Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

8,9 Lees 2008 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jo 06-05-2020

Voor de tweede keer wat besteld, webshop reageert snel bij vragen, bestelling wordt snel verzonden. Ben alleen niet zo happy met DPD maar goed dat is de bezorgservice. Schrok van de negatieve beoordelingen maar alles prima. Bestelling was een mengkom met deksel van Rosti Mepal.

Hans 06-05-2020

Het/('mijn' dus :() verhaal is eigenlijk even simpel als waarheidsgetrouw: via de site van BLOKKER kwam ik bij 'wederverkoper' COOLSOUND terecht. Nou, geen spijt van :). Niets, maar dan ook werkelijk niets op aan te merken, integendeel. Na bestelling via internet (op 20200502 rond 17:30 uur arriveerde het door mij bestelde product al op 20200504 om 08:30 uur. We hadden eigenlijk maar nauwelijks de tijd om het te vervangen product weg te gooien :(. Kortom: gewoon méér dan ok! Dat geldt dan in de eerste plaats voor COOLSOUND. Maar de transporteur POSTNL verdient dus eveneens lof!

V Brand 05-05-2020

Het product zou misschien best goed zijn ik kan daar niet over oordelen om dat ik mijn bbq nog steeds niet heb ontvangen.
Ik kreeg van dpd service een mailtje dat het 2 mei geleverd zou worden het is nu 5 mei nog niks ontvangen.
Ook word ik niet op de hoogte gehouden hoe het er voor staat met de levering dit doen ze wel bij post nl.

Ik heb zo en zo al een slechte ervaring met dpd service en het bewijst zich nu weer.
Mijn advies al uw kwaliteit van levering wil verbeteren kies dan voor post nl of DHL.

Edith 05-05-2020

Goedkoop, geen verzend kosten en de volgende dag in huis Top! Ik ben tevreden

A. vd Berg-korpel 05-05-2020

Wegens coronavirus ben ik ga bestellen . Verzenden kosten hoeft niet betalen . Snel al volgende dag bezorgen. Ben tevreden . Ga ook plan vaker doen.

Froukje 04-05-2020

Goeie prijs, goed product en levering volgende dag, super! Betrouwbaar en goed dus.

Peter 04-05-2020

Goede prijs en zeer snelle levering ondanks de drukte bij Postnl i.v.m. corona.

van Rossum 04-05-2020

Heb een onderdeel voor mijn ( merk) keuken machine gekocht . Een stuk goedkoper ( bijna de helft) dan de officiële site , ik twijfelde in eerste instantie, maar kreeg originele merk ,dus doen.

calies 03-05-2020

Goede prijs en snelle levertijd. Duidelijke website met filters en keuze mogelijkheden. Veilige betaalwijze

Bert 03-05-2020

Zeer goed en betrouw baar en mooi op tijd en ziet er goed uit en goed verpakt en doe wat ze zeggen van mijn een 9

Wim 03-05-2020

Snel vakkundig en duidelijk. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat geeft vertrouwen. Daarnaast is de prijs ook zeker goed te noemen.

Jill 02-05-2020

Besteld via Blokker, maar wat een tegenvaller!! Tot twee keer toe een gebruikt product ontvangen! De eerste keer contact opgenomen en netjes te woord gestaan, ik moest het product terugsturen, dan zouden ze het bekijken en zou ik een nieuwe krijgen. Na 1,5 week niks gehoord te hebben heb ik zelfs maar weer eens gebeld: weer netjes te woord gestaan en de persoon die ik sprak besloot gelijk een ‘nieuwe’ te sturen, want wachten tot de retour verwerkt zou zijn zou nog weken duren. Het nieuwe product kwam na een aantal dagen binnen en direct bij uitpakken waren duidelijke gebruikerssporen te zien, zowel aan de doos als op het product! Ik zal het product wederom terugsturen (kost wéér een hoop moeite ook) en dit keer wil ik mijn geld terug.
Ook hoop ik alsnog reactie te krijgen op de eerste retour, want ik heb ook nog eens extra schade opgelopen doordat het eerste product defect was!

Is dit bad luck...? 1 keer kan gebeuren, maar 2 keer is toch geen toeval meer. Ik bestel hier niet meer, helaas.

Johan 02-05-2020

Ik ben zeer blij en enthousiast goede service en bezorging precies volgens afspraak. Ik geef een dikke 10 want dat verdienen ze en zeker in deze corona crisis. Ik beveel u zeer aan bij andere cliënten.

Dijkstra 01-05-2020

Goede service tegen scherpe prijzen.
Snelle levering en duidelijke communicatie.

Angel 30-04-2020

Overzichtelijk, goede prijzen en snelle levering dus een uitstekende service, bestel de volgende keer zeer zeker bij Coolsound, ben heel tevreden met mijn aankoop

J de Boer 29-04-2020

Makkelijk bestellen goedkoop, snelle levering en volgens afspraak helemaal goed.

frits 29-04-2020

Prima site, perfecte service en goede prijs kwaliteitsverhouding.
Destijds een Pioneer mvh-s310bt autoradio gekocht, die na 15 maanden helaas kapot ging.
Na contact met Coolsound.nl de radio opgestuurd naar het door hun opgegeven adres.
Deze kwam binnen 2 weken gerepareerd retour.
Het door mij meegestuurd snoer/stekker zat er helaas niet bij.
Na een mailtje heb ik netjes een nieuwe gekregen.
Kan nu weer lekker mijn muziek luister in de auto.
Bedankt en tot een volgende aankoop.

Yvonne 28-04-2020

Duidelijke website, goede prijzen en een uitstekende, super snelle levering. Bij Coolsound moet je zijn.... dit is direct zeer vertrouwd winkelen.

Ricardo Schrederhof 27-04-2020

We hebben lang gezocht naar een koffiemachine en hebben uit eindelijk onze keuze kunnen maken .
Bij coolsound was deze het goedkoopste. Besteld, betaald en de volgende dag geleverd.

Het is gegaan zoals het hoort top !

We zullen vaker van de diensten gebruik maken

Marlies 26-04-2020

Ik kan niet beoordelen,de bestelling is nog niet geleverd,Zou zaterdag de 25e geleverd worden.

Jcd 26-04-2020

Mijn oude subwoofer was na drie autos op, snel een nieuwe kunnen bestellen en was de volgende werkdag bezorgd. Helemaal blij met de nieuwe subwoofer van JBL.

Jos 25-04-2020

Hier de Muse M-52 DV DVD-speler besteld - apart, compact en goed ding. Aflevering binnen het etmaal, bijna vanzelfsprekend goed.

Beloha 25-04-2020

Snelle afhandeling online, goede informatie en binnen 24 uur geleverd in een compacte verpakking. Top. Heb een Beuer bloeddruk-hartslag meter aangeschaft. Prima solide apparaat. Het zou een 10 zijn als de app die er bij hoort ook zou werken. Maar daar kan Coolsound eigenlijk niks aan doen.

Berry 24-04-2020

De producten waren snel geleverd. De geleverde informatie is goed en de communicatie helder.
Ik beveel deze winkel van harte aan.
Wat ik mis op de website is een filter op luidsprekerformaat

Albert 24-04-2020

Snelle en goede levering geleverde product voldoet aan de omschrijving zeer tevreden

Joke 23-04-2020

Ondanks aanvankelijk enigszins sceptisch te staan tegenover deze onbekende leverancier, toch het artikel besteld. Kon de volgende dag al geleverd worden....in deze Coronatijden? Dat zal wel later worden, maar nee hoor netjes de volgende dag mijn nieuwe Kärcher raamwisser in huis, helemaal compleet zoals aangeboden, werkt weer voortreffelijk!

Nel Eman 21-04-2020

In het verleden wel vaker iets gekocht en dat ging altijd goed vandaar nu ook weer voor Coolsound gekozen. Vrijdag bestelling gedaan en ondanks de Corona-crisis waarin wij verkeren, werd de bestelling zaterdag afgeleverd. Afleveradres was anders dan factuuradres en het is prima gegaan.

Danny 19-04-2020

Goed overzicht en snelle service.
Ook na het schrijven van een bericht, een snelle reactie terug.

Ad 19-04-2020

Duidelijke omschrijving op de site, een zeer nette prijs. Daarnaast is het bestellen een makkie.

Casey 19-04-2020

Duidelijke info op de site om tot keuze te komen, snelle afwikkeling van de bestelling, goede feedback.
Alles prima!

Juan 19-04-2020

Leuke website en super snel bezorg, enige winkel de product was in vooraad, prijs iestje hoger dan andere sites.

Halil 18-04-2020

Het product dat ik bij CoolSound gekocht heb is zeer goed en ze waren zeer vlot en punctueel in het leveren hiervan.

Rene van den Berg 17-04-2020

1e contact aan de telefoon was prettig en ik werd goed geïnformeerd. Levering was prima, de volgende dag en prima volgens bestelling.

R.Louter 17-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en goede service. Product (Wahl haircut & beard tondeuse) voldoet geheel aan de verwachting. Prijs kwalitiet is ook top. Zou zeker aanraden

Netty 17-04-2020

Het bestelde artikel is snel en goed geleverd. Ben heel tevreden en zal zeker nog meer van jullie gebruik maken.

Bert 16-04-2020

Ik had een probleempje contact opgenomen en er werd zonder veel poespas en per
direct alles opgelost heel goede services .

PetervanHaarlem 16-04-2020

Al eens eerder bij ze iets besteld en nu weer. Ondanks de Corona drukte wel direct een bevestiging ontvangen en de post.nl bezorgde de volgende dag correct mijn bestelling.

Marga 16-04-2020

Snelle levering in deze Coronatijd. Goed scheerapparaat met veel hulpstukken. Wel wat zwaar.

Frans 14-04-2020

Scheer apparaat werkt niet zoals het moet. Slaat stukken over en loopt vast. Coolsound geeft, na reclame, als enige reactie dat men het apparaat niet terugneemt ivm hygiëne.

Letterlijk en ik citeer:
Goedemorgen,
U kunt de baardtrimmer alleen retourneren indien deze ongebruikt is wegens de hygiëne.

Jammer maar geeft duidelijk aan hoe men acteert bij dit bedrijf.

Nel 13-04-2020

Eenvoudige manier van bestellen en zeer snelle en correcte levering.
Zeker een aanrader.

joop m 11-04-2020

Via blokker bij coolsound terecht gekomen. Snelle en correcte levering.Voor herhaling vatbaar Top!!

Christiaan 11-04-2020

Snel besteld, snel geleverd, ondanks de moeilijke tijd (Coronavirus). Ik ben erg tevreden.

H. H. 10-04-2020

Shoppen zonder verzendkosten en daarmee de voordeligste op internet. En binnen een dag geleverd. Zeer te reden.

Ken 10-04-2020

Goede prijzen en snel verstuurd! Levering duurde alleen langer door de huidige PostNL drukte, niet door coolsound.
Ik zou hier nog een volgende aankoop doen :)

J.N. 09-04-2020

Gekocht via de blokker site. Product / stofzuiger voldoet aan mijn verwachting en is prettig in gebruik.

N. 08-04-2020

Mijn bestelling officieel bij de Blokker gedaan, maar blijkbaar kwam het product van deze aanbieder vandaan.
Ondanks dat werd gezegd dat de levertijden langer konden duren door de omstandigheden waar we nu in leven werd het pakket naar verbazing supersnel afgeleverd zonder enige schade.
Verder werkt het product perfect en is de kwaliteit/prijsverhouding zeer goed.

Hjom 08-04-2020

Had nooit van de winkel gehoord. Kwam ik tegen met googlen. Bleken de goedkoopste te zijn voor de haartrimmer. Ongelooflijk snelle levering. Binnen twee dagen. NB zondrr verzendkosten. Verdienen van mij een dikke tien

Henk 07-04-2020

Snel geleverd; niet duur. En kwalitatief goed. Niet via speciale site gezocht maar op 'Haakse bithouder' Dit na een teleurstellende ervaring elders

jongeleen 07-04-2020

Correcte omschrijving en de vlotte levering is keurig verzorgt. Precies wat je ook van een webshop mag verwachten.

Peter 06-04-2020

Zoals beloofd snelle levering en goed product. Ook de site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.