Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Riny 03-07-2022

Hele mooie Steba RVS heteluchtoven besteld via Blokker.nl bij Coolsound.nl.
De ene dag besteld, de volgende ochtend al in huis. Informatie over levering netjes per e-mail. Gewoon helemaal top!

Aanschaf centrifuge 24-06-2022

Duidelijke website en makkelijk hanteerbaar. Product zijnde was-centrifuge werd precies conform verwachtingen geleverd. mooi product voor redelijke prijs.

Irma 24-06-2022

Prima. Makkelijk. Snel binnen. Alleen een aftandse doos. Zag eruit alsof hij vd supermarkt was en op maat gesneden, overal tape. Spullen waren heel. Misschien door dozen schaarste??
Daarom geen 9.

GB 20-06-2022

Snelle levering van de sharp magnetron en de schade die tijdens het vervoer is gebeurd is snel en goed opgelost.

Miek 14-06-2022

Hele snelle levering👍
Bosch opzetstuk van blender Mumzm2x paste niet op mijn Bosch keukenmachine
MUM48cr1/05 op de doos stond wel de goede maar in de doos zat ander opzetstuk.
Na een mail werd er direct geantwoord en zagen zij ook in de winkel dat dit niet klopte en gingen er meteen werk van maken Chapeau! Uiteindelijk heb ik mijn oude opzet eronder kunnen zetten en heb ik het zo opgelost. Waar het fout is gegaan ben is voor beide een raadsel.

Eagle01 10-06-2022

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling en bezorging. Product zoals verwacht, Top!

wim 09-06-2022

Black + Decker Dustbuster 7.2 v werd geleverd zonder bijbehorend oplaadstation.
Heb gereageerd . Ben benieuwt hoe snel dit wordt nageleverd

VerpakkingenXL 06-06-2022

Een mooie strijkbout snel geleverd een een goede servies, wij zijn zeer tevreden over Blokker en Coolsound.

Van beurden 05-06-2022

Snelle afhandeling bij bestellen .
Heb steelstofzuiger besteld en werkt precies zoals beschreven.
Ook levertijd zijn ze na gekomen
Dus alles bijelkaar een bedrijf waar je van opaan kunt

A Verweij 04-06-2022

Artikel in prima Nieuwstaat ontvangen en op de toegezegde datum, een dikke pluim.

Hans 01-06-2022

Artikel is open geweest en niet origineel weer herpakt. Doos was minimaal dicht geplakt. Het leek wel een demo model.

Ria 31-05-2022

Heel goed produkt, keukenradio. Bezorging heel snel.
Jammer dat de aankoop bon zelf geprint moet worden, voor de garantie, ik heb aangevinkt dat hij bij de zending zou mee komen.
En mijn printer loopt vast.

Dirk 29-05-2022

Snelle en kordate levering, bestelde goederen werden tevens goed verpakt voor transport met de pakketdienst.
Het bestelde artikel gelijk geprobeerd en werkte Fantastisch, licht en makkelijk te bedienen (betreft een Vileda Steam stoomreiniger) Hoop er lang gebruik van te maken

M.van brug 26-05-2022

Super en deze winkel heeft wel 4 weg spotjes plafond van Philips MyLiving waar ik aan het zoeken was bij bij me in me huis paste! (Heb ook 3 weg spotjes van MyLiving aan de plafond hangen)
Ik heb overal gezocht en kwam deze Coolsound tegen die dat 4 wegs spotjes hebben waar ik erna zochtte. Ben er heel blij mee, ze waren ook goed verpakt, ook snel geleverd!

coolsound 23-05-2022

Dit is helaas de tweede review omdat de eerste centrifuge na een week al kapot was
direct contact opgenomen en meteen een nieuwe toegestuurd gekregen supersnel en keurig afgehandeld

Pascal053 19-05-2022

Top service bij CoolSound. Echte aanrader!!!

Bij CoolSound heb ik een Henry stofzuiger besteld.
Helaas na iets meer dan een jaar was er een klein defect.
Na contact te hebben gelegd werd ik uitstekend geholpen!

Me mail werd snel & professioneel behandeld.
De mensen die ik er gesproken heb zijn ook zeer vriendelijk en meegaand.
Geen gevoel dat ik een nummertje was of dat ze me wouden afschepen.
Ik heb er zeer veel waardering hoe ik hier behandeld ben, echt super service!

Ik werd volledig geholpen. Ik kon me stofzuiger opsturen voor reparatie.
Deze was al in een kleine week terug en alles was volledig opgelost !
Sindsdien werkt deze uitstekend en ben ik zeer te spreken over CoolSound.

Klantenservice: 10/10
Klachtbehandeling: 10/10
CoolSound krijgt een dikke 10

coolsound 16-05-2022

kwam op Uw site en zag wat ik nodig had besteld en volgende morgen al in huis

Smolenaers 09-05-2022

Duidelijke beschrijving van het artikel.
Snelle levering van het goed ingepakte pakket, zeer tevreden.

Svhese 01-05-2022

Heb nieuwe magnetron besteld. Bestelling is wel 3x verzet door Post.nl. Dus “vandaag besteld morgen in huis” gaat echt niet op. Zou andere bezorgen kiezen of Post.nl er op aanspreken.

Coolen 29-04-2022

Heb een stofzuiger besteld via blokker en zou door de post gebracht worden
De bezorging werd 3 maal verzet
En er zat een deuk in de doos en er was een gat gemaakt
Niet fijn

Jo schaap 27-04-2022

Zoals gezegd vandaag bestellen morgen in huis . Wat een service 👍 ook is de wekker radio in goede orde aan gekomen , dit komt door de goede verpakking die met zorg is gedaan . Het was een genoegen dit voor de eerste keer gedaan te hebben en dat het met suc6 is afgehandeld . Topppp 🙂

Sander 25-04-2022

Zoals belooft, bluetooth speaker om 21.00 besteld en volgende dag ontvangen.

Brink 16-04-2022

Keurige webshop met de juiste prijzen. Verkoper wel goed getraind in extra sales maar daar is, als je zelf goed weet waar je staat, niets mis mee. Nette aflevering door franchise nemer.

Annemieke 10-04-2022

Onze 30 jaar oude losstaande centrifuge stopte ermee. Bijna nergens meer een nieuwe te koop behalve bij CoolSound. Gekocht via de webshop en binnen 24 uur al bezorgd. Prima afhandeling. Apparaat voldoet aan de verwachting.

Hetty 09-04-2022

Stofzuiger via blokker in de winkel besteld. Hied geholpen door de medewerkster.