Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

BMS bv 26-08-2021

Iedere ondernemer werkt om te verdienen. Mijn ervaring met CameraNL is het tegendeel, eerst service deze staat bij hun voorop. CamaraNL hd aan mij gewoon 500 euro kunnen verdienen door mijn onwetendheid op dit gebied. Meneer het toestel dat u nu heeft voldoet gewoon aan u wensen, maar u omgeving verlichting is niet goed. plaats een extra led lamp om u product in huis te fotograferen. dus van mij een 10. en zal mij zeker terug zien.

Leida 26-08-2021

Ik ben zeer goed geholpen met de keuze van mijn eerste camera, ben er erg blij mee en hoop dat ik er veel plezier van mag beleven😀

Jose 26-08-2021

Fijne winkel erg behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Goede service. Ik kom er graag!

D.Husson 26-08-2021

Verrekijker besteld en betaald. Volgende dag zoals afgesproken, thuis geleverd. Normaal gesproken zou ik een verrekijker niet zo maar kopen maar zou hem eerst willen testen. Maar ik wist welk merk en type ik wilde hebben. Dan is het een kwestie van "shoppen". CameraNU was de enige welke dit type op voorraad had. Prijstechnisch praktisch geen verschil. Gezien de correcte en snelle levering zou ik mijn volgende internet bestelling weer bij deze firma plaatsen

DJ Philammon 26-08-2021

Zeer snelle levering, 's middags besteld, volgende morgen in huis, een aanrader!

Cameranu van Woustraat in Amsterdam. 26-08-2021

Ik heb het toestel online besteld na een telefonische uitleg over het toestel
Ik werd vriendelijk ontvangen in de winkel met de vraag of zij de instelling wilde controleren.
Prima uitleg op mijn vragen.
Ben ook blij na de eerte foto's!!

claudia 26-08-2021

Fijne behandeling in de winkel gehad! Ik zocht een nieuwe accu en geheugenkaart en ze dachten mee over mn lens zoektocht!

A Strous 26-08-2021

Breed assortiment, goede informatie voor t product, feedback over de bestelling snel en accuraat. Product zoals beschreven en snel geleverd.

Cor 25-08-2021

Een makelijke site, simpel met vergelijk en bestellen. Geleverd op afgesproken datum en tijd. Ik ben zeer tevreden.

Salina 25-08-2021

Tot nu bestel ik al mijn camera accessoires, ringlampen, selfiesticks etc. bij CameraNu. Dit bedrijf heeft waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen. Service, maar dan bedoel ik ook echt SERVICE! Bijvoorbeeld, ik had een achtergrond doek gekocht maar kwam er niet uit. Aan de telefoon ging de medewerker met me mee denken, heeft filmpjes naar me toe gemaild en heeft mij echt op een afstand geholpen. Verantwoordelijkheid, prijs is ook echt in verhouding met de producten. Ik raad ook altijd iedereen CameraNu aan, omdat ik oprecht echt tevreden ben met alles. Snelle reacties, snelle levering, service en KWALITEIT!

Xander 25-08-2021

In de winkel geweest om samen met een medewerker te kijken welke accessoires ik het beste kon gebruiken, medewerker dacht mee, accessoire was niet op voorraad maar werd dag erna al bij mij thuis geleverd!

Frankie 25-08-2021

Mijn sensor (Nikon d7200) gratis laten reinigen ,dit was een actie als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief,super!
Intussen me laten informeren over de nieuwste nikons
De medewerker nam uitgebreid de tijd om mij te informeren. Ik mocht een camera uitproberen met een eigen lens,dat mocht buiten(vertrouwen!)
Zeer tevreden over dit filiaal!

Suzanne 25-08-2021

Voor het eerst op aanraden van een bekende hier besteld.
De site is enorm fijn in omgang, en je kan alles goed vinden.
Ook was mijn pakket de volgende dag al in huis, en was alles netjes verpakt.

Ik bestel hier zeker in de toekomst weer als ik dingen nodig heb voor mijn camera!

Age 25-08-2021

Ben nu een jaar klant. Het is er plezierig winkelen.
Altijd vriendelijk personeel. Zeer goed advies en ook een uitgebreid assortiment.
Ik heb nog niet iets negatiefs meegemaakt.

YDUR 24-08-2021

Na meer dan 10 jaar met mijn vorige camera te hebben gefotografeerd, en ik vorig jaar mijn net nieuw aangeschafte Panasonic onderweg was verloren, wilde ik wel weer een nieuwe camera hebben. In eerste instantie ging ik voor een nieuwe Panasonic of Canon, maar ben na informatie en met de inzet van de verkoper met een Sony, en accessoires thuisgekomen. Cameranu in Groningen, wel in de stad, maar niet in de drukte van de binnenstad.
Met het parkeren moet je wel een beetje geluk hebben. Gezien het aanbod op de website had ik een grotere winkel verwacht. Je kunt er ook koffie drinken. Ik ben er goed geholpen en derhalve positief over Cameranu in Groningen.
Mijn volgende camera zou er best wel weer vandaan kunnen komen.

Rob 24-08-2021

Prima service, levering was op tijd en product was nice. prijs kwaliteit verhouding ook prima

Henk Vellinger 24-08-2021

Kwam om mijn sensor van de camera te laten reinigen. Ze hadden gelukkig een actie. Werd snel geholpen, het was vroeg en niet druk. Camera werd gereinigd en kreeg het na ongeveer een kwartier terug. Dank voor de koffie en de lectuur op de leestafel. Kom net als in het verleden zeker weer voor de aanschaf van nieuwe spullen.

janneman 24-08-2021

Het bestellen ging zeer gemakkelijk en de levering was zeer snel en heel blij met de nieuwe Gopro batterij, dit is voor herhaling vatbaar.

Hans H 24-08-2021

Zoals altijd: snelle levering, keurig verpakt en een overzichtelijke website waar je gemakkelijk een keus kan maken. Goed bezig mensen! Ik zal hier vaker iets bestellen.

Stefan 24-08-2021

Goede prijs en snel geleverd, op voorraad was ook op voorraad. Ik zou wel slechts 1/10 geven voor Postnl. Heeft niet aan huis geleverd en onmiddelijk naar een postpunt gebracht. Verpakking was ook mishandeld, gelukkig was het een rugzak.

epv 23-08-2021

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod voor gratis sensor reiniging van mijn camera, en dat is goed gebeurd terwijl ik er op wachtte. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken zeggen ze, maar toch enkele kleine puntjes. Om de sensor reiniging te doen waren enkele instellingen wat veranderd. Niks bijzonders, maar het was netjes geweest dit even te melden of om ze terug te zetten. Nu kwam ik er achter toen ik de volgende foto nam. Ik heb een Pentax spiegelreflex camera en had gehoopt het nieuwe model k3iii te zien in de winkel. Er was echter niets van Pentax. Toen ik er naar vroeg werd gezegd dat Pentax niet met zijn tijd mee ging. Afgezien of dat waar is, was het geen erg tactische opmerking. Bovendien biedt Cameranu het nieuwe model wel online aan. Maar in ieder geval bedankt voor een goede en snelle sensorreiniging.

NH 23-08-2021

Fijne winkel, erg goede service en advies. Ook de producten zijn heel goed, ook tweedehands.

Roshni 23-08-2021

Na wat research online kwam ik bij CameraNU.nl terecht. De positieve reviews die ik las zorgde voor een hoge verwachting.
En die werd waar gemaakt!
✅ Stevig spul (lampstatief en balhoofdadapter)
✅ Snelle levering
✅ Goed verpakt geleverd
De website staat voortaan tussen mijn favorieten.
Dank voor de goede service!

Murielle 23-08-2021

Prima service! Werd van tevoren gebeld dat de desbetreffende lens beschikbaar was. Vriendelijk personeel, snelle afhandeling.

Selwyn 23-08-2021

Product besteld voor half 12,en de zelfde avond thuis!
De verzending is net zo scherp als de prijzen, en het aanbod van producten.
Eindstand ik ga hier vaker dingen kopen.