Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

britt707 24-08-2011

super snelle afhandeling en goede verpakking en ook echt op voorraad niet zoals ander websites die zeggen levering na 1 of 2 dagen en dan na de betaling er in een keer 2 weken van maken

roefke 19-08-2011

goede site goede service je wordt goed en vriendelijk geholpen snelle levering

naam2349 17-08-2011

Goede klantenservice, er wordt overal netjes gemaild. Het product zat prima opgeborgen in een grote doos, kortom goede service.

Hans451 14-08-2011

Prima website, produkten zijn snel te vinden. Bestellen gaat makkelijk. Snelle levering en tijdige info over verzenden.

Johanna1955 12-08-2011

Al enkele jaren shop ik bij Coolsound.
Mijn ervaring met hen is dat ze snel reageren op een klacht en het meteen oplossen.
Ze zijn altijd scherp met hun prijzen zodat ze vaak de goedkoopste zijn.
De service is heel goed en dat vind ik belangrijk.

Drea Zwep 11-08-2011

Het was gewoon allemaal heel duidelijk en ik heb
hierdoor weer meer vertrouwen gekregen in online
winkelen. Vlotte behandeling.

keukenmiep 10-08-2011

Gister mijn keukenmachine afgehaald. Na de nodige correspondentie via de mail waarin ik telkens keurig en bijzonder snel uitleg kreeg n.a.v. mijn vragen. Levertijd ander onderdeel duurde langer, bestelling werd zonder problemen gesplitst. Kon zelfs kosteloos annuleren als ik dat zou willen. Zeer correct te woord gestaan en geholpen.

Michael 220 30-07-2011

Coolsound levert snel en foutloos, precies zoals ik het wil hebben!

Debby33 29-07-2011

Een snelle levering en mijn product was erg netjes verpakt. Netjes op de hoogte gehouden per mail betreft de bezorging.

Peter197912 28-07-2011

Bestellen gaat snel, evenals bericht als iets opgehaald kan worden.
Helaas een verkeerde keuze gemaakt met een product die niet naar behoren werkte.
Buiten de retour-periode toch zonder problemen omgeruild (wel handig als je de doos nog hebt van het verkeerde product ;) ).

Top!

we1153 27-07-2011

Goede aanduiding over de voorraad en inderdaad direct de volgende dag geleverd.
Alles was goed te volgen. En levering door Post.nl is voor mij een pre.

aoskam 27-07-2011

Goedkoopste voor dit artikel, in voorraad, snel geleverd, geen transpostkosten, prima!

Pauls79 24-07-2011

Op dinsdag scheerapparaat RQ1250 van Philips besteld. Aangezien er nogal wat kritieken waren over levertijden/betalingen heb ik het onder rembours laten verzenden (€ 5,- meerprijs), hierdoor hoefde ik pas te betalen bij afhalen op postkantoor. Hierdoor worden een aantal risico's uitgesloten!

Vrijdags was mijn pakketje al binnen... super, niets te klagen over lange levertijden enzo.

Sjakie23 23-07-2011

Coolsound is een overzichtelijke site met duidelijke informatie. Mijn bestelling werd direkt opgenomen en snel verstuurd. Ik werd goed geinformeerd wanneer het pakket werd verstuurd. De prijs van het apparaat was veruit de goedkoopste. Ik ben erg tevreden over coolsound.

naam298 18-07-2011

Wij zijn tevreden over deze webshop; website is overzichtelijk, de track&trace code wordt netjes met een link gemaild, wij hadden het product op zaterdagavond besteld en op dinsdag werd het al geleverd.

R. Meijerink 13-07-2011

Snel en voordelig (niet alleen wat het product betreft, ook de verzendkosten).
Een dikke pluim wat ons betreft en we kijken uit naar de volgende bestelling.

Marc0101 13-07-2011

Levering is niet helemaal gegaan zoals het hoort. Ik ben niet op de hoogte gesteld van de levering, waardoor de bezorger voor een gesloten deur stond. Dit heb ik op kunnen lossen door de buurman in te schakelen die thuis was, gelukkig heb ik een hele aardige buurman!

karel 14 13-07-2011

bestelling verwerken goed levering moet nog geleverd worden bestelling maandag verwerkt word pas vrijdags geleverd wat normaal 2 dagen duurt elders

infogn 13-07-2011

Snelle afhandeling van de bestelling. Goede en duidelijke communicatie.

Bokkies57 09-07-2011

Overzichtige website,hebben vaak aanbiedingen.
Voor mij is de optie afhalen wel makkelijk daar ik zelf in zwolle woon.
Het afhalen gaat prima.

Floris2006 06-07-2011

We hebben al meerdere artikelen bij Coolsound aangeschaft. Zij komen vaak als goedkoopste uit de bus en hebben een ruim assortiment van kwaliteitsmerken.
Ideaal is dat ze in onze woonplaats zitten zodat afhalen geen probleem is.

Duendes 06-07-2011

Goed en correct afgehandeld, net zoals geadverteerd, NL versie van het product, TOP

H. v. Blancken 06-07-2011

Slechte communicatie met transportbedrijf, maar product en service is prima bij Coolsound. Ze staan serieus open om klachten naar behoren op te lossen, in onderling overleg.

Harry vensterglas 01-07-2011

de ene dag bestelt, de volgende dag ophalen voor een hele nette prijs

r1100s 01-07-2011

snelle afhandeling en duidelijke weergave van de voortgang op de site.