Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

8,9 Lees 1948 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 231 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Sandra 20-01-2021

Printer besteld,volgende dag al geleverd. Snelle service en prima aflevering

H.Spierings 20-01-2021

Geen bestelling ontvangen! Vorige week besteld. Volgens de mailing zou ik die gisteren ontvangen. Niets ontvangen en wel meteen om een review vragen. Nou die kunnen ze krijgen.

Jeroen 18-01-2021

Wat ze zeggen maken ze waar. Wij bestelden om 21.45 uur en het pakket was er de andere dag rond 14.00 uur. Goed degelijk verpakt, apparaat onbeschadigd. Artikel kwam overeen met de foto en omschrijving. Ik kan er niet meer van maken het was allemaal prima geregeld. Wij zijn super tevreden.

Anita 17-01-2021

Grote keuze, prijzen van klein tot groot, zéér vlotte en nette levering!

Luke 13-01-2021

Snel gevonden wat ik zocht op de zeer gebruiksvriendelijke site van Coolsound. Ondanks de hektiek bij de bezorging momenteel het artikel binnen twee dagen ontvangen. Compliment !!

Neeltje 09-01-2021

Producten zijn gemakkelijk te vinden, betaling is prima geregeld. Voorwaarden zijn duidelijk weergegeven. Levering ging snel. Ik ben een tevreden klant met een goed werkend product.

Mike 07-01-2021

Had savonds boxjes besteld voor m'n auto, de volgende dag al binnen (zelfs in de corona tijd).
Website erg duidelijk en alles staat goed aangegeven.
Volgende aankoop zeker hier!

Perreijn 03-01-2021

Site geeft prima informatie, communicatie over levering helder en precies, levering zelf uitstekend!

EL 27-12-2020

Zondagavond een friteuse besteld en maandag in huis, goed geprijsd en goed verpakt. Ik kan alleen maar heel tevreden zijn.

Gerard 25-12-2020

Voor de eerste keer iets besteld en naar volle tevredenheid.
Nette factuur direct via de e-mail en levering ook ondanks de Coronatijd al na 1 dag👍🏻

Bert 24-12-2020

Super snel geleverd binnen 24 uur, keurig verpakt ze komen na wat ze beloven.

Miele fan 22-12-2020

Vlotte levering van product, werkt prima! Maandagavond besteld en dinsdag eind van de ochtend al geleverd, zelfs in deze drukke tijd.

G.J.A. Leppink 14-12-2020

Duidelijke info; vlotte afhandeling en levering. Artikel was goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

Jan 14-12-2020

Om half 11 savonds besteld en toch de volgende dag onze Siemens koffiemachine bezorgt! Helemaal top! En ook nog tegen de gunstigste prijs...volgende bestelling weer bij Coolsound👍👍

Van Zandbergen 13-12-2020

Broodbakmachine Panasonic SD-ZB3512KXE gekocht. Uitstekende machine, heb altijd mooi brood, hiervoor dezelfde gehad. De levering in deze drukke tijd is verbazingwekkend. Besteld en de volgende dag in huis! Zoals ze op de site beloven.

Peeters 13-12-2020

artikel (koffieautomaat) bekijken via een zeer uitgebreide en duidelijke site, gemakkelijk bestellen en betalen, perfecte levering binnen 48 uur.daarom van mij een 10 want dit is service zoals het hoort te zijn.

Emine 05-12-2020

Product is zeer snel geleverd en is heel makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

Suus 03-12-2020

Helemaal super! Kon niet geloven dat het product wat ik kocht voor die prijs had zonder verzendkosten! Zondag besteld maandag al bezorgd. Goede kwaliteit!

johan janssen 28-11-2020

was op zoek naar een goede koekepan kende deze webwinkel nog niet maar deze had de pan die ik wilde en was de goedkoopste om 22:10 besteld en de volgende dag al in huis top!!!

Wil 27-11-2020

Voor het eerst kwam ik als klant bij CoolSound terecht en was voorzichtig. Vroeg om additionele informatie over het door mij gewenste product. Die kreeg ik naar tevredenheid per omgaande van de klantenservice. Bij ontvangst van het bestelde product bleek de eerder ontvangen informatie hierover echter niet correct. Toen ik de klantenservice hierop attendeerde kreeg ik een nette mail terug met verontschuldigingen en een verklaring waarom de informatie per abuis als zodanig was verstrekt. Ik kon het product probleemloos retour sturen en kreeg zelfs de verzendkosten vergoed als ik dat wilde. Ik besloot het product te houden en ben zeer tevreden over de webshop in z'n geheel en de klantenservice van CoolSound in het bijzonder.

Wendy 23-11-2020

Fijne website, duidelijk met veel aanbod, goede prijs kwaliteitverhouding en fantastische service.
Besteld, betaald, volgende dag mijn Nedis Superwoofer in huis.
In 2 min aangesloten, kan nu TV kijken en muziek luisteren met bioscoopgeluid.
Dikke 10

Kees Menken 23-11-2020

Door reclame over wet en dry scheerapparaat van Braun getriggerd bij Coolsound uitgekomen op basis van prijs en kwaliteit. Exact volgens procedure is de bestelling en de gratis aflevering via Post nl verlopen.

Ineke 22-11-2020

Niet te duur en 's avonds besteld , de volgende ochtend al bezorgd.
Prince ervaring.

21/11 2020 21-11-2020

prima, toegankelijk en snel en correct afgewikkeld. Omdat de tekst volgens de instruktie tekort is typ ik dit er nog maar bij, maar het is echt volstrekt idioot om aan een review voorwaarden te verbinden. Dus, dit is een absoluut minpuntje en voor mij aanleiding om iedere review in de toekomst achterwege te laten!

Slotboom 20-11-2020

Snelle en correcte levering.Vrijdag besteld en zaterdag konden wij door de snelle levering van het koffiezet apparaat weer een heerlijke kop koffie drinken

margreth 19-11-2020

van de week een stom reiniger binnen gehad dinsdag al uit geprobeerd wat een goed machine alles weer mooi schoon we zijn er blij mee

Winny 13-11-2020

Mijn bestelling maandag geplaatst en de bevestiging gekregen. De bezorging was op dinsdag. Het kon niet beter.

Peter Selbach 12-11-2020

Snelle levering zondag besteld maandag morgen geleverd tegen een goede prijs top

Richard 07-11-2020

Zeer correcte afhandeling correct em snel in huis .Goede informatie bij technische vragen.

dick 05-11-2020

op zondag besteld en maandagmiddag in huis.Geweldig enne....tegen de beste prijs t.o.v. andere
aanbieders

Herman 05-11-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Prijs is lager dan de grote MM zaak. Levering was zeer snel zoals beloofd.

NEE 04-11-2020

Geweldig zij doen het goed de volgende dag in huis GEWELDIG!!!!!
Hier kom ik meer daar kunnen andere bedrijven een lesje van leren TOPPP

Rob 02-11-2020

Ik kwam Coolsound eigenlijk bij toeval tegen, maar dat is prima bevallen. Snelle levering, uitstekend aanbod en eindelijk niet zo'n megagrote doos waar je zelf bijna niet meer vanaf komt. Prima zaak dus. Overigens heb ik zelf weer wat minder met DHL als pakketbezorger. Minor detail

NICO 29-10-2020

zondags besteld,maandag supersnel geleverd en goedkoop dat is COOL (coolsound.nl )

J Janssen 25-10-2020

heel snel en correct geleverd zijn zeer tevreden.
We zullen zeker vast nog eens gebruik van Coolsound maken

Ton 24-10-2020

Levert precies volgens afspraak. Geen poespas en voor betere prijzen. Kan coolsound iedereen aanraden. Eerst hier kijken voor je een aankoop doet.

Gert-Jan 24-10-2020

De ene dag besteld, de andere dag al in huis. Prima service, een een hele leuke prijs!

Dhr J. JANSSEN 17-10-2020

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen en op het vooraf ingeplande uur afgeleverd, klasse.

Camille 16-10-2020

's avonds besteld, de volgende dag in huis. Coolsound was echt de goedkoopste. Een prima artikel voor een heel scherpe prijs. Deze webshop is echt een aanrader.

Sibylle 15-10-2020

Perfecte levering. Komt zijn beloftes na die op de website vermeldt staan.

Komt belofte na 11-10-2020

Deze shop doet wat ze belooft: vóór 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis! Niets nadeligs op aan te merken.

Ja 10-10-2020

Ik ben hier terecht gekomen via de aankoop die ik online bij Blokker heb geplaatst. Correcte afhandeling volgens de toezegging die werd gedaan na de aankoop.

Ja zeker, ik zou deze winkel aanbevelen 07-10-2020

Ik heb zat. 3 okt. een keramisch kachel bestel en ma. 5 okt thuis geleverd.
Super snel en de communicatie is uitstekend.

Jacques 05-10-2020

Super snelle 24u service bij Coolsound, geweldig een echte aanrader !

Op 1/10/2020 een HUMAX IRHD-5550C Minidecoder besteld en 2/10/2020 halverwege de dag werd hij al bezorgd, wekelijk top !

M. Luttje 29-09-2020

Coolsound heeft uitstekend de koffiezet apparaat geleverd. En ik bden ontzettend blij dat hij er de volgende dag al was. Prima service!

Mvr. Swart 27-09-2020

Duidelijke site en een snelle levering van ons nieuwe koffiezet apparaat. Keurig!

Claar 21-09-2020

Luchtbevochtiger gekocht op donderdag en zelf gekozen voor de bezorging op zaterdag. En zo is het ook uitgevoerd. Pakket keurig netjes verpakt. Bevestiging order, track and trace, factuur netjes, direct per mail ontvangen. Ben de gekochte luchtbevochtiger aan het testen. Over een weekje weet ik wel of dit apparaat is wat ik denk dat het is (en dat ziet er wel zo uit, tot nu toe erg tevreden). Ik heb er nog 4 nodig en dat doe ik dan bij deze webshop. Dat zegt genoeg, toch?

ria 19-09-2020

mijn stofzuiger werd supersnel geleverd, de service was ook bijzonder goed, ik had een 'probleem' met het bevestigen van de slang aan het koppelstuk, de telefoniste heeft meegedacht maar kwam er ook niet helemaal uit maar ik werd dezelfde avond nog teruggebeld door een heel vriendelijke en behulpzame meneer, er bleek wat kracht nodig te zijn (ik heb MS en niet zoveel kracht), hij wachtte aan de telefoon tot het mij dan toch gelukt was en ik was heel blij met de persoonlijke hulp, super service

Jan 19-09-2020

Bestelde melkopschuimer van Inventum was binnen 2 maanden kapot.
Gebeld met klantenservice, retouretiket gekregen, melkopschuimer gratis opgestuurd en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis.

Hag 13-09-2020

Prima product ( Fritel 1455) frituurpan, alles soepel geleverd volgens afspraak. Tot nog toe geen klachten. Informatie over levering, tijd e.d. ruim voldoende.