Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

de schutter 21-05-2011

Bij coolsound was de actifry het goedkoopst.Telefonisch zijn ze ook snel te bereiken kost jammer genoeg wel 0.45 cent per minuut. vind ik een min puntje.En de ene dag voor vier uur besteld de andere dag in huis is niet waar, het is jammer dat sommige sites daar mee reklame maken als het toch niet zo is.Het was een dag langer, vond ik ook prima.
Zal zeker vaker op de site kijken als ik weer iets nodig heb.

iPOd klant 18-05-2011

Bestelling is correct en zeer snel uitgevoerd. Afhandeling via TNT service was OK. Wat beter zou zijn dat je als particuliere klant direct kunt aangeven dat bestelling bij dichtstbijzijnde postkantoor kan worden afgehandeld (aangezien hier niet iedere dag iemand thuis is).

Willie111 18-05-2011

Op zaterdagavond 23.00 uur besteld en dinsdagmiddag had ik de pan al in huis.
Super dus!

schow 18-05-2011

Gisteren om 14.30 telefonisch mijn bestelling doorgegeven. De vriendelijke medewerker bleef aan de lijn terwijl ik de betaling via Ideal overmaakte. Dit kwam ook meteen bij hen door en de koop was geregeld. Vanmorgen om 9.30 werd de bbq al afgeleverd. Uitstekende en zeer snelle service!

Klaas DVD 13-05-2011

8 maart een camera besteld. Er stond levertijd 2 tot 4 werkdagen. 14 maart een mail ontvangen dat de leverancier de camera niet kon leveren en dat het begin mei zou worden. Coolsound bood mij de mogelijkheid om een alternatief te kiezen, maar ik wilde deze camera erg graag hebben. En begin mei werd de camera leverbaar. 5 mei laten halen door mijn zoon. 6 mei met de camera naar Londen. Daar kwam ik erachter dat alles goed werkte zoals 3D foto's, panorama foto's, full HD filmen, maar één ding werkte niet goed: gewone foto's. Foto's gaven vaak roze strepen en dan liep de camera ook vast. Je kon hem dan wel uitzetten, maar de lens ging niet meer terug. Het enige dat hielp was de batterij er even uit en er weer in doen.
Weer in Nederland nog diverse SD-kaarten getest (zou het daar aan liggen?). Maar nee hoor, dan maar contact gezocht met Coolsound. (wel 45 cent per minuut). Men vertelde mij dat de camera kon worden teruggestuurd en dat het geld zou worden teruggestort. Woensdag de camera teruggestuurd (aangetekend) en vrijdag was het geld al gestort. Dit is een uitstekende service. Het is dat de camera niet op voorraad was anders had ik een nieuwe camera gehad.
De camera zat gewoon defect in een verzegelde verpakking. Hier kon Coolsound niets aan doen. Ik zou zeker hier weer wat bestellen.

Fritsje71 09-05-2011

Gewoon snel en prima geregeld
duidelijke website en goedkope artikelen

RobZuid 08-05-2011

Ook de persoonlijke (telefonische) contacten verliepen in een prima, zakelijke sfeer, waarbij de dienstbaarheid voorop stond.
Telefonisch gemaakte afspraken werden keurig schriftelijk bevestigd èn...nagekomen!

roblassche 30-04-2011

Goede prijs, snelle levering en goede communicatie over de verzending.

karinina 26-04-2011

doordat ik geen bevestiging kreeg per email, heb ik telefonisch contact gehad (jammer van de 45ct/pm!!!). Alles is keurig afgehandeld.

Auke Veenstra 20-04-2011

Mijn ervaring, zij het nog maar kort zou ik op alle onderdelen wel een 10 kunnen geven. Maar daarvoor wil ik bij hen, voor nu en in de toekomst, wat meer producten bestellen en dus een nauwkeuriger beoordeling kunnen geven. Maar de beperkte ervaring die ik nu met hen heb, is toppie.

r.kiehl 13-04-2011

zeer snelle levering en prima up to date communicatie met verkoper(via emailverkeer)- scherpe prijs van product

M. den Ouden 13-04-2011

Duidelijke website, gunstige prijs en snelle afhandeling en levering. Super.

As84 13-04-2011

ik ben zeer tevreden over de snelle levering van coolsound. Zaterdag besteld en dinsdag in huis!

Lucasta 12-04-2011

Ik heb uiteindelijk niets gekocht, maar dat is nu net waarom ik tevreden ben. Het door mij bestelde artikel was niet meer beschikbaar. Ik heb daar heel snel bericht van gekregen, inclusief een voorstel voor vervangend artikel. Toen ik daar niet mee akkoord ging, is er prima contact geweest over andere opties. Uiteindelijk heb ik voor een andere oplossing gekozen en is het door mij betaalde bedrag volledig en snel aan mij terug over gemaakt. Goede snelle en zakelijke afhandeling dus.

R.F. Jansen 05-04-2011

Duidelijke bestelprocedure en bevestiging via e-mail. Ik heb vrijdagmiddag een Akai televisie besteld voor een zeer scherpe prijs. Deze TV had een verwachte levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Maandagmiddag, dus na 1 werkdag kreeg ik al bericht dat ik deze kon afhalen.

Vandaag (dinsdag) heb ik de TV opgehaald en ik werd vriendelijk te woord gestaan aan de balie. Top CoolSound, ik ben zeer tevreden!

Dewandelaar 01-04-2011

Coolsound staat hoog genoteerd en is naar mijn mening ook een betrouwbare website.

Enkele opmerkingen heb ik wel.

Als de levering 2-5 werkdagen duurt weet je bij dag 1 of 2 ook wel dat het product niet op voorraad is bij de leverancier. Meld dit dan direct en wacht niet tot dag 5 16:55u om dit te mailen
Als je dan zegt dat het nog eens 14 dagen duurt wacht dan niet tot de veertiende dag 16:55u om via de mail te melden dat het onbekend is wanneer er wel geleverd kan worden. Lever dat product gewoon ook al maak je er dan minder winst op. De klant is tenslotte ook coulant geweest om te wachten.
Als de klant dan besluit om te annuleren laat hem dan niet 5 werkdagen op zijn geld wachten maar maak dit dan dezelfde dag over.

Wat me ook opviel was dat de leveringstijd op de website van 2 tot 5 dagen al die tijd is blijven staan tot 1 dag voordat ik mail kreeg dat het onbekend was hoelang het nog ging duren en ik besloot te annuleren.

jack van Broekhoven 30-03-2011

snelle en goede aflevering van product ! tevens acurate updates via mail !

Frans2718 25-03-2011

Snelle levering, goede prijs. No-nonsense.
Perfect!

Gompy 123 24-03-2011

Prima service. Website is uitstekend. Op de mail wordt gelijk gereageerd en eventuele vragen goed beantwoord. Ook is het bedrijf goed te bereiken. Geen commentaar verder nodig. Coolsound: Ga zo door!

JWS1990 23-03-2011

Goede duidelijke overzichtelijke website, alleen jammer dat je alles moet bestellen voordat je wilt afhalen.

J. van der Roest 18-03-2011

Het enige waar ik wat minder blij mee was, was de noodzaak om compleet met gebruikersnaam en wachtwoord aan de gang te moeten om iets simpels als de aanschaf van een apparaat.

Helemaal goed 17-03-2011

Levering was te volgen via Track & Trace en was binnen een paar dagen geregeld. Netjes verpakt, onbeschadigd. Betaling via Ideal prima verlopen.

Willem Jan Hendriksen 14-03-2011

Ik zocht een product op kieskeurig, coolsound zag ik bovenaan staan als de goedkoopste, vervolgens een mail gestuurd, werd snel geholpen ze zeiden voor 16.00 besteld volgende dag in huis. De volgende dag had ik het product in huis en alles werkt perfect.

Danku Coolsound

hekistan1 10-03-2011

Duidelijke bestelinstructies en snelle levering. Goed verpakt afgeleverd

hutjevanputje 10-03-2011

Zeer snelle en correcte afwikkeling van de aankoop