Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Duvel9 05-12-2010

Via email werd ik prima op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Woensdag besteld, geld overgemaakt en vrijdag afgeleverd. Heel fijn!

Blondie123 05-12-2010

Bij CoolSound de LG32LE5510 televisie besteld. Ervoor gekozen om het product af te haln in Zwolle. De verwachte levertijd van de bestelling was 2 tot 5 werkdagen. Binnen 2 dagen lag de bestelling al klaar en kon ik het al ophalen. TV werkt top, snelle levering en een zeer overzichtelijke website. Deze webshop is een echte aanrader.

Piet Friet 05-12-2010

Supersnelle levertijd ook in Sinterklaastijd. De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Garantie en retourbepalingen worden helden en duidelijk in enkele stappen uitgelegd. Snelle opvolging en afhandeling van vragen en opmerkingen. Minpunt is de afhaallocatie in Zwolle, wat niet voor iedereen in Nederland naast de deur is.

Dijkstra34 03-12-2010

Top service! Gisteren besteld om 16.15u als sinterklaascadeau en Coolsound even snel gebeld of ze deze nog konden verzenden. De medewerker zo dit gaan regelen en de bezorger stond vanmiddag al voor de deur!! In één woord: geweldig!

r.f.oomes 03-12-2010

Er is een duidelijk overzicht over je product die je zoekt. Daarnaast krijg je genoeg info en mogelijkheid om via links extra info op te halen. De eenvoud in betaling maakt het ook gebruiksvriendelijk, kan niet fout gaan indien je doet wat er gevraagd word. De service om je zending te volgen bij pakketservice is ook top maar door hun coolsound kom je gelijk op de juiste plek.
Door snelheid, eenvoud en genoeg bereikbare info zonder te veel moeten zoeken is wel een acht waard, alles is mooi in evenwicht.

oryx 01-12-2010

Zaterdag besteld, woensdagavond geleverd door TNT.
Dat is dus netjes voor Sinterklaas.
Tgeenvaller is alleen dat de doos van de stereo is gebruikt als verzenddoos, dus er zit een sticker op met mijn adres en dat maakt het minder aantrekkelijk om hem in te pakken als cadeau (de sticker gaat er niet helemaal netjes vanaf!). Jammer.

MBakkerr 30-11-2010

Naast de zeer scherpe prijs, doen ze wat ze beloven: Vandaag besteld, morgen in huis.
Erg tevreden!

J6PLY2H 26-11-2010

Vlekkeloze be-en afhandeling van de bestelling.
Prima informatie via e-mail.

joke.van.essen 24-11-2010

Super snelle en correcte levering van het product, echt een topbedrijf!!

Jan Willm 23-11-2010

Correcte site voor bestellen producten, en levering met track en trace code

Hoekmans31 22-11-2010

Gisteren een homecinema set besteld om 16:30 en deze ochten was het al geleverd! Zeer goed bereikbaar via de e-mail (snelle reactie ) en telefonisch ook goed ( geen irritante menu's of wachttijden )

Ben zeer te spreken over deze webwinkel, bij een vorige bestelling liep het ook al zeer vlot en goed. een voorbeeld voor andere webwinkels!

Van mij krijgt deze webwinkel een dikke 10!

nabbab 19-11-2010

super leverancier! Omdat er de week van levering een nieuwer en duurder model binnen kwam, is deze geleverd
tegen de prijs van de bestelde machine, top service!

dijk1376 19-11-2010

heb een zibrokachel besteld op zaterdag maar kreeg hem woendagavond pas geleverd op zich niet erg het was een scherpe prijs ben er zeer tevreden over.ik hou nu de website van coolsound goed in de gaten voor acties. coolsound bedankt

Martin de Muis 18-11-2010

De Siemens telefoon was makkelijk te bestellen via de website, zaterdag besteld, maandag verstuurd en dinsdag geleverd. Gewoon een vlotte afhandeling, daar houd ik wel van. Ik heb geen ervaring met bereikbaarheid en after sales van deze webwinkel.

Ronaldo74 17-11-2010

Ik heb de Humax iHDR-5200 gisteren om half vijf besteld en tot mijn grote verbazing kreeg ik het artikel vandaag al binnen. Ik geef CoolSound daarom een grote pluim.

Vitrix 15-11-2010

De website is overzichtelijk en via de zoek functie had ik snel mijn product gevonden.
Voorraad gaf aan 1 stuk en toen ik deze had besteld werd automatisch de voorraad status bijgewerkt.

Op een Zaterdag middag had ik de bestelling geplaatst, maandag ochtend bericht dat de speakers zouden worden verzonden.
Kort daarna bericht van de bezorgdienst dat ze woensdag langs zouden komen.

Het product is woensdags zonder enige beschadiging (zelfs niet aan de doos) bezorgd.

tux821 14-11-2010

Het is mijn tweede bestelling bij CoolSound.

Wat mij teleursteld heeft gesteld is dat ik nu voor de tweede keer zelf het initiatief heb moeten nemen omdat ik niets meer van mijn bestelling hoorde.

Deze keer de order, na twee weken laten afbreken omdat de levertijd 'onbekend' is.

Op dit moment wacht ik nog tot mijn geld retour wordt gestort. Omdat ik met IDEAL betaal staat dit bedrag bijna een maand op de rekening van CoolSound.

Wat ik graag verbeterd zou willen zien in de bestelling en levering van CoolSound zijn twee zaken:

1) Laat na drie of vier dagen horen wat er met een bestelling aan de hand is als nog niet door de leverancier is geleverd.

2) Als iemand met IDEAL heeft betaald en de order wordt geannuleerd, stort het betaalde bedrag dan ook per direct terug. Laat een klant niet nog eens vijf werkdagen wachten.
Zeker niet als deze al een paar weken wacht op een order die per direct betaald is.

Kraantje12 14-11-2010

Duidelijke site, scherpste prijs en snelle levering. Kortom prima!

Esmar 11-11-2010

Duidelijke site, fijne afhandeling.
Ik ben via mondelinge reclame bij CoolSound terecht gekomen en het bevalt me prima.
Veel producten, duidelijke informatiebeschrijving, ruime voorraad of het product is er binnen redelijk snelle levertijd.
Ik woon in Zwolle waar CoolSound ook gevestigd is, dus ik haal de producten daar af waardoor ik op verzendkosten bespaar.

Joost1991 05-11-2010

Uiterst snelle levering, overzichtelijke website met duidelijke informatie en goedkoop! Bij veel online webshops ontbrak er vaak een van deze belangrijke aspecten.

jan_met_de_lange_achternaam 04-11-2010

Heerlijk snelle levering, in 1 dag. Dat is beloven en ook doen, heel goed.

schwalbe 03-11-2010

Besteld en de volgende dag in huis.

Robroy2 03-11-2010

keurig site en blitssnel afgehandeld en geleverd

01Berend 31-10-2010

Telefonich besteld aangezien ik wilde weten of de radio op voorraaad was. Bleek wel op voorraad bij leverancier en binnen 2 dgn had ik bericht dat ik hem in Zwolle kon afhalen, zoals was afgesproken.
Zeer tevreden.

stanyl 31-10-2010

Heel vlotte afhandeling en verzending vh product die helemaal beantwoordt aan de beschrijving en de verwachting.