Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

con 05-04-2022

De omschrijving op de site is goed en de levering is snel. Ik heb het product nog niet gebruikt dus daar kan ik nog neits over zeggen.

Ja zeker 05-04-2022

Prima site . Bestelling werd de volgende dag op tijd afgeleverd.
Goed contact via Email.

Mw S. Laveist 02-04-2022

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Coolsound heeft besteld, en het is prima gegaan.Ik heb het op 24-3-2022 besteld en op 25-3-2022 had ik het in huis.

Erik Peeters 28-03-2022

prima communicatie over de bestelling zelfs in het weekend en snelle afhandeling en levering van de bestelling

Jannenman 11-03-2022

Had een paar auto speakers besteld van JBL, deze zijn supersnel geleverd voor een scherpe prijs. Alleen had ik zelf de verkeerde speakers besteld, de retour procedure is ook heel simpel bij Coolsound, dus deze gaan terug en kijk vervolgens eerst nog eens goed welke speakers ik dan wel moet bestellen.

Hajo 07-03-2022

scherpe prijs en netjes en snel afgeleverd.
het enige wat mis ging was de verbinding met het betaalplatform/creditkaart

W. IJzermans 07-03-2022

Super tevreden over de levering en mijn keukenmachine van Bosch (mum 5 scale)
Daarbij de goedkoopste aanbieder.

Jean Guillaume 06-03-2022

Snelle en correcte levering van het keurig verpakte artikel. Deze broodbakmachine voldoetbaan mijn verwachting. Gewoon top!

Chezzie 04-03-2022

Good competitive prices and always friendly service, immediately despatched and fast delivery.

Eus 25-02-2022

Magnetron was ook nog voor de laagste prijs en de volgende dag al geleverd ! Super !

Geen retour genomen 24-02-2022

Snelle levering, maar ondanks speciaal gevraagd bij de bestelling, wordt de oude centrifuge niet retour genomen door de bezorger.

Wim 16-02-2022

Op tijd geleverd zoals beloofd was, goed verpakt. Desondanks was de doos van het product zelf wel beschadigd met een gat er in maar gelukkig is het product in orde.

Khalida 13-02-2022

Ik heb sap apparaat merk Bosch gekocht prima heel goed apparaat kan snel sap maken met hard groente ,en heel goed service snel mijn bestelling ontvangen heel erg bedankt,

Ron van Dijk 04-02-2022

Supersnel geleverd. Op vrijdagmiddag besteld, en de volgende dag al in huis.👌🏼

Ton Rutting 31-01-2022

Levering was prompt en werd goed gecommuniceerd. Helaas bezorgde Post-NL onze koffiekan verkeerd. Hij werd bij de buren in het tuinhuisje gelegd terwijl we gewoon thuis waren!

joko 22-01-2022

De beste prijs, goede communicatie en snelle levering. Kortom, tot een volgende keer.

Ben van Bussel 19-01-2022

Snelle levering, ruime keuze en super voordelig in vergelijkingen andere webshops

Han 13-01-2022

Duidelijkheid website, makkelijk te bestellen en een snelle levering. Kortom, een toppertje

Dries 13-01-2022

Ik kan er heel kort over zijn.
De prijs was uiterst scherp. Bestellen en betalen was eenvoudig. De levering kwam zoals beloofd de volgende dag.
Gewoon zoals je zou mogen verwachten van een webshop.
Graag tot een volgende keer

moedrie 05-01-2022

Snelle nette levering van de Fritel friteuse via advertentie van marktplaats bij Coolsound gekomen .

Ernest 04-01-2022

Via Blokker site terecht gekomen bij Coolsound.
Duidelijke vergelijking en goede prijs voor een pedicure/manicureset. Ondanks feestdagen, levering binnen één werkdag, alhoewel ik dit niet zo belangrijk vind.

Bauke 04-01-2022

Wij hebben gekozen voor Coolsound om dat ze het product subwoofer en versterker zo snel konden leveren .
Wij zijn dan ook helemaal tevreden over de snelheid en de correcte levering hiervan.
De subwoofer en versterker voldoet ook aan onze verwachting Coolsound is voor ons dan ook een aanrader.

Ubbink 02-01-2022

Prima winkel, laagste prijs voor een James stofzuiger en deze werd zeer snel verzonden ondanks de feestdagen!

P Theunissen 30-12-2021

Wij hebben gekozen voor coolsound om dat ze het product (telefoon gigaset) zo snel konden leveren .Wij zijn dan ook helemaal tevreden over de snelheid en de correcte levering hiervan .De telefoon voldoet ook aan onze verwachting coolsound is voor ons dan ook een aanrader.

Ruud Beenen 30-12-2021

Bij Coolsound terecht gekomen via de Blokker site.
Het bestelde product werd zo snel mogelijk en binnen de termijn opgestuurd en ontvangen.
Duidelijke berichtgeving via mail van het verloop van de levering.
De site is duidelijk en overzichtelijk.
Waarom een 9? Er is altijd plek voor verbetering.