Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anton Spiessens 27-05-2021

Zeer snelle levering en correcte prijs. 2u na bestelling reeds verzendbevestiging ontvangen. Top service!

Michael 27-05-2021

Cameranu heeft een fijne site waar ik altijd graag mijn informatie vandaan haal. Na een lange tijd diverse tripods vergeleken via de fijne vergelijk functie een keuze kunnen maken. Een grote doorslag was het gewicht van 800gram, echter thuis nagewogen bleek deze 930 gram te zijn. Lijkt geen groot verschil maar achteraf had ik denk ik dan toch een andere genomen van 900gram die ruim €50 goedkoper was.
Verder was de service zoals ze aanbieden, precies op 23:59 besteld, morgen in huis. Dat is toch wel fijn als je de volgende dag het vliegtuig moet instappen.

Jan 27-05-2021

Zeer professionele fotowinkel. De verkopers hadden veel kennis over de apparatuur die ik bij hun heb aangeschaft, overal hadden ze antwoord op. Prijzen zijn goed en er is genoeg aanbod! Daarnaast hebben ze ook een goed garantiebeleid. Groot voordeel: de winkel is niet erg druk in tegenstelling tot de concurrent. Ben een erg tevreden klant!

Sjuul van Bakel 27-05-2021

Ik vind het een fijne winkel met proffesionele meedenkende werknemers die ook werkelijk van alles betreffende fotografie en toebehoren op de hoogte zijn. Hun service is geweldig en het personeel 8s erg vriendelijk. Het aanbod is grandioos! Mijn ervaring met andere zaken is wel anders. Bij Cameranu nemen ze de tijd voor je en de uitleg is zeer deskundig. Dit is de reden waarom ik liever naar cameranu ga ipv andere soortgelijke winkels.
De prijzen staan mij ook erg aan!
Van mij een dikke 10.

Pieter 27-05-2021

Snel besteld.
Super snel verstuurd binnen een dag.
Artikel in grote beschermde doos ontvangen.
Alles prima.

Arie Troost 27-05-2021

Paar weken terug bij cameraNu op urk geweest.

Wat een mooie winkel. Alles netjes voor elkaar. Het product dat ik had uitgekozen was niet in het pand op voorraad. Dus werd er gelijk een ritje gemaakt naar het magazijn. Wat een top service.

Ik ben zeer tevreden over camera nu en zal er zeker vaker terug komen.

Ron D. 27-05-2021

Snelle en adequate afhandeling, steeds van iedere stap in het proces op de hoogte gebracht. En het belangrijkste: gekochte artikelen in prima staat en zoals verwacht. Ik kocht een tweedehands lens, maar ook dat ging zoals gewend.

Brian Schmidt 27-05-2021

Ik koop al vaker apparatuur bij cameranu.nl, en ik heb nog steeds nooit meegemaakt dat iets fout is gegaan. De website is overzichtelijk, groot aanbod, je wordt netjes geholpen, en de bestellingen komen op tijd. Ik ben fan!

Mathijs 27-05-2021

Erg overzichtelijke site en snelle service. Binnen de aangegeven levertijd het product mogen ontvangen. Ik raad CameraNU zeker aan!

Bas 27-05-2021

Ik zat al enkele maanden te kijken naar nieuwe cameragear van Peak Design. Per toeval zag ik dat CameraNU.nl een fantastische actie had waarbij overal 15% korting op zat. Hiermee heb ik in totaal bijna €130 weten te besparen om een tas, het carbon statief en nog enkele accessoires. Bovendien werd alles netjes de volgende dag geleverd en was het goed verpakt!

Pim 27-05-2021

Ik bestelde een verrekekijker online, die werd snel geleverd! Toen het model toch niet helemaal beviel en ik wilde ruilen was dit geen enkel probleem. Binnen een paar dagen had ik mijn nieuwe verrekijker alweer binnen. Hierbij zette CameraNU zich extra in zodat ik mijn verrekijker voor het weekend weer binnen had. Deze kijker sloot perfect aan op mijn wensen.
Een topwinkel met goede service en kennis van zaken. Een aanrader om hier te kopen.

herman Verbist 27-05-2021

NA VEEL GELEZEN TE HEBBEN OP HET INTERNET,UITGEKOMEN BIJ CAMERANUNL.OOK NATUURLIJK DE VELE REVIEWS.
IK HEB ER EEN SONY RX10 3 BESTELD,EN ZOALS BELOOFD DE VOLGENDE DAG GELEVERD ECHT TOP.

W. J. de Zwart 26-05-2021

Goede winkel, nemen rustig alle tijd voor vragen en bekijken / proberen van de verschillende mogelijkheden. Goeie uitleg, professionele uitleg.

Charlie 26-05-2021

Cameranu.nl beantwoord volledig aan mijn verwachtingen, zowel op het vlak van leverancier als op het vlak van productkwaliteit: de levering gebeurde stipt op tijd en was volledig conform de vooropgestelde voorwaarden. Het product beantwoordt volledig aan de gestelde eisen èn is op prijs/kwaliteit-gebied een voltreffer.

Erik v Geffen 26-05-2021

Ik was opzoek naar een Gopro max camera, en kwam al snel bij cameranu.nl uit,dit omdat de prijs zeer scherp was in eerste instantie...ben niet zo van duren dingen via internet bestellen,maar na wat reacties gelezen te hebben de gok gewaagd. Levering binnen dagen stond geschreven omdat even niet op voorraad was...gebeld...BUITENGEWOON VRIENDELIJK te woord gestaan...en gewoon vrijdag in huis... DIKKE aanrader deze winkel...heb ik ook verteld en geschreven na hun toe...een nieuwe zeer tevreden klant erbij Cameranu.nl..☆☆☆☆☆

Greet 26-05-2021

Snelle service, goede kwaliteit en producten zo als ze zijn omschreven.
Top.

M. Gademan 26-05-2021

Fijn bedrijf met keurige service!

Gisteravond voor 23:59 een product besteld met de verwachting dat deze vandaag binnen zou komen. helaas ontving ik iets naar 00:00 een mailtje dat er iets is misgegaan... kan gebeuren natuurlijk, vanochtend de klanten service gebeld en tot de oplossing gekomen dat de bezorging alsnog vandaag kon plaatsvinden door een avond bezorging (Extra kosten werden voor hun rekening gehouden).

*De bezorgdatum was belangrijk door vertrek uit Nederland (anders had het natuurlijk ook de volgende dag gekund)

Jean Paul 25-05-2021

De Eos Adaptor EF-Eos M was overal uitverkocht, niet bij CameraNU.nl dus ! Snel gevonden, bestelling en betaling verliepen heel soepel zonder teveel poespas. En dan ook nog eens super-snel geleverd, van NL naar BE ! Mijn ervaring : kan volgens mij niet beter ! En dan nog eens een tientje goedkoper dan elders, ik twijfel niet meer.

Ella 25-05-2021

Op de site kon ik makkelijk de informatie vinden die ik nodig had. Het bestellen ging makkelijk en de levering was supersnel en het product was prima verpakt. Ik ben dus een zeer tevreden klant!

Vakzaak met vakmensen! 25-05-2021

Fotografieartikelen kan je tegenwoordig bij iedereen kopen, jammer. Een goed advies ontbreekt heel vaak. Zo niet bij cameranu. Tot voor kort waren er twee vakzaken waar ik mijn fotoartikelen kocht. Toevallig als ik naar het noorden moest, in Urk. En bij fotobooms in Amsterdam. Die laatste zaak is nu ook een cameranu. Daar ben ik blij mee. Cameranu heeft een zeer ruim aanbod, omschrijft zijn producten helder op internet en soms niet altijd belangrijk, ze leveren zeer vlot.

Hans 25-05-2021

Snel en goed geleverd. Gekozen voor Cameranu i.v.m. eerdere goede ervaringen. Dit keer was de buitenverpakking behoorlijk ingedeukt, doch dat zal meer aan de transporteur liggen dan aan de verzender. Er staat met grote letters Cameranu op de doos, dus de transporteur mag daar wat voorzichtiger mee omgaan.

Frederik Jan 25-05-2021

Een breed en scherp geprijsd assortiment waaruit te kiezen is. Dit kiezen wordt ondersteund door gemotiveerde, inhoudelijk deskundige en service gerichte mensen en website. Regelmatig scherpe en interessante acties. En hoewel het bedrijf commercieel prima in elkaar steekt is het duidelijk niet hun doel zoveel mogelijk te kopen maar vooral zoveel mogelijk tevreden klanten te hebben. Het is mij meermaal overkomen dat de verkoper mij overtuigde voor een goedkoper en eenvoudiger product te kiezen, omdat het beter aansloot bij mijn wensen en behoefte.

René 25-05-2021

Voor het eerst bij cameranu.nl een occasion camera gekocht ,de beschrijving klopte helemaal met wat ik kreeg.
de camera was netjes verpakt in bobbeltjes folie in een doos die weer in een andere doos zat met lucht kussentjes .
de accu en de oplader zaten ook in de doos .
Het was geen camera van een paar duizend euro maar zo was het wel verpakt .
een paar dagen later ook nog een lens gekocht voor een mooie prijs deze was ook heel goed verpakt dit geeft mij vertrouwen hoe ze met je aankoop omgaan ook al zijn het geen nieuwe spullen die je koopt.
Nu kijk ik uit naar de winkel die ze gaan openen in Rotterdam daar ga ik zeker kijken

ronald 25-05-2021

ik kende deze winkel al van eerdere aankopen. Camara nu is een paradijs en je wordt er telkens op zeer prettige rustige wijze geholpen met een meer dan perfecte voorlichting.

Julia 25-05-2021

Redelijke levertijd, een duidelijk website en daarbij kreeg ik snel een confirmatie per email van mijn bestelling met de benodigde informatie. In het algemeen betrouwbaar.