Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

8,9 Lees 2003 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 125 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

coolsound 29-07-2021

retourzending geweest of refurbished= Ik heb Autoradio Pioneer gekocht bij #Coolsound van 359 euro. Bij binnenkomst bleek de aansluitkabel er niet bij te zitten, Na dit gemeld te hebben zou deze worden nagestuurd, Dit werd 14 dagen later! toen de radio aangesloten, en nu blijkt dat de uitgang naar de voorspeakers defect is. Contact gehad met een zekere Linda die ook de kabel geregeld had. Zij vond het heel vervelend voor me! Ik had gezegd dat ik inmiddels de doos niet meer had, dit was geen probleem volgens haar. Ik mocht een andere radio uitzoeken of ik kreeg me geld terug, Dus de radio opgestuurd. En wat denkt u? Ik wordt gebeld door Linda dat de radio niet terug genomen wordt omdat er geen doos bij zit! De radio gaat naar hun eigen reparateur en de reparatietijd bedraagd 1 tot 4 weken!! Waarschijnlijk was de radio een retourzending geweest of ze verkopen refurbished producten. Kijk dus uit als je zaken doet met #Coolsound !!

Yvonne 27-07-2021

Zeker een aanrader! Levering volgende dag, goed ingepakt en makkelijk de verzending te volgen.

Pristy 27-07-2021

Echt een aanrader, snelle levering, goed verpakt product en makkelijk te traceren

Jelle Boonstra 25-07-2021

Besteld heb ik de Panasonic KX-TGE210NLN DECT Seniorentelefoon tegen scherp(st) concurrerende prijs. Een prima toestel. Contact met Coolsound: uitstekend.

Michael 22-07-2021

Scherpe prijs, 100 euro verschil met bol.com.
Ook de levering was heel snel.

Ivo 19-07-2021

Een LG airco besteld en volgende dag geleverd gekregen. Bij transport helaas beschadigd geraakt. Netjes gemeld en de volgende dag werd dit keurig omgeruild door eigen chauffeur van Coolsound.
Prima service.

Andre 18-07-2021

Ik heb een Philips wekker radio gekocht bij coolsound. Ik ben erg tevreden. Het was de scherpste prijs die ik kon vinden. Ook de levering was supersnel. De volgende dag in huis na mijn bestelling. Top!

Aslan 16-07-2021

ik ben heel erg tevreden over coolsound. ik heb 1 produkt voor 22 uur besteeld s morgens om ,09.30 is bezorgd

vertrouwd 08-07-2021

snel geleverd, correct verpakt en goed op de hoogte gehouden van de verzend status.

Ferry 21-06-2021

Echt een hele goede service aico bestel dag er na binnen
Ze waren iets vergeten mee te sturen en gelijk opgelost kunnen een hoop bedrijfen een voor beeld aan nemen
Zelfde dag draaide de aico

Maoam 21-06-2021

's ochtends besteld, smiddags een belletje of ze het al dezelfde dag konden bezorgen.
product werkt perfect.
Goede prijs.

VGV 16-06-2021

The delivery was fast and reliable, the product was in perfect condition as expected.

Sigaro 12-06-2021

2 ventilatoren besteld en deze werden netjes , op tijd en goed verpakt geleverd .
Oftewel super tevreden !

Renaat 11-06-2021

Snelle levering en na eerste gebruik van product erg tevreden. Nu de 2e keer aangezet maar helaas, hij is stuk. Nog even contact opnemen met leverancier om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Anders zeker nog 'n hoger cijfer

Joop kuypers 08-06-2021

Na een telefoontje een goede uitleg en een mooie prijs snelle service de volgende dag al in huis

Jos 29-05-2021

Braun scheerkop besteld. Een originele hetgeen Coolsound ook afbeeldde. Echter een andere verpakking ontvangen welkke meer op immitatie lijkt. Coolsound gemaild. Krijg geen reactie van ze. Ook niet na een rappel! Hoezo klantvriendelijk/ gericht?

Daisy 25-05-2021

Had de James stofzuiger via de Blokker besteld super snelle levering en heel tevreden

Wiel 22-05-2021

Het betreft de aankoop van een Singer naaimachine. Duidelijke beschrijving en een dag later keurig netjes ingepakt ontvangen. Super!

Jos 19-05-2021

dik tevreden, keurig op tijd, aanschaf van kruimeldief was serieus goedkoper dan elders

Tom 14-05-2021

Alles perfect, alleen is de ps5 vrij prijzig hier, maar ook wel weer begrijpelijk. al met al een top site een dikke 9 voor jullie.

Ronald 13-05-2021

Duidelijke website, we vonden snel wat we nodig hadden, het hele bestel proces was prima en de bestelling was de volgende dag met PostNL, keurig op tijd.

ajm 01-05-2021

apparaat snel geleverd alleen een opmerking om dat het met post.nl gebeurd niet de volgende dag geleverd maar een dag daarna terwijl ik niet thuis was dus naar een postadres waar men het zelf op moet halen ? ik ben niet blij met post.nl omdat ze zich niet aan de afspraken houden !
verder alles werkt goed

Cobus 30-04-2021

Inmiddels 3 x gemaild ivm een defect product. Maar Coolsound reageert nergens op.
Als er problemen zijn, geeft Coolsound niet thuis

Natasja Nikolic 28-04-2021

Artikel savonds laat besteld , volgende dag vroeg binnen. Stond versteld. Super service

annelies 23-04-2021

Snelle levering. Bij mijn klacht een goede en attente oplossing gevonden!
Prima bedrijf.

Juul 20-04-2021

Deze shop werkt samen met Blokker en die had de mixer op voorraad en volgende dag bezorgd.
En zo beloofd zo bezorgd.
Mixer is mooi qua design en rustig qua geluid.

Cecowi 17-04-2021

Zeer uitgebreide documentatie bij de producten. Makkelijke bestelling en snelle aflevering.
Een betrouwbaar bedrijf. Complimenten.

Jorrit 12-04-2021

Laatst een autoradio besteld. Gewoon prima. Het voldoet aan de verwachtingen en de bezorgtijd was zoals afgesproken.

P. van den Bos 12-04-2021

Gebruiksvriendelijke site +goed geholpen toen ik belde voor een dubbelcheck

Ronald 12-04-2021

goede duidelijke site , goede prijs en een uitstekend produkt wat voldoet aan de omschrijving en aan mijn verwachting

Wim 11-04-2021

Ik heb deze shop zeer prettig ervaren en zal als ik weer wat nodig heb ook hier aan denken

Frans 09-04-2021

alles perfect afgehandeld en snelle levering en zeer tevreden over de geleverde producten

Kirsten 09-04-2021

O nee koffiemolentje kapot. Maar geen stress, want Coolsound in Zwolle heeft m nog op voorraad. Snel besteld en de volgende dag al in huis! Bedankt voor de goede service!

Maria 08-04-2021

‘S avonds besteld, de volgende ochtend al in huis. Dus een zeer snelle levering!

JAB 03-04-2021

Mijn bestelling is perfekt verzorgd en in heel goede staat ontvangen.
Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Rene 29-03-2021

matige shop producten worden meerdere keren als nieuw verstuurd. product dan ook met kleine krassen/beschadigingen ontvangen.
Officiele reactie van Coolsound 29-03-2021

Beste Rene,

Bedankt voor het bericht. Wij verkopen artikelen niet meerde keren als nieuw. Het product wat u heeft besteld zou gewoon nieuw moeten zijn.

De krasjes zijn wellicht bij transport ontstaan o.i.d. Maar als u ons een mail met uw gegevens stuurt dan gaan wij kijken hoe wij dit goed voor u kunnen oplossen want uiteraard horen krasjes ook niet op een nieuw product te zitten.

Wij horen graag van u.

CoolSound Superstore

EJH 23-03-2021

Vrijdagavond bestelt, om 22:45, volgende ochtend in huis. Top geregeld!
Geleverde product was goed ingepakt en bevalt prima!

Tom Westerveld 16-03-2021

Even snel, onderweg de avond voor de levering, het bakplaatje besteld. Direct alle gegevens ontvangen van de levering (gratis levering terwijl het bedrag slechts €24,99 was). De volgende dag werd het artikel keurig op tijd geleverd door Postnl. Super service CoolSound.nl

Annie 09-03-2021

Zeer snelle levering. Apparaat was niet helemaal goed. Kon het terugsturen en binnen 4 dagen alweer een nieuwe gekregen. Ook snel antwoord op de mails die je hun toestuurt.

SVN 08-03-2021

Zeer ontevreden over de service van Coolsound; slecht product, klacht gemeld na eerste gebruik, moet product ter reparatie worden aangeboden. Wordt na maanden aangegeven dat wanneer na één- of tweemalig gebruik een melding was gedaan, het artikel geretourneerd had kunnen worden. Dat is nooit aangeboden.

Helen 06-03-2021

Prima service, dit is geregeld via Blokker. Deze tussen stap is goed van winkel naar Coolsound is goed. Product is uitstekend. Prijs - kwaliteit is aan te bevelen

Trix 01-03-2021

Duidelijke site. Snelle levering. Bij telefonisch contact bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker. Kleinzoon heel gelukkig met zijn razor step. Ook nog de goedkoopste.

G.J. Verbrugh 22-02-2021

Duidelijke site, snelle bezorging.
goede kwaliteit precies wat er omschreven stond.

Theo Egberink 22-02-2021

Snelle reactie en levering, de eerste levering helaas beschadigd maar de volgende dag reeds een nieuwe zending ontvangen.

wim 22-02-2021

sensor lampjes gekocht ,waar van 1 niet goed was .zonder probleem kreeg ik een nieuwe toegezonden.
Top service

Anna 20-02-2021

De eerste koptelefoon was de eerste dag bij levering al kapot de 2e gelijk na gestuurd is prima beide zoontjes zijn er blij mee . Geluid kan niet te hard dat is fijn.
Niet teveel van verwachten super leuk voor kids

R. Dijkstra 15-02-2021

Vlotte afhandeling en de bestelling kwam de volgende dag al binnen, ondanks de sneeuw.

C. Rijken 14-02-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling en een snelle levering. Door de drukte bij PostNL kwam het pakket een dag later maar daarvoor alle begrip.

Roy Verhees 11-02-2021

Goedkope prijs ter vergelijking op andere sites.
Snelle levering, communicatie. Geen opmerkingen.

John 09-02-2021

Ik had snel een CI-Module nodig en kwam uit op deze site voor 22.00 bestel volgende dag in huis. Ja ja dacht ik om 21.58 had ik de bestelling gedaan en 5 minuten later kreeg ik al een track en trace code super snel dus . JA ik ben zeer tevreden en super snelle levering TOP. voor mij krijgen jullie 2x een 10