Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

C. Ham 07-10-2017

Supersnelle levering

Via Kieskeurig een stofzuiger bij Coolsound besteld. Supersnelle levering. Zeer open en duidelijke communicatie via email! Zeer tevreden!

CEES 06-10-2017

buitengewone snelle en goede aflevering

Goede behandeling na eerst een paar vragen te hebben gesteld, daar pas het artikel gekocht en daar ben ik zeer tevreden over

A. 06-10-2017

Niet alle onderdelen aanwezig, wel snelle levering

Hoewel ik niet eerder van Coolsound gehoord had, waren zij de enige die mijn Philips keukenmachine konden leveren tegen een mooie prijs. Er stond dat er nog maar 1 exemplaar was. Na mijn bestelling was dit inderdaad aangepast dat er geen exemplaar meer was. Helaas zaten twee onderdelen niet bij het pakket, namelijk de molen en de vleesmolen. Terwijl deze wel in de boekjes en op de doos vermeld staan. Verder was de levering snel en netjes, de volgende dag had ik het in huis. Ik ben heel tevreden over het apparaat. Het is makkelijk te bedienen, schoon te maken en gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elisa 03-10-2017

Snel geleverd.

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Perfect via mail up to date gegevens over verloop pakketje. Precies op de tijd dat in de mail via track&trace te volgen was is het ook geleverd. Prima geregeld.

Ron V. 02-10-2017

Volgende dag in huis

Er was nog maar een product in voorraad. Prettig te weten dat hun voorraadadministratie klopt. Ik kocht dat ene product en tegelijk ging de teller van de voorraad naar nul. Een minpunt zijn de schermen van de afhandeling tot betaling. De sites doen gedateerd aan en als men dan terug wil naar de vorige schermen is dat, zover ik het heb geprobeerd, niet mogelijk. Ook de afhandeling nadat ik de betaalwijze heb aangegeven, verloopt niet vanzelfsprekend. Op de login-site blijken bestellingen door de koper niet geannuleerd te kunnen worden.
Het bestelde product, was zoals aangegeven, inderdaad de volgende dag in huis.

Ewout 01-10-2017

Opmerkelijke, Uitstekende service

Door post- nl kwam mijn pakket niet aan. Zonder te aarzelen werd direct een nieuw pakket verzonden, zonder over de kosten te praten. Een dag later ontving ik ondanks wederom een fout van post- nl beide pakketten.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rieks 01-10-2017

snelle levering

autoradio gekocht bij coolsound en werd de volgende dag al geleverd als beloofd was zeer degelijk verpakt en had n mooie prijs
maandag gaan we m inbouwen en genieten van mooie muziek naar mn eigen smaak omdat er n usbaansluiting opzit
goeie communicatie en gemakkelijk zoeken op de website

Django Theeuwes 30-09-2017

Viel vies tegen, helaas.

Verkeerde product informatie op de site, fout aangegeven, kwamen eerste instantie niet eens met een oplossing, niet klantvriendelijk, erg jammer want de site en levering was erg goed. Had meer verwacht van coolsound, maar voor nu ga ik niks meer bestellen hier..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Yvonne 30-09-2017

Super service

Prijs was goed en voor mij de eerste keer een bestelling geplaatst. Alles was de volgende dag al binnen en daar stond ik echt van te kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frank cornelisse 19-09-2017

snel en voordelig

prima webshop mooie stofzuiger van Inventum, veel shops hebben dit apparaat niet in het programma volgende dag geleverd tegen goede prijs

Henny. 16-09-2017

Zorgeloos winkelen

Prima duidelijke webshop snelle service.
Keurig verzorgd wat betreft levering en verpakking.
Zeer tevreden.henny

Pieter 15-09-2017

Snel geregeld

Makkelijk te vinden op de site en goede informatie bij de producten. Ook de prijs is dik in orde waardoor de keuze snel gemaakt was.

Marja 12-09-2017

prompte levering tegen een mooie prijs.

Ik heb een Leifheit dweilemmer besteld.
Duidelijke website met goede productbeschrijving. Hele goede prijs in vergelijking met andere shops, Snelle levering

Patricia 10-09-2017

Snel en goed en duidelijk

Heb een trampolinerand bestelt, beschrijving website was duidelijk ook wat de verschillen waren tussen de paar die ze hadden. Eenmaal bestelt vlot thuis en goed begeleid met emails zodat je weet waar je artikel in het bestelproces zit.

PimK 10-09-2017

Gooedkoop en snel

Koptelefoon gekocht. Coolsound was goedkoopste volgens kieskeurig. Direct besteld en volgende dag kosteloos thuisbezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Iolair 20-08-2017

Prima!

We zijn op de vorige reviews afgegaan. En dat was een goede keuze. Alleen werd aangegeven bezorging gratis. Bij afleveren in post locatie bleken er wel bezorgkosten te zijn berekend. Jammer dat dit niet vooraf gemeld is dan was onze bezorgkeuze anders geweest.

Marielle 14-08-2017

Top service

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, geen portokosten, bijzonder snelle levering met duidelijke meldingen hoever het met de levering is! Maken gebruik van Post.nl; topservice!

Peter 09-08-2017

Doet precies wat je van een internet-shop mag verwachten

Duidelijke website, makkelijk bestellen, geen portokosten, snelle levering...Wat wil een mens nog meer?

George N. 08-08-2017

Aanrader!

Beste prijs en snelle levering. Precies zoals internet bestellingen moeten gaan. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Killron 05-08-2017

Goede shop

Goede prijs. Goedkoper dan andere winkels. Levering volgens afspraak. Geen ervaring met aftersales. Hopelijk ook niet nodig.

Jose 04-08-2017

Prima product laagste prijs snelle levering

Goed product gekozen voor de laagste prijs tov elders, geen verzendkosten en de volgende dag ook echt geleverd.
Dik tevreden dus.

Marjan 26-07-2017

Betrouwbaar, snel en goede bereikbaarheid

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Levering of afhalen conform afspraak.
Breed assortiment. Aanbeveling waard!

Bert 21-07-2017

Snel gemakkelijk en correct

Ik kon snel en gemakkelijk mijn bestelling plaatsen die correct werd uitgevoerd in het afgesproken tijdslot.

Elias 17-07-2017

super store

Laagste prijs voor een super product . Hier word ik blij van !! Echt een aanrader voor de bewuste consument die de laagste prijs wil en daarbij ook nog een vriendelijk personeel dat ook over gedegen vakkennis van zaken beschikt waardoor eventuele vragen goed beantwoord worden .
Bedankt COOLSOUND.nl voor de goede service !!

Jos Ligtenberg 15-07-2017

Goede en snelle service

Ruim assortiment.
Uitstekende beschrijving van de artikelen met goede foto's.
Snelle levering zonder verzendkosten.
Duidelijke website

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -