Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

RobvdRiet 13-05-2013

Op zoek naar een specifieke terrasverwarmmer was deze op de website snel gevonden en gemakkelijk besteld. Na mijn melding dat de verzendbevestiging niet werd geactiveerd, werd dit binnen een dag verholpen.

ronner67 12-05-2013

Helemaal top deze webwinkel.
Vanaf bestellen t/m aflevering, keurig verzorgd.
prijzen zijn ook prima.

Watermanl 08-05-2013

Defecte accu bij artikel geleverd. :( , maar kan gebeuren. Mailtje gestuurd. Reactie RMA aanmaken, zonder verdere informatie of response op klacht. RMA? Toch ff inloggen. Veel schermen doorlopen. Veel info in moeten vullen. Aan einde wordt gemeld accu opsturen, duurt lang en kosten voor mijn rekening. :((
Koop regelmatig online, is eerste bedrijf dat zo reageert bij een beschadigd artikel.

Officiele reactie van Coolsound 10-05-2013

Geachte heer/mevrouw,

Wij begrijpen dat dit zeer vervelend voor u is. Wij willen er natuurlijk alles aan doen om dit spoedig en kosteloos voor u op te lossen. De kosten voor het retourneren zullen uiteraard worden vergoed aan u. Wij zullen contact met u opnemen om dit verder met u af te handelen zodat u hopelijk alsnog tevreden bent.

CoolSound

Marconistraat 15
8013 PK Zwolle (Marslanden C)
The Netherlands

ankiefris 03-05-2013

alles was perfect zoals boven vermeld. enorm snelle levering en hele correcte melding van het bestelde artikel. alles heel
duidelijk.

Gebelgd 30-04-2013

Direct na bestelling werd duidelijk dat de zoek-site ons geadviseerd had voor de aankoop van een Braun Oral-B Professional Care 550.
Wij waren echter op zoek naar een zogenaamd 'value pack' met 2 bodies. Na overleg werd deze aangeboden voor 5 Euro meer hetgeen voor ons het probleem oploste.

nadiaarends 23-04-2013

De bbq werd de volgende dag geleverd wat harstikke fijn is! De reden dat ik bij Coolsounds besteld heb is de prijs, het scheelde namelijk tientallen euros ondanks de bezorgkosten. Op zich hadden we wel willen weten dat je de bbq zelf in elkaar moet zetten.

jordynoll 22-04-2013

Had hier een autoradio (Sony DSX-A50BT) gekocht vanwege de lage prijs. Dacht een apparaat gekocht te hebben waar alles in zat: USB, AUX, Bluetooth en (MP3)CD-speler. Achteraf bleek deze geen CD speler te bevatten, wat wel zo is vermeld op de website. Omdat de andere functies voor mij belangrijker waren en ik verwachtte op langere termijn geen CD's meer te gaan gebruiken, heb ik deze gehouden.

Wat Coolsound betreft: prima website, goede prijzen en kon de bestelling makkelijk ophalen in Zwolle. Heb een opmerking gemaakt over dat de autoradio geen CD-speler bevatte en kreeg daarop de optie om deze om te ruilen voor een andere met evt bijbetalen. Dit om bovenstaande redenen niet gedaan, maar wel de opmerking gemaakt dat ze informatie moeten veranderen op de website. Ondanks toezegging is dit na een week nog niet gedaan, waardoor ik toch een nare nasmaak eraan over heb gehouden.

WTN 21-04-2013

Het artikel (een koortsthermometer) was op voorraad. Zoals beloofd is het op de datum van mijn voorkeur afgeleverd. Redelijk scherp geprijsd.

WTN 21-04-2013

Artikel op voorraad, voorkeurdatum levering opgeefbaar. Niet het allergoedkoopst, maar wel scherp geprijsd.

Longziekten 19-04-2013

Lekker snel in huis, om 14:00 uur besteld, de volgende dag rond diezelfde tijd in huis, top!
Hogedrukslang is bij veel winkels gewoon niet op voorraad, bij coolsound dus wel
Bedankt!

renemat 19-04-2013

De Barbecook Smoker is een goed uitziende rookoven die Coolsound.nl voor veruit de laagste prijs in NL levert. Afhandeling was correct en verzending snel.

jopius 15-04-2013

Via kieskeurig aan de website gekomen en was het goedkoopste in de aanbieding. Coolsound had een snelle levering en goede service.

IlseSchilders 15-04-2013

Het was verreweg de goedkoopste aanbieder (scheelde 36 euro met de mediamarkt) en was snelle levering. Product werd netjes geleverd en functioneert uitstekend.

frafie55 15-04-2013

De reden om hier te kopen was de prijs. Mijn bestelde product afgehaald, vriendelijke bediening. Ik wilde ter plekke nog een bepaalde micro-SD kaart, alle info werd in alle rust boven tafel getoverd. Ik durf hier ook andere dingen te kopen.

Mumpie 14-04-2013

Product goedkoper dan elders, inderdaad op voorraad (dat is nog wel eens anders, dan blijkt een product helemaal niet op voorraad te zijn en word je weken aan het lijntje gehouden met 'nog 2 dagen'), snel geleverd en netjes verpakt.

Frans van der Beek 13-04-2013

Zeer snelle afhandeling van bestelling. Betaald via iDeal en binnen een uur een Track&Trace nummer binnen. Zeer scherpe prijzen trouwens. Een aanrader.

Carolus B 13-04-2013

Mijn eerste ervaring met deze webwinkel is goed bevallen! Een scherpe prijsstelling en een snelle service. Met de 'After sales' heb ik nog niet te maken gehad, vandaar mijn 'nvt'.

Pergolesi 12-04-2013

Al sinds jaren doe ik af en toe een aankoop bij Coolsound. Nog nooit teleurgesteld geweest in de wijze waarop bestellingen door Coolsound worden afgehandeld. De website is overzichtelijk en geeft heldere informatie. De bereikbaarheid via telefoon en e-mail is prima. Ik woon in Zwolle dus haal mijn producten altijd zelf af. Heb om die reden dus geen oordeel over levering via de post. Na levering houdt de service niet op. Men staat open voor vragen, opmerkingen, suggesties en klachten. Prima winkel!

berdos 02-04-2013

ik heb ook besteld via coolsound en ben zeer tevreden
snelle bezorging en van tevoren een mail van verzending.

Rogiertjes 02-04-2013

Transparant, goede track & trace, snelle levering, goede prijs.
Makkelijk om te bestellen, goede website

charmedwitch 02-04-2013

Vrijdagmiddag besteld 12:30 en kreeg der in de mail de bevestiging en een kwartier later het track en trace nummer.
Super snelle service en een hele duidelijke website zodat bestellen heel makkelijk gaat zelfs voor een blondje als ik...

sannelot 29-03-2013

Vrij makkelijk zoeken op de website, maar een witgoed-website is bijna nooit erg fraai. Bestelling was er in een dag, kon niet sneller.

Arnhemsmeisje 26-03-2013

De stofzuiger was opeens kapot gegaan en dat is natuurlijk niet handig met een kat in huis. Moest met spoed een nieuwe, stofzakloze stofzuiger hebben. Na wat zoekwerk, op Coolsound terecht gekomen. Ik had nog nooit van deze website gehoord maar er werd aangegeven als je voor 16:00 bestelde, je het product de volgende dag in huis had. Dat bleek uiteindelijk ook het geval. Ook de prijs van de stofzuiger was het voordeligst bij deze website. Dik tevreden dus.

Nuriamissler 25-03-2013

Bij het bestelen van de barbecue, kreeg ik de optie om er accessoires bij te bestellen met 10% korting!! Super goed kon dus gelijk alles er bij bestellen wat ik nog nodig had. Daarna op gewenste moment laten leveren. Kreeg een dag van te voren via de sms een bericht wanneer ze zouden komen en op de dag zelf een exact tijdstip. Sik zou zeggen super. Volgende keer als ik wat bestel eerst bij jullie kijken.

we55etje 24-03-2013

Niets op aan te merken ondanks dat ik problemen had met bestellen lag aan mij.Ook de website verdient een vette voldoende.
En uiteraard de snelheid van levering ik zou zo zeggen kan bijna niet vlugger
Tenslotte het personeel aan de telefoon was zeer behulpzaam een bedrijf om te onthouden gelet ook op het prijsbeleid ga zo door.