Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruben Carplife 02-02-2023

Klantvriendelijk, makkelijk te bereiken en altijd behulpzaam met de juiste vakmensen! Verzending gaat goed en is duidelijk via mail. Niets te klagen:)

Ed 02-02-2023

Had al eerder goede ervaring met aanschaf bij CameraNu. Ook nu zeer tevreden over de info op de website en de snelle levering!

Bote Swart 02-02-2023

Vriendelijk personeel ze nemen alletijd voor de klant en geven prima uitleg zeer tevreden en kom zeker weer terug.

Sharita 01-02-2023

Ik was na een e-mail contact naar de winkel in Rotterdam centrum geweest. Deze had alleen de lens niet binnen gekregen die ik besteld had. Ik was best wel boos, had speciaal vrij voor genomen en was met de metro gaan reizen. Het persoonlijk heeft mij tot rust gebracht en echt alle moeite gedaan om mij te helpen. Op haar advies om een soortgelijke lens in een andere winkel uit te proberen heb ik aangenomen. Winkel in noord ook super leuk ontvangen en ik mocht gelijk ook de lens uitproberen. Na wat tips en antwoorden op mijn vragen heb ik uiteindelijk een andere lens gekocht dan wat ik eerste wilde. Al en al , super personeel, klantvriendelijkheid is echt top bij jullie. Jullie nemen echt de tijd om de klant te helpen. Ik raad deze winkels echt iedereen aan!

D 01-02-2023

Super goed geholpen bij CameraNu. Er werd uitgebreid de tijd genomen. Ik kwam eigenlijk voor een nieuwe camera maar de medewerkster gaf een eerlijk advies dat ik beter kon investeren in betere verlichting. Dat noem ik service! Ze had me zo een nieuwe camera kunnen verkopen. Ik kom zeker weer terug voor advies.

Fam woertman 01-02-2023

Bij de shop geweest maar de kijker die we zochten was niet op voorraad dus via internet besteld,snelle levering dus weer een tevreden klant gr

Stefan 01-02-2023

Product besteld met levering de volgende dag, helaas zag ik in de PostNL app dat het product nog niet aangeboden was. Cameranu gebeld waar de dame aan de telefoon mij vertelde dat door storing aan hun zijde. Helaas had ik het product de dag erna echt nodig dus in een andere winkel het product gekocht.
Een mailtje met kennisgeving van vertraging had prettig geweest.

Product was bij aankomst netjes verpakt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-02-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Ik zie inderdaad dat jouw pakket niet meer op tijd mee gegaan is, ondanks dat je voor 23:59u hebt besteld.
Normaliter sturen wij hiervan altijd een berichtje dat er vertraging is opgelopen, en ik begrijp ook niet waarom dat in dit geval niet gebeurd is.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Indien gewenst stuur ik je graag een antwoordnummer toe zodat je de order kosteloos kan retourneren.

Roger 01-02-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn recente aankoop bij Cameranu.nl. Ik bestelde Kodak fotorolletjes en alles kwam op tijd aan, precies zoals beloofd. De verzending was snel en gemakkelijk en de kwaliteit van de producten was goed (fotorolletjes met goede houdbaarheidsdatum) . De prijzen waren ook redelijk en ik waardeer de uitstekende klantenservice die ik ontving. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere fotografieliefhebbers en ik zal zeker terugkomen voor mijn toekomstige fotobehoeften. Ik ben echt onder de indruk van deze winkel en ben blij dat ik hen heb gevonden!

E 01-02-2023

Veel keus en een deskundig advies.
Goede ervaringen met het kopen van een camera. Nu weer naar de winkel geweest voor een verrekijker. Weer top geholpen.

C de Haan 31-01-2023

Fijne winkel, waar alles goed zichtbaar en ordelijk is geëtaleerd. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel dat je goed helpt, zonder dat je een verplichting opgelegd krijgt iets te kopen. Onder het genot van een kop koffie/thee kun je heerlijk jouw vragen stellen en goed beantwoord krijgen of gewoon lekker kletsen over alles wat met fotografie te maken heeft. Betrouwbaar en klantvriendelijk en de service is ook perfect.

UwStoorzender 31-01-2023

Iets besteld via de webshop, snel geleverd en goed verpakt.
- tevreden klant

Oane Hoekstra 31-01-2023

Goed advies voor de aankoop van mijn nieuwe camera. Uitleg wat het beste was in mijn situatie en dat mijn objectieven ook op deze camera passen.

Julian 31-01-2023

Zeer goede ervaring met CameraNU. Snelle levering welke goed is verpakt voor verzending. Zeker een aanrader!

Angelique 30-01-2023

Prachtige webwinkel, je kan om geen nee komen. Goeie service en snelle levering. Ook met retouneren wordt er niet moeilijk gedaan en wordt er echt naar je uitleg geluisterd. Ik als beginnende fotograaf heb je juiste webwinkel gevonden. Een aanrader!

Geert Gerritsen 30-01-2023

Na meerdere bestellingen in de afgelopen jaren is duidelijk dat Camera.nu een prima shop is met goede prijzen. Snelle levering en nazorg, indien gewenst. Ik bestel met een gerust hart, zelfs als de prijs wat hoger is dan bij andere (minder bekende) shops.
De informatie op de website is correct. Je weet wat je koopt.

Robbert 30-01-2023

Ik was op zoek naar een goede camera hoes voor mijn nieuwe camera. Ik besloot om een bezoek te brengen aan CameraNu.nl. Ik was onder de indruk van de snelle levering en de duidelijke website. Ik vond gemakkelijk wat ik zocht en kon het product eenvoudig bestellen. Ik was blij verrast toen mijn bestelling de volgende dag al bij mijn deur werd bezorgd.

Het product zelf was ook geweldig. Ik koos voor een camera hoes die bescherming bood voor mijn camera en was verbaasd over de kwaliteit van het materiaal en de afwerking. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere fotografieliefhebbers. Als je op zoek bent naar een camera-accessoire, dan is dit de plek om te zijn!

Stijn 30-01-2023

Cameranu.nl heb ik al een paar keer gebruikt. Snelle, vlotte service en levering. Correcte prijzen.

Rene 30-01-2023

de webshop heeft een uitgebreide keuze. Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen

Oscar 29-01-2023

De uitleg over het product op de website was helder, volledig en overzichtelijk.
Ook de info over de cashback acties van Canon staan duidelijk vermeld met een link naar de Canon site.

Een half uurtje na het online bestellen waren we in de winkel in de Van Woustraat in Amsterdam waar we zeer vriendelijk, en prettig werden geholpen.
Ook toen ik vroeg om een gebruikte lensdop voor een andere lens (die was ik kwijt) ging de verkoper voor me op zoek. Helemaal top!

Bedankt

M.J. Westhoven 29-01-2023

Tot nu toe hebben jullie al mijn vragen, tot onze tevredenheid, beantwoord en zijn we zeer tevreden over de geleverde spullen. Vooral de enthousiaste en gemotiveerde behandeling door jullie mensen.

Andre 29-01-2023

Ik vond mijn artikel bijna nergens anders, alsook de prijs was top ! Een vlugge levering, zeker voor herhaling vatbaar !

Mark 29-01-2023

Betrouwbaarheid, prijs, werking van de website en assortiment vind ik belangrijk voor een website. Voor een winkel als CameraNU speelt ook nog mee dat het een gespecialiseerde winkel is. En in geval van nood hebben ze ook nog eens fysieke winkels.
Ik was op zoek naar Polaroid SX-70 films voor een vintage Polaroid 1000 camera. Hier en daar op internet zag ik waarschuwingen voor 'afgelopen' houdbaarheid van films. Daarom was ik blij dat CameraNu dit product kon leveren (vertrouwen) en ook nog eens tegen een redelijke prijs. De produtiedatum van de geleverde films was een hald jaar oud, dus prima. Levering netjes op tijd en goed verpakt. dus alles OK.
De films heb ik nog niet gebruikt, zijn een kadootje voor onze dochter, maar ik twijfel er niet aan dat dat goed komt!

J. 29-01-2023

Duidelijke site, product netjes en zorgvuldig verpakt en super snel geleverd!

Blaauw 29-01-2023

Goed gespecialiseerde winkel voor camera's en toebehoren. Mooie tweedehands artikelen tegen scherpe prijzen. De communicatie is goed en de levering snel en goed.

Leo 29-01-2023

CameraNu gekozen vanwege het grote assortiment, dus ruime keus en alleszins redelijke prijzen.
Het aangeschafte tafelstatief van Rollei Compact Traveler Mini M-1 werd gekozen uit het grote aanbod om de degelijke bouw en de nette prijs. Heb het nu een week in huis en het statief bevalt goed. De bestelling en levering gingen ook probleemloos, duidelijke webshop, en volgens plan bezorgd.