Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 251 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marius 09-07-2020

Heldere mails over de voortgang en mijn bestelling werd zeer snel in goede staat bezorgd. Niets op aan te merken dus!

Chantal 05-07-2020

Ik had een bbq van steba besteld voor vaderdag. 132 euro. Erg duur.
Deze kwam netjes en snel. Bij het uitpakken bleek deze kapot te zijn bij de stekker. Ik deed meermaals mail met foto's maar tot nu toe nog geen reactie.

Heel erg! Want het was een vaderdag cadeau..... Ik hoop nog altijd op reactie.
Chantal Schollen

Harrie 04-07-2020

Snelle levering, bevestiging met track en trace gekregen. Apparaat voldoet aan verwachting. Top service, volgende keer zou ik hier weer bestellen.

Lekker koel 29-06-2020

Donderdag 25 juni besteld levering maandag 29 juni vrijdag avond telefoon of ze hem zaterdag ochtend mochten leveren 8.10 stond de bus voor de deur super levering van het bedrijf en product doet aan de verwachting alles eenvoudig te lezen en gemakkelijk in gebruik

Knuffel 27-06-2020

Goede service geleverd volgens afspraak.
Vandaag besteld morgen geleverd via Blokker

Hans J. 23-06-2020

Zeer snelle levering, geen enkel probleem en voor het bestelde artikel, zelfs de laagste prijs van alle andere webshops.

Carla Tiggelman 23-06-2020

Zeer slechte service, product geleverd in open (lees eerder gebruikte rackette in...) doos en bovendien beschadigd. Via Blokker geleverd door CoolSound en door mij direct betaald. Bij het bellen naar CoolSound wordt door de telefoniste van het kastje naar de muur gestuurd en komt deze dame haar afspraak niet na: het retourbiljet is niet direct (lees dezelfde dag vóór 17:00 zoals beloofd gemaild.
Een retour service wordt niet geboden, mijn voorstel in een nieuw product op te sturen wordt subiet afgewimpeld.
Geld terug is de enige optie! Ik ben benieuwd hoelang dat op zich laat wachten. Blokker is van deze gang van zaken op de hoogte!

Al met al geen product en geen schoonheidsprijs!
Officiele reactie van Coolsound 23-06-2020

Goede morgen,

Wij vinden het erg jammer dat u deze ervaring hebt opgelopen bij ons. Ik heb u een mail gestuurd om het een en ander te kunnen oplossen voor u.

Excuses voor het ongemak.

Jan 18-06-2020

Wat een serves! Zondags besteld via internet en Maandags al bezorgd. Zo snellen levering heb ik nog nooit meegemaakt.

Linda 17-06-2020

Snelle levering en stevige verpakking! Zeer tevreden met mijn aankoop.
Ik zou bij een volgende aankoop weer voor deze site kiezen.

Diny 17-06-2020

Mooie prijs en zeer snel geleverd. Ook zeer netjes verpakt. Kan alleen maar complimenten geven .

buffelrijder 15-06-2020

snelle levering,prima verpakking dus vlot afgewikkeld;belangrijkste is wel de lage prijs.

Teun 14-06-2020

Voor 22.00 uur besteld, dag erna geleverd, klopt, klasse !
Mijn fout, dubbele bestelling, ook nog recht getrokken, helemaal TOP.
1e keer bij jullie besteld, ZEER tevreden.

J.C.Brouwer 14-06-2020

Tot mijn verbazing was er alleen een beschrijving van het artikel in een aantal talen w.o. engels nog wel te volgen maar daarna 6/7 oost europese talen nederlands was er niet bij.jammer!

Piet 13-06-2020

Op zaterdag een CI+ Ziggo kaart besteld. Deze zou op maandag worden geleverd. Post NL stuurde elke dag een mail dat de zending onderweg was en (alweer) vertraging had opgelopen Uiteindelijk op vrijdag geleverd. Kaart nog niet kunnen testen, ik ga ervan uit dat deze naar behoren werkt.

Ype 10-06-2020

1. Goede kwaliteit.
2. Snel.
3. Goedkoop.
4. Meer dan uitstekende service!!

Karin 10-06-2020

Ongelooflijk snel bestelling in huis!
Zaterdagmiddag besteld, maandag produkt (onbeschadigd) in huis! Top

PETER 09-06-2020

Coolksound aanbevelen ? snel, beste prijs en precies geleverd.... wat wil een mens nog meer !

Simone 09-06-2020

Je hebt snel en bloedsnel. In de laatste categorie valt onze bestelling. Nauwelijks tijd om adem te halen en hup, het pakketje was er. Met precies wat we hadden besteld. Gewoon, goed.

Klant 09-06-2020

Kan nog weinig zeggen over de snelheid en kwaliteit waarmee mijn bestelling is afgehandeld, want ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Maar wel al een mail met de vraag om een beoordeling

Jaapie 08-06-2020

Prettige site, maar wat een slecht transporteur. Aanvankelijk werd aangegeven vrijdag afleveren. Toen weg het zaterdag. Nu maar weer afwachten of er geleverd wordt. Goed winkel om te kopen alleen is het afwachten wanneer het komt.

San 06-06-2020

Prima , was net een fractie ,centen, goedkoper .Snelle service snelle service .

M. 06-06-2020

Snel geleverd. Makkelijke, toegankelijke site. Eerste keer, dat ik daar heb besteld maar zal zeker volgende keer op de site kijken als ik weer wat nodig heb.

Wemme 06-06-2020

Defect artikel ontvangen. Contact opgenomen met klantenservice. Goede oplossing.
Artikel snel verzonden en ontvangen.

CW 05-06-2020

Voor het eerst iets besteld bij Coolsound. Prettige site, scherpe prijzen, supersnelle levering, keurig verpakt, kortom perfect! Aanrader.
CW

Bart Remmerswaal 03-06-2020

Heel snel geleverd en precies wat ik zocht. Bovendien werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden.

lien 02-06-2020

Top heel snel geleverd ,en Scherpen prijzen. Als ik weer iets nodig heb ga ik hier kijken en bestellen

Frank 01-06-2020

snel besteld, snel geleverd en scherpe prijs
ga daar zeker een volgend keer kijken of ze hebben wat ik zoek

alex 01-06-2020

Vlotte levering van een platenspeler, zelfs een dag eerder dan aangegeven. Goed ingepakt, dus onbeschadigd aangekomen

ML 31-05-2020

Shop gekozen vanwege de prijs (30 euro goedkoper dan de rest), ondanks corona de volgende dag in huis. Super blij!

Janny 31-05-2020

Keurige afhandeling, langer ond werweg maar daarkunnen jullie niks aan doen.
Corona, maar hielden mij goed op de hoogte van deze vertraging

Rudolph 30-05-2020

Super snelle levering, 's middags besteld en de volgende ochtend in huis en een zeer aantrekkelijke prijs

Monika 30-05-2020

Zeer snel toevoegen. Goederen zoals beschreven. Ik ben erg tevreden . Ik raad 100% winkelen aan.

Hans 30-05-2020

De levering was goed op tijd en informatie erg duidelijk. Uitstekend ik ben erg tevreden.

Peter Steijn 30-05-2020

Snel geleverd, duidelijke uitleg, goed verpakt. En artikelen voldoen aan de kwaliteit die je verwacht.
Dus met andere woorden perfect.
Waarom dan geen 10, omdat ik zelf van Internet de Nederlandse Handleiding moest downloaden.
Verder geheel tevreden.

Gil 29-05-2020

Super snel nog nooit mee gemaakt zo snel... Top dus.
En een zeer aantrekkelijke prijs .

Albert 28-05-2020

Product dat overal elders uitverkocht was wel kunnen leveren en supersnel afgeleverd

Rquadraat 28-05-2020

Coolsound was voor mij een onbekende webshop. Heel veel keus en eenmaal de keuze gemaakt verloopt het bestel- en verzendproces razendsnel. Het pakket was degelijk verpakt

Bep 27-05-2020

snelle aflevering en netjes verpakt .alles werkt na behoren .dank voor de snelle reactie .

Arie 27-05-2020

Super snelle levering , gekregen wat er van verwacht werd.
Deze winkel is vertrouwt.

Herman 26-05-2020

Correcte en snelle levering tegen voor zover ik heb kunnen vinden de laagste prijs.

Jan 24-05-2020

Prima website snelle levering, alleen jammer dat de Nederlandse versie van de gebruiksaanwijzing ontbreekt

RR 24-05-2020

Via Blokker werd mijn espresso machine geleverd. Op tijd en goed verpakt. Communicatie over order en levering verloopt goed en snel.

Mariion 23-05-2020

Voor het eerst bij Coolsound besteld . Zeer snelle levering en toen ik ontdekte dat er een onderdeel ontbrak ben ik heel goed te word gestaan via de telefoon . Met spoed nageleverd .
Ben heel tevreden !

Brigitte 23-05-2020

Hele snelle levering met goede informatie. Kortom gewoon goed en een aanrader. Ik kende ze niet maar dit zou wel een goede reden zijn er nogmaals iets te bestellen.

CORNELIS 21-05-2020

Ik zal mijn mening over Coolsound niet onder stoelen of banken schuiven want het is echt zo dat wat Coolsound beloofd ook in de praktijk waar wordt gemaakt. Het is net zoals met de term die luidt - - What you see is what you get.

I.S. Wildschut 18-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het de enige manier was om het apparaat aan te schaffen. Ik wilde het graag bij een echte winkel komen, maar ik kon het niet laten afleveren bij Blokker.
afhandeling was keurig en snel. Er was grote moeite gedaan om het pak in de doos te krijgen, het zat er strak in vast.

RE 16-05-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel voor de prijs. Daar kwam als voordeel bij dat ze snel leveren.

Geerlings 14-05-2020

Prima service, snel, adequaat. Product voldoet aan de verwachtingen. Helaas door de bij Post nl 3 dagen later ontvangen.

Romy Bos 14-05-2020

Geen opmerkingen. Bestellen zoals het moet (bestelling geplaatst via blokker.nl). Snelle levering. Gewenste product ontvangen (bosch waterkoker) en werkt correct.

Arie Audier 14-05-2020

Had via blokker besteld maar prima en snelle levering. Volgens blokker zelf zou het langer duren maar coolsound heeft het gewoon netjes paar dagen eerder geleverd dan was toegezegd.