Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rigter 19-03-2021

Prettig ontvangen en goed geholpen. Ook het e-mailverkeer dat aan mijn bezoek voorafging, was plezierig.

Herman 19-03-2021

Deze week voor het eerst iets gekocht bij Cameranu.nl. Ik was verrast door het grote assortiment, voorradigheid en snelle levering. ook de prijs is scherp en als je het even niet weet bel je even op, ook 's avonds en dan krijg je een goed en uitgebreid advies doorvan een deskundige en vriendelijke medewerker.

j dael 19-03-2021

Via webshop gemakkelijk te bestellen bij een winkel met een prima kennis in huis.

Rmvs 19-03-2021

Supergoede service zowel in het opsturen s telefonisch zijn ze erg behulpzaam. Door mij beoordeeld met een dikke 10

Hans 18-03-2021

Ik ervaar CameraNu.nl als zeer klantvriendelijk en soepel, ik heb bovendien een goed bruikbaar advies gekregen.

shaoul 18-03-2021

grote keuze, goede prijzen, website gemakkelijk te gebruiken, goede verpakking (zeer belangrijk) en snelle levering. zeer tevreden dus. ik heb geen probleem dus ik kan niets zeggen over de dienst na verkoop

Sonja Hofland 18-03-2021

Fijne overzichtelijke website en een goede service.
De afhandeling van mijn bestelling is goed opgepakt.

Diederik 18-03-2021

Je leert in 't algemeen mensen of een bedrijf pas echt kennen als er iets niet helemaal goed gaat en hoe er dan wordt omgegaan met je kritiek of klacht. Bij Cameranu hebben ze een top klantenservice die je gewoon op een hele goeie manier helpt en te woord staat ! En dat is net dat beetje extra wat het shoppen bij Cameranu de moeite waard maakt !

Monique 18-03-2021

Ik heb een selfie stick gekocht en een microfoontje.
Ik had het binnen twee dagen in huis en het was allemaal netjes en veilig verpakt.

Henk 18-03-2021

Prima geholpen maar er ging alleen wat mis bij de aflevering van de camera met de objectieven wat daarna ook weer prima verholpen is. Blij met m'n nieuwe Canon EOS 80D met 18-135mm en de Tamron 150-600 (G2).

RudyB 18-03-2021

Mooi aanbod van producten - makkelijke site - supersnelle en heel correcte afhandeling. Levering door PostNL, correct, snel en vriendelijk. Ean aanrader !

Hannie 17-03-2021

Ik ben in Amsterdam geweest, kundig en vriendelijk personeel hele goede uitleg over de camera en fantastische service.

jos pouls 17-03-2021

prima levering en supersnel, goed verpakt, super tevreden, ik beveel jullie aan!!

Philip S. 17-03-2021

Great product at a good price. In stock and delivered quickly. What more could you ask?

Teije van Vliet 17-03-2021

Voor het eerst iets gekocht en het was een prettige kennismaking. Snelle levering. Camera nu staat nu voortaan hoog op mijn lijstje

Michael Schack 17-03-2021

Steeds vlotte afhandeling van mijn online bestelling. Ook voor professionele klanten bij administratieve bijsturing (facturatie naar BTW plichtige in België toe) vlotte communicatie en service. De bestelling is ook steeds goed stevig verpakt.

Myrjam Boone 17-03-2021

In Cameranu Apeldoorn goede voorlichting gehad over de camera’s en lenzen die ik in gedachten had. Bij nader inziens 1 lens teveel gekocht, mee terug gegaan en twee dagen laten stond mijn geld weer op mijn bankrekening.
Al met al: enorm goed geholpen en alles fair en goed afgehandeld. Ik ben een zeer tevreden en zeker terugkerende klant in Apeldoorn.

Jef 17-03-2021

Handige chatfunctie informatie over leveringstermijnen, scherpe prijs en supersnelle afhandeling en bezorging.

Marijn 17-03-2021

Al twee keer besteld via Cameranu.nl
Beide keren een supersnelle levering en hele goede klantenservice :)

keev 17-03-2021

product had de beste prijs in vergelijk met andere , levering was super Snell en echt profi.
ga ik zeker terug shoppen,

Topwinkel 17-03-2021

goed geholpen, duidelijke en deskundige informatie, vriendelijk personeel en snelle levering

Patrick Coolen 16-03-2021

Ik had al eerder contact met CameraNu.nl gehad en ik kreeg snel en vakkundig advies. Vervolgens heb ik 's avonds laat de site bezocht en ook hier ruim voldoende informatie gekregen waardoor ik uiteindelijk de knoop heb doorgehakt. 'S avonds laat besteld en de volgende dag al in huis. Geweldig! Ik ben blij met mijn bestelling

eddy rumahroeson 16-03-2021

Makkelijk bestellen snel ontvangen van mijn pakketje top shop als de winkel weer gewoon open is gaan ik een kijkje nemen

Eric 15-03-2021

Een fijne winkel, zowel online als in de winkel zelf. (i.m.g. filiaal Apeldoorn)
Altijd snelle en goede service en ze weten absoluut waar ze het over hebben.
Kom er al jaren en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel!

LJ 15-03-2021

Goed assortiment, als enige winkel nog een wat oudere camera op voorraad die ik zocht.
Leuke site met leerzame tips en tricks.
Snelle levering op de volgende dag, zoals aangegeven.