Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 241 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ton Roijen 21-05-2019

Prima service, vlotte, correcte en snelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader

Rien 20-05-2019

In de avond bestelde ik auto speakers en had deze de volgende dag al in huis. Tussendoor goede en duidelijke communicatid per mail met track&trace informatie. Producten waren goed verpakt en factuur netjes per mail. Een aanrader.

Eef 20-05-2019

Overzichtelijke webshop. espressomachine besteld met een aantrekkelijke prijs en snelle levering.

!!Duke2016 19-05-2019

Geweldige telefoon 's, super snelle en correcte levering, alles keurig verpakt !

JoJo 18-05-2019

Makkelijk online bestellen, snelle levering meestal de goedkoopste met producten.
Helaas ging mijn product kapot dus opgestuurd voor reparatie, dat was snel geregeld. Helaas was het niet meer te maken en viel de communicatie stil tussen de reparateur, LG en Coolsound. Heb er zelf achteraan gebeld en na ca 4 weken is de zaak opgelost. Coolsound begreep dat door de miscommunicatie tussen reparateur, LG en hun zelf ik het wachten eigenlijk wel beu was en heeft de klantenservice mij toegezegd dat ik een nieuw product kreeg op gestuurd.
Deze is de volgende dag dan ook bezorgd en dat maakte het wachten weer helemaal goed.

Ruud 17-05-2019

Artikel bestellen ging erg soepel. Direct erna duidelijke bevestiging in de mail. Daarin ook helder wat vervolgtraject zou zijn (aanleveren bij Post NL, doorgeven track en trace nr, dat track en tracen pas kan als Post NL pakket gesorteerd heeft etc.).
Netjes vervolgmails gehad per bovengenoemde stappen.

Product volgende dag ontvangen Zeer netjes ingepakt zodat er geen beschadiging aan kon komen.

Top zoals het van bestelling tot aflevering is gegaan.

J.R. 16-05-2019

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolsound; op zondag besteld en al de volgende dag keurig verpakt en bezorgd door PostNL. Met de voordeligste prijs en.... geen verzendkosten! Via email keurig op de hoogte gehouden van de bezorging. Kortom alles top! Ik zal hier ongetwijfeld in de toekomst nog meer bestellen.

Goed verhaal. 16-05-2019

helemaal goed geregeld. besteld en volgende dag in huis.
Super. Niks op aan te merken.

hans 15-05-2019

hallo. overal gekeken op internet. deze winkel was het voordeligst. spullen heel vlug gekregen en ik kan niet anders zeggen dan TOP!!!!!

Borio 15-05-2019

Bestelling supersnel geleverd en prima via mail op de hoogte gehouden. Alles netjes ingepakt..ben tevreden over deze webshop

Toos 14-05-2019

Binnenkort ben ik toe aan een nieuw koffiezetapparaat.Ik ga dit apparaat beslist kopen bij Coolsound want, de Site is gebruiksvriendelijk én het is er goedkoper én de bezorging is perfect geregeld.

johnB 13-05-2019

Snelle verzending en de beste prijs, wat wil je nog meer?
Prima communicatie, zeker niet de laatste keer dat ik bij Coolsound producten zal bestellen.

Jose 09-05-2019

Ik heb nu 2 x iets besteld bij coolsound.nl en beide keren naar. VOlle tevredenheid, snelle bezorging, goed prijs kwaliteits verhouding, bij dit product was coolsoud de goedkoopste,

marina 08-05-2019

het was een super snelle levering en de prijs was ook goed alleen heb ik de radiocd speler nog niet uit gepakt hij is voor de verjaardag donderdag krijgt hij hem en hoop dat hij er heel veel plezier aan heeft

fabrizio 08-05-2019

delivery time as promised. product as expected. prices lower than competition

Marjan 07-05-2019

Severin koffiezetapparaat gekocht waar je ook bonen in Kan doen.
Snelle levering, goedkoopst.

Monique 06-05-2019

Krups espressoapparaat gekocht. Was nergens goedkoper als bij Coolsound. De ene dag besteld, de andere dag geleverd door Post NL. Prima levering. Zeker aan te bevelen. Bij een volgende bestelling kijk ik eerst bij Coolsound wat daar de prijs is.

Wim Brabander 05-05-2019

Zeer scherpe prijs en uitstekende afhandeling van de bestelling, s'middags besteld en de andere dag in huis, top.

Jaap 04-05-2019

snelle en correcte levering en afhandeling de bestelling inclusief duidelijke factuur.

Ekke 03-05-2019

Duidelijke site en snel mijn product gevonden.

Goede service en snel geleverd

Sandra 02-05-2019

Een prima service. De volgende dag al bezorgd. Netjes via de mail op de hoogte gehouden.

Henna 02-05-2019

Hele goede en snelle service.zeer snelle levering de volgende dag bezorgd
Artikel in goede staat .

Joke 01-05-2019

Super snel geleverd, geen gedoe bij de bestelling. Keuze mogelijkheid om de rekening digitaal te krijgen. Dus geen papier verspilling, en direct opgeslagen. Kan niet meer zoek raken

Marga 01-05-2019

Het product is geweldig en levering super snel!!!!
Een echte aanrader en voor ieder wat wils

fvg 28-04-2019

een zeer vlotte afhandeling en levering en een makkelijke en overzichtelijke side

André 28-04-2019

Zondag besteld, maandag al geleverd. Ook de prijs was in vergelijking met andere webwinkels veel lager. Was de eerste keer voor mij, maar ga er vaker bestellen.

Roald 23-04-2019

Goede snelle levering, netjes verpakt mooie speakers met flink wat bass voor een scherpe prijs. ik beveel coolsound aan

Hans 18-04-2019

Levering prima, afterservice slecht! Tot 2x toe mail moeten sturen omdat factuur niet zichtbaar was/is. geen enkele reactie op gehad.

Henry 18-04-2019

Een aantrekkelijke prijs, een zeer snelle levering en uitstekende tracking informatie.

Sjaak 17-04-2019

zeer goede afwikkeling van gekochte product, snelle service, product goed verpakt

Appie 16-04-2019

Snel, de voordeligste voor een Gigaset, helemaal volgens afspraak en belofte

Marijke 11-04-2019

Zondag middag besteld, maandag middag in huis! Super snelle levering en afhandeling. Helemaal top.

Wil 10-04-2019

Mooie duidelijke site met veel keuzes. Heb mijn keuze gemaakt en via ideal betaald en de volgende dag had ik het product in huis. Dus kan ik het aan bevelen.

Eef 07-04-2019

Voor het eerst iets besteld bij Coolsound. Mijn dochter zocht een step van Razor. De prijs was op deze site aanzienlijk lager. Door de goede reviews de step daar besteld. De volgende dag was de step al binnen. Dus nette prijs, snelle levering en alles was in orde!

Rien 29-03-2019

Snelle levering, alles geregeld zoals elke klant dat zou willen. Prima op de hoogte gehouden van hele leveringsproces.

Wilfred van den anker 29-03-2019

Misschien heb ik gewoon pech gehad, de elektrische die ik heb binnen gekregen ( was bekend dat de doos defect was ) deed niets.
Maar de afhandeling daarna laat heel veel te wensen over, er wordt namelijk niet gereageerd op je klacht.
Ook kun je het traject met klacht afhandeling alleen volgen als je akkoord gaat met hun algemene voorwaarden, kortom bezint eer ge begint.
wilfred van den anker 29-03-2019

Heb zojuist een mail ontvangen van Coolsound, met de excuses dat er helaas iets verkeerd was gegaan. Er was blijkbaar al een credit nota verstuurd ( gisteren ) via de mail die niet was aangekomen.
Nu inmiddels de nota wel ontvangen via de mail en neem aan dat het verder is afgehandeld zo.

Jay 28-03-2019

Had nog nooit van deze site gehoord, maar zal er zeker nog vaker gaan bestellen. Makkelijk te bestellen, alles duidelijk aangegeven en zoals beloofd de volgende dag netjes afgeleverd.

Ton van den Berg 28-03-2019

Zeer snelle levering en service.
Op zondag 2 x een bestelling gedaan en op maandag al ontvangen.
2 x besteld, omdat ik in eerste instantie een verkeerd artikel had besteld en bij het tweede artikel had vermeld dat ik een vergissing had gemaakt werd er nog voor de openingstijden op maandag morgen door Coolsound.nl een mail gestuurd over de verkeerde bestelling en voor een oplossing.
Het bedrag zou binnen 5 dagen geretourneerd worden dus even afwachten.
Ik vertrouw hierop gezien de goede afhandeling.
Aan alle andere webwinkels volg hun voorbeeld.

Ine 28-03-2019

Ik kende deze webshop nog niet. Zij boden mijn product goedkoper aan. Na wat reviews van coolsound.nl gelezen te hebben dacht ik: lik probeer gewoon”. Werkelijk, ze doen wat ze beloven. Zondagmiddag besteld en maandag middag in huis. Netjes verpakt.
Helemaal tevreden! En ik koop zeker weer bij hen!

André Posno 28-03-2019

Alle reviews gelezen. Meteen mijn produkt besteld op zondag voor 22.00 en had het de volgende dag al in huis. Alles zeer goed verpakt en de seround set diet het geweldig. Als ik nog een aankoop wil doen kihk ik eerst oo Coolsound want het is echt nergens goedkoper.

Annet 26-03-2019

Snelle levering, dat is waar. Wel even opletten dat je je pakketje niet retour wilt sturen...voor mijn magnetron heb ik aardig wat verzendkosten gehad die je dus NIET krijgt vergoedt !

Sjaan 26-03-2019

Super snelle levering, 's avonds besteld de volgende dag in de brievenbus! Ga hier zeker nog een keertje bestellen

A. B 26-03-2019

Snelle levering en scherpe prijzen. Ik beveel het zeker aan.
Heldere communicatie.

Cristina 22-03-2019

Snel geleverd en de juiste product. Heel tevreden. Ik zal aanraden aan idereen.

Arie 22-03-2019

Goed en snel volgende dag al in huis.
Netjes verpakt niks mis .
Kon het artikel nergens goedkoper vinden.

weergavenaam 22-03-2019

Nooit gehoord van Coolsound, maar ze leveren een Oral-B tandenborstel voor onder de 60 euro inclusief verzendkosten, terwijl Kruidvat 99 euro rekent. Coolsound adverteert niet als lid van een consumentengarantie, dus een beetje risky. MAAR zij zijn de eerste die werkelijk de volgende dag leveren in mijn postbus, in tegenstelling tot al die anderen die(minstens een dag meer tijd nodig hadden om aan te leveren na het aanmelden bij de bezorgdienst Postnl.

Prima verpakt, ik ben supertevreden.

Joke 19-03-2019

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze het voordeligste wat voor mijn aankoop, Aflevering was snel de volgende dag al binnen en keurig verpakt.

Mike 17-03-2019

Magnetron in gewilde kleur alsnog kunnen krijgen die bij andere niet meer leverbaar zijn en ook nog eens goedkoper door gratis verzending de volgende dag geleverd.Het is dat ze er geen zakjes snoep erbij hebben gedaan dan was het een 10 geweest,dikke pluim en dik verdiende 9.

prikkebeen 17-03-2019

Levert met de snelheidsmaniak een straal jager was in ons geval de voordeligste in Nederland Bosh stofzuiger

Mario 15-03-2019

Helaas ging de thermoskan van onze nieuwe koffiezetter ontzettend snel defect (fabrieksfout). Ik een RMA aanvraag gedaan en dit is een duidelijk en makkelijk proces. Ik ontving supersnel een nieuwe koffiezetter van Coolsound. Als de klacht gegrond is ontvang ik de verzendkosten die ik gemaakt heb ook nog terug, apparaat staat nu bij hun leverancier en kan nog 3 weken duren voordat ik dit hoor. Tot zover een keurige snelle service, ik durf Coolsound absoluut aan te bevelen!