Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap 28-11-2022

De enige shop die dit product heeft en voor een redelijke prijs verkoopt. Is voor kerst kado dus nog niet getest.

Jacob 28-11-2022

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer deskundig, behulpzaam en aardig winkelpersoneel.

Robbert 27-11-2022

Houden je goed op de hoogte van de bestellingen.
Camera zou later geleverd worden maar is alsnog inclusief accessoires ruim op tijd geleverd.

Michel 27-11-2022

Een overzichtelijk aanbod waarbij je gemakkelijk vind wat je zoekt. En na het bestellen en betalen worden de spullen razendsnel geleverd waardoor je binnen een week er op uit kunt trekken met je nieuwe aanwinsten.

Thijs 27-11-2022

Alles perfect. Geleverd via beloofde leertijd. Netjes ingepakt. Bestel hier zeker vaker :)

Wim Romeijn 27-11-2022

Bij Cameranu heb ik vorig jaar een Canon digitale camera gekocht en vanwege de uitstekende website en service heb ik afgelopen maand een verrekijker bij Cameranu gekocht.
Vanwege de uitleg en vergelijking mogelijkheid bij de aangeboden artikelen heb ik een goede keuze kunnen maken.

Freek 27-11-2022

Al jarenlang goed advies en prettige behandeling (destijds als Cityfoto Eindhoven, nu Cameranu.nl).

J vd zanden 27-11-2022

Duidelijk website met goede aanbiedingen ook de levering van de goederen gaat uitstekend

Koos van der Breggen 26-11-2022

Tweedehands lens aangekocht bij CameraNu. Volgens de aanbieding zo goed als nieuw en dat was 100% waar. Absoluut geen gebruikssporen te vinden, ziet er gelijk een nieuwe lens uit en functioneert uitstekend. De prijs was ook nog zeer billijk voor een lens van deze kwaliteit en de levering was zeer snel, zondag besteld en dinsdagmorgen in huis. Ik ben uiteraard heel tevreden en beveel CameraNu van harte aan!

Grietje 26-11-2022

Ik heb voor Camera.NU gekozen voor de betaalbaarheid van nieuwe en 2e hands camera's. Het product wordt duidelijk omschreven. De levering van 3 dagen werd stipt gehaald met goed verpakkingsmateriaal. Het zag er allemaal keurig uit. Een aanrader!

Martijn 26-11-2022

Heel vriendelijk geholpen in de winkel. Verschillende opties werden aangedragen en zo heb ik een heel leuk en kwalitatief goed pakket kunnen samenstellen voor de verjaardag van mijn vriendin. Ze is er heel blij met de:led verlichting, draagriem, kleurenfilter en is als hobbyfotograaf weer wat beter uitgerust. Top gedaan, goede service.

Ingrid 25-11-2022

Ik heb vorige week een camera gekocht bij CameraNu en ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben. Ik kocht mijn camera in Rotterdam Centrum. De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gerbert 25-11-2022

Cameranu.nl is betrouwbare winkel, goede service en mooie en goede producten. Levering altijd op tijd.

Debby 25-11-2022

Camera besteld en volgende dag al in huis is in deze tijd erg snel waarin je langer moet wachten op bezorging.
Dat is erg positief.

Theo 25-11-2022

Bestel ik zelf het verkeerde artikel, gaan ze “tot het gaatje” om me te helpen met het herstellen van MIJN fout zelfs als het bestelde al bij PostNL is. Dit is alweer een heel fijne ervaring met de klantenservice, kunnen andere bedrijven wat van leren!

havdw 25-11-2022

Na internet bezocht te hebben ben ik toch naar de winkel gegaan om de lens direct mee te kunnen nemen en omdat ze deze ook in voorraad hadden liggen.

Janneke 24-11-2022

Alles wat ik op gebied van fotografie denk nodig te hebben kan ik hier vinden. Goede kwaliteit en ruilen tegen een aantrekkelijke prijs. Ik ben steeds deskundig geholpen en ze nemen de tijd voor je.

Pierre 24-11-2022

Goede service met deskundige productadvisering. Na aankoop van verrekijkers bleek dat deze kijkers een probleem te hebben met het scherpstellen. Na contact met de klantenservice hierover heb ik meteen een retourticket ontvangen. Na de retourontvangst van de kijkers door cameranu.nl werd ik op een prima manier geïnformeerd over de controle en reparatiestatus van de kijkers. Vragen worden door de klantenservice vlot en prettig beantwoord. Nadat de kijkers gecontroleerd en opnieuw afgesteld waren werd ik wederom hier keurig over geïnformeerd. Toen ik ter sprake bracht of het mogelijk was om met bijbetaling te upgraden naar een kwalitatief nog beter presterende kijker van hetzelfde merk werd na overleg door cameralui.nl hier positief op gereageerd. Via de klantenservice werd de bijbetaling soepel afgehandeld en zelfs over de dag waarop de kijkers dan geleverd werden, kon met de medewerker van de klantenservice afgestemd worden. Hoewel ik met meerdere medewerkers van de klantenservice overleg en contact heb gehad waren alle medewerkers goed op de hoogte van de status en afhandeling van mijn bestelling. Ik was al een tevreden klant van cameralui.nl maar na de ervaring en afhandeling van de bestelde kijkers ben ik bevestigd in mijn ervaring met camaranu.nl dat dit bedrijf begrijpt wat een klant vraagt. Medewerkers van cameralui.nl hebben ook echt aandacht voor de kleine details van een aankoop - van bestelling tot levering - en komen afspraken die gemaakt worden keurig na. Hier kan ik alleen maar als afsluiting bij opmerken: TOP-bedrijf, met TOP-service en TOP-medewerkers die ervoor zorgen dat je je als klant van cameralui.nl ook echt klant voelt. Kortom met twee woord samengevat: GEWOON TOP!!

Bobb 24-11-2022

Al een aantal malen wat gekocht bij CameraNu en tot vandaag behoorlijk tevreden. Nu heb ik voor het eerst gebruik moeten maken van hun service-afdeling en die ervaring is op z'n zachtst gezegd beroerd.
Inmiddels ongeveer 8 maanden gelden een GoPro Hero 10 gekocht. Zes maanden na aanschaf ontstaat er een barst in het scherm bij het wisselen van de opzetlens. In mijn ogen onder normale gebruikscondities en dus garantie. Uiteraard moeilijke casus, want wanneer is het een gebruikersfout en wanneer een fabricagefout? Dus neem ik contact op; ik moest maar langs komen in de winkel. Oordeel winkelier: "Hmm lastig verhaal... Dat moeten we opsturen ter beoordeling; als het geen garantie is dan bieden we wel een coulance regeling" (N.b. kosten van het opsturen waren voor mijn rekening, maar dat vind ik wel logisch)

Oordeel reparateur: Geen garantie, niet te repareren. (N.b. een simpele barst in het beeldscherm betekend dus een total loss! Dat hadden ze me in de winkel wel even mogen vertellen) Eindresultaat: Ik kan €42 onderzoekkosten + €25 handelingskosten betalen om de camera terug te krijgen. Na veel getouwtrek vervalt de €25, maar de €42 blijft staan.

Vervolgens wend ik mij tot de fabrikant (GoPro) direct. Resultaat, we ruilen hem zonder kosten om! (N.b. kosten voor het opsturen voor rekening GoPro) Er blijft bij nu het gevoel hangen dat CameraNu gewoon nog wat extra omzet wil halen uit het afhandelen van garantieclaims.

Mandy 24-11-2022

Erg fijne ervaring met cameranu. Mijn camera en objectief in laten ruilen als occasion. Erg snelle service en fijn contact over de mail. Ik had mijn IBAN rekening niet juist ingevuld en werd direct gebeld en dit werd aangepast. Nog geen paar dagen later werd het geld op mijn rekening gestort. Daarnaast nog een SD kaartje gekocht en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Joseph Conaert 23-11-2022

Zeer tevreden over de hele lijn, ook de klantendienst kan je feilloos op rekenen ook de bestelling was zeer snel geleverd, 👌👍

Jacques 23-11-2022

Voor de scanner die ik wilde hebben hadden jullie de goedkoopste aanbieding..
Dat was prima want alles liep keurig en vlot. Dus wat wens je meer?

Jeanne 23-11-2022

Snelle levering, ging perfect en het artikel ziet er heel mooi uit! Dus ik beveel dit bedrijf ten zeerste aan!

Benno Wonink 23-11-2022

Had on-line een lens gekocht bij CameraNu. Maar er was iets mis met de verpakking bij levering. Dit via mail gemeld.
Binnen no-time reactie van Susan. Na een keer heen-en-weer te mailen met Bianca een passende oplossing gevonden.
Alles netjes en correct afgehandeld door CameraNu.

Tessa 22-11-2022

Ontzettend blij met de service. Op dinsdag de camera en 50mm lens besteld. Op woensdag in huis.
Ondanks dat het een tweedehands camera was zonder originele verpakking, was het toch keurig netjes en veilig ingepakt.