Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 230 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

silvox 06-10-2019

Het bestelde product voldoet helemaal aan de wensen en de aflevering werd keurig verzorgd. Uitermate tevreden.

Tim T 03-10-2019

Scherpe prijzen, snelle levering en goede producten. Ik heb een setje tweeters besteld voor mijn vw up. Volgende dag geleverd. Klinkt boven verwachting. Blije klant!

m blok 03-10-2019

heb er al eerder wat besteld en altijd goede service snelle levering ben erg tevreden er over

H.Hop 02-10-2019

super. zaterdag middag een bestelling gedaan en maandagmorgen geleverd, TOP

Goed toegankelijke website 01-10-2019

Overzichtelijke site, producten zijn makkelijk te vinden, goede informatie. De afhandeling verliep erg soepel.

Wesley 28-09-2019

Waarom een 10? Nou de bestelling via de website was zo gedaan, en de vervolg mailtjes waren direct binnen. klantenservice niet nodig gehad omdat alles al gewoon perfect verliep.

miriam 26-09-2019

Ik was op zoek naar een sapcentrifuge, en deze werd via kieskeurig als beste keus beoordeeld. En bij Coolsound.nl werd hij het voordeligst aangeboden. De bestelling vond plaats op zondagavond, en de sapcentrifuge werd s'maandags netjes bezorgd. Heel blij mee.

L.RUTJENS 25-09-2019

Ik heb gebeld, ik had een pakje besteld en ik had het verkeerde huisnummer ingevuld,en pakketje was al orderweg naar de postnl
Ze probeerde er alles aan te doen.
En....het is gelukt
Top service bedankt.

Nancy 10-09-2019

Magnetron besteld en opgehaald. Bij ophalen gezien dat er een deuk in de doos zat. Toch meegenomen naar huis. Helaas zat er een deuk in de magnetron. Toen gemaild met foto’s en gebeld. Kon deze terug brengen en ze gingen een nieuwe bestellen. Wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden. Vandaag kon ik de niet beschadigde magnetron ophalen. Goede prijs en goede service.

wim koring 10-09-2019

snelle levering ondanks demo mooi product de soundbar zeer tevreden niet beschadigd

Albert 07-09-2019

Product besteld met een levertijd van 2-5 dagen. Na een week nog geen levering. Gebeld, gebeld en nog eens gebeld. Geen sorry, geen excuses en veel moeilijk gedoe. Uiteindelijk na veel moeite een andere product kunnen bestellen wat op de 9e dag geleverd werd. Was al tien jaar klant, maar heb nu geen zin meer in de lakse en klantonvriendelijke reacties van CoolSound.
Officiele reactie van Coolsound 09-09-2019

Geachte heer,

Wij betreuren de gang van zaken. Dit is zeker niet de manier van werken die u van ons gewend mag zijn. Is het voor u mogelijk ons een e-mail te sturen met uw bestelnummer? Wij zouden u alsnog graag een tevreden gevoel geven over uw bestelling.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft moeten ondervinden.

Klantenservice

CoolSound Superstore B.V.

Hein 07-09-2019

De waterkoker van Porsche besteld. Zit er een duts in de metalen buitenkant. Natuurlijk teruggestuurd. Moet zelf de retourkosten betalen, terwijl Coolsound dit beschadigde ding opstuurt. Nou ja, vooruit dan maar. Toch wel gevraagd voor een nieuwe onbeschadigde en goed functionerende waterkoker. Krijg ik gewoon dezelfde, met dezelfde duts, weer opgestuurd. Ik had totaal geen zin meer om dit ding nogmaals op te sturen (weer 6,95). This sounds so NOT cool.
Coolsound nu op mijn blacklist.
Officiele reactie van Coolsound 09-09-2019

Geachte heer,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u een ander exemplaar toegezonden, want de eerste staat nog bij ons dus dit is zeker vervelend dat u weer een met schade heeft ontvangen. U kunt begrijpen dat dit niet de bedoeling mag zijn. Derhalve willen wij u vriendelijke verzoeken ons een e-mail toe te zenden met uw ordernummer zodat wij dit eens en voor altijd goed kunnen oplossen voor u. Wij willen u dan ook graag alsnog een tevreden gevoel geven over uw bestelling.

Klantenservice

CoolSound Superstore B.V.

Joop 04-09-2019

Coolsound is een makkelijk te gebruiken site en wat op viel waren de aangeboden artikelprijzen. Ook het bestellen ging snel/makkelijk en verzending supersnel !
Zag vele....merkartikelen.... die beduidend goedkoper waren dan andere sites
Het door mij bestelde Bosch artikel werkt prima en werd in goede orde ontvangen. Dank

Gerrit C 29-08-2019

Ongelooflijk snel, zondag besteld en maandag geleverd en ook nog de goedkoopste.

Rick 28-08-2019

Goede prijzen, duidelijke website en meer dan uitstekende service! Ik had 2 bestellingen geplaatst en werd vrijwel meteen gebeld door een veel te aardige meneer of dit wel klopte. Zo pro actief heb ik een webshop nog nooit meegemaakt! Ga zo door!!

Bert 21-08-2019

Fijne webwinkel en ons artikel gelijk afgegeven aan post.nl. Maar toen helaas....kregen 4 sorry's met andere bezorg tijden.

Arcoste. 18-08-2019

Snelle en correcte afhandeling. Zeer scherpe prijzen zonder te pretenderen dat ze altijd de goedkoopste zijn.

Keessie 16-08-2019

Snelle levering. Produkt keurig in nieuwe verpakking. Prima. Volgende keer weer kijken in de shop.

peter 14-08-2019

Bestelling snel geleverd op afgesproken tijdstip. Helaas ontbrak een onderdeel in de doos (niet de schuld van coolsound). Vervolgens teruggestuurd en geld binnen 3 dagen door coolsound teruggestort.

Gijs 13-08-2019

Prima webwinkel met een duidelijke website en voordelig geprijsde artikelen. Snelle levering!

Roelof.a 11-08-2019

Ik ben dik tevreden over de algehele afwerking van mijn order bij dit bedrijf en beveel coolbleu zeker aan

G. Van Doorn 09-08-2019

Product keurig op tijd geleverd. Het was n showmodel maar desondanks keurig en goed verpakt.

Carina 02-08-2019

De magnetron die ik wilde hebben, was nog maar beperkt leverbaar waaronder bij deze webshop. Ik kende deze webshop nog niet maar ik ben zeer tevreden. Goede en duidelijke communicatie en aflevering zoals afgesproken.

Alexis 02-08-2019

Duidelijke en goede omschrijving van producten. Snelle levering. En prijs was een stuk goedkoper dan bij andere winkels.

Monique 01-08-2019

Duidelijke informatie mbt bestellen en verzending. De volgende ochtend al in huis.

Bé Duinkerken 29-07-2019

Besteld en dezelfde dag al geleverd. Zeer vlot. Moest op 1e verdieping geplaatst worden. Was geen probleem voor de chauffeur.

Jan V 29-07-2019

Snelle en accurate levering. Ziet er goed uit en werkt goed. Prijs/kwaliteit is prima.

Rik 28-07-2019

Makkelijke website. Zo besteld en volgende dag in huis. Apparaat voldoet prima. Zal de volgende keer weer zo bestellen.

Ilse 27-07-2019

Vanwege de hittegolf een ventilator besteld voor in de caravan. Voor 22 uur besteld en volgende ochtend al geleverd op de camping. Netjes verpakt en een goed product. Ook netjes op de hoogte gehouden van de voortgang via de mail. We zijn erg blij met de snelle service en verkoeling!

Hans 26-07-2019

Zondagavond 18u een airco besteld en maandag 16u al geleverd! Dat is snel! En dat tijdens een hittegolf! Ook verdere afhandeling prima,

Anna 26-07-2019

Snelheid levering en goede informatie over de zending. Ook de beschrijving en informatie over het product is zeer uitgebreid en compleet waardoor er makkelijk vergelijking met gelijksoortige producten is te maken.

Manon 25-07-2019

's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Op de dag van bezorging een belletje van de shop met de vraag of alles netjes was afgeleverd en of alles compleet was.
Super!

Bart van Eijk 22-07-2019

Op donderdag om 17.00 besteld, de dag er na om 12.15 werd de tv bezorgd.
Top!
Reden dat ik geen 10 geef is vanwege de bezorging, ik had zelf voor het pakket willen tekenen en eventuele beschadigingen aan de verpakking kunnen melden. De bezorger heeft het pakket bij de receptie afgegeven , gelukkig was er niets beschadigd.

Marjolein 21-07-2019

Koffiezetapparaat besteld. Coolsound was de goedkoopste aanbieder. 'S avonds om 19:30 besteld, de volgende dag in huis. Goed verpakt. Alles verliep naar wens en kon niet beter, vandaar een 10!

GP 20-07-2019

Gewoon een kansloos winkeltje. Je krijgt kapotte troep, klantenservice doen ze niet aan. Heel beleeft aan de telefoon, maar verder helpen ho maar.

Rob 18-07-2019

Wij waren op zoek naar een specifieke keukenmachine en behoudens een Duitse winkel was CoolSound de enige winkel die dit product aanbood. Naast de producten ook een geweldige (klanten) service. In tegenstelling tot veel andere online shops krijg je gewoon nog een medewerker aan de lijn als je de klantenservice belt. Deze medewerker heeft ons uitstekend geholpen toen binnen de garantietermijn een klein onderdeel van de keukenmachine beschadigd raakte. We kregen tot onze verassing al binnen 2 dagen een vervanging binnen! Ik kan Coolsound zeker aanbevelen.

Erik 17-07-2019

Snelle levering en was de goedkoopste voor de adapter voor digitale televisie.
Handleiding om te installeren was ook super duidelijk. Is me in één keer gelukt 💪💪.

JanS. 14-07-2019

Ik heb een Gigaset dect telefoon besteld, de A415a trio. Ik kon zelf aangeven wanneer er bezorgd kon worden. Via track&trace kon ik precies volgen waar mijn pakketje zich ophield. De bezorgtijd hield een marge in van twee uur, maar precies bij het ingaan van de bezorgtijd werd er gebeld en het pakketje afgeleverd. goedkoper dan de rest, toch punctueel en alles doet het zoals ik had verwacht. Zeker een adresje voor de volgende aanschaf!

warda 14-07-2019

love their honesty they send product which was broken feom back but still working i report them to return the product bck but they wont take and return my money back
will do shop again love their honesty towards clients 5 stars

Martine Weber 13-07-2019

Vlot, gratis en netjes verstuurd. Duidelijke bevestigignsmails. Zelfs waren ze met de prijs de laagste.

Royer 11-07-2019

Zondag voor 22:00 bestel maar helaas niet maandag geleverd😦. Woensdag omdat ik dinsdag niet thuis was

Retourkosten betaal je zelf 06-07-2019

Bestel proces verliep prima en bezorging ook.

Wat vervelend is, is hun retour beleid. Retour zenden betaal je zelf. Voor kleine dingetjes niet zo’n probleem, maar als je zoals ik een zware mobiele airco wilt terug sturen komen de problemen. Je moet zelf een vervoerder regelen (en dat valt niet mee voor een product van 42 kg). Coolsound biedt hierbij geen hulp. En dan zijn de kosten ook hoog. Verstuurd met TNT koste me dat zo’n €90.

Overigens zonder problemen mijn geld van de mobiele airco teruggestort gekregen.

Pluspunt zijn hun prijzen. Voor de mobiele airco scheelde het ca. €150 met coolblue bijvoorbeeld en €25 met bol.

Haya 30-06-2019

Prima webshop: gebruiksvriendelijke website, zeer vlotte afhandeling/levering, klantvriendelijk en klantgericht.

Gerda 28-06-2019

Zeer tevreden, snelle levering en er werd netjes doorgegeven dat het product later op de dag werd geleverd i.v.m uitloop. Werd s’ avonds nog gebracht. Echt pluspunt want gebeurt niet vaak. Zou Coolsound zeker aanbevelen.

Lucienne 28-06-2019

Na bestelling bijna direct een reactie van Coolsound dat het product al klaar stond voor transport. Een goede en snelle levering en zeer tevreden met het product.

Ben Remijn 21-06-2019

Het espresso automaat die ik besteld had kwam beschadigt aan en dat is na 2 weken opgelost.
Niet erg snel maar het kwam goed!

Bolk 16-06-2019

Het product was goedkoper dan elders en erg snel geleverd. De website is erg overzichtelijk. Het is gelijk duidelijk wie coolsound is geen gezoek naar aders gegevens en top bedrijf

Mike 13-06-2019

Het product werd tegen een zeer scherpe prijs aangeboden en snel geleverd. Helaas werd het product voor mij overbodig. Na telefonisch overleg, werd zeer vriendelijk en correct te woord gestaan, mocht ik het product retour brengen. Ook aan de balie werd ik uiterst vriendelijk behandeld en te woord gestaan. Ik zal de volgende keer zeker weer bij Coolsound bestellen.

Sieny Wiersma 09-06-2019

Zeer tevreden. Goede informatie en zeer snelle levering. zal het zeker aanbevelen..

Ronald brons 09-06-2019

Prima winkel
Komen goed hun afspraken na
Ook bezorging zoals beloofd
Ook is het product netjes verpakt
Kan deze winkel zeker aanbevelen