heb al meermaals besteld bij cameranu.nl en ben telkens tevreden.

ydb 08-09-2022

Aankoop leek in eerste instantie wat dubieus maar na zelf contact te hebben opgenomen met de klantendienst, was er een goede opvolging en uiteindelijk na 2 dagen een correcte levering. jammer dat ik enkele keren contact moest opnemen, vooraleer ik de betreffende tracing info etc verkreeg.

Bart 08-09-2022

Goedlachse, vriendelijke en meedenkende medewerker helpt mij, geheel tevreden klant, aan gevraagde accessoires die prima voldoen aan wensen en passen binnen budget. Buigt zich ook nog even over een technisch probleem dat ik met mijn camera heb.

Ulysses 07-09-2022

snelle levering en prima service.
al eerder spullen hier besteld en altijd tevreden geweest.

Doriano De Feudis 07-09-2022

Correcte shop qua prijs/levering/contact etc. Niks negatief op te zeggen :) 9/10

Robert 07-09-2022

Duidelijke omschrijvingen van het product, goede levering en een scherpe prijs. Helemaal top

Alessio 07-09-2022

Ik maak vaak gebruik van hun 35mm kleurenfilm ontwikkel- en scanservice. De prijzen zijn concurrerend, de kwaliteit van de scans zeer goed en de doorlooptijd zeer snel. Ik ontvang de resultaten meestal binnen 24 uur.

Arjan 06-09-2022

Kreeg een melding dat de lens weer terug op voorraad was. Gelijk besteld dezelfde dag. De dag later kon ik hem ophalen bij een postnl punt.
De Lens was netjes ingepakt.
Als ik een vraag heb, dan wordt die altijd netjes beantwoord.
Ik zal hier zeker nog een keer een bestelling plaatsen.

J. Slootweg 06-09-2022

Veel producten op voorraad dacht ik! Bleek niet zo te zijn. Ik zou mijn pakket zelfde dag nog op kunnen halen was niet het geval. Maar de volgende dag was die er wel en toen was alles goed geregeld! Ik ben vriendelijk geholpen alleen wel even de voorraad goed bijhouden he camerafanaten!!