Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Albert 06-01-2023

Goed product en goedkoop snelle levering zeer tevreden, makkelijk te installeren

Hans 05-01-2023

De goedkoopste op dit moment maar zeker vermeldenswaardig dat er bij installatie de melkkan defect was.
Een nieuwe werd per omgaande nagestuur .

Hans 05-01-2023

Een nieuwe werd per omgaande nagestuurd en alles doet het uitstekend. Prima afhandeling van Coolsound.

Jannie 30-12-2022

Bij Blokker heb ik mijn artikel besteld en is door u geleverd ( Coolsound.NL ) Een snelle levering
en netjes afgeleverd. Hartelijke dank.

Yvon 27-12-2022

Duidelijke communicatie ,snelle levering, kende dit bedrijf niet,maar kan deze aanraden

Yvon 24-12-2022

Andre 04-12-2022

Prima shop goede keuze van producten en een geweldige lage prijs.
De bezorging was in de periode van sinterklaas en was onder de maat.
Post nl had een eerder moment aangegeven dat het pakket geleverd was maar dat was niet zo.

Chris 03-12-2022

DJM 250mk 2 gekocht. Duidelijk en overzichtelijk. Alle informatie die ik wilde was makkelijk te vinden. Super snelle verzending, Super blij met de DJM 250 mk 2

Katja 01-12-2022

Hele snelle bezorging, de CD speler van Philips heeft een hele goede geluidskwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Fie 01-12-2022

Zeer duidelijke communicatie qua verzending etc. Daarnaast werd het product enorm snel geleverd. Al met al zeer tevreden over het proces.

Ismail 27-11-2022

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de levering door middel van email. Product ontvangen zoals in de beschrijving.

Wim 27-11-2022

Via Kruidvat een stofzuiger besteld. Aanvankelijk stond ik niet positief tegenover een derde partij die voor de levering zou zorgen. Dit omdat ik in het verleden slechte ervaring had met een postorderbedrijf, die zich niet verantwoordelijk vond voor een foutieve levering.
Van Coolsound had ik nog nooit gehoord maar ik ben uiterst tevreden over de afhandeling en levering.

Jeanette 26-11-2022

Goede prijs voor het artikel, besteld via Blokker.nl. Bovendien een snelle levering!

Maddie 23-11-2022

snel en goed geleverd, maar moest het artikel helaas retour sturen, dat is wel een gebed zonder end. :)

Marie 21-11-2022

Mijn eerste aankoop bij Coolsound. Het is gegaan zoals het behoort te gaan. De belofte nakomen, vandaag besteld is morgen bezorgd. Dit geeft vertrouwen voor een volgen aankoop. Top

Corine Blankespoor-vd Bovenkamp 15-11-2022

Snel geleverd en zat goed verpakt. Weinig ervaring met Coolsound. Tot nu toe dus goed!

Albert 08-11-2022

prima adres om aankopen te doen==reageren zeer snel op bestelling==
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding==goede verpakkingen==ik ben een
tevreden klant

Delia 08-11-2022

Snelle levering zoals beloofd.
Alleen geen berichtje achter gelaten bij welke buren het pakketje was achter gelaten.

Tim 06-11-2022

Snelle levering. Netjes geleverd. Scherpe prijs. Helemaal prima. Zoals het eigenlijk overal zou moeten zijn.

J.W. Bossema 06-11-2022

Deze shop was mij geheel onbekend maar door mijn bezoek aan internet ben ik aan Uw webwinkel gekomen en ik moet zeggen het is mij zeer goed bevallen ook de snelle afwikkeling en ontvangst hebben mij verrast, ik zal dan ook zeker weer contact met U opnemen mocht ik weer iets willen kopen!

Irena 05-11-2022

Robot stofzuiger gekocht bij BLOKKER. Helemaal soepel besteld en bezorgd gekregen. Effectief en efficiënt.

Ursula 03-11-2022

Er werd een apparaat model bevestigd, dat niet geleverd werd. Verder werkte de oplader niet. Binnen 4 werkdagen retour gestuurd. 2 weken lang niets gehoord, moest iedere keer zelf erachter aan bellen. Na 2 weken was er nog steeds niet na gekeken, maar ook geen vervanging toegestuurd. En ofwel de verkoopvoorwaarden zeggen, dat aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort wordt, is dit niet gebeurd en zal nog eens 5 dagen duren.

Vincent 02-11-2022

Robot stofzuiger. Helemaal soepel besteld en bezorgd gekregen. Effectief en efficiënt.

EJF 02-11-2022

Bosch waterkoker besteld bij Coolsound.
besteld op zaterdag en maandag ochtend al in huis.
Snelle levering en goed geinformeerd over aflever tijdstip.

Willem 30-10-2022

alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing in het Nederlands bij zit, verder heel snel en goed geleverd