Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Gerard 21-04-2023

Een broodbakmachine besteld en betaald bij Blokker, deze werd geleverd door Coolsound. Zoals gesteld de volgende dag geleverd. Uitstekende service dus. Had hiervoor nooit van Coolsound gehoord maar ga er zeker eens rondkijken.

Will Sanders 18-04-2023

Heel fijn bedrijf. Bij de eerste bestelling kreeg ik een andere gsm, maar na 1 telefoontje werd gelijk diezelfde dag nog de juiste gestuurd. Ze komen direct hun afspraken na. Ik houd daarvan.

Donald Cerpentier 18-04-2023

Supersnelle levering. Keurig verpakt. Makkelijk bestelproces. Laagste prijs.
Ik had nog nooit van Coolsound gehoord, maar beoordelingen op Trustpilot bemoedigden mij, om het een keer te proberen. Ik kom zeker weer terug na deze goede ervaring.

Makkelijk en snel 06-04-2023

Het bestellen was gemakkelijk en de levering was zoals beloofd de volgende dag.
Het door ons bestelde artikel werd in de originele verpakking goed ontvangen. De inhoud kwam samen met een duidelijke montagehandleiding. Het geheel is heel stabiel en ziet er prima uit. Geheel naar onze verwachting.

J.tobeas 02-04-2023

Ben erg tevreden over aanschaf van tuintafeltjes. Prijs/kwaliteit goed. Heel erg tevreden over de klantenservice

CJ 31-03-2023

Maakt beloften waar, 's avonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Zeer tevreden met het artikel en de service!

Karen 17-03-2023

Bestelling snel en netjes verzonden. Productinformatie op de site voldoende.

J.m. 14-03-2023

Website overzichtelijk en snelle bezorging, ‘s avonds besteld de andere morgen in huis.

Edda 11-03-2023

Deze leverancier is super vakkundig, snel en vriendelijk. De jonge mannen waren zeer behulpzaam en lieten mijn wasmachine meteen spoelen zodat hij gebruiksklaar was. 100% tevreden!

Harry 07-03-2023

Scherpe prijs en supersnel geleverd. Heldere informatie op de site en via mail.

Paul hoeks 01-03-2023

Geweldige snelle en correcte levering Begeleid met duidelijke informatie.
bij een volgende aanschaf staat dit bedrijf voor mij voorop.

Petra Kosten 16-02-2023

Fantastisch. Zondagavond bestelt en maandagochtend was mijn product er
Top

Margo 15-02-2023

Zeer snelle levering van mijn Inventum mobiele airco. Bij uitpakken bleek een wieltje verbogen, maar ook die werd binnen twee dagen opnieuw geleverd. Top!

Meekie 13-02-2023

Alles tot in de puntjes is goed geregeld bij Coolsound. Daar kan men met een gerust gevoel uw producten bestellen

Carly 12-02-2023

Snel en netjes gedaan/verzonden door Coolsound, kan niet anders zeggen.
Weliswaar via Blokker bij hun uitgekomen want ik kende de winkel/website niet.
De Bosch waterkoker is een solide en mooi vorm gegeven apparaat. Er zit een soort warmhoud knop op, ook handig.
Deze doet het voor 30 minuten maar als je de koker eraf haalt is de functie ook weg bij de 2de keer oppakken!

Piet 06-02-2023

Voor de eerste keer bij deze shop besteld.
Zer correcte behandeling snel alle bevestigingen etcetera binnen gekregen
Zeer snelle levering en tegen een zeer goede prijs
Zal daar zeker nog eens wat aankopen

L Vos 06-02-2023

Coolsound is een Betrouwbare winkel. Een mixer besteld en binnen 24 uur kreeg ik hem thuis bezorgd in een keurig verpakte doos. Bij deze winkel zal ik ook zeker weer producten bestellen.!.

Wim 06-02-2023

Correcte afhandeling van aanvraag/bestelling. Duidelijke info over verloop.

Ed 27-01-2023

Wij zijn uiterst tevreden aardige menen aan de telefoon, komen snel met oplossingen en snelle levering.
Gaan zeker op hun site zoeken als we weer iets nodig hebben,

Mike 23-01-2023

Goede shop met mooie prijzen. Erg snelle levering. Ik zal er vaker een bestelling plaatsen.

Mw. Caro 23-01-2023

Zoals beloofd werd mijn bestelling de andere dag bezorgd. Daar ben ik erg tevreden over

hontelez 18-01-2023

Levering van het bestelde product was goed verzorgd. Echter heeft Coolsound zich niet aan de bij de bestelling beloofde leveringsdatum gehouden, een datum die voor ons bepalend was voor het kiezen van het moment waarop we de bestelling gingen plaatsen. Het product kwam alsnog een dag eerder en dus op een dag waarop we niet thuis waren. Omdat Post.nl bij afwezigheid van de ontvanger geef briefje meer in de brievenbus doet, was het voor ons nog een hele zoektocht in de buurt om te achterhalen waar het pakket was afgeleverd. Ook hebben wij daardoor de bij ontvangst verplichte handtekening niet kunnen zetten. Desondanks werd het product toch bij buren achtergelaten.

Otto 11-01-2023

Snelle en correcte levering tegen een goede prijs. Eerste keer gebruik gemaakt van Coolsound: is goedbevallen

Bee 11-01-2023

Snelle levering, laagste prijs. Prima geregeld door een betrouwbaar bedrijf.

Erika Mafell 08-01-2023

Correcte en snelle service. Product kwam in een “Tena”- incontinentiebroekjes (Large)-doos. Dat is fijn en discreet, want de buren weten nu niet dat ik een boor heb gekocht. 😎