Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wouter 13-01-2021

Heldere site, goede filters en een ruim assortiment binnen het segment wat voor mij interessant is.

Niet de eerste keer dat ik hier iets heb aangeschaft en zeker niet de laatste keer.

De levering was overigens ook goed en snel.

Francien 13-01-2021

De rugzak die ik graag wilde en op de site werd aangeboden bleek niet voorradig. Dit stond ook bij de aankoop vermeld, maar ik kreeg hierover daarna nog netjes een aparte email.
Helaas duurde de levering nog voor onbepaalde tijd (misschien nog wel tot mei). Daarop kreeg ik 2 alternatieven aangeboden. Hiervan heb ik er inderdaad één uitgekozen en deze werd 1 à 2 dagen netjes verpakt geleverd. Goede communicatie en een mooie rugzak. Helemaal prima.

DickV 13-01-2021

Op zoek naar een Epson Photo scanner, nergens voorradig, maar wel bij CameraNU.
Besteld om 15.00 uur, geleverd volgende dag om 10.00 uur ! Super service.

Karel Tavernier 12-01-2021

Ik mailde een vraag om een set accessoires aan te bevelen omdat ik mij zorgde maakte over compatibiliteit. Ik kreeg vrij snel een duidelijk antwoord. Besteld, alles vlot geleverd, en alles werkt zoals het hoort. Perfect.

Lieselotte 12-01-2021

Ik wordt blij van een bedrijf dat service geeft. En vaak heb je service nodig als er iets niet helemaal goed gaat. Want als alles goed gaat is het makkelijk praten, maar als er iets niet helemaal loopt zoals het moet dan moet je als bedrijf laten zien wat je waard bent! En dat heeft Cameranu.nl gedaan, keurig geholpen, beleefd een netjes aan de telefoon. Actief meedenken, prettige mensen en super correcte oplossingen!

kokke 12-01-2021

Levering super snel en met duidelijke communicatie. Zelfs nagebeld over een verkeerd gestuurde email m.b.t de levering. Echt props voor deze huis rockers!!
Opdat er meer van zulke adequate webshops zijn.

Thanks

Klikdoetdecamera 12-01-2021

Ik heb al vaker bij CameraNu besteld en tot nu toe is ben ik zeer tevreden. Nu ook weer goed, netjes en stevig ingepakt. Verder ook geen beschadigingen en snelle levering. De website was duidelijk en ook de omschrijvingen bij de producten waren zeer gedetailleerd zodat je als klant een goede keuze kan maken.

Bastiaan 12-01-2021

Snelle service. Ik kon gelijk afhalen. Verkeerde maat hebben ze gelijk retour genomen

Aart 12-01-2021

Welke webshop kan je bellen voor uitleg en advies? Deze! Ik ben uitstekend geholpen aan de telefoon met mijn vraag en de spullen werden snel geleverd. Heel fijn.

Mark de Kruijf 11-01-2021

Ik kies voor Cameranu.nl omdat hun in uitleg en de duidelijke is en beter dan somige andere zaken en ook juiste afhandeling van bepaalde producten. echt top bedrijf

Rob 11-01-2021

Perfecte printer , niet te groot , print snel en scherp voor een goede prijs en de levering was zeer snel.

Luc Elaut 11-01-2021

Het opzoeken van producten ging vrij vlot
-het is overzichtelijk en duidelijk
Bij navraag of het product zou passen op hetgene ik had kwam een bevestiging,zeer snel en correct

Henny 11-01-2021

Statief besteld en heel snel in huis, mooi en stevig zoals omschreven en ze hebben veel keus in modellen en prijs .
Een keer bestellen zonder account aan te maken is ook wel een keer fijn.
Er komt zeer zeker nog een volgende keer.

Lindsay 11-01-2021

Mijn oude camera heb ik ingeruild. Dit ging allemaal heel snel en werd netjes de volgende dag al gemaild met de geschatte inruil waarde. Na akkoord van mij heb ik mijn oude camera verzonde en ondertussen een nieuwe besteld. Omdat het even niet duidelijk was van uit mijn kant met de verdere afwerking heb ik een mail gestuurd. Gelijk de volgende dag kreeg ik al bericht terug dat alles prima was verlopen en alle stappen goed gegaan waren. Volgende dag kreeg ik mijn nieuwe camera al binnen. Dus super dat het op deze manier allemaal geregeld kon worden.

Loek Jehee 11-01-2021

Ik ben al jarenlang klant bij CameraNu.nl en ben uiterst tevreden: supersnelle levering, heel betrouwbaar, sympathieke service/ondersteuning en heel competitief qua prijs. Eerst kocht ik alleen foto apparatuur en -benodigdheden, later ook computer apparatuur, waarvoor dezelfde hoge service kwaliteit geldt. Aanrader!

Dhr van Dijk 11-01-2021

Een fijne winkel met professionals die je snel helpen en goed met je meedenken. Ik koop hier meerdere keren per jaar spullen. En het valt tot nu toe nooit tegen.

Rinus 11-01-2021

Snel geleverd, goed verpakt, voldoet aan omschrijving.
Helaas ontbreekt een Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Brian Soares Duarte 11-01-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat ik al eerder hier spullen had aangekocht. Goede in detail gemaakte omschrijving. Het leveren was ook zeer snel.

Miranda 11-01-2021

Zeer snel en goed verpakt mijn bestelling ontvangen.
Ook telefonisch en per mail goed bereikbaar: vriendelijk en behulpzaam personeel!

Philip 11-01-2021

Goede info ontvangen via mail na mijn vraag, vlotte bestelling en levering!

Ronald 10-01-2021

Het is mijn eerste keet dat ik bij cameranu.nl wat heb besteld.
Maar ben zeer tevreden met mijn bestelling en de snelle levering van mijn nieuwe lens.
Ik zal zeker kijken bij cameranu.nl de volgende keer als ik wat nodig heb.

Suzan 10-01-2021

Duidelijke website, heldere informatie over de bestelling en snelle verzending.

Bertus Visch 10-01-2021

Duidelijke site en een zeer goede service.
Ontvangen apparaat vertoonde een gebrek op de eerste gebruiksdag.
Zonder morren werd diezelfde dag een nieuw apparaat afgestuurd, mij werd alleen gevraagd het verzendlabel (PostNL) per mail toe te sturen.

Prima.

DRT 10-01-2021

Heb hier een camera body gekocht, heel internet af gestruind en toch elke keer weer uit komen bij Cameranu.nl.
Helaas in deze tijd niet langs een winkel kunnen gaan.
Een mooie cashback deal, 5 jaar garantie en 3 jaar gratis sensor cleaning heeft mij dan toch over gehaald om hier de camera te kopen.
Top website met snelle bezorging, rond 23.00 uur besteld en volgende dag in huis.

Desiree 10-01-2021

Ik heb gekozen voor de webshop van CameraNu omdat zij een uitgebreid assortiment hebben tegen de beste prijzen, goede omschrijvingen met alle benodigde informatie. Ook de reviews op de artikelen zijn erg fijn om een uiteindelijke keuze te kunnen maken.