Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Bassbone 24-04-2012

Als verrassing een JVC KW-XR611 Autoradio gekocht
Bleek achteraf dat de radio (din2) niet paste. RMA procedure gevolgt en binnen een week retour gestuurd.
Keurige afhandeling en geld retour. Al met al een plezierige ervaring kom zeker terug bij coolsound.

wil5 23-04-2012

Memory stick bleek na aflevering niet plaatsbaar in toestel. Kreeg zeer snel antwoord op mijn mail en kon product omruilen of laten crediteren. Bedrag stond binnen 3 dagen terug op mijn rekening. Super goede service en dit bedrijf verdient een grote pluim. Zal zeker nog eens bij hen bestellen en adviseer hen bij allen aan.

Ronald Hoogvliet 20-04-2012

Site is goed te benaderen. Goed zoeken in de producten en goede volgbaarheid van de bestelde producten.

Goede aanbeveling voor andere en ik kom hier in ieder geval vaker terug om spullen te bestellen.

Remco Ebisch 15-04-2012

De internetsite was helder en duidelijk van opzet.
Bestellen was zeer eenvoudig en via de mail werd alle relevante info meteen doorgestuurd.
Het bestelde apparaat was binnen 2 dagen in mijn bezit.

Molenwiek 12-04-2012

Weet nog niet hoe het zal gaan als er iets aan het product (gaat) mankeren).
Bestelling (internet) en aflevering verliep vlekkeloos

Ton Timmerman 12-04-2012

Dit is de 1e keer dat ik besteld heb bij coolsound en ben zeer tevreden hoe het gelopen is. Gezien zij de op 1 na laagste prijs op kieskeurig hadden voor de autoradio die ik zocht en de positieve reviews, dacht ik even checken!

De site is duidelijk en overzichtelijk. Het plaatsen van een order en het betalen via iDeal ging gemakkelijk. Zij hadden dit product dan wel niet in hun voorraad, ik kreeg dit product wel 3 dagen na het plaatsen van een order. Van alles kreeg ik een bevestiging van. Bevestiging dat de order geplaatst is, de betaling voldaan is, wanneer zij mijn product binnenkregen en wanneer het verzonden werd. Goed ontvangen!

Zeker een aanrader!

Timo1987 11-04-2012

Product was op voorraad bij Coolsound. In de ochtend een bestelling geplaatst en dezelfde dag nog opgehaald. Ben goed geholpen door het personeel!

nick1992v 10-04-2012

vorige week vrijdag besteld en had het zaterdag meteen in huis. toen ik de bestelling plaatste meteen mail met bevestiging gekregen. De betaling met IDEAL was zo gedaan. echt een aanrader als je snel dingen wilt bestellen

Jannie. 06-04-2012

Maandag besteld, dinsdag in huis. Betaling gedaan via ideal. Niets op aan te merken! Ik had gebeld om te vragen of het product dat ik wou ook werkelijk op voorraad was en dat konden ze mij garanderen. Ze hebben meteen de order voor mij geplaatst, wat een service! Echt een aanrader.

Harm64 05-04-2012

Snel, efficiënt en keurig geholpen aan de balie.

PeterPeize 05-04-2012

Al vaak iets bij Coolsound besteld, gaat altijd perfect. zeer betrouwbaar!

Nuyttie 31-03-2012

Dinsdagavond besteld. Betaling via overschrijving. Vrijdag zelfde week al bestelling ontvangen in België.
Dus drie dagen, ondanks betaling via overschrijving. Klasse.
Website is overzichtelijk, makkelijk leveringskosten terug te vinden en gemakkelijk om producten te selecteren obv kenmerken.

speedy_omen 29-03-2012

Goede prijs en was op voorraad, zondag besteld en dinsdag geleverd. Voordeel is dat je de afleverdag kan kiezen.

Marjan5255 22-03-2012

Prima afhandeling. Snelle en correcte zending en keurige informatie betreffende de transactie.

boze 19 21-03-2012

Ik heb de pannen ontvangen waar er 2 van beschadigd waren en als je dan e mailt krijg je zoveel dingen te doen en je moet de verzend kosten ook eerst voorschieten dus ik dacht ik bel even of het makkelijker kan maar dat kost 45 eurocent per minuten dan willen ze je ook nog even vragen of ze je even in de wacht mogen zetten .Dus nu heb ik nog steeds 2 pannen die beschadigd zijn want ik word er moe van dat je duren spullen koopt maar dat de service tegenwoordig ver te zoeken is ik houd de pannen wel met beschadiging maar bij coolsound koop ik niets meer.

Officiele reactie van Coolsound 04-04-2012

Geachte heer/mevrouw,

Hiervoor hebben wij een speciale service afdeling waar u zeer gemakkelijk via de website uw aanvraag voor garantie kan doen. Binnen 1 werkdag krijgt u een reactie hierop. Verzendkosten bij een defecte levering worden gewoon aan u vergoed. In tegenstelling tot vele andere befrijven hebben wij geen menu waar u door heen hoeft te gaan als u belt, u krijgt na 2 of 3 keer overgaan altijd een medewerker aan de lijn. Het betreurt ons dat u onze service zo heeft ervaren, want deze is juist makkelijk en snel als u deze via de daar voor bestemde weg gebruikt. Indien u het wenst kunnen wij uw klacht alsnog in behandeling nemen. U kunt hiervoor ons ook mailen.

KeepSmiling4 18-03-2012

heldere website, bereikbaarbaarheid voor mij nvt, maar de bestelling werd boven verwachting snel geleverd. met de after sales heb ik (nog ) geen ervaring.

Ozewald 16-03-2012

Snelle levering van mijn Panasonic Blu-ray speler DBT 111. Maar slecht ingepakt. Er had nog wel een extra doos om gekund om beschadigingen aan de originele verpakking te voorkomen. E-mails werden direct beantwoordt. En ook de nodige informatie over verzending werden doorgegeven.
Kortom "Coulsound" als internet leverancier kan ik aanbevelen.

kokje52 14-03-2012

Snelle levering, en zeer goede prijs

Dave33 14-03-2012

Tussen betaling en levering in België slechts drie dagen !!!! Supersnel dus. Over het toestel zelf kan ik nog niks zeggen want kan pas geplaatst worden binnen enkele dagen. Prijzen zijn meer dan ok. Bij de plaatselijke shops kost dit toestel 209 Euro, bij Coolsound nog geen 150 Euro !!! Over de naservice kan ik nog niet oordelen. Tot nu toe zeker een aanrader.

leen Bols 09-03-2012

Enige keren is Coolsound mij al van dienst geweest!
Maandagmiddag weer een printer besteld,manueel betaald(ik ben niet meer zo voor prepaid creditcard betalingen vanwege fraude)Donderdag ochtend in mijn huis in belgie ontvangen!!

Wat wil een mens nog meer.......Doe zo voort.

Adrianus23 07-03-2012

Ondanks de info van Mediamarkt dat deze printer hoogstwaarschijnlijk niet te leveren zou zijn voor die prijs en dat het enkele weken zou duren voor het geleverd kon worden had ik de printer snel in huis.
Weekend besteld en dinsdag geleverd tegen die scherpe prijs

mathijn 07-03-2012

De bestelling zaterdag geplaatst en dinsdag in huis. De doos van het toestel zat weer verpakt in een andere doos. Ook de website is prima voor elkaar. Veel informatie over het product, maar ook contactinformatie etc is goed terug te vinden.

oventje 07-03-2012

prima service. betrouwbaar.

via post.nl bezorgd en te traceren. enige is dat ik zaterdag besteld had en dan krijg je het "pas" dinsdag :-)

zit netjes verpakt in de doos. alles in goede staat.

Rop1971 07-03-2012

Prima service!
en zeer snelle levering.

Fedde8 07-03-2012

Snelle levering en duidelijke informatie over de pakketgegevens waar het op het moment is en hoelang de aflevering nog duurt.