Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David 04-06-2022

Duidelijke en leuke webshop , zoals aangegeven de dag nadien mooi verpakt geleverd . Top!

CM Broere 04-06-2022

Veel assortiment. Heldere omschrijving en heldere prijzen. Vlotte bezorging en netjes verpakt.

Henk. 04-06-2022

Ik heb een gebruikte batterijgrip voor mijn EOS 6d MII gekocht: zag eruit las nieuw en functioneert perfect.

C. 03-06-2022

Slecht bereikbaar deze site. Door een fout geen ordernummer ontvangen. Zonder ordernummer word er niet gereageerd op mails, zelfs niet als je uitlegd waarom. Telefoonnummer is niet te vinden dus kan niet gebeld worden.

G.H. Beumer 03-06-2022

Mooie winkel,vriendelijk en zeer deskundig pesoneel.
Hebben mij zeer goed voorgelicht omtrent de aanschaf van een verekijker.
Alle tijd gekregen om buiten de winkel enkele kijkers uit te proberen.

N. Jongsma 03-06-2022

Uitstekende service en snelle levering. Voor aanschaf een vraag gesteld, netjes binnen de 12 uur respons gekregen en over gegaan tot mijn aankoop. Volgende dag al in huis! vaker hier gekocht en kom in de (nabije) toekomst zeker weer terug als klant.

Barbara 03-06-2022

Lange tijd opzoek geweest naar een nieuwe camera en gevonden bij camera.nu, duidelijke product omschrijving en zeer snel te bestellen en in huis. Men houdt je goed op de hoogte van de bestelprocedure en wanneer je je pakketje mag verwachten. Dik tevreden en de eerste foto’s zijn al met succes gemaakt

Juuls 03-06-2022

De website van cameranu.nl heeft veel producten. Het heeft een makkelijke zoek machine zodat je de camera kan vinden naar uw wil. Naast camera's hebben ze nog veel meer producten zodat jij alles kan halen wat je maar zou willen.

Staas 02-06-2022

Voor een aantal camera-accu's kwam ik terecht op de site van CameraNU. De klantenservice heeft mij goed geholpen met het vinden van de juiste soort. Ik kan nu langer door fotograferen!

Jacqueline Houben 02-06-2022

Op een buitengewoon prettige, zorgvuldige en zeker professionele wijze werd ik geholpen.

Hans Zoom 02-06-2022

Ik koop/bestel al jaren bij cameranu.nl naar alle tevredenheid.
Wat ik echter zeer omslachtig vind is dat ik leasen, inruilen etc. allemaal via Urk moet regelen. Vroeger kon dat bij Foto Booms zelf en bij concurrenten is dat nu nog steeds zo.

Dat laatste houdt mij nu tegen iets in te ruilen tegen voor om iets nieuws te kopen.

Vincent 02-06-2022

Voor mij is dit de go-to shop voor alles over foto en video, zowel online en fysiek. Iedereen heeft voldoende kennis en adviseert enthousiast . We beoefenen natuurlijk allemaal dezelfde hobby en het is leuk om ook het perspectief van hun te horen. Zelfs voor bakjes koffie en een gezellig praatje kun je langskomen.

Rob 02-06-2022

het is lastig om een een review te schrijven over CameraNu.nl. Geen minpunten, snelle levering, goede service, nooit problemen gehad.... dus wat moet je schrijven.
Als ik iets nodig heb, dan weet ik ze weer te vinden. Echt een aanrader voor diegene die zoeken naar een goede winkel.

Jan M 01-06-2022

Zoals steeds tot hiertoe is de levering snel en correct gebeurd. Ook het bestellen gaat vlot.

Dia80 01-06-2022

Duidelijke en overzichtelijke site met goede product omschrijving. Genoeg keus en wanneer je een keus gemaakt hebt voor een product zijn ook de bijbehorende accessoires snel gevonden.

Imke 01-06-2022

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn reservering. Op de dag dat het product weer beschikbaar was, kreeg ik gelijk een mail dat ik het product kon betalen en kon ophalen.

Yvonne 01-06-2022

Super service!
Nadat mijn bestelling niet via PostNL was aangekomen heb ik daar melding van gemaakt bij CameraNu.
Deze hebben een nieuwe lens toegestuurd zodat ik deze op tijd voor mijn vakantie binnen had.

Dit soort service zie je niet vaak meer ! Mijn complementen.
Het eerste pakketje is daarna nog opgedoken en deze heb ik uiteraard retour gezonden, eerlijkheid duurt het langst.

RJS 01-06-2022

Prima winkel waar ik veel kom. Goed advies, goede service. De drone die ik niet lang geleden kocht, had een vlekje op de sensor. Werd zonder omhaal omgeruild.

Birgit 01-06-2022

Vlotte service, alles snel gevonden en snel én gratis geleverd aan de juiste prijs.

Arie 01-06-2022

De medewerker sprak ik over een CPL polarisatiefilter..Hij gaf op een relaxde manier mij een uitleg als beginnend fotograaf. Het kwam duidelijk over waarna ik mijn keuze ook direct wist te maken.
Hij nam de tijd , dit was fijn. Hij vertelde dat er een goedkopere filter is. Zo zie je maar , dit past beter bij mij , aangezien als je beginnend fotos maakt. Het hoeft niet altijd direct het beste en duurste te zijn. De service is prima. Het filter was in no time thuis.

Ronald 01-06-2022

Artikel was overal uitverkocht, maar niet bij Cameranu. Prijs was OK, en verzending was snel.

Theo Smidt 01-06-2022

Je word leuk geholpen wanneer je iets wilt kopen.

Maar wanneer het op reparatie aan komt …. Kom je van zelf wel achter 😉

Mij zege heb je als je een lang lontje heb

Mitch 01-06-2022

Het personeel van de winkel in Rotterdam was heel aardig en deskundig. Ik kwam een occasion kopen die ik van tevoren had gereserveerd op de website. Het product was zoals omschreven maar ik werd to voorzien van uitgebreide blik om te laten zien dat er niets mis was met het product. Daarbij gaf de medewerker ook tips over de ingebruikname gebaseerd op ervaring met andere kopers/gebruikers.

Daarbij was het ook handig dat ze de verpakking (een simpele doos) voor mij vervingen met een handig tas. Dat maakte het vervoeren veel makkelijker.

DWO 01-06-2022

Heb onlangs een macro-lens gekocht bij CameraNu gekocht. Via de mail had ik op mijn vragen al een paar leuke adviezen ontvangen. In de winkel had men alle tijd voor voorlichting, vergelijking en uitleg. Een kleine vergissing over een eventuele aanbieding is snel en heel correct afgehandeld.

Marij13 31-05-2022

De website ziet er keurig verzorgd uit, het vinden van het juiste artikel was een eitje. Bestellen en betalen ging vlot.