Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

klexa 29-11-2023

snelle levering, echter wordt er helaas geen mogelijkheid voor het retourneren van het oude (soortgelijk) apparaat aangeboden.
info-349 05-04-2024

Hartelijk dank voor uw review. Wij kunnen u een gratis retourlabel verzenden voor uw oude apparaat.

Bras 29-11-2023

s'avonds online besteld, vroeg in de ochtend ontvangen. Geweldig! Ga zo door met deze service...

elly nijs 28-11-2023

voor het eerst besteld en ben er zeer tevreden over.
mooie lage prijs voor de Henry stofzuiger en de volgende dag al geleverd.

FSG 26-11-2023

Artikel werd de volgende dag al geleverd. Er leek een onderdeel te missen, dus de klantenservice gebeld. En dan neemt een aarfige dame vrijwel meteen de telefoon op en geeft uitsluitsel. Hulpstukje alsnog gevonden. Gewoon een prettig gesprek zonder chatbots of eindeloze doorkiesmenu's, hoe verfrissend. Complimenten!

Frans Steffin 16-11-2023

Bestelling gedaan via Blokker.
De dag naar de bestelling was het artikel al geleverd. Zo snel heb ik bij andere sites nog nooit meegemaakt

Anneke 08-11-2023

Koffiekan was stuk. Nieuwe besteld en deze werd heel snel en keurig verzonden. Erg blij mee.

Willem 07-11-2023

Via prijsvergelijking bij Coolsound uitgekomen. Website overzichtelijk. Communicatie en afhandeling, snel en duidelijk. Levering volgens afspraak.

Erik 07-11-2023

1ste keer besteld volgende dag al binnen top en ook de prijs vergeleken bij andere bedrijven was goedkoper.

M.J. Bosma 01-11-2023

Via winkelketen Blokker online een product, Tefal snelkookpan, gekocht.
Dit artikel werd keurig verpakt en de volgende dag geleverd door Coolsound.
De snelkookpan voldoet prima, zoals we van een eerdere pan, van ander merk, gewend waren.

a de vries 07-10-2023

na een week van mijn bestelling nog steeds niet ontvangen wat ik besteld had ter waarde van 31 euro

BJ 03-10-2023

Ik kwam hier uit via de Blokker, maar zal hier niet meer terug komen. Ik had 25-9 een, MP3 speler besteld om thuis te laten bezorgen (die dingen zijn zo klein dat ze in een envelop passen, dus ik wou het wel riskeren). De belofte is "voor 22h besteld, morgen thuis" maar met hoe de post is had ik op een paar dagen vertraging gerekend. Wat ik niet had verwacht was dat het, zonder mij te informeren, op een ophaalpunt werd bezorgd. Ik kwam er pas achter toen ik op post nl ging checken naar de status omdat het wel heel erg lang duurde. Tevens werd het daar bezorgd in een doos waar het letterlijk 9 keer in had gepast. Dus nee, hier kom ik niet meer terug.

Bet 24-09-2023

Een tuintafel besteld die in de verkeerde kleur werd geleverd. Vervolgens wil ik deze retour sturen maar dat is n probleem. Ik wacht al weken totdat dat ding wordt opgehaald. Hij staat nog steeds bij mij thuis giga in de weg. Hoe moeilijk is het om hem bijv door postnl te laten ophalen? Geld heb ik al wel terug maar dit was de laatste keer en nooit meer.

Jolanda 16-09-2023

Net als andere mensen geen code ontvangen van PostNL. Dit terwijl pakketje keurig was afgeleverd. Hier kan PostNL wat aan verbeteren.

Martien 24-08-2023

Heel gebruiksvriendelijk. Alles was me duidelijk en compleet. Keurig en op tijd geleverd.

Angela 16-08-2023

Zaterdag besteld, maandag al in huis, hele snelle levering. Zeer tevreden. Prijs en kwaliteit verhouding waren ook OK

Koffiedrinker 12-08-2023

Prijs was een stuk lager dan bij de concurenten. In 1 dag geleverd ! Alleen Post.nl werkte niet mee...In een pakketautomaat geleverd, zonder afhaalcode.... Via chat niet te krijgen, alleen telefonisch, 25 minuten in de wacht. Hier mag Post.nl wel even aan gaan werken...Ik ben niet de enige..

SandorK 03-08-2023

Product was goedkoper dan bij concurrenten. Snel geleverd en Track en trace aanwezig.
Vlg x weer hier bestellen.

Ray 03-08-2023

Gemakkelijk besteld. Scherp geprijsd en snel geleverd.. althans bestelling was geleverd door PostNL en onze bestelling was geplaatst in een lokale pakket automaat. Alleen PostNL gaven ons geen ophaalcode! Eerste instantie gechat met PostNL, maar kreeg geen code.. vervolgens telefonisch contact gelegd, na 30 minuten in de wacht te hebben gezeten.. kregen we uiteindelijk een ophaalcode!🎊🎊

strijkijzer 04-07-2023

ik kan deze shop aanbevelen ,alles is goed verlopen ! snelle levering en goed verpakt.

valke 25-06-2023

via consumentenbond bij deze shop terechtgekomen. Snelle levering van de bestelde koffieautomaat voor een scherpe prijs.

MW 08-06-2023

Naast competentie ontbreekt het bij de medewerkers van de klantenservice ook aan empathie en (pro)activiteit. Het heeft bijna 3 maanden gekost voordat er een acceptabele oplossing kwam voor mijn klacht. In deze periode is er geen enkel initiatief getoond om het probleem op te lossen; als klant moet je constant mails sturen om te informeren naar de stand van zaken en aan te dringen op een gedegen afhandeling. Het probleem had veel efficiënter opgelost kunnen worden, maar Coolsound doet er in eerste instantie alles aan om onder de kosten van garantie uit te komen. Samenvattend had de klantenservice van Coolsound een heleboel frustratie kunnen voorkomen door direct initiatief te nemen om het probleem écht op te lossen, in hun communicatie blijk te geven van begrip voor het probleem, een persoonlijk contact te voeren waarin je het gevoel krijgt serieus te worden genomen en tot slot ook snel en efficiënt te handelen.

TT 27-05-2023

Prima online winkel goede service snelle levering en duidelijk.Ik zal hier vaker gaan bestellen.

Patrick 18-05-2023

Heb hier een Tuinset gekocht waar ik zeer tevreden mee ben. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles was goed verpakt en snel geleverd.
Ik ben op deze site gekomen omdat de prijs lager was dan elders. Ik ben erg tevreden.

Angela 01-05-2023

Ik heb vorige week 2 dingen bij Coolsound via Blokker besteld. Ik kreeg geloof vrijdag 28 april de melding dat dit zaterdag de 29ste bezorgd zou worden. Toen deze bezorger van een voor mij onbekend bezorg bedrijf mijn spullen kwam brengen had hij alleen een klein doosje bij zich wat trouwens ook door de brievenbus had gekund. Ik vroeg hem waar mijn 2e pakketje was en hij wist dat niet. Toen bleek dit door een ander bedrijf verkocht te worden en kwam via Post.nl. Zou ook zaterdag de 29ste komen. Niet dus, toen kreeg ik melding dat het het later op de dag zou worden en toen weer een melding dat het maandag ( vandaag 1 mei ) komt. Zit nu dus al sinds vrijdag de 28ste thuis om een pakketje van Coolsound te krijgen. Was een cadeautje voor m ijn zoon... Leuk als er staat: voor 23:59 besteld, volgende dag bezorgd. NIET DUS. En sorry maar om eren revieuw op 3 sites te posten is wat overdreven trouwens. Hoop nu dus dat het echt tussen nu en 12:00 komt want anders wil ik mijn geld terug!

Guus 26-04-2023

In september een koffiemachine Saeco Lirika gekocht. Was niet duur vandaar.
Aanvankelijk leek alles goed te gaan, echter na een paar maanden begon het apparaat steeds wisselende kofiesterktes te zetten,
Bovendien was het afvalbakje steeds vol met water en afgewerkte koffie.
Na overleg teruggestuurd voor reparatie.
Wat een drama.....
Eind januari opgestuurd en tot op heden nog steeds niet terug. Meerdere keren nagevraagd en steeds maar aan het lijntje gehouden. Apparaat heeft allereerst 3 weken in hun magazijn gestaan voordat het naar de reparateur ging, verder gebeurde er steeds niets. Men zou steeds navragen maar ik kreeg geen antwoord.
Toen ik mijn ongenoegen liet merken kreeg ik de reactie dat dit kan gebeuren als je iets via internet koopt.
Hoe dit moet aflopen weet ik ook niet maar het vertrouwen is compleet weg.