Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Geert Bonnema 10-03-2011

Heb afgelopen zondag een Garmin sport horloge besteld bij Coolsound. Dinsdag bedacht ik me over het type horloge wat ik wilde hebben. Heb toen een mail gestuurd naar Coolsound. Ik kreeg binnen 15 minuten reactie dat ik mijn order zelf op de website kon aanpassen via een RMA aanvraag. Om de een of andere reden lukte dit niet, maar toen ik op de mail wilde antwoorden kreeg ik alweer een tweede mail waarin mijn bestelling was aangepast. Na bijbetaling is het horloge verzonden en op woensdagmiddag was het pakketje afgeleverd.

Prima service en snelle levering dus.

w.clabbers 09-03-2011

goed draagcomfort van de phones door de earhooks.
prima afschermng van ruis en harde buitengeluiden, toch omgeving geluiden te horen(verkeer) basse en treble prima. mooi afgewerkt product.
de winkel coolsound verdient aanbeveling. geen poespas, maar precies doen wat ze beloven. kwaliteit zonder gemaar of beloftes die ze niet nakomen.
coolsound in een woord prima ( verzendtijd snel; 2 dagen ok.)

geensub 08-03-2011

Op zichzelf ziet de site er goed uit. De telefonische bereikbaarheid is ook ruim voldoende. Echter de al ruim een week uitblijvende levering en het gevoel "aan het lijntje gehouden te worden" hebben mij doen besluiten de opdracht te annuleren.
Eerst wordt mij gemeld dat de sub al onderweg is naar Zwolle, ik sta op het punt af te reizen om hem op te halen. Vervolgens meldt men dat om onduidelijke redenen de sub nog niet aangekomen is. Men verzekerd mij wel dat de leverancier hem verzonden heeft naar Zwolle. Een ruime week later nog geen sub en ik meld mij nogmaals met een email. Deze keer krijg ik echter te horen dat de sub nog niet eens bij de leverancier aanwezig is ?!?!

Marcel 50 04-03-2011

Website zoals het hoort.
Koptelefoon was binnen de 24 uur in Belgie geleverd.

BB Peet 03-03-2011

Goede prijzen en Snelle levering, wat wil je nog meer :-)

jobbel82 02-03-2011

coolsound heeft alles netjes geregeld.
alleen Kuiter Bezorg Service heeft er een zooi ervan gemaakt.

Kuijff 02-03-2011

Eenvoudig besteld en betaald (tegen een prima prijs), in no time bezorgd. After sales zijn tot op heden niet nodig geweest.

Naamdrikman 27-02-2011

Mijn vraag gesteld per email werd direct en duidelijk beantwoord. De bestelling zou 2-5 werkdagen duren en werd na 3 dagen bij mij thuis bezorgd.
Prima service en een duidelijke site!

robbertmeijers 24-02-2011

Na deze set besteld te hebben met de melding dat deze bij leverancier op voorraad was en tussen 3-5 dagen nodig had om op voorraad te komen kreeg ik al na 2 dagen een e-mail dat de set binnen was en dat ik deze kon ophalen.

Op locatie werd ik vriendelijk geholpen door de set in de auto te plaatsen gezien de omvang van de doos en het daarbij behorende gewicht.

Helaas kwam ik na 2 weken erachter dat één tweeter beschadigd was en een vervormd geluid gaf. Na een RMA verzoek ingediend te hebben binnen enkele uren een reactie terug dat het was geaccepteerd. Ik was in de veronderstelling dat ik de set moest opsturen (22 kg) of weer naar Zwolle moest brengen maar er werd vriendelijk aangeboden om de speaker bij mij thuis te komen omruilen. Daarnaast zorgden zij voor een goede verpakking gezien ik de originele al had weggegooid.

Al met al, een goede prijs, een snelle levering en een perfecte aftersales !

omero 23-02-2011

Zaterdagavond besteld, 2 e-mails met bevestiging-en accountgegevens,maandag e-mail track-en trace,dinsdagochtend ontvangen. Snel en accuraat.
Dus nee, geen mening over bereikbaarheid en after sales, maar komt professioneel over met b.v. waarschuwing voor beschadigde verpakking.

Handyman64 23-02-2011

Prima website. Duidelijk productoverzicht. Gemakkelijke bestelmethode met betaalmethodes. Kan aan iedereen aanbevolen worden. Komen hun afspraken v.w.b. levering na. Pakket gemakkelijk te volgen via TNT track en trace.

Detko 16-02-2011

Dit artikel was nergens meer te krijgen, maar Coolsound had warempel nog één exemplaar. Bestelling, betaling (via i_Deal) en verzending verliepen uitermate vlot en correct. De aflevering werd een dag vertraagd maar dat kon Coolsound niet helpen: TNT had een sorteerfout gemaakt.

Ttrabassa 16-02-2011

Geleverd volgens afspraak en duidelijke tussentijdse informatie over aflevermoment.

TJ-Venlo 11-02-2011

Op maandagavond de Philips SRU 6008 afstandsbediening bij Coolsound besteld, omdat deze hier het goedkoopste was.

Op donderdagmiddag reeds afgeleverd op het aangegeven adres, ander adres dan factuur adres, positief dus.

Product voldoet ook nog eens perfect aan mijn volwachtingen, dus hopelijk hoef ik geen gebruik te maken van de after sales.

AnnA Aerts 11-02-2011

De Actrifry heb ik net opgehaald. Ik ben uitermate tevreden over de snelheid van levering en de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden.
Het apparaat kan ik nog niet beoordelen, ziet er goed en onbeschadigd uit. Moet het nog wel uitproberen.

Kitty600RR 10-02-2011

Ze komen na wat ze beloven. Levering was heel snel!!
Product gister binnen gekregen, echter nog niet opengemaakt aangezien het een kado is voor onze zoon die zaterdag jarig is.

grapje48 09-02-2011

Snelle en correcte levering.
De mail die je toegestuurd krijgt na de bestelling is voor de verandering eens gesteld in eenvoudig, helder Nederlands. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Leveringsproces is via Track en Trace link simpel te volgen.

Joentje2 07-02-2011

Goede nette winkel. Helaas was mijn product niet voorradig, levertijd van 1 week, maar heb het toch beseld. Na een week werd ik netjes van op de hoogte gebracht via email dat de bestelling niet geleverd kon worden. Ik kreeg toen de optie om te wachten of een alternatief uit te zoeken of de bestelling te annuleren. De eerste keer aangeven dat ik nog wou wachten. Na 2 weken weer netjes melding gekregen dat de leveringstijd onbekend was. De winkel opgebeld om wat extra duidelijkeheid te krijgen, wel jammer dat dit een nummer van 70 cent per minuut is. Ik heb de bestelling toen geannuleerd. een paar dagen later was het eerder overgemaakte geld terug op mijn rekeningen.

Bernjan 02-02-2011

De website is overzichtelijk en duidelijk. Het afhaalpunt is prima te bereiken als je in de buurt van Zwolle woont. Anders is verzenden een prima optie. Op locatie prima geholpen en de set is prima in orde. Ik ben tevreden.

Spoetnik11 02-02-2011

Goede communicatie per mail en zeer snelle levering. Top!

melandri39 30-01-2011

Ik heb een autoradio bij Coolsound besteld.
Door miscommunicatie stond ik tevergeefs bij de afhaalbalie. Dit heb ik per mail aangegeven, en men reageerde erg snel netjes en adequaat. Uiteindelijk hebben ze mij een uitstekende oplossing geboden, waardoor ik erg positief ben over Coolsound.

Overal worden fouten gemaakt, niet overal worden ze netjes opgelost!

Coolsound bedankt en de radio werkt perfect!

j.w.m. 23-01-2011

prima winkel waar ik vaker online koop.
levering zoals staat vermeld netjes optijd afhandeling verloopt soepel. geen verrassingen.

2x tevreden 20-01-2011

Alles zoals aangegeven. Gratis transport, snelle levering, goed verpakt, en goede begeleiding per mail en track&trace van TNT. Helemaal goed. Dit is de tweede keer dat ik bij Coolsound koop en kan gebaseerd op mijn ervaringen deze winkel aanbevelen.

kelly272 19-01-2011

Ik vind coolsound een prettige online winkel, snelle en correcte levering. Veel aanbod in produkten.

Een nadeel vind ik wel dat ik een stofzuiger had gekocht van bosh, en echter deze toch goedkoper bleek te zijn bij sheer en foppen, dus altijd even rondkijken waar het produkt het goedkoopst is, coolsound wou me ook niet tegemoet komen hierin.

MichelDekker 15-01-2011

Ik koop vaker producten bij Coolsound en de levering is altijd snel en correct. Een goed voorbeeld, hoe een webshop moet functioneren.