Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

spajy 18-02-2012

Een keurig bedrijf. Mijn bestelde magnetron bleek niet bij de leverancier op voorraad te liggen, en Coolsound heeft razendsnel m'n betaling teruggestort. Keurig!

P.Griepink 15-02-2012

Een Nilfisk stofuiger voor een scherpe prijs. Snelle bezorging, keurig kunnen volgen met track&trace.
Dus kijken we voortaan eerst bij deze leverancier.

Jim 123 08-02-2012

Snelle levering, duidelijke emails met statusupdates en TNT tracking code. Goed verpakt; niets op de service aante merken dus

Frank6425 04-02-2012

Op 5 januari jl. heb ik de bestelling geplaatst. De levering kon niet gedaan worden op de gestelde termijn, zoals aangegeven op de website.
Na herhaalde verzoeken van mij ontving ik elke keer een email met als antwoord dat er problemen waren bij hun leverancier. Uiteindelijk heb ik de bestelling op 2 februari geannuleerd, omdat zij toch niet konden leveren. Mijn hartslagmeter heb ik toen bij Dealbird.nl bestelt en op 3 februari had ik mijn hartslagmeter in huis.
Coolsound heeft zich niet aan de afspraken gehouden en de manier waarop is onprofessioneel.

Patricia Dekker 03-02-2012

Duidelijke webshop met helder bestelproces. Goede feedback over de status van de levering via track & trace systeem. En zeer snelle levering er stonden 2 tot 5 werkdagen voor en meestal kun je dan uit gaan van 5, maar mijn aankoop was er de tweede dag al.

Ronald Ham 01-02-2012

nette en snelle levering volgens afspraak!

D.Koster 01-02-2012

Website overzichtelijk,bestelling erg snel opgenomen en de aflevering was precies volgens de planning.
Ben zeer tevreden over Coolsound.
Volgende keer weer.

ccmavandijk 30-01-2012

Retouren worden goed opgepakt.
Goede service.

MK006 26-01-2012

Espresso machine op zaterdag besteld en Dinsdag reeds in huis. Zeer snelle service!

kreten 24-01-2012

Woensdagavond besteld en zaterdagmiddag geleverd. Fantastisch!
Op zich zijn de leveringskosten wel duur.

Barend 1972 19-01-2012

Website duidelijk, levering overzichtelijk en snel, kortom een aanrader!

Harrie van Wanrooij 11-01-2012

Zondag besteld en dinsdag middag in huis.

Ton Rotterdam9 08-01-2012

Apparaat snel ontvangen volgens afspraak maar bleek bij ontvangst defect.
Onmiddellijk op kunnen sturen en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen. Zelfs alle onkosten zijn vergoed!
Een pluim voor deze winkel!

Naca001 08-01-2012

Over het toestel zelf kan ik nog niets zeggen, want pas sinds gisteren in mijn bezit. Ik ben wel heel tevreden over de dienstverlening van Coolsound. Ik heb het toestel woensdag besteld en per overschrijving betaald. Gisteren, zaterdag, werd het al geleverd. Ik werd steeds op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

wijntje74 07-01-2012

Snelle levering wasmachine . Zonder probleem op zolder geplaatst en oude machine is meegenomen met full service afleverservice

mh199 04-01-2012

bestelling geplaatst met een levertijd van 2-5 dagen. Inmiddels 10 dagen verder een nog steeds geen levering en geen reactie, of update van de status. Er zijn veel betere internetshops is mijn ervaring

Officiele reactie van Coolsound 13-02-2012

Het betreurt ons dat dit zo is gelopen. Normaal gesproken krijgen al onze klanten een update omtrent de levertijd. Zou u ons uw factuurnummer kunnen mailen zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken?

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Klantenservice CoolSound

bertp 04-01-2012

Goede communicatie en een zeer snelle levering

Anjoes 02-01-2012

supersnelle levering!

Jopyjo 31-12-2011

Hadden als één van de weinigen het artikel in voorraad die ik zocht. Mijn complimenten voor de super snelle levering.

steffen79 29-12-2011

Tot nu toe heb ik 3 artikelen gekocht bij Coolsound
Een Samsung led tv,philips telefoon en een Samsung qwerty-afstandsbediening
Dit waren allemaal de goedkoopste internet aanbiedingen
Bij een bestelling duidelijke informatie over voorraad,aflevering,afhalen en de prijs
Coolsound is een hele fijne online superstore!

Robbir 21-12-2011

Vlot bestelproces en zeer snelle levering.

marcel boot 19-12-2011

Hoe geweldig kan service nog zijn.
2 radio's besteld en 1 leek stuk, dus teruggestuurd. Bleek bij Coolsound niet kapot te zijn. Toch een nieuwe gekregen en die was in twee dagen al weer binnen. verzendkosten vergoed gekregen.
Alles speelde zich binnen 8 dagen af. Super service wat mij betreft.

Leo Sosef 13-12-2011

Ze maken het voor mij waar wat ze aangeven. Heb mijn bestelling 12-12-2011 en betaling voor 16.00 gedaan, levering op 13-12-2011 om 11.30!!!. Het pakketje in nette staat ontvangen, wat mij betreft een dikke pluim voor deze shop.

Tony Philips 11-12-2011

Alles verliep uitstekend!
Vanaf de bestelling tot aan het afhalen.Ik had eerst een andere printer besteld.Toen ik 'm ging ophalen,bedacht ik me en vroeg of ik de bestelling kon omzetten naar deze.Geen enkel probleem!!! Binnen 10 minuten was alles geregeld. Klasse service

roland dezutter 04-12-2011

ik kocht voor de eerste keer en betaalde meet overschrijving. En wat mij zeer bezielde dat ik 2 dagen later mijn bestelling al kreeg. Awel dat verdient een dikke proficiat voor de service EN IK ZAL NOG KOPEN AAN die firma