Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hennie 31-08-2023

Op 24 augustus een JJC Optical Glas LCD Screen Protector aangeschaft en deze is ook correct geleverd. Echter bij het positioneren van de protector is er iets mis gegaan waardoor 1 hoek niet goed contact meer maakte met het display. Per mail gevraagd hoe ik dit op zou kunnen lossen. Het weliswaar snelle antwoord van Cameranu was wel een beetje beneden de maat en er werd ook geen voorstel gedaan om tegen (misschien gereduceerde) bijbetaling een nieuwe Screen Protector te sturen. Kreeg een beetje het gevoel van 'zoek het verder maar uit'. Intussen dus elders een nieuwe besteld.

Bertil van der Gun 31-08-2023

Fijn dat de zonneklep nog gewoon te krijgen was. Vlotte afhandeling en bezorging. Goed verpakt De Nikon HB 45 is erg kwetsbaar door het wat wankele bajonetsysteem.

Alex Deckers 31-08-2023

De winkel heeft een snelle afwikkeling bij koop, verkoop en retour. Netjes!

Ernest 31-08-2023

Vriendelijke klantenservice, en snelle bezorging. Ook in de winkel in Amsterdam vriendelijke mensen. Een vriendelijke en betrouwbare zaak om je gear aan te schaffen.

Paul 30-08-2023

Onlangs een tweedehands lens besteld bij Cameranu. Deze moest uit een winkel komen en daardoor was de levertijd iets langer. Aanvankelijk was dit op de website niet duidelijk maar er werd snel, vriendelijk en duidelijk op mijn telefoontje en mail gereageerd en uiteindelijk was de levering nog sneller dan gedacht.

WH 30-08-2023

Cameranu heeft een duidelijke en aantrekkelijke website met de mogelijkheid om een winkel live te bezoeken. Met name bij aanschaf van dure foto apparatuur is dat wel een pre. Snelle reactie op inruilvraag via website met aantrekkelijk inruilaanbod dat probleemloos werd afgehandeld in de winkel in Eindhoven. Bij aflevering nieuw fototoestel in winkel volledig ingesteld door medewerker en klaar voor gebruik. Wat mij betreft een mooi voorbeeld van een moderne webshop met desgewenst een vertrouwde winkelomgeving passend bij een professionele retailorganisatie.

Menno 30-08-2023

Drone besteld en volgende dag geleverd. Tevens het goedkoopste adres voor dit model

Oscar 30-08-2023

Erg aardige service, ik kreeg een demo van het product en werd vriendelijk te woord gestaan. Levering was ook snel.

Paul 30-08-2023

Mooi zeer uitgereid assortiment tegen goede prijzen...vaak zeer goede aanbiedingen waar ik zoals nu gebruik van kon maken... bestellen ging vlot en volgende dag al in hius.....top kon niet beter. Kan zeker aanbevelen.

J Van der beek 30-08-2023

Verrekijker 8x25 gekocht via website maar ik had veel problemen met kijken met bril op, dus geretourneerd. Bedrag netjes retour.
Nieuwe kijker gekocht via de website ook een 8x25 die een stuk duurder was. Ook hier weer problemen met kijken met bril op, geretourneerd in de winkel in Apeldoorn. Verder was deze kijker wel merkbaar kwalitatief beter..

In de winkel in Apeldoorn meteen een adviesgesprek gehad. Een 8x42 deed het prima het lag dus echt aan de 25 factor.

Dus ook al is er iets aan de hand met wat je besteld hebt je wordt netjes behandeld en krijgt je geld terug.

Super klantenservice en verhelderend advies op maat 👍

R de Jong 30-08-2023

Duidelijke webshop. Snelle service en in mijn geval een echt scherpe aanbieding.
Diverse betaalmogelijkheden en het pakket de volgende dag al in huis.

Peter Onis 30-08-2023

Vriendelijke medewerkers. Ben deskundig en met geduld geholpen. Praktisch advies gekregen bij wat ik nodig had. Top bedrijf!

frits houtgraaf 29-08-2023

Goeie shop snelle levertijd en de goedkoopste en snelle zending ben heel blij met deze camera fz200

Pieter 29-08-2023

CameraNu heeft uitgebreid assortement artikelen van
bv foto-en camera artkelen en goede hulp als
je niet eruitkomt met wat je zoekt. Tevens goede
klantenservice.

Sanne 29-08-2023

Goede communicatie, producten werken snel en zorgvuldig geleverd. Niks te klagen :)

Irene Schipper 29-08-2023

Heel enthousiast over cameranu. Ten eerste was het een mooie aanbieding waar ik erg blij mee was. Ik had het laat op de avond nog besteld en het werd de volgende dag al geleverd, top! Tussendoor had ik nog een vraag gestuurd via WhatsApp en vrijwel direct kreeg ik een vriendelijk antwoord terug. Dus zeer tevreden!

Ulco Schuurmans 29-08-2023

Zeer snelle levering, goede voorlichting en schappelijke prijs. makkelijk te vinden op de site. Eenvoudig te bestellen. En afwikkeling overzichtelijk. De gekochte Vortex 8 x 32 ijker voldoet aan alle verwachtingen.

CarloB 29-08-2023

Veel keus en goede prijs. Via de webshop wat besteld en er moest wat omgeruild worden. Dat deed ik in de winkel en werd vriendelijk en vakbekwaam geholpen. Doordat ik geruild had voor wat goedkopers stond het retourbedrag al de volgende werkdag op mijn rekening.

Ralph 28-08-2023

Heel simpel: ik had een micro sd card nodig. Op de site van Camaranu kon ik heel snel de juiste vinden, hadden ze de beste prijs en werd ie de volgende dag al geleverd. Geweldig! Dat schept vertrouwen voor een volgende bestelling.

Karl 28-08-2023

Ontzettend tevreden met de wijze waarop mijn bestelling is gegaan. De website is helder, duidelijke mails na aankoop en snelle levering. Verder nog een Cleaning Card ontvangen, super. Ik zou jullie zeker aanbevelen aan vrienden.

Ton 28-08-2023

Geweldig advies iedere keer. Enorm veel geduld met mijn beperkte technische kennis.

Jan 28-08-2023

Prettig geholpen, direct op voorraad en binnen enkele minuten mee te nemen. Product voldoet prima, kortom je krijgt wat je wilt!

Ilse 27-08-2023

Erg tevreden over camera nu! Ik ben een keer live in de winkel geweest in groningen. Er kwam gelijk iemand naar me toe en ben super geholpen aan een prachtige 2e hands beginners camera. Goede hulp en tips gehad. (Bij een andere winkel gespecialiseerd in camera's ben ik erg slecht geholpen en geen interesse dat is het tegen overgestelde van camera nu) de website is super te gebruiken en prettig dat je zelfs 2e hands spullen kan kopen die allemaal erg netjes zijn. Heel erg blij met mijn aankopen. (Camera, lens, filter en camera tas)

K. Cuijpers 27-08-2023

Godox LED6Bi Litemons Bi-Color Pocket Size LED Video Light is een prima product.
Verder goede communicatie enn een perfecte aflevering

Beau Berghmans 26-08-2023

Als het slecht is, moeten we het zeggen..
maar als het goed is, moeten we het zeker zeggen!

En dat was het.

Nieuwe Sony camera + bijhorende lens aangekocht in de winkel in Antwerpen. Aanvankelijk te veel betaald omdat ik geen inruilkorting en kitkorting op mijn bedrag gekregen had.

Mailtje uitgestuurd en 2 dagen later stond het te veel betaalde bedrag al terug op mijn rekening.

Top service!