Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anthony 07-12-2022

I’m very satisfied with the professional communication and overall approach of the shop. The ordered video equipment was delivered very fast. I can recommend the seller.

Chantal 07-12-2022

Producten zijn perfect, en de service nog meer. Het wordt gelijk verwerkt en voordat je het weet heb je het in huis. Ik koop hier al mijn objectieven. Een goed en betrouwbaar bedrijf! De reviews van de andere klanten helpen goed mee met het beslissen, mocht je hierover twijfelen.

Henk Meijers 06-12-2022

Overzichtelijke website waar hetgeen je zoekt makkelijk te vinden is. Bestelling is supersnel geleverd en ook in de staat zoals hij omschreven is op de website. In dit geval een 18-200mm efs canonlens die zo goed als nieuw is.

Cynthia 06-12-2022

Via de webshop wat gave achtergrond rollen besteld en de dag erna opgehaald in Eindhoven. Kon ik gelijk advies vragen over de aanschaf van een nieuwe lens. Ben super geholpen en mocht alles ook even testen en bekijken, dit heeft voor mij bijgedragen aan een goede keus . Nu nog even sparen en dan bestel ik de lens ook bij jullie!

c.j eijk 06-12-2022

prachtige lichte verrekijker en keurig verpakt ontvangen en ook nog eens supersnel.bedankt voor de snelle en goede afhandeling

Bob 06-12-2022

Al eerder iets besteld met prima ervaring. Nu ook weer. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Snelle levering.

Paul Hulshof 06-12-2022

Heb een tweedehands lens gekocht van Sigma. Prima afhandeling zoals ik van het bedrijf gewend ben. Was vergeten te vragen of ze de lens ook voorzien van de laatste firmware update. Toen zelf getest met de usb dock van Sigma . De firmware bleek niet up to date te zijn. Gelukkig had ik de beschikking over een docking station van Sigma zodat ik zonder problemen de firmware kon updaten . Zonder docking station gaat het niet (die moet je dan aanschaffen voor zo’n 50 Euro) . Het zou fijn zijn als Camera Nu standaard de tweedehands lenzen van een firmware update voorziet, zodat de koper niet voor een onaangename verrassing komt te staan. In mijn geval was een firmware update noodzakelijk omdat ik een Canon 90d heb die bij een diafragma van 1.4 anders ernstige vertekening vertoont. Na de firmware update niet meer. Camera nu is overigens wel mijn eerste keus bij het kopen van cameras etc

artgerard 06-12-2022

On line snel een order geplaatst, maar ik was een onderdeel vergeten. Toen meteen gebeld om bezorgkosten te voorkomen. Telefonisch zeer vriendelijk geholpen en het onderdeel werd meteen geleverd naast mijn eerder geplaatste online-bestelling.
Ik kan niet anders zeggen dan snel en adequaat afgehandeld. Andere dag mijn bestelling in huis. Chapeau!

Shanaka Ratnayake 06-12-2022

I ordered my R6 for in-store pickup, and the staff was quick to respond that the product would not be available in time for the scheduled date. The staff was eager to keep me informed of the package's status and notified me as soon as it was ready. In addition, the service was excellent. I'm excited to buy more photography equipment.

Anton 06-12-2022

Ik koop mijn spullen al jaren bij deze winkel (vestiging Amsterdam-Zuidoost). De mensen hebben veel kennis van zaken en je kan er - als het er niet druk is - gezellig ouwehoeren over het vak.

PaulS 06-12-2022

Scherpe prijs, product voldoet aan de verwachtingen en is precies zoals omschreven

Roel Dekker 06-12-2022

Had advies nodig welke tussenringen ik moest aanschaffen voor macrofotografie.
Had de keuze tussen twee merken met verschillende prijzen.
De medewerker heeft mij uitstekend geadviseerd en heb de juiste tussenringen direct besteld en vrij snel ontvangen.
Fijn om zo'n gemotiveerd bedrijf te zijn!

Paul 05-12-2022

Op site staat voor 24::op uur besteld, de volgende dag geleverd. Dat bleek 2 dagen later te zijn. Geen info over latere levering ontvangen. Levertijdmellding is standaard, ik heb geen tijdige updates ontvangen. Heel vervelend om 3 dagen ipv 1 dag te moeten wachten op mijn monitor. Reden: geen actuele afstemming met PostN.
Officiele reactie van CameraNU.nl 20-01-2023

Goedenavond Paul,

Bedankt voor je review. We vinden het uiteraard jammer om te lezen dat jij geen bericht van ons hebt gehad dat het een dag later is verstuurd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Je had het voor 23.59uur besteld, dus we geven je hierin gelijk. Wel zou ik graag willen laten weten dat postnl via de tracking code updates vermeld. In dit geval hebben ze een nieuwe tijdsaanduiding laten zien via deze tracking code. Hier heb je dus informatie ontvangen dat het een dag vertraging had opgelopen. Dit is actueel. Met vriendelijke groet, Team CameraNU.

Amber 05-12-2022

Hele snelle en goede levering. Als enige hadden zij nog mijn lens, waar ik heel blij mee ben.

Kim van Eck 05-12-2022

Bij CameraNU word je altijd snel een goed geholpen, en geadviseerd indien nodig. Ik ben heel tevreden over deze shop!

ipanasenko 05-12-2022

The fastest order pick up of my life! Fast order, in 10 minutes I was able to get an item from store close to my home. Great!

Karel Gliderpilot Apeldoorn 05-12-2022

Filiaal Apeldoorn. xxxx de videoman ter plaatse heel goed geholpen. Eerst een verkennend gesprek eun daarna de aankoop. Alle tijd en vakkennis ter beschikking. In ieder geval weten ze veel meer dan ik _ goede koffie ook :-) _ Bestelling gedaan en na de mail opgehaald. Al met al goed advies. Zijn ze de goedkoopste? Geen idee, maar gedegen advies is wel wat waard. HAPPY me.
wel vaker hier wat aangeschaft en ook de andere personen prima geholpen.
ik kom wel terug voor meer.

Jeroen de Jong 05-12-2022

Camera Nu is fijne, klantgerichte en zeer kundige organisatie. Webshop leveringen zijn zeer flitsend. Een zeer goede after sales service met tips en uitleg over mijn camera.
Bedankt!

Robbert 04-12-2022

Deskundig en goede prijs kwaliteit verhouding . Product klopt met de beschrijving. In dit geval een Zoom audio recorder

Freddy 04-12-2022

ondanks het feest van Sinterklaas waardoor Post Nl enorm veel werk had , toch heel tevreden over de levering die precies op tijd was zoals beschreven in de track and trace. Bedankt voor jullie inzet en voor een volgende bestelling zal ik niet nalaten om dit opnieuw te doen. Grtjs en nogmaals bedankt voor de service naar de klanten toe

Anne 04-12-2022

Super snelle levering en alles netjes verpakt. Heel erg blij met mijn nieuwe lens en cameratas!

Coen 04-12-2022

Zonnekap en UV filter kocht voor Canon objectief. Snel gevonden wat ik nodig had en voor een gunstige prijs en acceptabel verzendbedrag. Natuurlijk ook vergeleken op andere websites, maar ik kwam steeds weer terug bij CameraNu.
Communicatie over levering was meer dan voldoende.

F Kwant 04-12-2022

Goede infomatie, prima prijs
De prijs was lager dan bij andere leveranciers. Bij bestellen werd meteen aangegeven dat 1 dag later geleverd zou worden. Goed ingepakt. Tevreden

Marcel 04-12-2022

Het product is niet op voorraad maar wel in een ander filiaal. Ze laten het toestel direct komen zonder koopverplichting. Ze geven goed advies en heb er inmiddels het vierde toestel aangeschaft.
Zeer tevreden ook met de verlengde garantie maar voor de sercevriendelijkheid.

Dmitrii Pashutskii 04-12-2022

Great store with everything you need for photography and filmmaking! I bought my Manfrotto tripod here and delivery was quick.