Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

magda van santen 26-11-2021

Super duidelijke info omtrent tijdstip en dag levering klasse en prijstechnisch ook super

Blauwvinger 23-11-2021

Bij het zoeken naar een bepaalde koffiezetmachine, kwam ik de site van Coolsound tegen. Deze bood het gezochte tegen een aantrekkelijke prijs aan met een snelle levering! Deze opgave bleek inderdaad waar en de volgende dag genoten we van een prima kop koffie. Coolsound maakt waar wat ze zeggen!!

Nancy van kuilenburg 10-11-2021

Ik heb een karaokeset besteld en deze werd prima verpakt en snel bezorgd! Zeer tevreden met de set, en coolsound! Hartelijk bedankt en graag tot ziens!

Ina 09-11-2021

Makkelijk te bestellen en een perfecte levering en ook nog eens snel geleverd, de ene dag besteld de andere dag in huis.

Thijs 08-11-2021

Prima! voor 22:00 besteld en de volgende dag al geleverd!
Coolsound maakt waar wat ze beloven.

Mirjam 30-10-2021

Bestelling op 21oktober geplaatst en 2 dagen erna werd het product al geleverd...mooi en optijd dus.Ik ben erg blij met deze rijst-pasta koker !

Ger 22-10-2021

Dvd-speler besteld en werd -zoals beloofd- de volgende werkdag door PostNL bij ons afgeleverd. Was goed verpakt.
De speler was verder conform de beschrijving op de site van Coolsound.

jacq 19-10-2021

wij zochten een elektrische blikopener ivm reuma klachten..deze zijn hier nog te koop. het was duidelijk omschreven, goede prijs en snelle verzending.

Charlotte Wouters 18-10-2021

Slechte service, men zou nog contact opnemen, dit is niet gebeurd. Product niet geleverd, schuld wordt bij Postnl neergelegd, maar product is ineens niet meer leverbaar.

Coolsound.nl 17-10-2021

Goed luisterende klantenservice gekoppeld aan snelle levering van produkt dat op vele andere sites niet leverbaar was.

Annie 10-10-2021

Snelle en correcte levering en een goed product.
Zelfs sneller dan we hadden verwacht

Piet 05-10-2021

Pakket was van een ander huisnummer voorzien als de factuur. Gevolg aflevering bij de buren. Erg slordig.

Prima levering 04-10-2021

Heldere communicatie en duidelijk aangegeven wanneer er wat gebeurt.

Product prima op tijd ontvangen. Doorgaan zo

W.J.Pruis 04-10-2021

Prima en snelle levering van hetgeen we besteld hebben, dit betreft een warmte kussen van Inventum, helemaal tevreden!

Renata 02-10-2021

Had gebeld om iets te laten veranderen in de bestelling. Was absoluut geen probleem, werd vakkundig afgehandeld en product werd snel en juist geleverd. Top!

Frank Huijbregts 27-09-2021

goede en snelle levering, prima product omschrijving en daarom een super aankoop gedaan

Martin 18-09-2021

Duidelijk beschrijving van het product, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker site om aan te bevelen.

Yvonne Schoordijk 02-09-2021

Coolsound levert snel, de volgende dag al en artikelen zijn keurig verpakt. Ook de prijs is goed. De service heb ik nog geen ervaring mee. Ik beveel deze zaak zeker aan.

Nicky 29-08-2021

Prima product voor een redelijke prijs. Werd de volgende dag al bexorg en was prima verpakt om eventuele schade te voorkomen.

M van Holst 23-08-2021

Netjes en vlot geleverd goed verpakt de telefoon voldoet aan de beschrijving.

coolsound 29-07-2021

retourzending geweest of refurbished= Ik heb Autoradio Pioneer gekocht bij #Coolsound van 359 euro. Bij binnenkomst bleek de aansluitkabel er niet bij te zitten, Na dit gemeld te hebben zou deze worden nagestuurd, Dit werd 14 dagen later! toen de radio aangesloten, en nu blijkt dat de uitgang naar de voorspeakers defect is. Contact gehad met een zekere Linda die ook de kabel geregeld had. Zij vond het heel vervelend voor me! Ik had gezegd dat ik inmiddels de doos niet meer had, dit was geen probleem volgens haar. Ik mocht een andere radio uitzoeken of ik kreeg me geld terug, Dus de radio opgestuurd. En wat denkt u? Ik wordt gebeld door Linda dat de radio niet terug genomen wordt omdat er geen doos bij zit! De radio gaat naar hun eigen reparateur en de reparatietijd bedraagd 1 tot 4 weken!! Waarschijnlijk was de radio een retourzending geweest of ze verkopen refurbished producten. Kijk dus uit als je zaken doet met #Coolsound !!

Yvonne 27-07-2021

Zeker een aanrader! Levering volgende dag, goed ingepakt en makkelijk de verzending te volgen.

Pristy 27-07-2021

Echt een aanrader, snelle levering, goed verpakt product en makkelijk te traceren

Jelle Boonstra 25-07-2021

Besteld heb ik de Panasonic KX-TGE210NLN DECT Seniorentelefoon tegen scherp(st) concurrerende prijs. Een prima toestel. Contact met Coolsound: uitstekend.

Michael 22-07-2021

Scherpe prijs, 100 euro verschil met bol.com.
Ook de levering was heel snel.