Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 164 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Mar 10-12-2018 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en goedkoop

Inventum Airfryer gekocht omdat hij hier het goedkoopst was. Voor het eerst bij deze winkel maar alles ging prima, makkelijk bestelproces, volgende dag in huis, helemaal super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub 09-12-2018 Via de website gekocht

Volgens verwachtingen

Draadloze telefoon van Gigaset gekocht. Was hier laag geprijst. Heb nog even gebeld voor informatie over product en levering. Waren direct telefonisch ook goed bereikbaar en vriendelijk gehopen. Volgende dag product in huis. Erg tevreden en voor herhaling vatbaar! Top.

Ria 08-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP

De strijkbout die ik zocht was hier het goedkoopst waardoor de keus van welke webshop gemakkelijk was

RB 06-12-2018 Via de website gekocht

Goedkoop

Speakers in de auto hadden het begeven,dus zocht andere.Bij Mediamarkt wezen kijken,maar waren daar toch best prijzig,dus gezocht op google en kwam op de website van Coolsound terecht voor dezelfde boxen als bij Mediamarkt.Tot mijn verbazing waren die op Coolsound bijna €25,- goedkoper als bij Mediamarkt,dus mijn keus was snel gemaakt.Op zondag besteld en op dinsdag geleverd ipv maandag,vanwege sinterklaasdrukte bij Postnl,dus kan gerust zeggen,dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. van der Veen 04-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling leveren zoals het hoort.

Bestelling werd direct per mail bevestigd met daarin duidelijke aanwijzingen hoe verder te handelen. Vervolgens duidelijke mails over de factuu en status zending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ine van Kempen 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima , zelfs in deze drukke Sinterklaas tijd!!

We zochten een pop met geluid voor ons kleinkind. Bij Coolsound een heel betaalbaar exemplaar gevonden. De pop werd de volgende dag al bezorgd. Voldeed helemaal aan onze verwachting!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 03-12-2018 Via de website gekocht

Topservice

Ondanks de Sinterklaas- en Kerstdrukte had ik het bestelde al in huis. Ook dank zei Post NL die het nog om 22.00 uur kwam bezorgen.

Frank 02-12-2018 Via de website gekocht

snel, goed,prijsgunstig

Je krijgt de volgende dag exact wat omschreven is in een prima verpakking met de juiste documenten. beter kan niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HJ 01-12-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice na snelle levering van kapot product

Het bestelde product is op een zaterdag geleverd. Product (keukenmachine) bleek defect, waarschijnlijk veroorzaakt bij verpakken in de fabriek, geen fout van Coolsound. Coolsound maandag gebeld (immers in weekend gesloten) en onheus en onprofessioneel bejegend (zal wel eigen fout zijn, waarom niet direct gebeld, hebt uw foto's gemaakt, etc). Product is geretourneerd, creditnota intussen ontvangen, geld komt neem ik aan snel. Maar waarom sturen ze niet gewoon een nieuw exemplaar en wordt je niet als welkome klant behandeld? Product is intussen niet meer via de website te bestellen.

pieter 01-12-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

Levering binnen aangekondigde termijn. Artikel keurig verpakt. Concurrerende prijs. Gemakkelijk betalen.

T Huisman 30-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en nette prijzen.

Een inventum airfryer besteld en de volgende dag al geleverd op een pakje gemak punt. Goed verpakt niets op aan te merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BV 30-11-2018 Via de website gekocht

Foutloos

Bestelproces en afhandeling van mijn bestelling verliep gewoonweg foutloos. Niets op aan te merken en voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mar. 27-11-2018 Via de website gekocht

??top

Snelle levering keurig verpakt
Makkelijke website
Goede info Als ik weer wat nodig heb zou ik hier het eerst gaan kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.M.C. 27-11-2018 Via de website gekocht

Alles naar wens verlopen.

Vanaf moment van bellen voor informatie tot plaatsing van bestelling en levering, is alles feilloos verlopen. Bedankt voor uitstekende service.

Chantal 24-11-2018 Via de website gekocht

Service is goed

Klanten service kan wel beter qua hulp maar snelle levering en netjes verpakt eerste telefoontje was goed naar de klanten service

Ronn. 23-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Service is goed en de levering ook , het product viel tegen maar daar kunnen zij niks aan doen.
Misschien is een betere beschrijving beter .

Joop 23-11-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, maar helaas geen nazorg

probleem met aansluiten product, ik belde op en kreeg te horen dat ik de fabrikant maar moet bellen.

Wil Benders 22-11-2018 Via de website gekocht

heel goede fijn service, keurig op tijd geleverd.

Voor het eerst wat online gekocht zou eerst Bol.com worden maar zag daar staan dat jullie het ook verkochten en 11,00 euro goedkoper dan Bol,com dus zodoende bij jullie gekocht en is prima gegaan boede service en netjes en op tijd bezorgt dank jullie wel heel tevreden zijn we er mee.

Max 21-11-2018 Via de website gekocht

Erg content over een verkeerde levering

Ik had heel graag een Yamaha HPH 300 Pro koptelefoon willen kopen in de kleur Yamaha Racing blauw. Helaas is het product al geruime tijd uit de productie en nergens meer te koop. Bij Coolsound had echter nog een exemplaar in het zwart liggen, ik heb deze maar besteld, met de gedachte beter iets dan niets. Via de webshop besteld en is de volgende dag geleverd. Maar in de verkeerde kleur!!! Niet in het zwart, maar.................Yamaha racing blauw! Ik ben dus erg happy!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Aart 21-11-2018 Via de website gekocht

Kruimeldief

Correct, duidelijk en snel.
Die snelheid had ook minder snel gemogen. Men zou beter aan mogen geven dat je ook akkoord kan gaan dat medewerkers niet ‘s-nachts hoeven te werken, want dat is bijna altijd niet nodig en zeker wel slecht voor nensen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mart 20-11-2018 Via de website gekocht

Alecto weerstation besteld, volgende dag geleverd.

Goedkoopste webshop voor het Alecto weerstation. Eerste bestelling dus geen ruime ervaring. Het weerstation werd snel geleverd.

digiopa 19-11-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat om mee om te gaan.

snelle afhandeling .houden zich aan de afspraak. doen wat je vraagt. waarschuwen je voor te kijken naar doos schade . Wat wel belangrijk is. ter voorkoming van ! enigste wat ik vind is dat cool sound schrijft ; 2jaar garantie via cool sound. maar dat krijg je al vanaf de fabrikant. dus de vraag is heb je nu 4 jaar garantie. Niet erg duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A v D 17-11-2018 Via de website gekocht

Home Cinema System

Snelle levering! Een goed gevoel over deze webshop ! 1 ste keer dat ik bij ze bested heb, service oet nog blijken (hopelijk niet nodig )

Prima kwaliteit/prijs verhouding 16-11-2018 Via de website gekocht

Coolsound heeft een super service

Ik heb deze winkel genomen omdat het product het goedkoopste was. Tevens blijkt achteraf dat de service super is afgehandeld zowel via e-mail en levering. Coolspund is zeker een aanrader.

Christ 12-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service zowel telefonisch als in de verzending.

Omdat mijn vorige LG 2.1 set gebreken begon te vertonen gezocht naar een vervangende set.
In eerste instantie Samsung geprobeerd, toen Panasonic en daarna nog Sony.
Uiteindelijk via Google terecht gekomen bij Coolsound en daar was de LG LHB625 5.1 cinema set te koop voor de laagste prijs. Omdat de hiervoor genoemde sets voor mijn gevoel niet voldeden heb ik de LG besteld bij Coolsound. Na wat telefonisch overleg i.v.m. het ontvangen van de radiozenders via de kabel -alle hiervoor genoemde sets hebben dit niet- de set besteld.
De set werd meteen de volgende dag geleverd. Geweldige service en ook het telefonisch onderhoud was vriendelijk alhoewel er wel even ruggespraak moest worden gehouden.

Jenny from the block 11-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Laten bezorgen bij een door mij uitgekozen afhaalpunt. Super geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

jacq 11-11-2018 Via de website gekocht

snelle service!!!

via Google deze shop gevonden. Dinsdagbesteld en woensdagmiddag geleverd. Ik kon zelf aangeven of ik het thuis of om een afhaalpunt wilde laten bezorgen. Ideaal

Bert van Lammeren 10-11-2018 Via de website gekocht

Zeer voordelig, snel en correct

Heb de website gevonden via kieskeurig.nl en uitgekozen vanwege de laagste prijs en geen verzenkosten. Was voor mij de eerste keer bij deze site. Administratieve afhandeling en levering via Post.nl waren snel en correct dus ben ik uiterst tevreden.

Peitah 09-11-2018 Via de website gekocht

duidelijk website, voldoende info

Via Google op de site gekomen, duidelijk website, voldoende info te vinden over het product. Zaterdagavond besteld en betaald, dinsdag erna geleverd, kon zelf leveringsdatum indien nodig nog aanpassen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard de Haan 09-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling!

Het artikel wat wij wilden kopen is snel geleverd op de wijze zoals was afgesproken. Wij hebben dus geen klacht!

H Gerris 08-11-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen.

Duidelijk. Bestelling goed te volgen. Snel in huis. Via mail stap voor stap op de hoogte gehouden. En wat het belangrijkste was, ze waren het goedkoopste!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.L. van Leeuwen 07-11-2018 Via de website gekocht

Slecht en onduidelijke RMA afhandeling

Snelle levering , maar onduidelijke RMA procedure , ik heb twee keer gebeld nadat ik alleen een bevestiging van de RMA had gehad , geen RMA nummer ! De eerste keer kreeg ik te horen dat ik het defecte product toch kon opsturen (à raison van 6.30, waar ik het niet mee eens ben !) Toe ik de procedures had gelezen waar instond , dat het product zonder RMA nummer geweigerd zou worden , heb ik opnieuw gebeld en toen zei men mij dat ik het product kon weggooien ! Heel vreemd! Dit had meteen bij de eerste keer gecommuniceerd moeten worden , stel voor dat ik het product na het eerste telefoontje toch had opgestuurd !
Verder met wel worden gezegd , dat de creditnota gelijk gemaakt en verstuurd was, het geld binnen vijf dagen op mijn rekening stond en de beide dames aan de telefoon heel vriendelijk waren,dat wel!

Al met al nog al amateuristisch !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Petra 04-11-2018 Via de website gekocht

CI+ module

Prijs was doorslaggevend voor het bestellen had nog geen ervaring coolsound.nl. Levering was super snel. Product is goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huaduo 04-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Overzichtelijke website. Heel makkelijk bestellen. Scherpe prijs. Super snel geleverd!
Blij met product.

Sateh-babi 03-11-2018 Via de website gekocht

Voor elk wat wils

Duidelijke informatie over de geboden artikelen, goede prijs/kwaliteit en het bestelde is sne geleverd.

Gerard V 01-11-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en vooral.... goedkoop.

Ik heb bij Coolsound een Kenwood keukenhulp gekocht. De site is heel overzichtelijk, de goederen worden duudelijk beschreven met uitgebreide specificaties. Het product was 20 euro goedkoper dan andere aanbieders. Ik heb het 's avonds om 21.00 uur besteld en zoals beloofd was het al de andere dag op het afhaalpunt.

Ik kan alleen maar zeggen, dikke pluim voor Coolsound

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 30-10-2018 Via de website gekocht

Goede site

snel gevonden, makkelijk bestellen en vergelijken en snel geleverd. Speakers exact zoals vermeld en voor een goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. Roelofs 27-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!!

De site is zeer duidelijk en makkelijk in gebruik. De levering is super snel, om 21.30 uur een product besteld en de volgende dag om 13.30 uur al in huis. Ook de prijzen behoren tot een van de goedkoopste. Dus een SUPER-winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wander Kikkert 26-10-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling.

Artikel om 10:00uur besteld en ik kon het om 11:00uur al afhalen.
Product doet wat het moet doen. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mink 26-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal top

Maandag bestelt, dag erna binnen. Was een probleem met het geleverde product maar na contact via mail met klantenservice (contact met Linda) binnen uur de gewenste oplossing (nieuw product welke ook dag erna was bezorgd).
Goede service en goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MW 17-10-2018 Via de website gekocht

Aan te bevelen

Dit was verreweg de beste prijs voor dit koffiezetapparaat. Bovendien werd het gratis en supersnel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Leerentveld 13-10-2018 Via de website gekocht

Hr.Jan L

Goede prijs kwaliteit verhouding snelle service en snelle afhandeling er word gedaan wat er tijdens het bestellen is beloofd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HVA 10-10-2018 Via de website gekocht

Prima winkel!!

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijs zeer aantrekkelijk was. Zag goede reakties. Dus dacht probeer het. En ze hebben het waar gemaakt. Zonder problemen de volgende dag in huis TOP. Ben er blij mee.

Reggy 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ze hebben een grote en vergeijkbaar met anderen webshops goedkopere assortimenten. Ik ben erg tevreden met deze product die ik bestelde. Overzicht en omschrijving is geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey 07-10-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Het is en goede shop met enorm veel keuzes.
Wat echt super fijn is dat je tot 22:00 uur kan bestellen en dat je het product de volgende dag in huis hebt, of op een ander aflever adres.

Mijn product een autoradio van Pioneer was hier het goedkooptste en heb absoluut geen spijt van mij keuze voor Coolsound.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joost 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs/ kwaliteit

Prijs kwaliteit is super. Snelle levering en prima mails over manier en datum levering.
Product doet ook ruimschoots aan onze verwachting.

Femke 07-10-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Ongeveer een half uurtje na mijn bestelling kreeg ik al een mail dat ze het pakketje klaar hadden staan voor verzending, de volgende dag in huis! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Slecht, niet meer van deze tijd 06-10-2018 Via de website gekocht

Service niet meer 2018!

Zeer omslachtige manier bij omruilen, site werkt niet, omruilkosten zelf betalen. Bij bellen klantenservice mee kunnen luisteren met andere gesprekken. Pakketje bezorgd in veel te grote doos zonder beschermingsmateriaal. Kortom geen aanrader

Asmibo 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede website

Ik had speciaal op maandagmiddag besteld omdat het artikel dan dinsdag geleverd zou worden, helaas werd dit woensdag.

Job 03-10-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar en denkt met je mee

Webshop is overzichtelijk en werkt redelijk fijn. Op enkele kleine bugs na geen klachten. Telefonisch goed bereikbaar voor evt. vragen en nadat ik in korte tijd 2x hetzelfede product had besteld werd ik nog even gebeld om te vragen of dit de bedoeling was.

Het enige echte minpunt voor mij was dat het onduidelijk was dat er geen stekkertjes waren meegeleverd bij de speakers (wat eigenlijk gewoon standaard hoort te zijn) waardoor ik achteraf nog € 5,- extra kosten had.