Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

marieke buijse 13-01-2013

Na het plaatsen van mijn bestelling ging het met de betaling niet helemaal goed maar na 1 telefoontje waar ik keurig te woord gestaan werd was dat opgelost en kreeg ik mijn terrasvermarmer keurig op tijd binnen. Top

heinz73 12-01-2013

No nonsense. Beloofd werd dat de volgende dag geleverd zou worden en dat was idd het geval. Uitstekend dus. Wil nog wel eens anders zijn bij andere leveranciers.

povathccnet 07-01-2013

De informatieverstrekking was nauwkeurig. Ook de actuele voorraad was correct en deze werd onmiddellijk aangepast na mijn bestelling. De levering verliep soepel en snel (traceerbaar via PostNL Track & Trace). Ik heb verder geen contact op hoeven te nemen met de after sales service organisatie. Product is geleverd met Europeesche garantiedekking.

Fons van Velzen 07-01-2013

After Sales bemerkte ik dat voor slechts één van de beide tandenborstels per functie ( resp. reinigen, zacht en polijsten) -voor elke funktie-één borsteltje werd geleverd. Ik vind derhalve dat het geleverde product voor de "tweede" gebruiker niet compleet wordt geleverd en derhalve misleidend voor de consument wordt gepresenteerd op de site.Vergelijk een advertentie van een auto waar je met 6 personen in kunt die bij levering alleen een bestuurdersstoel heeft.

Officiele reactie van Coolsound 08-01-2013

Dit is zo vanuit de fabrikant bepaald, maar wij willen u graag een extra borstelset aanbieden om u alsnog een goed gevoel te geven over uw aankoop. U kunt de extra borstelset binnenkort tegemoet zien. Hopelijk hebben wij het probleem naar wens voor u opgelost.

Klantenservice CoolSound

Fons van Velzen 09-01-2013

Coolsound heeft mij -bovenverwachting- snel op een klantvriendelijke wijze benaderd.Ik vind dat ik dat ik de beoordeling in mij revieuw van 07-01-2013 in die zin moet veranderen dat mijn waardering voor after sales een 10 verdient.
Ik voel me als klant zeer serieus genomen.

Cannondale 07-01-2013

Heb al vaker artikelen gekocht bij CoolSound.
Nooit problemen, wat op voorraad is, is snel/direct leverbaar goed bereikbaar.
Prima winkel om zaken mee te doen.

Mart1957 06-01-2013

Na de aankoop te hebben afgerond op de heel duidelijke website, werd ik al snel geïnfomeerd over de aanstaande levering. De dag en het tijdstip van levering werd keurig nagekomen.

Yemapa 27-12-2012

De verpakking was goed en er was een snelle levering. verder geen op of aanmerkingen. Geen problemen met het product dus aftersales is weinig over te zeggen.

jlssneep 27-12-2012

Bestellen ging prima, snelheid van leveren ook, maar wordt in de doos waarin het product is verpakt bij je thuis afgeleverd, dus zonder omdoos, GEEN bezorgbescherming zoals piepschuim of luchzakjes.... resultaat: een beschadigde en gescheurde doos met een grote bezorgsticker op de verpakking... leuk als je dit cadeau aan een familielid cadeau wilt doen... dan scheur je dus de etiketten van de verpakking af en is de doos beschadigd.... daarnaast is de doos enorm ingedeukt en gekreukt, kan dus zijn dat de inhoud wat veschadigd is door het vervoer.... .waarom niet gewoon verpakt met verpakkingsmateriaal??
volgende keer bestel ik hier dus echt niet meer!!! Ziet er echt niet uit.

Daarnaast : dezelfde Princess blijkt net voor €25 excl. btw bij de Sligro te liggen... met mijn prijs *36,nog wat dus uiteindelijk een dure koop!! jammer hoor! #laatstekeerhier!!!!!

V.Wenting 25-12-2012

Supersnelle levering, vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen in huis. Top!
Bovendien een van de goedkoopste webwinkels voor deze telefoonset.
Aanrader.

KKindt 24-12-2012

Deken ging een paar weken voor het verlopen van het 1-jarig garantie-termijn kapot. Geluk bij een ongeluk. Zeer makkelijk via de site een RMA aan te vragen. Al het benodigde papierwerk werd netjes per mail als PDF opgestuurd zodat het retour-pakket makkelijk samen te stellen was. Er werd zelfs een kopie van de originele aankoopfaktuur meegestuurd zodat deze niet opgezocht hoefde te worden. Opgestuurd en de volgende dag een mail met de melding dat een vervangend exemplaar al opgestuurd was. Dag erna in ontvangst genomen. Binnen 72 uur na versturen van artikel de vervanger in huis. TOP SERVICE!!!

Anita van den heuvel 21-12-2012

De goedkoopste, prima en snelle aflevering.
OP de site kun je gelijk zien of het product op voorraad is!

altijdlente 20-12-2012

De bestelling en de afwikkeling voldeden in alle opzichten aan mijn verwachtingen, net als het product. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

JoViFilm 18-12-2012

Supersnelle levering, kan het niet zo snel en voordelig uit de winkel halen. Om 15.45 besteld, de vogende dag om 10.00 uur al thuis bezord.

Gerrit Klosse 13-12-2012

De ROOMBA is afgehaald. We zijn correct geholpen en tot dusver enthousiast over de mogelijkheden van de robor

mianki 10-12-2012

Prima service, 1 dag na bestelling zou hij al geleverd worden ( op zaterdag zelfs! )maar helaas waren we toen niet thuis, maar werd keurig op maandag afgeleverd..

De stofzuiger bevalt prima, goed wendbaar door meedraaiende slang, en de grote wielen. En de zuigkracht is goed instelbaar. Heel tevreden hierover!

Marian8776 09-12-2012

Coolsound heeft onze bestelling snel afgehandeld en verzonden. Alles is goed verlopen zonder problemen.

Harmharpje 08-12-2012

Kort en bondig samengevat. Vlug, vlot voordelig en heel klantvriendelijk. Wat wil je nog meer? Inderdaad meer van zulke winkels.

Johann123 06-12-2012

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Een aanrader. Zal bij volgende aankoop coolsound zeker niet overslaan.

deroas 04-12-2012

Snelle en goede levering. Scherpe prijs van het product. Overzichtelijke en duidelijke webpagina waarin een ieder zijn weg kan vinden.

wouterb038 30-11-2012

Snelle service, kon het meteen afhalen in zwolle. Goeie prijs & kwaliteit verhouding.

Website vond ik wat minder mooi. Wel overzichtelijk maar het design is wat ouderwets.

ehekman 30-11-2012

Uitstekende communicatie via de mail, en levering geheel zoals aangegeven op de website. Het product ziet er prima uit, was goed verpakt.

Romi1965 25-11-2012

Ik ben zeer tevreden met CoolSound.nl

Plus punten:

-overzichtelijk website
-verschillende betalingsmogelijkheden
-snelle levering
In het kort prima service

Minpunten heb ik niet gevonden. Misschien iemand anders?

B en B 24-11-2012

Snelle levering en voordelige prijs, correcte en snelle afhandeling order via email. Winkel via kieskeurig.nl ontdekt.

willekie 14-11-2012

Niets op aan te merken. Doet wat het belooft. Van te voren wist ik de leverdatum en dat is prettig.
Prima shop en scherpe prijzen!

Gerjet 14-10-2012

In de review hieronder schrijf ik 12 augustus maar het moet 12 oktober zijn.
Vandaar dit extra bericht.

Ik moet opnieuw beoordelen, hierin geef ik het gemiddelde om het beeld eerlijk te houden.